quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:14 schreef Black-Death het volgende:
Nou het is weer portfolioweek bij Psy in Maastricht
http://wiki.fok.nl/index.php/WOpsychologiequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:26 schreef Gestiech het volgende:
Nou bij dit topic horen dan ook wel de studenten die dit jaar gestart zijn in de TT
Ik wil eventueel wel een nieuwe ts maken ...
Ik gok erop dat je eerst rechtsboven moet aanmelden/inschrijvenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:53 schreef Impressie het volgende:
Ik kan de tekst in die link niet veranderen. Eerstejaars aan de UvT. /kijkt lief
Hmm.. Sluit het dan nog wel aan op je onderwijs? Want dan kun je pas december (ofzo?) aan de slag.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:14 schreef MeloD het volgende:
Ah daar is de nieuwe
Sander, ja gelukt! Ze gaan de sollicitaties echter pas begin november bekijken :S
Vooruit, donequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:53 schreef Impressie het volgende:
Ik kan de tekst in die link niet veranderen. Eerstejaars aan de UvT. /kijkt lief
Het is een overblijfsel van een user die daar zat en ook nog bij de uni bijvakken wilde volgens (dacht ik). Maarja, gezien hij er nu niet meer bij staat kan het inderdaad weg. Thanksquote:Op woensdag 8 september 2010 00:28 schreef Jetfly het volgende:
Fontys is HBO, right? Waarom staat het in de OP?
Faal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |