Ik ben er wel 10 keer uit geweest, volgens mij word ik ziekquote:
Work it girlquote:Op zondag 5 september 2010 09:58 schreef crv het volgende:
Nou komt er eindelijk leven hier, ga ik sporten
quote:
Ik heb er tweequote:
Ik heb een felix-lookalikequote:
Mooie beestjes.quote:Op zondag 5 september 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nelis en Sjefke, amai, das 'ne tof stel! #2
Nelis en Sjefke, amai, das 'ne tof stel! #3
Ja, heel lief iddquote:
Telkens als ik een bericht in F&F over een katje lees, heb ik zoiets van, kom maar bij mij.quote:Op zondag 5 september 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, heel lief idd
En alletwee via FOK!
Ik woon op mezelf, dan is het makkelijkerquote:Op zondag 5 september 2010 10:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Telkens als ik een bericht in F&F over een katje lees, heb ik zoiets van, kom maar bij mij.Mijn moeder is het daar nooit mee eens.
Wij zitten straks ook met 2 katjes. Mijn eigen kat en die van mijn moeders vriend.quote:Op zondag 5 september 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik woon op mezelf, dan is het makkelijker
Maar ik heb als maximum aantal 2 ingesteld hoor
Oeh, spannend!quote:Op zondag 5 september 2010 10:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zitten straks ook met 2 katjes. Mijn eigen kat en die van mijn moeders vriend.Echt 2 totaal verschillende persoonlijkheden. Eentje is heel lief en rustig en vind alles goed. De andere is heel springerig en druk en kieskeurig.
Nee, maar beide katten kennen elkaar en het huis al. Dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 5 september 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, spannend!
Al een feliway stekker gekocht?
Oh, dat zal wel loslopen dan jaquote:Op zondag 5 september 2010 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar beide katten kennen elkaar en het huis al. Dus dat komt wel goed.
Jaquote:Op zondag 5 september 2010 10:58 schreef Pheno het volgende:
feliway stekker? Kun je daar katten mee roosteren?
Duct tape om de pootjes. Opgelost.quote:Op zondag 5 september 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat zal wel loslopen dan ja
[..]
Ja
Nee, die geeft feromonen af zodat de katten rustiger worden en er minder kans op vechten is
Scheelt vechten, scheelt nagels in de bank, ik zou niet weten waarom niet.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nelis en Sjefke, amai, das 'ne tof stel! #3
En ze zijn alletwee zo liefquote:
Zijn ze zo erg, ja?quote:Op zondag 5 september 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ze zijn alletwee zo lief
Maar ze kletsen wel de oren van je kop
Omg, en dat is heel de dag zoquote:Op zondag 5 september 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Luister maar:
Nou, het was daar erger doordat ik snoepjes had, maar ze zijn wel heel erg kletserig alletweequote:
quote:Op zondag 5 september 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, het was daar erger doordat ik snoepjes had, maar ze zijn wel heel erg kletserig alletwee
Ik ben al blij dat ze het 's nachts niet doenquote:Op zondag 5 september 2010 12:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
, op zich is dat ook wel tof alleen niet de hele dag
.
quote:
Ja, dat geloof ik goedquote:Op zondag 5 september 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ze het 's nachts niet doen
Bellaquote:
Daar is toch zo'n abdij?quote:
Yep.quote:
Die's wel tofquote:
Ik heb me de hele avond verstopt.quote:Op zondag 5 september 2010 12:15 schreef Bellatrix het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk dat na zo´n meet iedereen elkaar gaat beoordelen zoals bij die ONZ meet een beetje.
Maar je hebt het wel fun gehad? Ik heb nog nooit gemeet, kan me er niet veel bij voorstellen.quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb me de hele avond verstopt.
Ja het was wel gezellig hoor. Ik ga volgend weekend ook naar de wierdenmeet. Uiteindelijk heb ik misschien de helft ofzo even gesproken, maar ik zat binnen met wat mensen en de meeste bleven buiten bij de rokers hangen.quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel fun gehad? Ik heb nog nooit gemeet, kan me er niet veel bij voorstellen.
hoeveel mensen waren er?quote:Op zondag 5 september 2010 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja het was wel gezellig hoor. Ik ga volgend weekend ook naar de wierdenmeet. Uiteindelijk heb ik misschien de helft ofzo even gesproken, maar ik zat binnen met wat mensen en de meeste bleven buiten bij de rokers hangen.
nog lekkere hapjes gezien?quote:Op zondag 5 september 2010 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stuk of 40 ofzo? Weet niet precies.
Ik moest gisteren werken?quote:
Ja, dawasik!quote:
Hebben ze eigenlijk foto's gemaakt toen wij aan het zoenen waren?quote:
Ik heb der niet opgelet. Jij was te..quote:Op zondag 5 september 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk foto's gemaakt toen wij aan het zoenen waren?
Ja, ik was ook niet in staat meer om rond te kijkenquote:Op zondag 5 september 2010 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb der niet opgelet. Jij was te..![]()
Jij was er heul nietquote:
Vaduzquote:Op zondag 5 september 2010 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Miauw
Ik heb een rode kop van het langs het veld staan gister. Dus ik ga niet de zon in.
Waarom nou weer een snijplankquote:Op zondag 5 september 2010 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee.Het voelt nu zo strak, dat het bruikbaar is als snijplank.
Dat kwam als eerste in me op, zo simpel is het.quote:Op zondag 5 september 2010 13:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom nou weer een snijplank![]()
Aftersun, komkommer, yoghurt?
Is C_A al gesignaleerd btw?
heb ik ookquote:Op zondag 5 september 2010 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Miauw
Ik heb een rode kop van het langs het veld staan gister. Dus ik ga niet de zon in.
quote:Op zondag 5 september 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Brak, maar de eerste was zit er al in
quote:Op zondag 5 september 2010 13:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom nou weer een snijplank![]()
Aftersun, komkommer, yoghurt?
Is C_A al gesignaleerd btw?
quote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat kwam als eerste in me op, zo simpel is het.
Aftersun
c_a nog niet gesignaleerd.
quote:Op zondag 5 september 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Brak, maar de eerste was zit er al in
hallo Miauwquote:Op zondag 5 september 2010 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
Hé C_A,
Hoe is het met manlief![]()
Hallo CRV
quote:Op zondag 5 september 2010 13:38 schreef crv het volgende:
[..]
hallo Miauw [ afbeelding ]
heb niet veel gemist geloof ik vanmorgen
Volgens mij zijn de meeste herstellende van een zware avond/nacht
die weet niks meerquote:Op zondag 5 september 2010 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
Hé C_A,
Hoe is het met manlief![]()
Hallo CRV
Aah hij heeft het weer goedgemaakt, fijnquote:Op zondag 5 september 2010 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die weet niks meer
Ik heb hem het geluidsfragment laten horen
En nadat hij gedoucht had, heeft hij zijn excuus aangeboden
Maar dit is wel de laatste keer dat hij zoveel drinkt, zegt-ie!
quote:Op zondag 5 september 2010 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die weet niks meer
Ik heb hem het geluidsfragment laten horen
En nadat hij gedoucht had, heeft hij zijn excuus aangeboden
Maar dit is wel de laatste keer dat hij zoveel drinkt, zegt-ie!
Welles. Ik heb remlof nog een vaas aangebodenquote:
oh heerlijk is datquote:Op zondag 5 september 2010 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
heb lekker op mijn balkon ge-ontbijt
![]()
Ga ook weer even verder met scriptie![]()
dit is de eerste keer dat hij dat zei... hij is nooit zo ver weg geweestquote:Op zondag 5 september 2010 13:46 schreef crv het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat ie dat zei
OKquote:Op zondag 5 september 2010 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat hij dat zei... hij is nooit zo ver weg geweest
zinloos, als je het uit je koffer haalt kan je het weer strijken. en je hebt alleen maar je bikini en badlaken nodigquote:Op zondag 5 september 2010 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
maar ik ga ook weer even verder...
Moet de was enzo een beetje bij houden... ivm de vakantie
Kan ik dinsdag 14-09 alles in me koffer gooien, schoon en gestreken
was echt niet normaal op de "terugreis naar huis" en dat in een ritje van een kwartîerquote:Op zondag 5 september 2010 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Toe maar crv, blij dat je weer thuis bent.
What would Freud say....quote:Op zondag 5 september 2010 13:45 schreef crv het volgende:
Dames dit geldt natuurlijk niet voor jullie maar ik heb mijn portie vrouwenergernis er wel weer opzitten vandaag.
Door rood overstekende vrouw![]()
Fietsende vrouw die de verkeersregels niet snappen![]()
Vrouw op brommer die je dusdanig afsnijd dat je in je ankers moet![]()
Vrouw in auto's die links afslaan maar rechtsaf aangeven![]()
ENwaarom
doen
vrouwen
als
ze
gaan
zwemmen
eerst
een
hele
fles
parfum
op
en
dan
niet
eens
douchen
vooraf
![]()
Oh en Nederlandse sleurhuttrekkers
zo dat lucht weer op
Iets over social media en de inzet daarvan.quote:Op zondag 5 september 2010 13:47 schreef crv het volgende:
[..]
oh heerlijk is dat
wat ben je aan het schrijven ?
nou succes
"leg ze aan de ketting"quote:
oh nou dan kun je op FOK voldoende research doenquote:Op zondag 5 september 2010 13:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets over social media en de inzet daarvan.
ik ga niet inj bikini uit eten hoorquote:Op zondag 5 september 2010 13:49 schreef crv het volgende:
[..]
zinloos, als je het uit je koffer haalt kan je het weer strijken. en je hebt alleen maar je bikini en badlaken nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |