wat respectloos voor de slachtoffers dat je je eigen mening op dringt en terechte vragen negeertquote:Op woensdag 8 september 2010 17:34 schreef mediacurator het volgende:
[..]
9/11 is een hoax oke? get over it
Nee niet oke. Je verwacht van mij dat ik kritisch ben naar de overheid, waarom mag ik niet kritisch zijn naar complot verhalen?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:34 schreef mediacurator het volgende:
[..]
9/11 is een hoax oke? get over it
hoezo bewijs?, er is geen bekend bewijs dat er een boeiing in het Pentagon is gevlogen. ik geloof wel dat de FBI heel veel banden in beslag heeft genomen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:36 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
We zijn nog steeds in afwachting van jouw bewijs dat er bij dat tankstation een camera stond die het vliegtuig, of iets anders, had moeten zien
Jij stelde heel duidelijk dat er nog beelden moeten zijn van een camera bij tankstation waarop iets te zien zou moeten zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoezo bewijs?, er is geen bekend bewijs dat er een boeiing in het Pentagon is gevlogen. ik geloof wel dat de FBI heel veel banden in beslag heeft genomen.
ken alleen deze:
Oh, die had ik moeten raden?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]Gast! Ik bedoel dat je op het volgende frame niets ziet wat nog op de neus van een vliegtuig lijkt.
1.000den mensen die op straat rondlopen op een normale New Yorkse dag.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:54 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oh, die had ik moeten raden?![]()
Het doet er toch niet toe wat er op die volgende frame staat?.
Je ziet een vliegtuig in beeld voor en deels na de impact, vd neus vh vliegtuig is een silhouet gemaakt ter verduidelijking om de vorm te benadrukken gezien deze vervaagt wegens de achtergrond kleur
Zelfde geval met neus vd kist nadat het door het gehele gebouw zou zijn gevlogen, je ziet vrij duidelijk dat de vorm exact gelijk is
Men had een probleem omdat de raket die gemaskeerd moest worden ten dele wel de gehele structuur zou kunnen hebben gepenetreerd, we weten van de z.g.n. "Bunker busters" kunnen b.v. tientallen meters onder de grond nog hun doel kunnen raken
Passagier vliegtuigen zijn echter geen bunker busters snappie vandaar dat er onwijs met die beelden is geknoeid en die docu legt het uit waardoor een kind van 6 het nog met gemak kan volgen
Die vliegtuig onderdelen die op straat waren special effect props, net als het paspoort van een vd terroristen die de helse vuurzee zou hebben overleefd
jou mening... ken jij al die mensen persoonlijk dan die de opnames hebben gemaalt?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
1.000den mensen die op straat rondlopen op een normale New Yorkse dag.
Tientallen camera's, tientallen foto toestelen, 100'den mobieltjes.
Niemand die gezien heeft dat mensen bezig waren om die vliegtuig onderdelen neer te leggen. Hoe zijn die onderdelen er dan wel gekomen?
Lach er maar om ... maar kennelijk zijn dat "saddams" die onze media als echt bestempelen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:07 schreef internal het volgende:
[..]
In die onderste link dat plaatje van Are these Saddam Hussein. Die lijken er niet eens op. Maar verder nog even de links lezen. Ook wordt daarin de breedte van de ogen gemeten, terwijl hij in de eerste zijn ogen open heeft en in de tweede dat niet heeft. Dan lijkt de breedte snel anders.
Ja, als iemand zegt dat op het volgende frame van een opname een heel ander beeld staat dan op het frame ervoor, is het inderdaad moeilijk te raden dat hij niet bedoelt dat er iets bewogen is, maar dat er daadwerkelijk iets er compleet anders uitziet.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:54 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oh, die had ik moeten raden?![]()
Het doet er toch niet toe wat er op die volgende frame staat?.
Je ziet een vliegtuig in beeld voor en deels na de impact, vd neus vh vliegtuig is een silhouet gemaakt ter verduidelijking om de vorm te benadrukken gezien deze vervaagt wegens de achtergrond kleur
Zelfde geval met neus vd kist nadat het door het gehele gebouw zou zijn gevlogen, je ziet vrij duidelijk dat de vorm exact gelijk is wanneer je deze half doorzichtig maakt over elkaar heen plaatst
Men had een probleem omdat de raket die gemaskeerd moest worden ten dele wel de gehele structuur zou kunnen hebben gepenetreerd, we weten van de z.g.n. "Bunker busters" b.v.dat deze wel tientallen meters onder de grond nog hun doel kunnen raken
Passagier vliegtuigen zijn echter geen bunker busters snappie vandaar dat er onwijs met die beelden is geknoeid en die docu legt het uit waardoor een kind van 6 het nog met gemak kan volgen
Die vliegtuig onderdelen die op straat waren special effect props, net als het paspoort van een vd terroristen die de helse vuurzee zou hebben overleefd
Die opnames en getuigen die jouw verhaal onderbouwen zijn er juist niet. Niemand die melding maakt van mensen die vliegtuig onderdelen hebben neergelegd.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:58 schreef mediacurator het volgende:
[..]
jou mening... ken jij al die mensen persoonlijk dan die de opnames hebben gemaalt?
trouwens jij gelooft de getuigen verklaringen toch ook niet die bommen hebben gehoord?
Waarom die anderen dan ineens wel?
Die beelden zijn gefaked, dat heb ik je net duidelijk gemaakt..quote:Op woensdag 8 september 2010 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, als iemand zegt dat op het volgende frame van een opname een heel ander beeld staat dan op het frame ervoor, is het inderdaad moeilijk te raden dat hij niet bedoelt dat er iets bewogen is, maar dat er daadwerkelijk iets er compleet anders uitziet.
Die "nose-out" kan best een wolk stof en rook en troep zijn wat er uit geblazen wordt. Op het volgende frame zie je dan ook dat die verdachte vorm echt compleet verdwenen is. Puur toeval dus, OF beeldmanipulatie, wat je ook kunt zien met dat bekende doodshoofd in die rook.
Ik vraag me af of die nose-out ook op de originele beelden te zien is, maar dan nog: het frame na die nose-out zie je dat die vorm compleet veranderd is.
Dan zou ik Fabled Enemies, Zero en Open Complicity er in opnemen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:25 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Thanks Lambiek, ik ga ze bekijken
Sept clues ziet er ook goed uit dusver
Zeitgeist en Loose Change vond ik iets te sensationeel gebracht maar verder oke
Zit zelf te denken aan een top 10 vd beste 9/11 truth docu's en films samen te stellen
2 miljoen Irakezen opgeblazen en sommige lopen er gewoon dom over te geinen, je moet er wel een sterke maag voor hebben hier te posten niewaar?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Lach er maar om ... maar kennelijk zijn dat "saddams" die onze media als echt bestempelen.
Toch maar effe duidelijk maken...quote:Op woensdag 8 september 2010 18:15 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Die beelden zijn gefaked, dat heb ik je net duidelijk gemaakt..
Waarom ga je mij dan vragen daarover stellen, de beelden kloppen duidelijk niet
nee het is een feitquote:Op woensdag 8 september 2010 18:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Toch maar effe duidelijk maken...
Dat die beelden gefaked zijn en niet kloppen is jouw mening, geen feit.
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:24 schreef mediacurator het volgende:
[..]
nee het is een feit
alleen wil jij dat onder geen voorwaarde toegeven
wil dat nog niet zeggen dat het geen feit is he
en ik ben niet blind, niet geestelijk noch lichamelijk
"a spiritual battle between good and evil" zegt men ook vaak over deze tijden
daarom is er ook een geestelijke onderdrukking aan de gang
9/11 heeft vele lelijke aspecten
Als het zo'n overduidelijk feit is, waarom kom je dan hier jouw boodschap verkondigen? Ga naar het AD, Zembla of elke andere willekeurige journalist. Die zal jouw feiten maar al te graag publiceren om zo de Amerikaanse overheid aan de schandpaal te nagelen.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:24 schreef mediacurator het volgende:
[..]
nee het is een feit
alleen wil jij dat onder geen voorwaarde toegeven
wil dat nog niet zeggen dat het geen feit is he
en ik ben niet blind, niet geestelijk noch lichamelijk
daarom is er ook een geestelijke onderdrukking aan de gang
9/11 heeft vele lelijke aspecten
"a spiritual battle between good and evil" zegt men daarom ook vaak over deze tijden
quote:
Een van de redenen is een verslaving aan de walgelijke zowel als de leuke reacties die ik hier krijgquote:Op woensdag 8 september 2010 18:36 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als het zo'n overduidelijk feit is, waarom kom je dan hier jouw boodschap verkondigen?
quote:Ga naar het AD, Zembla of elke andere willekeurige journalist. Die zal jouw feiten maar al te graag publiceren om zo de Amerikaanse overheid aan de schandpaal te nagelen.
Weet je waarom WTC als doel was?!!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wat respectloos voor de slachtoffers dat je je eigen mening op dringt en terechte vragen negeert
Verdiep je eerst in hoe en wat van de media. !?!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:36 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als het zo'n overduidelijk feit is, waarom kom je dan hier jouw boodschap verkondigen? Ga naar het AD, Zembla of elke andere willekeurige journalist. Die zal jouw feiten maar al te graag publiceren om zo de Amerikaanse overheid aan de schandpaal te nagelen.
Moet je voorstellen wat voor een reacties je krijgt als je dit wereldkundig maakt met al jouw overtuigende bewijzenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Een van de redenen is een verslaving aan de walgelijke zowel als de leuke reacties die ik hier krijg![]()
[..]
Tja .... hoe naief niet?!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Een van de redenen is een verslaving aan de walgelijke zowel als de leuke reacties die ik hier krijg![]()
[..]
Maar ze worden dan ook weer niet zodanig gemanipuleerd dat ze dat artikel achterhouden.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Verdiep je eerst in hoe en wat van de media. !?!
http://nos.nl/artikel/134(...)d-gemanipuleerd.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |