Ik ben er wel 10 keer uit geweest, volgens mij word ik ziekquote:
Work it girlquote:Op zondag 5 september 2010 09:58 schreef crv het volgende:
Nou komt er eindelijk leven hier, ga ik sporten
quote:
Ik heb er tweequote:
Ik heb een felix-lookalikequote:
Mooie beestjes.quote:Op zondag 5 september 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nelis en Sjefke, amai, das 'ne tof stel! #2
Nelis en Sjefke, amai, das 'ne tof stel! #3
Ja, heel lief iddquote:
Telkens als ik een bericht in F&F over een katje lees, heb ik zoiets van, kom maar bij mij.quote:Op zondag 5 september 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, heel lief idd
En alletwee via FOK!
Ik woon op mezelf, dan is het makkelijkerquote:Op zondag 5 september 2010 10:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Telkens als ik een bericht in F&F over een katje lees, heb ik zoiets van, kom maar bij mij.Mijn moeder is het daar nooit mee eens.
Wij zitten straks ook met 2 katjes. Mijn eigen kat en die van mijn moeders vriend.quote:Op zondag 5 september 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik woon op mezelf, dan is het makkelijker
Maar ik heb als maximum aantal 2 ingesteld hoor
Oeh, spannend!quote:Op zondag 5 september 2010 10:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zitten straks ook met 2 katjes. Mijn eigen kat en die van mijn moeders vriend.Echt 2 totaal verschillende persoonlijkheden. Eentje is heel lief en rustig en vind alles goed. De andere is heel springerig en druk en kieskeurig.
Nee, maar beide katten kennen elkaar en het huis al. Dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 5 september 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, spannend!
Al een feliway stekker gekocht?
Oh, dat zal wel loslopen dan jaquote:Op zondag 5 september 2010 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar beide katten kennen elkaar en het huis al. Dus dat komt wel goed.
Jaquote:Op zondag 5 september 2010 10:58 schreef Pheno het volgende:
feliway stekker? Kun je daar katten mee roosteren?
Duct tape om de pootjes. Opgelost.quote:Op zondag 5 september 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat zal wel loslopen dan ja
[..]
Ja
Nee, die geeft feromonen af zodat de katten rustiger worden en er minder kans op vechten is
Scheelt vechten, scheelt nagels in de bank, ik zou niet weten waarom niet.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nelis en Sjefke, amai, das 'ne tof stel! #3
En ze zijn alletwee zo liefquote:
Zijn ze zo erg, ja?quote:Op zondag 5 september 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ze zijn alletwee zo lief
Maar ze kletsen wel de oren van je kop
Omg, en dat is heel de dag zoquote:Op zondag 5 september 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Luister maar:
Nou, het was daar erger doordat ik snoepjes had, maar ze zijn wel heel erg kletserig alletweequote:
quote:Op zondag 5 september 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, het was daar erger doordat ik snoepjes had, maar ze zijn wel heel erg kletserig alletwee
Ik ben al blij dat ze het 's nachts niet doenquote:Op zondag 5 september 2010 12:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
, op zich is dat ook wel tof alleen niet de hele dag
.
quote:
Ja, dat geloof ik goedquote:Op zondag 5 september 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ze het 's nachts niet doen
Bellaquote:
Daar is toch zo'n abdij?quote:
Yep.quote:
Die's wel tofquote:
Ik heb me de hele avond verstopt.quote:Op zondag 5 september 2010 12:15 schreef Bellatrix het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk dat na zo´n meet iedereen elkaar gaat beoordelen zoals bij die ONZ meet een beetje.
Maar je hebt het wel fun gehad? Ik heb nog nooit gemeet, kan me er niet veel bij voorstellen.quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb me de hele avond verstopt.
Ja het was wel gezellig hoor. Ik ga volgend weekend ook naar de wierdenmeet. Uiteindelijk heb ik misschien de helft ofzo even gesproken, maar ik zat binnen met wat mensen en de meeste bleven buiten bij de rokers hangen.quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel fun gehad? Ik heb nog nooit gemeet, kan me er niet veel bij voorstellen.
hoeveel mensen waren er?quote:Op zondag 5 september 2010 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja het was wel gezellig hoor. Ik ga volgend weekend ook naar de wierdenmeet. Uiteindelijk heb ik misschien de helft ofzo even gesproken, maar ik zat binnen met wat mensen en de meeste bleven buiten bij de rokers hangen.
nog lekkere hapjes gezien?quote:Op zondag 5 september 2010 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stuk of 40 ofzo? Weet niet precies.
Ik moest gisteren werken?quote:
Ja, dawasik!quote:
Hebben ze eigenlijk foto's gemaakt toen wij aan het zoenen waren?quote:
Ik heb der niet opgelet. Jij was te..quote:Op zondag 5 september 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk foto's gemaakt toen wij aan het zoenen waren?
Ja, ik was ook niet in staat meer om rond te kijkenquote:Op zondag 5 september 2010 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb der niet opgelet. Jij was te..![]()
Jij was er heul nietquote:
Vaduzquote:Op zondag 5 september 2010 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Miauw
Ik heb een rode kop van het langs het veld staan gister. Dus ik ga niet de zon in.
Waarom nou weer een snijplankquote:Op zondag 5 september 2010 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee.Het voelt nu zo strak, dat het bruikbaar is als snijplank.
Dat kwam als eerste in me op, zo simpel is het.quote:Op zondag 5 september 2010 13:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom nou weer een snijplank![]()
Aftersun, komkommer, yoghurt?
Is C_A al gesignaleerd btw?
heb ik ookquote:Op zondag 5 september 2010 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Miauw
Ik heb een rode kop van het langs het veld staan gister. Dus ik ga niet de zon in.
quote:Op zondag 5 september 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Brak, maar de eerste was zit er al in
quote:Op zondag 5 september 2010 13:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom nou weer een snijplank![]()
Aftersun, komkommer, yoghurt?
Is C_A al gesignaleerd btw?
quote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat kwam als eerste in me op, zo simpel is het.
Aftersun
c_a nog niet gesignaleerd.
quote:Op zondag 5 september 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Brak, maar de eerste was zit er al in
hallo Miauwquote:Op zondag 5 september 2010 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
Hé C_A,
Hoe is het met manlief![]()
Hallo CRV
quote:Op zondag 5 september 2010 13:38 schreef crv het volgende:
[..]
hallo Miauw [ afbeelding ]
heb niet veel gemist geloof ik vanmorgen
Volgens mij zijn de meeste herstellende van een zware avond/nacht
die weet niks meerquote:Op zondag 5 september 2010 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
Hé C_A,
Hoe is het met manlief![]()
Hallo CRV
Aah hij heeft het weer goedgemaakt, fijnquote:Op zondag 5 september 2010 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die weet niks meer
Ik heb hem het geluidsfragment laten horen
En nadat hij gedoucht had, heeft hij zijn excuus aangeboden
Maar dit is wel de laatste keer dat hij zoveel drinkt, zegt-ie!
quote:Op zondag 5 september 2010 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die weet niks meer
Ik heb hem het geluidsfragment laten horen
En nadat hij gedoucht had, heeft hij zijn excuus aangeboden
Maar dit is wel de laatste keer dat hij zoveel drinkt, zegt-ie!
Welles. Ik heb remlof nog een vaas aangebodenquote:
oh heerlijk is datquote:Op zondag 5 september 2010 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
heb lekker op mijn balkon ge-ontbijt
![]()
Ga ook weer even verder met scriptie![]()
dit is de eerste keer dat hij dat zei... hij is nooit zo ver weg geweestquote:Op zondag 5 september 2010 13:46 schreef crv het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat ie dat zei
OKquote:Op zondag 5 september 2010 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat hij dat zei... hij is nooit zo ver weg geweest
zinloos, als je het uit je koffer haalt kan je het weer strijken. en je hebt alleen maar je bikini en badlaken nodigquote:Op zondag 5 september 2010 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
maar ik ga ook weer even verder...
Moet de was enzo een beetje bij houden... ivm de vakantie
Kan ik dinsdag 14-09 alles in me koffer gooien, schoon en gestreken
was echt niet normaal op de "terugreis naar huis" en dat in een ritje van een kwartîerquote:Op zondag 5 september 2010 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Toe maar crv, blij dat je weer thuis bent.
What would Freud say....quote:Op zondag 5 september 2010 13:45 schreef crv het volgende:
Dames dit geldt natuurlijk niet voor jullie maar ik heb mijn portie vrouwenergernis er wel weer opzitten vandaag.
Door rood overstekende vrouw![]()
Fietsende vrouw die de verkeersregels niet snappen![]()
Vrouw op brommer die je dusdanig afsnijd dat je in je ankers moet![]()
Vrouw in auto's die links afslaan maar rechtsaf aangeven![]()
ENwaarom
doen
vrouwen
als
ze
gaan
zwemmen
eerst
een
hele
fles
parfum
op
en
dan
niet
eens
douchen
vooraf
![]()
Oh en Nederlandse sleurhuttrekkers
zo dat lucht weer op
Iets over social media en de inzet daarvan.quote:Op zondag 5 september 2010 13:47 schreef crv het volgende:
[..]
oh heerlijk is dat
wat ben je aan het schrijven ?
nou succes
"leg ze aan de ketting"quote:
oh nou dan kun je op FOK voldoende research doenquote:Op zondag 5 september 2010 13:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets over social media en de inzet daarvan.
ik ga niet inj bikini uit eten hoorquote:Op zondag 5 september 2010 13:49 schreef crv het volgende:
[..]
zinloos, als je het uit je koffer haalt kan je het weer strijken. en je hebt alleen maar je bikini en badlaken nodig
Ja is goed, zien we je over een paar uurtjes wel terugquote:
Ik heb je heul niet gezienquote:Op zondag 5 september 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welles. Ik heb remlof nog een vaas aangeboden
nog steeds geen hele koffer vol "gestreken" kleding voor nodigquote:Op zondag 5 september 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga niet inj bikini uit eten hoor
En ben geen 'ikligheeldedagophetstrand' mens.... ontbijten, lekker lopen, even 2 uurtjes strand, lunchen, weer lopen of winkeltjes kijken, nog even uurtje strand... douchen, relaxen, spaans kaarten, dan lekker uiteten... en daarna gezellig drankje drinken...
Nee geen zwembad, strandvakantie voor mij.... daar word je alleen nog maar brakker van en heb je helemaal geen ene reet gezien van je vakantie bestemming
Oh, ik wil met jou op vakantiequote:Op zondag 5 september 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga niet inj bikini uit eten hoor
En ben geen 'ikligheeldedagophetstrand' mens.... ontbijten, lekker lopen, even 2 uurtjes strand, lunchen, weer lopen of winkeltjes kijken, nog even uurtje strand... douchen, relaxen, spaans kaarten, dan lekker uiteten... en daarna gezellig drankje drinken...
Nee geen zwembad, strandvakantie voor mij.... daar word je alleen nog maar brakker van en heb je helemaal geen ene reet gezien van je vakantie bestemming
geen hele koffer neequote:Op zondag 5 september 2010 13:54 schreef crv het volgende:
[..]
nog steeds geen hele koffer vol "gestreken" kleding voor nodig
We hebben een 3 kamer appartement. Dus je mag wel op de bankquote:
Hmm het is meer hoe een bepaalde gemeentelijke dienst social media kan inzetten om jongeren te bereiken. In a nutshell.quote:Op zondag 5 september 2010 13:52 schreef crv het volgende:
[..]
oh nou dan kun je op FOK voldoende research doen![]()
of denk ik verkeerd
Wat, wááár?quote:Op zondag 5 september 2010 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben een 3 kamer appartement. Dus je mag wel op de bank
We gaan met mijn schoonouders, 2 slaapkamers, 2 badkamers, LCD tv, DVD speler... tv op de slaapkamer. Vaatwasser![]()
2 Weekjes lang en we betalen nog geen 500 euro pp
Wacht ik zoek even foto
Ik ga altijd op vakantie om te zien hoe de wereld er ergens anders uitziet?quote:Op zondag 5 september 2010 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
LCD tv, DVD speler... tv op de slaapkamer.
ik ookquote:Op zondag 5 september 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga altijd op vakantie om te zien hoe de wereld er ergens anders uitziet?Wat doe ik verkeerd?
Tenerife, Costa Adeje, Diamond Sunset Bay Club, nu 26 graden volgende week stijgt de temperatuur naar 30+quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen hele koffer neeIk moet strategisch inpakken... want er moeten wat flessen drank mee naar huis
Ik heb maar 3 paar slippers, paar rokjes en paar topjes, en 2 bikini's
Ik ben geen vrouw die heel der koffer volstopt met 100 schoenen
Eigenlijk he,..... ben ik best simpel
En soms is alleen de mogelijkheid tot tv kijken al genoegquote:Op zondag 5 september 2010 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Maar als je lekker op bed lig 's avonds dan effe in slaapvallen met Spaanse tvHeerlijk
ow die kant op, draag jij dan ook sandalen en geitenwollen sokken ?quote:Op zondag 5 september 2010 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm het is meer hoe een bepaalde gemeentelijke dienst social media kan inzetten om jongeren te bereiken. In a nutshell.
geen ondergoed?quote:Op zondag 5 september 2010 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Slippers kun je daar veel goedkoper kopen en na je vakantie wegdonderen, buiten dat heb je aan 1 paar genoeg
en je draagt geen ondergoed daar![]()
Dat van die drank![]()
Hoewel, na gisteravond
Ehh...want?quote:Op zondag 5 september 2010 14:04 schreef crv het volgende:
[..]
ow die kant op, draag jij dan ook sandalen en geitenwollen sokken ?![]()
ok, dus we zien jouw binnenkort ook op "red mijn vakantie" ?quote:Op zondag 5 september 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tenerife, Costa Adeje, Diamond Sunset Bay Club, nu 26 graden volgende week stijgt de temperatuur naar 30+
http://www.booking.com/ho(...)club.html?aid=321535;label=hotel-188756;sid=73c224d5ecb2614561557b7de196a74a
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik heb speciale slippersquote:Op zondag 5 september 2010 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Slippers kun je daar veel goedkoper kopen en na je vakantie wegdonderen, buiten dat heb je aan 1 paar genoeg
en je draagt geen ondergoed daar![]()
Dat van die drank![]()
Hoewel, na gisteravond
ambtenaren, sociale hoek en zo. dat zijn toch van die softe geitenwollensokkenfiguren of generaliseer ik nu net tequote:
Fijn C_Aquote:Op zondag 5 september 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tenerife, Costa Adeje, Diamond Sunset Bay Club, nu 26 graden volgende week stijgt de temperatuur naar 30+
http://www.booking.com/ho(...)club.html?aid=321535;label=hotel-188756;sid=73c224d5ecb2614561557b7de196a74a
En niet zo'n klein beetje ookquote:Op zondag 5 september 2010 14:06 schreef crv het volgende:
[..]
ambtenaren, sociale hoek en zo. dat zijn toch van die softe geitenwollensokkenfiguren of generaliseer ik nu net te
ik ookquote:Op zondag 5 september 2010 14:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fijn C_A![]()
Ben nu al weer aan vakantie toe
quote:
ow sorryquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is het strand waar we altijd gaan zwemmen.... 2 Jaar geleden wel een ongeluk gehad daar
kwam 4 meter hoge golf... ik op luchtbed, broertje op ander luchtbed... hij duwt mij die golf in... lichaam klapte dubbel, lag topless op het strandluchtbed lag meters verder op.... Dagen niks meer kunnen doen van de pijn....
Nu nog steeds last van ronderrug....Niet leuk... Dus als er hoge golven zijn, blijf ik voortaan uit het water
[ afbeelding ]
Oh sorry, het deed vast enorm veel pijn maar na een grote golf topless op het strand liggen, daar moet ik even om lachen.quote:Op zondag 5 september 2010 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is het strand waar we altijd gaan zwemmen.... 2 Jaar geleden wel een ongeluk gehad daar
kwam 4 meter hoge golf... ik op luchtbed, broertje op ander luchtbed... hij duwt mij die golf in... lichaam klapte dubbel, lag topless op het strandluchtbed lag meters verder op.... Dagen niks meer kunnen doen van de pijn....
Nu nog steeds last van ronderrug....Niet leuk... Dus als er hoge golven zijn, blijf ik voortaan uit het water
[ afbeelding ]
Iedereen lachte... zelfs me man... en ik was echt boos op me broertjequote:Op zondag 5 september 2010 14:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh sorry, het deed vast enorm veel pijn maar na een grote golf topless op het strand liggen, daar moet ik even om lachen.Ik viel een keer in de branding en kwam ook niet zo charmant uit het water
Ik slaap op de bankquote:Op zondag 5 september 2010 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en dit is puerto colon.... hier werkt een kennis van ons. Links zie je een klein strandje... zonder golven, daar hebben we vorig jaar maar gezwommen, omdat ik dat jaar ervoor dat ongelukje heb gehad....
[ afbeelding ]
Picsquote:Op zondag 5 september 2010 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iedereen lachte... zelfs me man... en ik was echt boos op me broertjeHij had helemaal niks, alleen een paar schaafwonden...
Ik leek wel mishandeld
heenvluchtquote:Op zondag 5 september 2010 14:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik slaap op de bank![]()
Ziet er wel diep uit trouwens
Ik wil meeeeeeeeeeequote:Op zondag 5 september 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
owja.... het is waarIk ga nooit ergens anders heen op vakantie
Maar dat komt ook door familieverplichtingen....
Ik denk dat ik volgend jaar ofzo een keer met broer naar Egypte ga ofzo... een weekje
Mijn man houd daar allemaal niet van
Dus ik ben Tenerife expert.....Ik kan zo reisleidster worden op Tenerife
Dat is echt geen geld!quote:Op zondag 5 september 2010 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heenvlucht
per persoon¤ 226,78toon detailsverberg detailsvliegticket¤ 168,00luchthavenveiligheids- toeslag¤ 12,94passagiers-servicetoeslag¤ 14,59geluidsisolatietoeslag¤ 2,00brandstoftoeslag¤ 26,25administratiekosten¤ 3,00
vrijdag 17 september 2010
vluchtnummer: HV 275
van: Amsterdam
vertrek om 15:50 u (lokale tijd)
naar: Tenerife
aankomst om 19:25 u (lokale tijd)
terugvlucht
per persoon¤ 159,15toon detailsverberg detailsvliegticket¤ 123,00vertrekbelasting¤ 5,25veiligheidstoeslag¤ 1,65brandstoftoeslag¤ 26,25administratiekosten¤ 3,00
maandag 27 september 2010
vluchtnummer: HV 118
van: Tenerife
vertrek om 19:55 u (lokale tijd)
naar: Amsterdam
aankomst om 01:25 u (lokale tijd)
totaal per persoon
¤ 385,93
uw boeking
1volwassenen en/of kinderen vanaf 12 jaar:¤ 385,93
TOTAAL¤ 385,93
15-09 zijn de vluchten vol
als jij ook pics postquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Er rijden geeneens treinen op Tenerife
nee tuurlijk nietquote:Op zondag 5 september 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Er rijden geeneens treinen op Tenerife
ja en er zwemmenquote:Op zondag 5 september 2010 14:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik slaap op de bank![]()
Ziet er wel diep uit trouwens
quote:
oh dan heb ik nog een leuke voor jequote:Op zondag 5 september 2010 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook een schijterd als we gaan waterfietsen... dan durf ik nooit de zee in te springen... en word ik er altijd vanaf gegooid
tranen in me ogenIk vind dat zoooooo eng
Haha ik vidn het ook niet zo geweldig maar ik zou er wel willen duikenquote:Op zondag 5 september 2010 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook een schijterd als we gaan waterfietsen... dan durf ik nooit de zee in te springen... en word ik er altijd vanaf gegooid
tranen in me ogenIk vind dat zoooooo eng
quote:
Zeker geslaagdquote:Op zondag 5 september 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
D. ik zag je autofoto'sZag eruit als een geslaagde dag
En ik zag mijn Porsche in het groepje staan
quote:
quote:
Helleu crvquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Zeker geslaagd
Heb jij zo'n platte kever?
die kunnen best fors worden hoor, 3 meter. MAar zijn niet gevaarlijk zolang je ze met rust laatquote:Op zondag 5 september 2010 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Helleu crv![]()
Ik heb op Curaçao wel eens haaien gevoerd, maar dat waren kleintjes, verpleegsterhaaien geloof ik zoiets.
quote:Op zondag 5 september 2010 14:40 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tja, het is idd wel een beetje een damesautoquote:Op zondag 5 september 2010 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
En nee, I wishOoit als ik de loterij win
quote:
Ja zoiets waren ze ook, 2,5quote:Op zondag 5 september 2010 14:41 schreef crv het volgende:
[..]
die kunnen best fors worden hoor, 3 meter. MAar zijn niet gevaarlijk zolang je ze met rust laat
Welnee, gewoon een stijlvolle bak ipv all-the-way patserig en teveelquote:Op zondag 5 september 2010 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, het is idd we een beetje een damesauto
Heb je ook blije koppies gezien?quote:
tja, stijlvol, saai, het is maar hoe je het bekijkt hequote:Op zondag 5 september 2010 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een stijlvolle bak ipv all-the-way patserig en teveel
Wat is jouw ultieme wagen dan?quote:Op zondag 5 september 2010 14:47 schreef D. het volgende:
[..]
tja, stijlvol, saai, het is maar hoe je het bekijkt he
Hummerquote:Op zondag 5 september 2010 14:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil een hummer, want ik ben een PIMP!
Bij een brede man hoort een brede woagenquote:Op zondag 5 september 2010 14:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil een hummer, want ik ben een PIMP!
coolquote:
Ik heb mijn droomauto alquote:Op zondag 5 september 2010 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is jouw ultieme wagen dan?
Zeker zo'n stereotype mannenbak, de droomwagen voor jongetjes die hun kleine raceauto's van vroeger niet los hebben kunnen laten
quote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij een brede man hoort een brede woagen
In NL is het al een probleem dat ding op je oprit te krijgen met al die drempelsquote:Op zondag 5 september 2010 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn droomauto al
Maar met een onbeperkt budget zou ik ook van zo'n Lamborghini best grappig vinden om 'm op de oprit te hebben staan.
Ik zou er best een rondje in willen rijden maar het is zo'n hoekig lomp dingquote:Op zondag 5 september 2010 14:54 schreef D. het volgende:
Maar met een onbeperkt budget zou ik ook van zo'n Lamborghini best grappig vinden om 'm op de oprit te hebben staan.
quote:Op zondag 5 september 2010 14:47 schreef D. het volgende:
[..]
tja, stijlvol, saai, het is maar hoe je het bekijkt he
quote:Op zondag 5 september 2010 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is jouw ultieme wagen dan?
Zeker zo'n stereotype mannenbak, de droomwagen voor jongetjes die hun kleine raceauto's van vroeger niet los hebben kunnen laten
Plaatjes willen we crv, plaatjes.quote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben op zich tevreden, hoewel het liefste nog een maatje groter zou gaan naar een landcruiser of een Hilux
Zo hoog is onze oprit nietquote:Op zondag 5 september 2010 14:55 schreef crv het volgende:
[..]
In NL is het al een probleem dat ding op je oprit te krijgen met al die drempels
Het is ook een ramp om mee te parkeren want je hebt geen zicht naar achterenquote:Op zondag 5 september 2010 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou er best een rondje in willen rijden maar het is zo'n hoekig lomp ding
* mompelt iets over fotoboekquote:Op zondag 5 september 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Plaatjes willen we crv, plaatjes.
ik bedoel ook de drempels die de gemeente & provincie neerlegtquote:
doei Patquote:Op zondag 5 september 2010 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga even verder met schrijven. Doei popjes
Ciaotjesquote:Op zondag 5 september 2010 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga even verder met schrijven. Doei popjes
Mannen met auto's in het fotoboekquote:
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 5 september 2010 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen met auto's in het fotoboek
Niks, deed me alleen even denken aan een post die ik vrij recent gemaakt hebquote:Op zondag 5 september 2010 15:05 schreef crv het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? [ afbeelding ]
Die vallen hier enigzins meequote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef crv het volgende:
[..]
ik bedoel ook de drempels die de gemeente & provincie neerlegt
Zeg, zit jij een beetje mannen belachelijk te maken, mevrouwtje?quote:Op zondag 5 september 2010 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen met auto's in het fotoboek
Nee hoorquote:Op zondag 5 september 2010 15:07 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, zit jij een beetje mannen belachelijk te maken, mevrouwtje?
Graziequote:
quote:Op zondag 5 september 2010 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks, deed me alleen even denken aan een post die ik vrij recent gemaakt heb
jong geleerdquote:
Tering. DAN loop je voor lulquote:Op zondag 5 september 2010 15:05 schreef D. het volgende:
Zo heb ik de gast gisteren zijn Murcielago dus ook zien parkeren
Ah die is cutequote:
Kookzequote:
Kookdingetjesquote:Op zondag 5 september 2010 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga me ook even nuttig maken, huis aan de kant maken en wat kookdingetjes doen
kippesoepquote:
oh kut das waar, gister ook al gemistquote:
quote:
ik heb ook nog een waslijstje te doen maar geen zinquote:Op zondag 5 september 2010 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga me ook even nuttig maken, huis aan de kant maken en wat kookdingetjes doen
Ja ik ook, ik moest naar die schandmeetquote:
En hoe was het bij de Belzjieskes?quote:
VERDEELDHEID, WANHOOP EN PIJN.quote:Op zondag 5 september 2010 15:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En hoe was het bij de Belzjieskes?
quote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
VERDEELDHEID, WANHOOP EN PIJN.
Nee, het was leuk.
quote:Op zondag 5 september 2010 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk dat je je 06nummer in mijn bloknootje gezet hebt Myr
Gedaan. Hij deed het.quote:Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Myr als die link niet werkt dan moet je ff alles eraf halen wat na de .jpg komt. Schijtfok.
je moet je eigen onkunde niet afreageren op anderen of FOKquote:Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Myr als die link niet werkt dan moet je ff alles eraf halen wat na de .jpg komt. Schijtfok.
Met een beetje fantasiequote:
Als ik http://www.bla.nl/fok/meet/1.jpg post en Fok! maakt daar http://www.bla.nl/fok/meet/1.jpg<div> van dan is dat geen onkunde van mij maar gewoon brakke neuk code van Fok.quote:Op zondag 5 september 2010 16:06 schreef crv het volgende:
[..]
je moet je eigen onkunde niet afreageren op anderen of FOK
Ik heb daar nooit last van als ik linkjes post dusquote:Op zondag 5 september 2010 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik http://www.bla.nl/fok/meet/1.jpg post en Fok! maakt daar http://www.bla.nl/fok/meet/1.jpg<div> van dan is dat geen onkunde van mij maar gewoon brakke neuk code van Fok.
Het enige positieve dat ik er zo uithaal is het woord 'kis'.quote:Op zondag 5 september 2010 16:08 schreef crv het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie
[ afbeelding ]
ik doelde op ex..planequote:Op zondag 5 september 2010 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het enige positieve dat ik er zo uithaal is het woord 'kis'.
quote:
ik weet het mislukte grapquote:
ja doe maar een ouzo met ijsquote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef Myraela het volgende:
Hoi, ik pak even iets te drinken. Iemand ook iets?
quote:Op zondag 5 september 2010 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
En nu iets wat gewoon in de koelkast staat? En waarvan ik weet wat het is.
Griekse zooi.quote:
grieks anijs drank, en deze staat bij mij in de koelkastquote:
Exactly. Die prut maakt de overgang naar een Grieks vleesgerecht echt briljant.quote:
Maar wel Lekkerquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 16:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Exactly. Die prut maakt de overgang naar een Grieks vleesgerecht echt briljant.
Ja ik las het. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 5 september 2010 16:29 schreef Avey het volgende:
omgKereltje van 19 jaar, groot talent, komt om bij Moto2 race vandaag, zo oneerlijk
Tomizawa inderdaadquote:Op zondag 5 september 2010 16:29 schreef Avey het volgende:
omgKereltje van 19 jaar, groot talent, komt om bij Moto2 race vandaag, zo oneerlijk
Niet? Heb je ooit de crash van Senna gezien? Alhoewel het met motoren er al snel een stuk ernstiger uitziet, dat dan weer wel.quote:Op zondag 5 september 2010 16:30 schreef Avey het volgende:
Ik was het live aan het kijken, nog nooit zo'n erg ongeluk gezien
Tja das wel het risico van de sport.quote:Op zondag 5 september 2010 16:29 schreef Avey het volgende:
Inderdaad, auto's en motoren vlammen en breken en weet ik wat al niet. Ik vond die rodelaar in Vancouver ook wel heel eng eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2010 16:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet? Heb je ooit de crash van Senna gezien? Alhoewel het met motoren er al snel een stuk ernstiger uitziet, dat dan weer wel.
wat dacht je van die van Laudaquote:Op zondag 5 september 2010 16:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet? Heb je ooit de crash van Senna gezien? Alhoewel het met motoren er al snel een stuk ernstiger uitziet, dat dan weer wel.
Die beelden waren ook wel heel apart inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, auto's en motoren vlammen en breken en weet ik wat al niet. Ik vond die rodelaar in Vancouver ook wel heel eng eigenlijk.
Mja maar Senna herinner ik me niet meerquote:Op zondag 5 september 2010 16:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
die was idd verschrikkelijk om te zienquote:Op zondag 5 september 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, auto's en motoren vlammen en breken en weet ik wat al niet. Ik vond die rodelaar in Vancouver ook wel heel eng eigenlijk.
Hmhm. Dat is het nadeel van motorrijden, je bent compleet hulpeloos als er iets gebeurd. Bij een auto zit je dan nog 'binnen'.quote:Op zondag 5 september 2010 16:34 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja maar Senna herinner ik me niet meerDie zag er in eerste instantie minder erg uit. Deze jongen werd gewoon vol geraakt door een andere motor met zo'n 240km/h.
quote:Op zondag 5 september 2010 16:47 schreef Avey het volgende:
Dan maar wat goed nieuws om de mood te verlichten, ik krijg een kat
Wat leukquote:Op zondag 5 september 2010 16:47 schreef Avey het volgende:
Uh huhquote:
Zou het over de crash van Senna gaan?quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 16:47 schreef Avey het volgende:
quote:
Straks ben ik een trotse Overijsselenaar.quote:Op zondag 5 september 2010 17:05 schreef crv het volgende:
Nog meer goed nieuws![]()
Einde van Belgie in zicht
En Nederland volgt
Einde van Nederland.quote:Op zondag 5 september 2010 17:05 schreef crv het volgende:
En Nederland volgt
Nou als Nederland uit elkaar wil vallen moet er nog heel wat gebeurenquote:Op zondag 5 september 2010 17:05 schreef crv het volgende:
En Nederland volgt
Jij vind dat het goed gaat in Nederlandquote:Op zondag 5 september 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Einde van Nederland.Gast alsof dit het ergste is wat ons ooit is overkomen.
Zeg ik dat het goed gaat? Nee, maar je moet niet zo zeuren, het kan veul erger.quote:Op zondag 5 september 2010 17:08 schreef crv het volgende:
[..]
Jij vind dat het goed gaat in Nederland![]()
Kom eens een tijdje van buitenaf kijken
quote:Op zondag 5 september 2010 17:09 schreef Fir3fly het volgende:
Hè crv doe eens niet zo negatief, je kunt alleen maar zeiken over Nederland.
Humor is het beste medicijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |