abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 september 2010 @ 17:57:06 #51
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_86211558
Mijn foto wat doe je?
Je moeder is een hamster
pi_86213813
Populisme FTW.

Maar ik dacht dat we de verkiezingen al achter de rug hadden :?
pi_86214741
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:14 schreef Dagonet het volgende:
Mooi electoraal goedmakertje om mensen blij te houden terwijl ze op andere manieren verneukt worden.
Het electoraat in die hoek is ook zo verschrikkelijk simpel tevreden te houden, behoud de HRA en laat ze 10 km harder rijden dan is de rest van de maatregelen helemaal geweldig *O*

:').
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_86214836
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar tussen 120 en 130 niet.
En het heeft ook alleen maar effect op langre trajecten, de meeste mensen wonen wat, een kilometer of 20 van hun werk af?
Hooguit inderdaad, voor de dagelijkse ritten maakt het voor 99 van de 100 mensen geen zak uit :P.

Fijne symboolpolitiek..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:39:06 #55
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_86215229
Wellicht moeten mensen het niet zien als een tijdswinst maatregel, maar meer dat de max. snelheid op de Nederlandse wegen structureel te laag zijn en betuttelend werken. Dit werkt overschatting in de hand.

Hoe vaak zie je wel niet die 50 of 60 km/h borden in afritten e.d. van snelwegen? waar je in de werkelijkheid wel met 130 doorheen kan jagen? Dat komt de geloofwaardigheid niet ten goedde kan ik je vertellen.

Neem een voorbeeld aan België of Frankrijk. Als daar een bord van 60 km/h staat in een bocht zou ik het ook maar doen als je leven je zeker is.

Ik zelf ben groot voorstander van deze maatregel en hopelijk worden alle overbodige 50 km/h wegen (en dat zijn er kansloos veel) en kilometerslange zeer veilige 80 km/h wegen ook eens serieus ge her-evalueert met de heerlijke rechtse formule.

Mensen moeten eens leren voor zichzelf na te denken. Als mensen het niet aandurven moeten ze het niet rijden. Maar waarom verbieden voor andere mensen die het wel willen rijden? 120 of 140. Ga toch een eind fietsen, qua gevaar zal er weinig tot niets verschillen. Wat betreft doorstroming, rijgenot en meer aandacht op het verkeer zal het een stuk verbeteren denk ik.

[ Bericht 16% gewijzigd door Robbiej op 08-09-2010 19:56:06 ]
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:54:25 #56
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_86215937
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Populisme FTW.

Maar ik dacht dat we de verkiezingen al achter de rug hadden :?
Oh, wanneer regels een keer versoepeld worden is het gelijk populisme. Het is juist nu tijd de burger wat meer ruimte te geven. De betutteling is tot ongekende hoogte gestegen in dit kotsland.
pi_86216829
Geweldige maatregel _O_

Ik was al bang dat ze de maximumsnelheid verder gingen terugbrengen naar 100 wat je steeds vaker in linksere gemeentes ziet. Maar dit is toch een goede ontwikkeling.
pi_86217027
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:12 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Geweldige maatregel _O_

Ik was al bang dat ze de maximumsnelheid verder gingen terugbrengen naar 100 wat je steeds vaker in linksere gemeentes ziet.
Godsakkejantje wat een dom gelul.
pi_86217277
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het electoraat in die hoek is ook zo verschrikkelijk simpel tevreden te houden, behoud de HRA en laat ze 10 km harder rijden dan is de rest van de maatregelen helemaal geweldig *O*

:').
Zorg goed voor jezelf. Dat er geen geld is voor ouderen(zorg) maakt niet uit, want die zijn toch niet meer rendabel....gelukkig kunnen we nu allemaal weer wat harder rijden, want dat is veel belangrijker....elke dag knarsetandend 120 rijden....weet je wel wat voor drama dat is? :(
pi_86217558
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Godsakkejantje wat een dom gelul.
Vreemde reactie. Op veel plaatsen wordt de maximumsnelheid verlaagd en op sommige snelwegen is deze zelfs verlaagd tot 80 of 100 km per uur. Gelukkig wordt deze trend nu doorbroken en durft men ook te kijken of een hogere maximumsnelheid op bepaalde punten kan worden ingevoerd. Dit zal waarschijnlijk leiden tot veel protest van milieugroeperingen maar Rutte en co zullen doorzetten en doen wat het beste voor het land is _O_
pi_86217910
Het nieuwe kabinet is er nog niet eens, en de linkse idioterie wordt al teruggedrongen. De afrekening: eindelijk. :)
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_86218542
Mensen die hier een links vs rechts-verhaal van proberen te maken... :')!

Hoi Henk & Ingrid :W.
pi_86219392
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:06 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja én mensen die het vertikken om een beetje ruimte te maken voor mensen die willen invoegen.
Nog irritanter: mensen die achter jou rijden en beginnen met invoegen voordat jij KAN of MAG invoegen (denk aan hun eigen auto blindelings voor een aankomende auto gooien of over een doorgetrokken streep/verdrijvingsvak rijden). Nadat deze figuren hebben ingevoegd weigeren ze pertinent om jou de ruimte te geven zodat jij ook kan invoegen :N

Kan dat soort aso's wel schieten. En bij dat soort gasten maak ik een uitzondering en gooi ik m'n auto er gewoon voor. Mochten we dan toch een ongeluk krijgen, hopelijk zijn zij er dan erger aan toe en hebben ze meer pijn geleden dan ik ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door KreKkeR op 08-09-2010 21:18:29 ]
Krekker is de bom!
pi_86219851
Nog irritanter: mensen die invoegen met <50km/h. Dan mogen ze eens dat kreng op z'n staart trappen en zijn ze niet vooruit te branden. :r :r
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 8 september 2010 @ 21:26:39 #65
118585 Crutch
pi_86220432
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef waht het volgende:
Nog irritanter: mensen die invoegen met <50km/h. Dan mogen ze eens dat kreng op z'n staart trappen en zijn ze niet vooruit te branden. :r :r
Die ga ik rechts voorbij ook al moet ik een stuk vluchtstrook pakken.
Je moeder is een hamster
pi_86220739
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef waht het volgende:
Nog irritanter? Dat niet, maar die zijn inderdaad ook irritant en daarnaast ook een gevaar voor de aankomende auto's.

Ik hou zelf ook van doorrijden. Maar wanneer ik haast heb dan zorg ik dat ik bij het invoegen (mits mogelijk) direct op de linkerbaan ga rijden. Dit zodat de auto die ik net heb ingehaald ook nog een kans heeft om in te voegen.

Of ik wacht een paar seconde langer en haal mijn voorganger in nadat we beiden hebben ingevoegd. Verlies daardoor doorgaans niet meer dan 10 seconden.
Krekker is de bom!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:49:09 #67
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_86221603
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Nog irritanter: mensen die achter jou rijden en beginnen met invoegen voordat jij KAN of MAG invoegen (denk aan hun eigen auto blindelings voor een aankomende auto gooien of over een doorgetrokken streep/verdrijvingsvak rijden). Nadat deze figuren hebben ingevoegd weigeren ze pertinent om jou de ruimte te geven zodat jij ook kan invoegen :N

Kan dat soort aso's wel schieten. En bij dat soort gasten maak ik een uitzondering en gooi ik m'n auto er gewoon voor. Mochten we dan toch een ongeluk krijgen, hopelijk zijn zij er dan erger aan toe en hebben ze meer pijn geleden dan ik ;)
Over irritant gesproken.

Ik moest vorige keer invoegen en voor me reed dus een bejaarde die OOK moest invoegen... alleen die bleef dus 20-30 rijden op de invoegstrook, terwijl al het andere verkeer op de gewone weg 80 reed...

Gevolg? al het verkeer dat naast me kwam te rijden moest afremmen om die bejaarde de kans te geven om in te voegen, dus dat liep dicht, dus ik kon dus niet naar links om in te voegen, en reed ook maar 20-30 km per uur uiteraard (anders knalde ik tegen die oude demente geit op), en op het einde van de invoegstrook is het die oude bok gelukt om in te voegen en sta ik dus stil op het einde van die invoegstrook.

Ik geloof dat ik iets van 5 minuten heb zitten vloeken. :( :( :(
pi_86223804
Deze verhoging zal natuurlijk negatieve effecten hebben op het gebied van de verkeersveiligheid, gezondheid en het milieu. Tegenwoordig kan je het niet meer maken om deze zaken niet heel zwaar mee te laten wegen in de besluitvorming.
  woensdag 8 september 2010 @ 22:43:19 #69
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86224067
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:24 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Het ligt wat meer in lijn met grote delen van Europa:

[ afbeelding ]
Waarbij veel begrensde snelwegen in Duitsland ook de 130/110 schaal gebruiken, niet 120.

Voor de rest is het inderdaad vooral een gevoelsmaatregel :P
Oude kaart, in Zweden is een stuk waar je 120 mag inmiddels. En buiten de ene snelweg waar je 110 en 120 mag, mag je 90. Net als Noorwegen, daar mag je in het grootste deel van het land 80.

Een verhoging van de maximum snelheid is symboolpolitiek.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86225632
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen die hier een links vs rechts-verhaal van proberen te maken... :')!
CDA, PVV en VVD voorstander van 130 km/u, GL, SP, PvdA tegenstanders van 130 km/u. Je zou er haast die denkbeeldige links-rechts scheidslijn door kunnen trekken. :o
pi_86225898
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:26 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

CDA, PVV en VVD voorstander van 130 km/u, GL, SP, PvdA tegenstanders van 130 km/u. Je zou er haast die denkbeeldige links-rechts scheidslijn door kunnen trekken. :o
Dit is dan ook precies de scheidslijn. Links=debiele regels en beknotting vrijheid, rechts=verstandige regels met oog voor de realiteit en veel vrijheid voor de burger.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  woensdag 8 september 2010 @ 23:37:49 #72
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_86226067
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:37 schreef rutger05 het volgende:
Deze verhoging zal natuurlijk negatieve effecten hebben op het gebied van de verkeersveiligheid, gezondheid en het milieu. Tegenwoordig kan je het niet meer maken om deze zaken niet heel zwaar mee te laten wegen in de besluitvorming.
Negatieve effecten? Neh, laten we inderdaad hopen dat dit soort maatregelen, zeker mbt milieu en verkeersveiligheid eens een keer op waarde geschat worden.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_86226146
quote:
Tegenwoordig kan je het niet meer maken om deze zaken niet heel zwaar mee te laten wegen in de besluitvorming.
Ik zou ze vooral op hun waarde mee laten wegen in de besluitvorming.
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 23:46:32 #74
25682 2cv
Niet subtiel
pi_86226388
130 zou wel fijn zijn ja. Ik vrees alleen dat de boetes dan hoger en strenger worden (131km/u = ¤50,- aftikken ofzo). Let wel: dat is een vermoeden gebaseerd op niets. ( :@ ) Invoegen gaat voor mijanderen ook problematischer worden aangezien geen invoegstrook in NL lang genoeg is om met 120km/u in te kunnen voegen. M'n auto heeft overigens geen mankementen die een directe invloed hebben op de topsnelheiden het acceleratievermogen. Sterker nog: ik krijg van kenners complimenten dat mijn oude barrel nog zo rap is.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_86226744
quote:
Ze zijn gewoon meegewogen. Daarom wordt de maximumsnelheid niet naar 200km/h verhoogd en is het alleen op snelwegen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_86231164
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:33 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dit is dan ook precies de scheidslijn. Links=debiele regels en beknotting vrijheid, rechts=verstandige regels met oog voor de realiteit en veel vrijheid voor de burger.
120 km/u= debiel en vrijheid beknottend
130 km/u = verstandig en vrijheid voor de burger?
:?
Ik weet dat de politieke partijen in Nederland in Nederland over het algemeen dicht bij elkaar liggen, maar dat het verschil slechts 10 km/u is bevreemd me.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_86231411
Hier in Duitsland werkt het perfect, geen maximumsnelheid. ^O^

Maar in Nederland is het net te druk daarvoor. 130-140 is prima.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 9 september 2010 @ 07:55:54 #78
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_86231427
130 is mooi, alleen zou dat per half uur moeten gelden. Maar alles is beter dan 100 per uur wat die linksen willen. :7
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 september 2010 @ 07:58:50 #79
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86231457
Hopelijk combineren ze het dan wel met een permanent inhaalverbod voor vrachtwagens. Anders schiet het nog niet erg op.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 9 september 2010 @ 08:14:57 #80
118585 Crutch
pi_86231599
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:58 schreef Rewimo het volgende:
Hopelijk combineren ze het dan wel met een permanent inhaalverbod voor vrachtwagens. Anders schiet het nog niet erg op.
Ik zie nog steeds veel vrachtwagens inhalen op routes waar op dat tijdstip een inhaalverbod geldt.
Je moeder is een hamster
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 september 2010 @ 08:21:21 #81
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86231684
Hm, schijnbaar houdt niet iedereen zich aan de regels O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 9 september 2010 @ 08:33:26 #82
118585 Crutch
pi_86231812
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:21 schreef Rewimo het volgende:
Hm, schijnbaar houdt niet iedereen zich aan de regels O-)
Haha, we weten het allemaal, maar toch, het ligt altijd aan een ander. :P
Je moeder is een hamster
pi_86232283
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:14 schreef Dagonet het volgende:

[..]

20 kilometer met 120 is 10 minuten.
Met 130 is het een minuut of 9,5. Nou nou, wat een tijdswinst!
Er zijn ook mensen die de auto gebruiken voor afstanden langer dan fietsafstand. Als ik naar een klant in Groningen moet of naar een klant in Nijmegen (vanuit Schiedam) dan is het wel een wat prettigere snelheid, bovendien gaat het niet direct om de snelheid maar meer om het algehele verkeersbeeld wat gewoon rustiger wordt bij hogere snelheden (meer ruimte tussen auto's, betere doorstroming ed) waardoor je over het algemeen wat meer opschiet.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_86233083
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die de auto gebruiken voor afstanden langer dan fietsafstand. Als ik naar een klant in Groningen moet of naar een klant in Nijmegen (vanuit Schiedam) dan is het wel een wat prettigere snelheid, bovendien gaat het niet direct om de snelheid maar meer om het algehele verkeersbeeld wat gewoon rustiger wordt bij hogere snelheden (meer ruimte tussen auto's, betere doorstroming ed) waardoor je over het algemeen wat meer opschiet.
In de praktijk wordt er nu al door 80% van de automobilisten tussen de 130 en 150 gereden, door een v-max van 130 zal dit niet veranderen.
De 20% die nu onder de maximumsnelheid rijdt zal dat blijven doen, de rest blijft net zo hard doorrijden.
Tijdswinst nihil, wel minder snel een bekeuring, of in elk geval voor een minder grote overschrijding, maar de boetes zullen ook wel stijgen, dus per saldo schiet niemand er ene flikker mee op.

Mooie symboolpolitiek.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 9 september 2010 @ 10:36:54 #85
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_86234309
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:44 schreef DroogDok het volgende:

[..]

In de praktijk wordt er nu al door 80% van de automobilisten tussen de 130 en 150 gereden, door een v-max van 130 zal dit niet veranderen.
De 20% die nu onder de maximumsnelheid rijdt zal dat blijven doen, de rest blijft net zo hard doorrijden.
Tijdswinst nihil, wel minder snel een bekeuring, of in elk geval voor een minder grote overschrijding, maar de boetes zullen ook wel stijgen, dus per saldo schiet niemand er ene flikker mee op.

Mooie symboolpolitiek.
Ik rij altijd 'precies' de maximum snelheid, want ben veels te gierig om onnodige boetes te verzamelen. Nu rij ik dus 120, en straks ga ik dan gewoon 130 rijden.
pi_86234525
Joepie dan kan ik straks 170 rijden ipv 160 zonder problemen :D
  donderdag 9 september 2010 @ 10:46:44 #87
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86234588
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die de auto gebruiken voor afstanden langer dan fietsafstand.
20 km is ongeveer de gemiddelde woon-werkafstand, vandaar dat ik daarvoor koos.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_86234875
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:44 schreef 1299 het volgende:
Joepie dan kan ik straks 170 rijden ipv 160 zonder problemen :D
Is boven de 40 dan rijbewijs kwijt? Het was toch 30.. of niet?
pi_86235158
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:56 schreef Idiota het volgende:

[..]

Is boven de 40 dan rijbewijs kwijt? Het was toch 30.. of niet?
40 op (auto)snelwegen. En normaliter is boven de 50 rijbewijs direct kwijt. Maar die luxe kan ik mij niet meer perimenteren.
  donderdag 9 september 2010 @ 12:45:41 #90
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86238058
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:05 schreef 1299 het volgende:

[..]

40 op (auto)snelwegen. En normaliter is boven de 50 rijbewijs direct kwijt. Maar die luxe kan ik mij niet meer perimenteren.
Wat?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86238606
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:45 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat?
Patat?
pi_86238737
Nederlanders zijn de slechste bestuurders ter wereld.
Het overgrote deel heeft totaal geen inzicht of kracht in hun rechter been..
pi_86239225
Ik stel een hele kleine tekstuele wijziging voor in dit plan:

130 km/u -> 130 mph.

Verder prima!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 9 september 2010 @ 13:26:13 #94
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86239269
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:45 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat?
Hoeveel je te hard rijdt denk ik, dus 50 bovenop de maximumsnelheid is direct rijbewijs kwijt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86239487
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:33 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ah daarom heeft rechts ook de paddo's verboden en wilt men de rest van de drugs ook een oorlog tegen beginnen behalve dan de alcohol.

Laten we ook eens kijken wie er nu precies voor de indentificatieplicht waren, ja wel voornamelijk de rechtse partijen. En zo kunne we nog wel een hele stapel voorbeelden hier vinden waarbij ik toch echt vind dat rechts niets op heeft met de vrijheid van burgers.

En als 130 rijden hier als een vrijheid voor de burgers wordt gezien, moet je ook naar de burgers kijken die hier last van gaan krijgen. De extranaliteiten van sneller verkeer worden zo snel vergeten door velen.
pi_86239519
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ja, als ze dat nu nog beseften...
pi_86240153
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ah daarom heeft rechts ook de paddo's verboden en wilt men de rest van de drugs ook een oorlog tegen beginnen behalve dan de alcohol.

Laten we ook eens kijken wie er nu precies voor de indentificatieplicht waren, ja wel voornamelijk de rechtse partijen. En zo kunne we nog wel een hele stapel voorbeelden hier vinden waarbij ik toch echt vind dat rechts niets op heeft met de vrijheid van burgers.

En als 130 rijden hier als een vrijheid voor de burgers wordt gezien, moet je ook naar de burgers kijken die hier last van gaan krijgen. De extranaliteiten van sneller verkeer worden zo snel vergeten door velen.
M.a.w. je geeft toe dat over het algemeen links niet beter is als rechts en vice versa.
pi_86240435
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:48 schreef Wijze_appel het volgende:

M.a.w. je geeft toe dat over het algemeen links niet beter is als rechts en vice versa.
Ik weet echt niet waar je dat uit haalt. :P

Ik geef alleen maar aan dat bij sommige beslissingen wat vaker naar de extranaliteiten gekeken moet worden, en volgens mij is links daar wel wat beter in, soms slaan ze alleen daarin wat door. En rechts voert vaak maar iets uit zonder naar de extranaliteiten te willen kijken. Welke stroming kijkt dan naar de belangen van de meeste burgers, dat is in mijn optiek dan toch links.
pi_86240936
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jij bent nog niet heel vaak uit Nederland geweest lees ik... Sowieso zijn Belgen minder goede bestuurders, maar wereldwijd ken ik meer landen die slechter op dit gebied presteren dan Nederlanders. Of dat nu Amerikanen zijn, of het gemiddelde tropische eiland...

Nee, het kan stukken beter, maar by far niet de slechtsten ter wereld.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86241030
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zowel links als rechts is al decennialang bezig vrijheden in te perken en de burgers komen niet verder als met het vingertje naar de ander te wijzen...."links is slechter, nee hoor rechts." De infantiliteit ten top.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')