quote:Op maandag 6 september 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
Er moet gewoon een stevig meerderheidskabinet komen zonder het CDA, dus Paarsplus.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
Er moet gewoon een stevig meerderheidskabinet komen zonder het CDA, dus Paarsplus.
Bruin I dus.quote:Op maandag 6 september 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
Wat vind jij stevig aan een minderheidskabinet met gedoogsteun met daarin twee instabiele partijen?quote:
Bruin I is geen meerderheidskabinet.quote:
Ik denk zelfs dat de VVD liever de oppositie ingaat.quote:Op maandag 6 september 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan eens tijd dat de VVD aan het landsbelang gaat denken.
Lijkt mij de meest waarschijnlijke optie.quote:
Dan wordt het een zakenkabinet en daar wordt de koningin niet blij van.quote:Op maandag 6 september 2010 18:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de VVD liever de oppositie ingaat.
Zónder het CDA.quote:
Ik geef nu een rechts kabinet weer de meeste kans. En daarna een breed middenkabinet.quote:
Ik heb de huidige VVD-top wat dat betreft momenteel een beetje opgegeven. Ik hoorde Rutte zichzelf vanochtend weer liberaal noemen en vond dat alleen maar treurigquote:Op maandag 6 september 2010 18:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Nou ja, van mij hoeft het CDA niet per se in een regering. Ik vind het alleen wel opmerkelijk dat weinig mensen blijkbaar problemen hebben met het feit dat er binnen de VVD helemaal geen discussie is over de PVV.
En de politiek zelf ook niet...quote:Op maandag 6 september 2010 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wordt het een zakenkabinet en daar wordt de koningin niet blij van.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb de huidige VVD-top wat dat betreft momenteel een beetje opgegeven. Ik hoorde Rutte zichzelf vanochtend weer liberaal noemen en vond dat alleen maar treurig.
Ja, hoewel Rutte dat wel echt niet lijkt te zien zitten.quote:Op maandag 6 september 2010 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Paars+ ligt gewoon het meest voor de hand...
Dat ze het eens worden over de plannen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen heeft gewonnen (behalve Pvda, maar verliest slechts een zeer beperkt aantal zetels). Links zit er in, rechts zit er in, is progressief, en geen christelijke partijen.. "Onderbezuinigen" en "overbezuinigen" houdt erlkaar in de hand..
Wat wil je nou nog meer???![]()
Waar Cohen nog altijd niet erg enthousiast over is, dat middenkabinet dus.quote:Op maandag 6 september 2010 18:48 schreef Mike het volgende:
Ik geef nu een rechts kabinet weer de meeste kans. En daarna een breed middenkabinet.
Daarom ook 'breed' middenkabinet. Ik kan me goed voorstellen dat Cohen op dit moment nog een extra partij erbij zou willen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar Cohen nog altijd niet erg enthousiast over is, dat middenkabinet dus.
Dat is dan een hele grote plus om het juist wél te doen....quote:Op maandag 6 september 2010 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de politiek zelf ook niet...
Owh ja, én heeft een stabiele meerderheid van 80+ zetels, en is ook goed vertegenwoordigd in de EKquote:Op maandag 6 september 2010 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen heeft gewonnen (behalve Pvda, maar verliest slechts een zeer beperkt aantal zetels). Links zit er in, rechts zit er in, is progressief, en geen christelijke partijen.. "Onderbezuinigen" en "overbezuinigen" houdt elkaar in de hand..
Wat wil je nou nog meer???![]()
Maar GL en D66 schuiven niet aan als er al een meerderheid is.quote:Op maandag 6 september 2010 18:53 schreef Mike het volgende:
Daarom ook 'breed' middenkabinet. Ik kan me goed voorstellen dat Cohen op dit moment nog een extra partij erbij zou willen.
Tot er nu weer een rechtse coalitie in beeld komt, dan staat hij weer te huilen dat hij best had willen praten over een middenkabinet.quote:Op maandag 6 september 2010 18:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar Cohen nog altijd niet erg enthousiast over is, dat middenkabinet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |