reactie oompaloompa:quote:Op maandag 6 september 2010 10:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niet helemaal, maar goedHierbij laten ze ook nog eens het gewicht van grote hoogte op de 'verdiepingen' vallen. Hetgeen bij de torens niet het geval was:
[..]
nog zaken die je hier wilt zien jokkebrok?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Aangezien ze geen info geven moet ik maar gokken dat de relatieve weerstand van die "kolommen" hoger was dan die van het wtc.
Daarom deed ik je ook mijn voorstel, om een goed gecontroleerd experiment uit te voeren en niet zomaar wat te doen. Zonder gegevens kan ik zo een vergelijkbare opstelling in elkaar flanzen die wel helemaal tot beneden "instort", het is dus belangrijk dat je op schaal zo vergelijkbaar mogelijk nabouwt wat je uit wilt zoeken.
moet je een stukje verder lezen, of had ik beter moeten google-en. Leuk weer dat je dan daarop focust en de rest totaal negeert.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Huh?![]()
Branden gaat helemaal niet over vrije val....
? ik hoop dat de muur je beter begrijpt dan ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:11 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Zou ik wel op in kunnen gaan maar begin me soms wel af te vragen tegen wie ik het dan heb of zo...
Heb in ieder geval nu even geen zin om tegen een muur of mezelf te praten maar ik zal zo wel weer bijdraaien.
Ondertussen wat dacht je van deze bevindingen en die van NIST met elkaar te vergelijken ja? rare vacuum gezogen Oompa
![]()
[..]
Ik dacht dat ik het over het stukje branden in mijn TS had.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:33 schreef oompaloompa het volgende:
moet je een stukje verder lezen, of had ik beter moeten google-en. Leuk weer dat je dan daarop focust en de rest totaal negeert.
Heb je misschien een bron voor me? Want ik lees dit:quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:10 schreef gorggg het volgende:
[..]
Ahja, dit staat btw in het NIST report. Wat Jennings hoorde was de instorting van toren 1 gevolgd door toren 2.
Timeline: Jennings hoort de eerste explosie nadat hij op het lege OEM is geweest en daar aan de telefoon heeft vernomen dat het gebouw geevacueerd wordt.
Het order om het OEM te evacueren werd gegeven om 9:44 (dus tel nog zeker 5 minuten bij eer het ook daadwerkelijk geevacueerd en dus leeg was).
De eerste toren stortte in om 9:59.
Het verhaal in NIST komt van Jennings zelf + de persoon die bij hem was (Hess als ik mij niet vergis).
quote:By the time WTC 2 collapsed at 9:59 a.m., all the building occupants who intended to leave WTC 7 had done so.29
The preceding statements are false considering the following testimonial evidence.quote:NIST was unable to find any evidence that, by approximately 10:30 a.m., any of the original occupants who intended to leave WTC 7 had not already done so (Chapter 7).30
Not everyone had evacuated WTC 7 by the time WTC 1 collapsed. WTC 7 interview numbers 2041604 and 1041704 from 2004 are cited regarding the two New York City employees. The WTC 7 interviews listed inquote:Investigation interviews indicated that this window was broken out by people who were trapped on this floor when WTC 1 collapsed (Chapter 6). Video clips in the database show one of these people inside an open window (8-42A) onthe eastern edge of the north face.31
As all of the emergency responder restructuring operations were underway, three people became temporarily trapped inside WTC 7. Two New York City employees had gone to the OEM Center on the 23rd
floor and found no one there.32
tja maar ik wantrouw de bestaande data niet ^_^quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
We wachten idd op jouw experiment. Show it to the world!!
Knappe kop als je dat voor bijvoorbeeld WTC 7 kunt zonder essentiële input data.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
tja maar ik wantrouw de bestaande data niet ^_^
Ik begrijp niet waarom de mensen die claimen dat het bv niet met vrije valsnelheid kan, dit niet onderzoeken. Vooral niet de zelfbenoemde open-minded skeptici;
Je hoeft alleen maar mijn TS op te zoeken.... maar vooruit.. ik post het hier voor je:quote:die branden, zoals ik al zei misschien had ik beter moeten google-en, heb gewoon de eerste hit wtc7 fok forum genomen. Ik weet dat we het er al een aantal maal over hebben gehad dus wilde er niet te veel energie in stoppen nogmaals het zelfde te lezen en bespreken![]()
Welke andere mogelijkheden vallen er onder de "etcetera" categorie? Was brandstichting een mogelijkheid? En hoe zit het met het bewijs van de vondst van brandbom- of pyrotechnische materialen in het puin? Waarom negeert NIST deze mogelijkheden? Het is duidelijk dat dit type (forensisch) onderzoek als "dit valt buiten de scope van de WTC 7 studie" wordt afgedaan, maar zelfs NIST kan de meest waarschijnlijke oorzaak van de branden niet vaststellen zonder dat ze alle feiten in hun onderzoek meenemen.quote:The specific ignition processes are not known, e.g., whether from flaming brands, electrical shorts, etc.(*3)
Betreffende de verspreiding van het vuur op de 12de verdieping, zegt NIST: "The floor plan suggestsquote:…the ignition and early course of the fires were unknown because they were presumed to have occurred in the damaged and heavily smokeshrouded southern portion of the building.(*6)
quote:Given the limited visual evidence, the Investigation Team estimated, using engineering judgment that a 10 percent change was within the range of uncertainty in the extent and intensity of the fires.(*12)
Technische wetenschap is een bruikbaar gereedschap en dit maakt mogelijk aan te nemen dat Casus C temperaturen even waarschijnlijk zijn als Casus A of Casus B temperaturen. Tevens is een 30 procent toename of afname in de warmte-overdracht naar de structurele leden een redelijke benadering die is gebaseerd op de waarschijnlijke aard van de NIST-analyses. Alle drie de gevallen moeten een gelijkequote:A 10 percent increase or decrease in gas temperatures resulted in a roughly 30 percent increase or decrease in the heat flux to structural members.(*13)
quote:…only the fire-induced damage produced by Case B temperatures was carried forward as the initial condition for the LS-DYNA analysis (Chapter 12), since the damage occurred in the least computational time (about 6 months).(*14)
Het eerste statement hierboven impliceert de reden dat ze voor de casus B temperaturen hebben gekozen (en dus de casus A en C temps hebben gedumpt). Dit zou om efficiëntere berekeningen gedaan zijn, maar het laatste statement suggereert dat een initieel falen mogelijk niet had plaats kunnen vinden in het LSDYNA model zonder het opdrijven van de door brand ontstane schade van de ANSYS analyse.quote:The ANSYS results [Case B at four-hour duration] were input to the LSDYNA analysis when it appeared that an initial failure event might be imminent.(*15)
De LS-DYNA analyses van de geschatte oorzaak van brandschade die resulteert uit de casus B temperaturen op basis van 3.5 uur, heeft niet geleid tot een voorspellin van algehele instorting (*18). Een overschatting van een half uur voor de duur van de brand (zo'n 12 %) heeft geleid tot een conclusie die "global collapse" onderschrijft tegenover een conclusie die niet heeft geleid tot het onderschrijven van algehele instorting. Daarnaast zou een overschatting van de fractie branden in de buurt van de ramen moeten leiden tot een overschatting van temperaturen ten gevolge van het toegenomen zuurstofgehalte bij de ramen.quote:The simulations of the Floor 12 fires (and thus the derivative Floor 11 and 13 fires) may have overestimated the duration of the fires and the fraction of the burning near the north face windows, relative to the fraction of burning in the interior of the tenant space.(*17)
quote:The floors below Floor 7, Floor 10, and the floors above Floor 14 did not heat significantly due to the absence of fire activity. The exterior columns and core columns also did not heat significantly on the fire floors.(*19)
Geen van de kolom elementen in het gehele ANSYS model was genoeg verhit om enig significant verlies van sterkte en stijfheid te vertonen. Niettemin claimt NIST: "The fires thermally weakened Floors 8 to 14."(*21)quote:The connection, beam, and girder failures in the floor systems, and the resulting structural responses, occurred primarily at temperatures below approximately 400° C (750° F), well below the temperatures at which structural steel loses significant strength and stiffness.(*20)
nja laten we eens beginnen dan met te bepalen welke data we nodig hebben, welke we kunnen krijgen en welke we kunnen benaderenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Knappe kop als je dat voor bijvoorbeeld WTC 7 kunt zonder essentiële input data.
Ik doe mijn best! Thanks!quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Even aandacht mensen.
Zullen we vanaf nu de persoonlijke sneren achterwege laten?
Ik verwijder elke sneer, dat jullie het even weten. Blijf het niet vriendelijk verzoeken.
Have fun met het topic
Weet jij wel niet hoeveel tijd dit gaat kosten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nja laten we eens beginnen dan met te bepalen welke data we nodig hebben, welke we kunnen krijgen en welke we kunnen benaderen
Ja.. vreemd is dat idd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:44 schreef Bastard het volgende:
Mooi, word het ook welkom voor andere mensen.
Ik kwam wel nieuwe beelden tegen nethttp://www.telegraaf.nl/b(...)n_9_11__.html?p=10,2
Vandaag vrijgegeven. Nu ben ik niet een complot denker in deze zaak, maar ik heb er wel met een complotoog naar willen kijken.
Beelden zijn al die tijd bewaard gebleven, is op zich vreemd, waarom niet openbaar maken meteen, voor het besturen van de beelden haalt het niet uit of het openbaar is of niet.
We zien de eerste toren in elkaar zakken, geen explosie te horen..
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:33 schreef oompaloompa het volgende:
Link naar laatste pagina deel 17:
9/11 is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #17
Onbediscusieerde vragen / punten uit op 17:
filmpje jokkebrok:
[..]
reactie oompaloompa:
[..]
nog zaken die je hier wilt zien jokkebrok?
[..]
moet je een stukje verder lezen, of had ik beter moeten google-en. Leuk weer dat je dan daarop focust en de rest totaal negeert.
[..]
? ik hoop dat de muur je beter begrijpt dan ik
WTC 7: The Smoking Gun of 9/11quote:dat het gebouw in een vacuuum is ingestort is te dom voor woorden. Dat de berekeningen uitgevoerd zijn met de massa van ijzer i.p.v. de massa van staal misschien nog een tikkie dommer.
Maar in het artikel staat toch al duidelijk dat die torens hoe dan ook zouden instorten door de warmte.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:48 schreef Bankfurt het volgende:
wordt vervolgd voor VancouverFan:
zoek op youtube:
[why the twin towers fell bbc]
Ik heb die BBC-documentaire (5 delen) gevonden (Engelstalig, helaas geen NL-ondertiteling):
bijvoorbeeld:
deel 1) deel 2) deel 3) deel 4) deel 5) een commentaar eruit: it was very much like controlled demolition![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dit uitgezonden in januari 2002 !!!
Die link heb ik ook maanden geleden al een keer gegevenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:48 schreef Bankfurt het volgende:
wordt vervolgd voor VancouverFan:
zoek op youtube:
[why the twin towers fell bbc]
Ik heb die BBC-documentaire (5 delen) gevonden (Engelstalig, helaas geen NL-ondertiteling):
bijvoorbeeld:
deel 1) deel 2) deel 3) deel 4) deel 5) een commentaar eruit: it was very much like controlled demolition![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dit uitgezonden in januari 2002 !!!
De enige beelden van het Pentagon waar ook iets te zien is van de aanslag zijn vrijgegeven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:55 schreef newyorknewyork het volgende:
ff een vraagje,
Wat heeft de regering ooit verklaard over het feit dat de Pentagon beelden niet worden vrij gegeven ?
Terwijl ze hebben verteld dat beelden van het tankstation/winkel aan de overkant in beslag zijn genomen ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De enige beelden van het Pentagon waar ook iets te zien is van de aanslag zijn vrijgegeven.
Ja op die beelden is niets te zien van het Pentagon, vliegtuig of de aanslag.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:00 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Terwijl ze hebben verteld dat beelden van het tankstation/winkel aan de overkant in beslag zijn genomen ?
Die zijn vrijgegeven... Al heul lang geleden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:00 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Terwijl ze hebben verteld dat beelden van het tankstation/winkel aan de overkant in beslag zijn genomen ?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De enige beelden van het Pentagon waar ook iets te zien is van de aanslag zijn vrijgegeven.
wat versta je onder sneer Lav, gaan we niet de boel een beetje vertrutten op zo'n manier? het mag wel een beetje spannend blijven toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Even aandacht mensen.
Zullen we vanaf nu de persoonlijke sneren achterwege laten?
Ik verwijder elke sneer, dat jullie het even weten. Blijf het niet vriendelijk verzoeken.
Have fun met het topic
Ik bedoel de beelden met het vliegtuig erop, het geen de winkelhouder meende te hebben gezien.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die zijn vrijgegeven... Al heul lang geleden.
Daar HAD ik het idd de hele tijd over:quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:52 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Maar in het artikel staat toch al duidelijk dat die torens hoe dan ook zouden instorten door de warmte.
Als je nu dan komt met een bewering als "het lijkt op gecontroleerde sloop" zegt dat weinig.
Zal later vanavond eens beginnen met kijken. In welk deel zit dat stukje?
Meende gezien te hebben....quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:07 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Ik bedoel de beelden met het vliegtuig erop, het geen de winkelhouder meende te hebben gezien.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:07 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Meende gezien te hebben....
Die beelden zijn er niet. Waarom zou een beveiligings camera bij een tankstation een vliegtuig in beeld moeten hebben?
Staal is niet gesmolten, maar verzwakt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Daar HAD ik het idd de hele tijd over:
de enige officiele TECHNISCHE verklaring die de technici konden verdedigen;
wil een enige technische verklaring voor het kunnen instorten van de WTC-towers standhouden dan betekent DAT alle FEITEN en GEVOLGEN van deze AANGENOMEN feiten moeten wijzen en BLIJVEN wijzen op DEZE enige technische verklaring,....
zo niet; dan is de enige officiele technische verklaring an sich waardeloos, en dus an sich OOK waardeloos in ALLE rapporten die hierna VERSCHIJNEN en die zich baseren op deze enige technische verklaring die in deze betreffende BBC-rapportage wordt gegeven:
hoge temperaturen en het smelten van staal, .... men kon niet meer terug.
Men kon moeilijk een ANDERE officiele reden verzinnen voor het instorten van de WTC-toren-constructie, want die IS er TECHNISCH niet !
TENZIJ.... controled demolition als TECHNISCHE verklaring wordt gegeven ....![]()
Het lijkt er op dat je de insteek van dit gehele topic niet snapt:
noch technisch, noch logisch, noch juridisch, noch politiek.![]()
BTW: het lijkt op controled demolition staat aan het begin van deel 5) .
Nu laat eens zien dan een plaatje waaruit blijkt dat die camera wat gezien moet hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:14 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]?
Een winkel die een camera op haar parkeerplaats heeft met op de achtergrond het pentagon zou een vliegtuig niet kunnen filmen? wtf
Een plaatje, watquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nu laat eens zien dan een plaatje waaruit blijkt dat die camera wat gezien moet hebben.
Owja. De omgevallen lantarenpalen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit filmpje gaat over een taxi die bij de omver geramde lantaarnpalen zou zijn neer gezet. Dus in scene gezet. Het verhaal gaat dat een omgevallen paal de taxi zijn voorruit heeft geramd. De chauffeur van de taxi zegt terwijl de camera uit staat, maar zijn stem stiekem wordt opgenomen dat hij wist dat zijn taxi op de brug stond en dat er een vent bij stond die foto's aan het maken was.
Toen de camera werd aangezet, ging meneer ineens ontkennen.
Nou.. je moet het maar eens kijken. Het is wazig...
Een plaatje wat die camera liet zien.quote:
Dat zeg ik nu toch niet. Hoe dan ook het is heel wazig wat deze man in het filmpje beweert.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:18 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Owja. De omgevallen lantarenpalen.
Niemand die heeft gezien dat die lantarenpalen daar werden neergelegd. En dat terwijl het spitstijd was en wegen daar vol stonden met autos en dus getuigen.
Ook allemaal omgekocht zeker?
En hoe weet jij zeker dat die beelden er zijn?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:07 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Ik bedoel de beelden met het vliegtuig erop, het geen de winkelhouder meende te hebben gezien.
Als er een camera in deze cirkel had gestaan, had die het wel gezien.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Een plaatje wat die camera liet zien.
Of andere onderbouwing waaruit blijkt dat die camera iets had moeten zien
Want die camera's filmen in 360 graden alle kanten op en dwars door andere gebouwen heenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:20 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Als er een camera in deze cirkel had gestaan, had die het wel gezien.
Waar het vliegtuig vandaan kwam, weet ik niet en boeit me ook niet.
[ afbeelding ]
Je draait om mijn repliek heen; de kern van de verklaring was de hoge temperatuur, en natuurlijk het staal smelt niet direct en ook niet overal bij hoge temeperaturen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Staal is niet gesmolten, maar verzwakt.
Ja, dat werd ook in die BBC-documentaire verteld, even aangenomen dat hoge temperaturen RELEVANT waren, bijvoorbeeld doordat het het staal in de constructie verzwakt.quote:In het BBC artikel staat duidelijk dat diegene die de toren hebben gebouwd hebben gezegd dat de toren sowieso zou instorten door de hoge temperaturen.
Dat was al 2 dagen na de ramp.
-edit, niet nodig-quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Want die camera's filmen in 360 graden alle kanten op en dwars door andere gebouwen heen
Daar moet ik nog aan toevoegen dat ie later, als ie denkt dat de camera uit staat zegt:quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu toch niet. Hoe dan ook het is heel wazig wat deze man in het filmpje beweert.
Hij staat op foto's, maar meent daar helemaal niet te zijn geweest.
Dat denk ik helemaal niet. Volgens mijn staan er veel meer camera's rond het Pentagon.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef newyorknewyork het volgende:
En oja, waarom denk jij dat een van de best beveiligde gebouwen ter wereld maar 3 camera's heeft?
Jij hoeft het niet te kijken... anderen willen het misschien wel zien.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat heeft die getuige dan gezien?
Waarom is die getuige zo belangrijk?
Dan heb je deze ook nog niet gezien:quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fucking hell... dit had ik nog niet eerder gezien.
Kijk het filmpje van de taxi hierboven op 2 26 ongeveer, daar zie je hoe het tankstation uitzicht heeft op de vliegroute. Zo'n camera filmt de grond, maar ook de rest van de ruimte, en zo'n vliegtuig moet laag hebben gevlogen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet. Volgens mijn staan er veel meer camera's rond het Pentagon.
Maar ik ben ervan overtuigd dat die camera's niet bedoeld waren om de lucht in de gaten te houden.
En die heb jij wel?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:23 schreef Bankfurt het volgende:
...
De stijl van jouw antwoord geeft al aan dat je geen serieuze technische achtergrond hebt.
...
Sorry maar ik begrijp totaal niet wat je bedoelt. Je post een filmpje voor mij(?) waarin iemand berekent dat, als het wtc uit ijzer had bestaan, het in een vacuum had moeten vallen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:49 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker![]()
Ik weet niet wanneer iemand jou eerder iets aan je verstand heeft gebracht waar je eerder op tegen was..
In geval van wel, stuur me de link en kan ik misschien kijken waar ik m.b.t. jou iets uit te leggen, de fout in ga?![]()
Interessant punt, en hierover ga ik een redelijke vraag proberen te stellen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:07 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Nou in dat filmpje in ieder geval niet....quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:32 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dan heb je deze ook nog niet gezien:
G.W.Bush Declares "Freedom and Fear are at war" -Sep.20,2001
Bush kon z'n lachen nauwelijks inhouden, en ik destijds ook (bijna) niet.![]()
In deze rede of in die subredes die dagen suggereerde Bush de technologie van remote control van passagiersvliegtuigen...
Sorry, maar ik raak er niet van overtuigd dat die camera iets van de aanslag had moeten zien.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Kijk het filmpje van de taxi hierboven op 2 26 ongeveer, daar zie je hoe het tankstation uitzicht heeft op de vliegroute. Zo'n camera filmt de grond, maar ook de rest van de ruimte, en zo'n vliegtuig moet laag hebben gevlogen.
Wat? 5.48 doet ie daar nu even shape shiften?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:32 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dan heb je deze ook nog niet gezien:
G.W.Bush Declares "Freedom and Fear are at war" -Sep.20,2001
Bush kon z'n lachen nauwelijks inhouden, en ik destijds ook (bijna) niet.![]()
In deze rede of in die subredes die dagen suggereerde Bush de technologie van remote control van passagiersvliegtuigen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |