abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 september 2010 @ 15:38:35 #176
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86206706
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:29 schreef mediacurator het volgende:
Heb September Clues A bekeken en moet zeggen dat dit toch wel heel interessant is.
en zal je dan ook wel interessant vinden
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86206860
Deel B vd Sept. Clues docu is toegewijd aan een video opname die vanuit een helikopter is opgenomen en waarop een projectiel voor het gemak "the ball" genoemd, is te zien die richting WTC 1 vliegt.

Dit was geen vliegtuig en was ook veel minder duidelijk zichtbaar dan een vliegtuig, dit wordt bevestigd door de nieuwslezer die het projectiel pas opmerkt nadat deze gehuld in een vuurzee tegen de toren explodeert.

SEPTEMBER CLUES B

pi_86206967
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, daarom, juist omdat we allemaal weten dat het doorboren onmogelijk is, kun je toch niet beweren dat de neus van het vliegtuig er weer uitkomt aan de andere kant? Dan spreek je jezelf tegen.

Óf je vindt het onmogelijk dat een vliegtuig een gebouw doorboort,
óf de neus komt er aan de andere kant weer uit.
-edit-

Ja zo kan ik het ook Johnny *O*

-edit, persoonlijk-
quote:
Waarbij mij nog steeds niet duidelijk is waarom wat uit het gebouw lijkt te komen de neus van het vliegtuig zou moeten zijn. Dan zou ik eerder verwachten dat het één van de motoren is, of het landingsgestel. Of het contragewicht in de staart. Eén van de 'hardere' delen van een vliegtuig, die ook daadwerkelijk op enige afstand van de Twin Towers zijn gevonden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 08-09-2010 15:50:01 ]
pi_86207453
Het 11 September verhaal blijft altijd heel erg interessant, wel mooi dat de "normale" media nu vanochtend met het "geheimen" filmpje kwam, dan weet de niet BNW lezer misschien ook is dat er totaal niks van klopt.
pi_86207486
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, daarom, juist omdat we allemaal weten dat het doorboren onmogelijk is, kun je toch niet beweren dat de neus van het vliegtuig er weer uitkomt aan de andere kant? Dan spreek je jezelf tegen.

Óf je vindt het onmogelijk dat een vliegtuig een gebouw doorboort,
óf de neus komt er aan de andere kant weer uit.

Waarbij mij nog steeds niet duidelijk is waarom wat uit het gebouw lijkt te komen de neus van het vliegtuig zou moeten zijn. Dan zou ik eerder verwachten dat het één van de motoren is, of het landingsgestel. Of het contragewicht in de staart. Eén van de 'hardere' delen van een vliegtuig, die ook daadwerkelijk op enige afstand van de Twin Towers zijn gevonden.
Het is vrij duidelijk in beeld gebracht in de docu dat wanneer de je neus vh vliegtuig before impact van dichter bij bekijkt en er een silhouet ervan maakt, het vrij duidelijk precies past in de vorm van hetgeen er aan de andere kant weer uitkomt after impact weer uitkomt

-edit, niet doen-

En gefeliciteerd trouwens met je vrijbrief om met 9/11 bewijsmateriaal weer reens respectloos om te gaan!

:{

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 08-09-2010 16:03:59 ]
pi_86207920
M.a.w. eerst hebben geheime militaire eenheden een "missile" op de gebouwen afgeschoten.

Daarna is er met filmtrucage een vliegtuig overheen gemonteerd

Daarna heeft men geroepen dat die baardaap in een Afghaanse grot de boosdoener was

Daarna is men Saddam gaan plagen wegens?? oh ja, massa onvindbare vernietigingswapens

Tel je al die stierenpeop bij elkaar op heb je ongeveer 2.000.000 dode Irakezen en ongeveer 10 mega rijke zionistische fascisten die aan stranden in de Bahamas liggen met hele dikke cigaren en enorme grote jachten.

En later moet ik dit allemaal aan mijn klein dochtertje uitleggen?

Zo da's lekker dan 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 08-09-2010 16:17:17 ]
pi_86208179
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:44 schreef mediacurator het volgende:

[..]

En het vervelende van gebouwen is dat je deze vrij lastig kunt doorboren met een vliegtuig ;)

Toch is dit duidelijk zichtbaar in de nieuws beelden kijk maar op 5:10 de neus vh vliegtuig verschijnt geheel ongedeerd en geheel intact nadat het zojuist de gehele WTC toren doorboord heeft.

Natuurkunde les aub? :o

Toch laat het volgende framepje iets heel anders zien.
pi_86208596
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Toch laat het volgende framepje iets heel anders zien.
Da's meestal het geval met film beelden Tot, anders zijn we belandt in de wonderlijke en vaak kunstzinnige wereld vd stillevens die overigens ook niet mis zijn daar niet van natuurlijk.

pi_86208958
Alle crazyness on a stick

Gaat er nog een amerikaanse of britse president met down syndrome zulke ongein met Ahmadinejad proberen, krijgt die geheid een nuke voor z'n sodemieter

En Israel kan het dan helemaal wel schudden

En eerlijk gezegd zou ik hem dat dan ook niet kwalijk kunnen nemen.

[ Bericht 8% gewijzigd door mediacurator op 08-09-2010 16:45:05 ]
pi_86209148
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

He, Lambiekje, mooi werk hier.

Natuurlijk, de manipulatie van de beelden heb ik altijd nog als extra mogelijkheid open gehouden;

Nog afgezien, of er daadwerkelijk passagiersvliegtuigen laat staan Boeings invlogen, wel of geen missiles; en de vraag is natuurlijk ook of er wel kerosine is gebruikt, in welke hoeveelheden en nog iets anders.

Verder is die rapportage van videobeelden van die Franse TV-ploeg t.a.v. de 1e toren er natuurlijk ook.
  woensdag 8 september 2010 @ 16:47:47 #186
52357 Lambiekje
pi_86209263
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

He, Lambiekje, mooi werk hier.

Natuurlijk, de manipulatie van de beelden heb ik altijd nog als extra mogelijkheid open gehouden;

Nog afgezien, of er daadwerkelijk passagiersvliegtuigen laat staan Boeings invlogen, wel of geen missiles; en de vraag is natuurlijk ook of er wel kerosine is gebruikt, in welke hoeveelheden en nog iets anders.

Verder is die rapportage van videobeelden van die Franse TV-ploeg t.a.v. de 1e toren er natuurlijk ook.
dit weet je !?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86209517
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:29 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Da's meestal het geval met film beelden Tot, anders zijn we belandt in de wonderlijke en vaak kunstzinnige wereld vd stillevens die overigens ook niet mis zijn daar niet van natuurlijk.

:') Gast! Ik bedoel dat je op het volgende frame niets ziet wat nog op de neus van een vliegtuig lijkt.
pi_86209521
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dit weet je !?!
Ja, ik heb er een paar jaar geleden iets van vernomen.

Bedankt voor de reminder.

Wat ook interressant is, zijn al die rare financiele transacties tegen American Airlines en Verzekeringsmaatschappijen in de dagen voor 11 september 2001. SUPER-voorkennis.

Gerrit Zalm zou deze verdachte transacties destijds nader onderzoeken, nooit meer iets van vernomen :+
pi_86209630
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:09 schreef mediacurator het volgende:

Daarna is men Saddam gaan plagen wegens?? oh ja, massa onvindbare vernietigingswapens
Saddam geniet nu van een mooi pensioen elders.

Net zoals Adolf dat kon gaan doen na 1945.

Het Zwitserlevengevoel is al heel oud.
pi_86209663
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Saddam geniet nu van een mooi pensioen elders.

Net zoals Adolf dat kon gaan doen na 1945.

Het Zwitserlevengevoel is al heel oud.
En wie was die aardige man die ze hebben opgehangen dan? :')
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_86209702
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:00 schreef internal het volgende:

[..]

Dubbelganger 3145698 versie 4533. ;)
  woensdag 8 september 2010 @ 17:04:58 #192
52357 Lambiekje
pi_86209838
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:00 schreef internal het volgende:

[..]

http://www.rense.com/general74/double.htm
http://www.anusha.com/saddams.htm
pi_86209905
quote:
_O- In die onderste link dat plaatje van Are these Saddam Hussein. Die lijken er niet eens op. Maar verder nog even de links lezen. Ook wordt daarin de breedte van de ogen gemeten, terwijl hij in de eerste zijn ogen open heeft en in de tweede dat niet heeft. Dan lijkt de breedte snel anders.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_86210560
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Thanks Lambiek, ik ga ze bekijken

Sept clues ziet er ook goed uit dusver

Zeitgeist en Loose Change vond ik iets te sensationeel gebracht maar verder oke

Zit zelf te denken aan een top 10 vd beste 9/11 truth docu's en films samen te stellen

[ Bericht 5% gewijzigd door mediacurator op 08-09-2010 17:34:58 ]
pi_86210688
Het wordt iig weer duidelijk dat er geen boeing in the Pentagon is gevlogen!
pi_86210771
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:28 schreef THEFXR het volgende:
yep, tegen de WTC niet en tegen de Pentagon al heulemaal nie :{
pi_86210827
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:19 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Goed, afgesproken.

Jij gaat hier de vliegen vangen, zodat anderen zich meer met de essentie van 0911 kunnen gaan bezighouden.

Maar jij lijkt me toch wel een technisch type; hoe verklaar jij dat de 2e geraakte toren eerder instortte dan de 1e geraakte toren ?
Wat is er zo fout aan mijn uitleg dat de zwaarte van het deel erboven mee gaat tellen?

Heb je al geprobeerd om een pak suiker of een zak aardappelen evenlang omhoog te houden?
Leaf
pi_86210868
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:57 schreef robert1989 het volgende:
Het 11 September verhaal blijft altijd heel erg interessant, wel mooi dat de "normale" media nu vanochtend met het "geheimen" filmpje kwam, dan weet de niet BNW lezer misschien ook is dat er totaal niks van klopt.
De normale media zat er flink naast, het AD in ieder geval.

Die media melde dat WTC7 door een vliegtuig is geraakt en sprak niet over de nieuwe uitspraken van Hess.
Leaf
pi_86210873
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:32 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Wat is er zo fout aan mijn uitleg dat de zwaarte van het deel erboven mee gaat tellen?

Heb je al geprobeerd om een pak suiker of een zak aardappelen evenlang omhoog te houden?
9/11 is een hoax oke? get over it }:|
pi_86210949
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:28 schreef THEFXR het volgende:
We zijn nog steeds in afwachting van jouw bewijs dat er bij dat tankstation een camera stond die het vliegtuig, of iets anders, had moeten zien :)
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')