quote:Op maandag 6 september 2010 18:54 schreef Mike het volgende:
Ik zou het wel eens willen zien, hoor, een kabinet dat niet zozeer uit politici bestaat, maar gewoon uit mensen die vanuit hun kwaliteiten weten waar ze mee bezig zijn. Misschien willen we dan wel nooit wat anders meer.
Zou best kunnen werken idd.quote:Op maandag 6 september 2010 18:54 schreef Mike het volgende:
Ik zou het wel eens willen zien, hoor, een kabinet dat niet zozeer uit politici bestaat, maar gewoon uit mensen die vanuit hun kwaliteiten weten waar ze mee bezig zijn. Misschien willen we dan wel nooit wat anders meer.
Maar wel boeiend om naar te luisteren.quote:Op maandag 6 september 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
Zometeen Jack de Vries in De Wereld Draait Door. Over geniepige rechtse CDA'ers gesproken
Tot er nu weer een rechtse coalitie in beeld komt, dan staat hij weer te huilen dat hij best had willen praten over een middenkabinet.quote:Op maandag 6 september 2010 18:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar Cohen nog altijd niet erg enthousiast over is, dat middenkabinet dus.
Lijkt mij niks. Mensen uit het bedrijfsleven die de boel runnen. Heb toch moeite die figuren te vertrouwen. Vooral omdat zij met hun vinger vast ook in een ander potje roeren. Eigenbelang-kabinet.quote:
Nee, maar paars + groen = bruin. Paars+ = dus Bruin Iquote:Op maandag 6 september 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat vind jij stevig aan een minderheidskabinet met gedoogsteun met daarin twee instabiele partijen?
Hey, het is al ingewikkeld genoegquote:Op maandag 6 september 2010 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, maar paars + groen = bruin. Paars+ = dus Bruin I
Als één van de partijen echt niet wil, houdt het op.quote:
Geen meerderheid in de EK, toch?quote:Op maandag 6 september 2010 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vooralsnog blijf ik gewoon hierbij:
Paars+ ligt gewoon het meest voor de hand... Iedereen heeft gewonnen (behalve Pvda, maar verliest slechts een zeer beperkt aantal zetels). Links zit er in, rechts zit er in, is progressief, en geen christelijke partijen.. "Onderbezuinigen" en "overbezuinigen" houdt elkaar in de hand..
Owh ja, én heeft een stabiele meerderheid van 80+ zetels, en is ook goed vertegenwoordigd in de EK
Wat wil je nou nog meer???
Nee, helaas niet.quote:
Objectief gezien is het de potentieel meest stabiele optie...quote:Op maandag 6 september 2010 18:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Als één van de partijen echt niet wil, houdt het op.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, het is al ingewikkeld genoeg![]()
Ik denk dat de VVD toch eerder het partijbelang in de gaten zal houden dan het landsbelang.quote:Op maandag 6 september 2010 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Objectief gezien is het de potentieel meest stabiele optie...
Nou ja, in de Eerste Kamer hebben ze vooralsnog maar 34 van de 75 zetels. Maar dat lijkt me voor zo'n middencoalitie een minder groot probleem dan voor een rechtse of linkse coalitie.quote:Op maandag 6 september 2010 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vooralsnog blijf ik gewoon hierbij:
Paars+ ligt gewoon het meest voor de hand... Iedereen heeft gewonnen (behalve Pvda, maar verliest slechts een zeer beperkt aantal zetels). Links zit er in, rechts zit er in, is progressief, en geen christelijke partijen.. "Onderbezuinigen" en "overbezuinigen" houdt elkaar in de hand..
Owh ja, én heeft een stabiele meerderheid van 80+ zetels, en is ook goed vertegenwoordigd in de EK
Wat wil je nou nog meer???
De kans is (denk ik) groter dat Paars+ na de verkiezingen volgend jaar een meerderheid in de EK heeft, dan een rechts kabinet...quote:
En morgen...quote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef Geleerde het volgende:
Laat eerst onze Bea maar aan het woord vanavond.
Als ze de vlaai van Wilders overleeft.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 19:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als ze de vlaai van Wilders overleeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |