Inderdaad. Vreemd dat sommige mensen schijnen te denken dat wanneer een partij zich coulant opstelt tegenover moslims, er direct raakvlakken moeten zijn een eventuele moslimpartijen. Ik denk echter dat een SGP nog een eerder is te porren voor de invoering van een sharia dan de PvdA.quote:Op maandag 6 september 2010 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk, die zitten qua beleid op de meeste vlakken vermoedelijk een stuk dichter bij de SGP dan bij links.
Ongeveer de helft van Nederland vindt dat alleen niet zo discutabel.quote:Op maandag 6 september 2010 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar om dan je partij maar te verpatsen aan een discutabel verbond tussen PVV en VVD?
Mhoaw het verbond heeft in totaal net 76 zetels en minder dan 50% van de stemmen en dan is er binnen het CDA ook nog een deel van de aanhang die het niet ziet zitten (al worden die momenteel vakkundig de partij uitgewerkt). Dus het lijkt me toch minder dan de helft. En anders is het wel heel triest dat de helft van Nederland graag een beslissende rol in het landsbestuur wil weggeven aan extreem-rechtsquote:Op maandag 6 september 2010 18:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van Nederland vindt dat alleen niet zo discutabel.
Ik zou wel eens willen weten wat Bleker en Verhagen allemaal tegen de dissidenten hebben gezegd. Denk overigens niet dat Klink dat gaat onthullen. Dat is toch een beetje klikken.quote:Op maandag 6 september 2010 18:25 schreef remlof het volgende:
Ik mag toch hopen dat Ab Klink niet al te lang wacht om de beerput van de huidige CDA-fractie open te trekken.
Dan ga je er vanuit dat niemand binnen CDA en VVD er problemen mee heeft?quote:Op maandag 6 september 2010 18:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van Nederland vindt dat alleen niet zo discutabel.
Die tellen natuurlijk niet mee.quote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat niemand binnen CDA en VVD er problemen mee heeft?
Binnen het CDA zijn die zeker wel te vinden, binnen de VVD wordt het goed zoeken, denk ik. Maar daarom zei ik ook 'ongeveer' de helft.quote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat niemand binnen CDA en VVD er problemen mee heeft?
Ik denk dat Ab zich behoorlijk in zal houden.quote:Op maandag 6 september 2010 18:25 schreef remlof het volgende:
Ik mag toch hopen dat Ab Klink niet al te lang wacht om de beerput van de huidige CDA-fractie open te trekken.
Ach dat kan altijd nog net na de installatie van Rutte-1. Kan hij mooi binnen een maand weer zijn ontslag indienenquote:Op maandag 6 september 2010 18:25 schreef remlof het volgende:
Maar ook jij kan dus niet ontkennen dat er vuile was is hè?quote:Op maandag 6 september 2010 18:30 schreef Mike het volgende:
Er zal ooit nog wel een mooi boek uitkomen over deze tijd. Ik verwacht niet dat Klink nu zelf meteen de vuile was gaat buitenhangen.
Zat VVD'ers die moeite hebben met een rechts kabinet. Zij houden echter wijselijk hun mond. De VVD heeft net een crisis achter de rug (Rutte vs Verdonk) en heeft daarom weinig baat bij onrust. Daarnaast is dit de eerste keer dat de VVD de grootste is geworden dus worden de rijen zoveel mogelijk gesloten.quote:Op maandag 6 september 2010 18:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Binnen het CDA zijn die zeker wel te vinden, binnen de VVD wordt het goed zoeken, denk ik. Maar daarom zei ik ook 'ongeveer' de helft.
Geen idee natuurlijk wat er binnen alle kamers gebeurt, maar ik kan me voorstellen dat het her en der niet de schoonheidsprijs verdient.quote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ook jij kan dus niet ontkennen dat er vuile was is hè?
Dat wordt wat als Verhagen zijn memoires gaat schrijven iddquote:Op maandag 6 september 2010 18:30 schreef Mike het volgende:
Er zal ooit nog wel een mooi boek uitkomen over deze tijd. Ik verwacht niet dat Klink nu zelf meteen de vuile was gaat buitenhangen.
Ik hoop dat die analist in 1vandaag net gelijk heeft en Bea het zo zal proberen te sturen dat het CDA buiten de regering blijft.quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Geen idee natuurlijk wat er binnen alle kamers gebeurt, maar ik kan me voorstellen dat het her en der niet de schoonheidsprijs verdient.
Laat Morendo het maar niet horen, dan geloof je in "conspiracy-theorieën"quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Geen idee natuurlijk wat er binnen alle kamers gebeurt, maar ik kan me voorstellen dat het her en der niet de schoonheidsprijs verdient.
Maxime schrijft gewoon wat de hoogste bieder wil dat ie schrijftquote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wordt wat als Verhagen zijn memoires gaat schrijven idd
`quote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop dat die analist in 1vandaag net gelijk heeft en Bea het zo zal proberen te sturen dat het CDA buiten de regering blijft.
Nou ja, van mij hoeft het CDA niet per se in een regering. Ik vind het alleen wel opmerkelijk dat weinig mensen blijkbaar problemen hebben met het feit dat er binnen de VVD helemaal geen discussie is over de PVV.quote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop dat die analist in 1vandaag net gelijk heeft en Bea het zo zal proberen te sturen dat het CDA buiten de regering blijft.
Ik wel hoor, kan me niet voorstellen dat Winsemius en Voorhoeve de enigen zijn die samenwerking met de PVV niet zien zitten.quote:Op maandag 6 september 2010 18:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Nou ja, van mij hoeft het CDA niet per se in een regering. Ik vind het alleen wel opmerkelijk dat weinig mensen blijkbaar problemen hebben met het feit dat er binnen de VVD helemaal geen discussie is over de PVV.
Dan heb je het nieuws niet gevolgd. Ook binnen de VVD rommelt het, alleen niet zo erg als bij het CDA.quote:Op maandag 6 september 2010 18:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Nou ja, van mij hoeft het CDA niet per se in een regering. Ik vind het alleen wel opmerkelijk dat weinig mensen blijkbaar problemen hebben met het feit dat er binnen de VVD helemaal geen discussie is over de PVV.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
Er moet gewoon een stevig meerderheidskabinet komen zonder het CDA, dus Paarsplus.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
Er moet gewoon een stevig meerderheidskabinet komen zonder het CDA, dus Paarsplus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |