quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:07 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Meende gezien te hebben....
Die beelden zijn er niet. Waarom zou een beveiligings camera bij een tankstation een vliegtuig in beeld moeten hebben?
Staal is niet gesmolten, maar verzwakt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Daar HAD ik het idd de hele tijd over:
de enige officiele TECHNISCHE verklaring die de technici konden verdedigen;
wil een enige technische verklaring voor het kunnen instorten van de WTC-towers standhouden dan betekent DAT alle FEITEN en GEVOLGEN van deze AANGENOMEN feiten moeten wijzen en BLIJVEN wijzen op DEZE enige technische verklaring,....
zo niet; dan is de enige officiele technische verklaring an sich waardeloos, en dus an sich OOK waardeloos in ALLE rapporten die hierna VERSCHIJNEN en die zich baseren op deze enige technische verklaring die in deze betreffende BBC-rapportage wordt gegeven:
hoge temperaturen en het smelten van staal, .... men kon niet meer terug.
Men kon moeilijk een ANDERE officiele reden verzinnen voor het instorten van de WTC-toren-constructie, want die IS er TECHNISCH niet !
TENZIJ.... controled demolition als TECHNISCHE verklaring wordt gegeven ....![]()
Het lijkt er op dat je de insteek van dit gehele topic niet snapt:
noch technisch, noch logisch, noch juridisch, noch politiek.![]()
BTW: het lijkt op controled demolition staat aan het begin van deel 5) .
Nu laat eens zien dan een plaatje waaruit blijkt dat die camera wat gezien moet hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:14 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]?
Een winkel die een camera op haar parkeerplaats heeft met op de achtergrond het pentagon zou een vliegtuig niet kunnen filmen? wtf
Een plaatje, watquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nu laat eens zien dan een plaatje waaruit blijkt dat die camera wat gezien moet hebben.
Owja. De omgevallen lantarenpalen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit filmpje gaat over een taxi die bij de omver geramde lantaarnpalen zou zijn neer gezet. Dus in scene gezet. Het verhaal gaat dat een omgevallen paal de taxi zijn voorruit heeft geramd. De chauffeur van de taxi zegt terwijl de camera uit staat, maar zijn stem stiekem wordt opgenomen dat hij wist dat zijn taxi op de brug stond en dat er een vent bij stond die foto's aan het maken was.
Toen de camera werd aangezet, ging meneer ineens ontkennen.
Nou.. je moet het maar eens kijken. Het is wazig...
Een plaatje wat die camera liet zien.quote:
Dat zeg ik nu toch niet. Hoe dan ook het is heel wazig wat deze man in het filmpje beweert.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:18 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Owja. De omgevallen lantarenpalen.
Niemand die heeft gezien dat die lantarenpalen daar werden neergelegd. En dat terwijl het spitstijd was en wegen daar vol stonden met autos en dus getuigen.
Ook allemaal omgekocht zeker?
En hoe weet jij zeker dat die beelden er zijn?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:07 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Ik bedoel de beelden met het vliegtuig erop, het geen de winkelhouder meende te hebben gezien.
Als er een camera in deze cirkel had gestaan, had die het wel gezien.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Een plaatje wat die camera liet zien.
Of andere onderbouwing waaruit blijkt dat die camera iets had moeten zien
Want die camera's filmen in 360 graden alle kanten op en dwars door andere gebouwen heenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:20 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Als er een camera in deze cirkel had gestaan, had die het wel gezien.
Waar het vliegtuig vandaan kwam, weet ik niet en boeit me ook niet.
[ afbeelding ]
Je draait om mijn repliek heen; de kern van de verklaring was de hoge temperatuur, en natuurlijk het staal smelt niet direct en ook niet overal bij hoge temeperaturen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Staal is niet gesmolten, maar verzwakt.
Ja, dat werd ook in die BBC-documentaire verteld, even aangenomen dat hoge temperaturen RELEVANT waren, bijvoorbeeld doordat het het staal in de constructie verzwakt.quote:In het BBC artikel staat duidelijk dat diegene die de toren hebben gebouwd hebben gezegd dat de toren sowieso zou instorten door de hoge temperaturen.
Dat was al 2 dagen na de ramp.
-edit, niet nodig-quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Want die camera's filmen in 360 graden alle kanten op en dwars door andere gebouwen heen
Daar moet ik nog aan toevoegen dat ie later, als ie denkt dat de camera uit staat zegt:quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu toch niet. Hoe dan ook het is heel wazig wat deze man in het filmpje beweert.
Hij staat op foto's, maar meent daar helemaal niet te zijn geweest.
Dat denk ik helemaal niet. Volgens mijn staan er veel meer camera's rond het Pentagon.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef newyorknewyork het volgende:
En oja, waarom denk jij dat een van de best beveiligde gebouwen ter wereld maar 3 camera's heeft?
Jij hoeft het niet te kijken... anderen willen het misschien wel zien.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat heeft die getuige dan gezien?
Waarom is die getuige zo belangrijk?
Dan heb je deze ook nog niet gezien:quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fucking hell... dit had ik nog niet eerder gezien.
Kijk het filmpje van de taxi hierboven op 2 26 ongeveer, daar zie je hoe het tankstation uitzicht heeft op de vliegroute. Zo'n camera filmt de grond, maar ook de rest van de ruimte, en zo'n vliegtuig moet laag hebben gevlogen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet. Volgens mijn staan er veel meer camera's rond het Pentagon.
Maar ik ben ervan overtuigd dat die camera's niet bedoeld waren om de lucht in de gaten te houden.
En die heb jij wel?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:23 schreef Bankfurt het volgende:
...
De stijl van jouw antwoord geeft al aan dat je geen serieuze technische achtergrond hebt.
...
Sorry maar ik begrijp totaal niet wat je bedoelt. Je post een filmpje voor mij(?) waarin iemand berekent dat, als het wtc uit ijzer had bestaan, het in een vacuum had moeten vallen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:49 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker![]()
Ik weet niet wanneer iemand jou eerder iets aan je verstand heeft gebracht waar je eerder op tegen was..
In geval van wel, stuur me de link en kan ik misschien kijken waar ik m.b.t. jou iets uit te leggen, de fout in ga?![]()
Interessant punt, en hierover ga ik een redelijke vraag proberen te stellen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:07 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Ik bedoel de beelden met het vliegtuig erop, het geen de winkelhouder meende te hebben gezien.
Nou in dat filmpje in ieder geval niet....quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:32 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dan heb je deze ook nog niet gezien:
G.W.Bush Declares "Freedom and Fear are at war" -Sep.20,2001
Bush kon z'n lachen nauwelijks inhouden, en ik destijds ook (bijna) niet.![]()
In deze rede of in die subredes die dagen suggereerde Bush de technologie van remote control van passagiersvliegtuigen...
Sorry, maar ik raak er niet van overtuigd dat die camera iets van de aanslag had moeten zien.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Kijk het filmpje van de taxi hierboven op 2 26 ongeveer, daar zie je hoe het tankstation uitzicht heeft op de vliegroute. Zo'n camera filmt de grond, maar ook de rest van de ruimte, en zo'n vliegtuig moet laag hebben gevlogen.
Wat? 5.48 doet ie daar nu even shape shiften?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:32 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dan heb je deze ook nog niet gezien:
G.W.Bush Declares "Freedom and Fear are at war" -Sep.20,2001
Bush kon z'n lachen nauwelijks inhouden, en ik destijds ook (bijna) niet.![]()
In deze rede of in die subredes die dagen suggereerde Bush de technologie van remote control van passagiersvliegtuigen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |