Hoe oud was die gozer dan? Overdreven gedoe hoor..quote:Op maandag 6 september 2010 12:43 schreef Just_bi het volgende:
Ik zou zeggen begin er niet aan.![]()
Iemand die ik ken en daar een hele goede vriend van heeft daardoorzelfmoord gepleegd.![]()
De moeder van het meisje (16) had hem opgebeld en gezegd dat ze aangifte had gedaan.
Hij draaide door en kon niet met zichg zelf leven wat zouden zijn vrienden en famili er van zeggen ect.
Hij heeft trouwens nooit iets met het meisje gedaan behalve chatten en smsen.
Hij zag blijkbaar geen andere uitweg.
tja voor jou misschien wel, maar hij blijkbaar nietquote:Op maandag 6 september 2010 13:11 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Hoe oud was die gozer dan? Overdreven gedoe hoor..
En dus is jouw voorbeeld een zeker risico voor TS?quote:Op maandag 6 september 2010 13:39 schreef Just_bi het volgende:
tja voor jou misschien wel, maar hij blijkbaar niet
Hahaha, rrrrrright.quote:Op maandag 6 september 2010 12:43 schreef Just_bi het volgende:
Iemand die ik ken en daar een hele goede vriend van heeft daardoorzelfmoord gepleegd.![]()
De moeder van het meisje (16) had hem opgebeld en gezegd dat ze aangifte had gedaan.
Hij draaide door en kon niet met zichg zelf leven wat zouden zijn vrienden en famili er van zeggen ect.
Sorry maar dan was er ook wel iets anders mis met hem...want een gemiddeld persoon zou daar niet zo erg van streek van raken.quote:Op maandag 6 september 2010 12:43 schreef Just_bi het volgende:
Wat heb jij een dikke, ijzeren plaat voor je kop. Ik kwam op mijn 16e van de HAVO dus ik had theoretisch gezien op mijn 20e al een HBO diploma kunnen hebben. Had ik echter VMBO gedaan, was dat op mijn 19e dus een MBO-4 diploma. You do the math.quote:Op zondag 5 september 2010 02:37 schreef Lentilka het volgende:
[..]
Ja, je bent een luilak want je hoort gewoon een opleiding af te maken. Zelfs een simpel MBO is al goed genoeg. En ik ben geen troll. Ik meen dit uit het diepste van mijn ziel.
En de mensen die afval ophalen zijn vast niet zo sneu om een 14jarige te willen doen.
Ontwikkeling is wel aan leeftijd gebonden.quote:Op maandag 6 september 2010 21:03 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Wat heb jij een dikke, ijzeren plaat voor je kop. Ik kwam op mijn 16e van de HAVO dus ik had theoretisch gezien op mijn 20e al een HBO diploma kunnen hebben. Had ik echter VMBO gedaan, was dat op mijn 19e dus een MBO-4 diploma. You do the math.
Of ben jij op de middelbare school soms een paar jaar blijven hangen? Zo kunnen we ook beginnen...![]()
OT: TS, leeftijd zou niet het verschil moeten maken. Ik vind 5 jaar nog niet eens zo verschrikkelijk eigenlijk. Als je gewoon goed voor dat meisje zorgt en jullie elkaar echt leuk vinden, waarom niet? Liefde zou niet per sé aan leeftijd gebonden moeten zijn.
Tuurlijk.. je bent dom als je daar tegenin gaatquote:Op maandag 6 september 2010 22:05 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Ontwikkeling is wel aan leeftijd gebonden.
Punt.quote:Op maandag 6 september 2010 22:05 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Ontwikkeling is wel aan leeftijd gebonden.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef THEFXR het volgende:
14 jaar is gewoon te doen, onder de 12 jaar begint het zorgelijk te worden.
toch is het zo.... niet gelogen, vraag maar na bij de politie die zitten overspannen thuis omdat ze hem aantroffen in de auto...... zal jullie de smerige details besparenquote:Op maandag 6 september 2010 14:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha, rrrrrright.![]()
"Heb jij smsjes naar een meisje van 16 gestuurd!? Ik ga je aangeven bij de politie wegens smsjes sturen naar minderjarigen!"![]()
Als je daar al suicidaal van wordt is dat inderdaad nogal eh....overdreven.Geloof er geen reet van.
Het hele korps zit thuis?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Just_bi het volgende:
toch is het zo.... niet gelogen, vraag maar na bij de politie die zitten overspannen thuis omdat ze hem aantroffen in de auto...... zal jullie de smerige details besparen
Maar natuurlijk, 'de politie zit overspannen thuis'. Klinkt allemaal erg aannemelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Just_bi het volgende:
[..]
toch is het zo.... niet gelogen, vraag maar na bij de politie die zitten overspannen thuis omdat ze hem aantroffen in de auto...... zal jullie de smerige details besparen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, 'de politie zit overspannen thuis'. Klinkt allemaal erg aannemelijk.
Ik denk dat je vriendin je in de maling wilde nemen.
Ken je haar via internet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:48 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Update: het gaat goed, we gaan waarschijnlijk binnenkort echt "afspreken" ik denk dat dit topic wel op slot kan, het lijkt me duidelijk dat ik mn beslissing heb gemaakt
idd kut, als je er straks bovenop ligt.quote:Op zondag 21 november 2010 18:27 schreef verliefdekloon1990.2 het volgende:
Sorry fok, had het wachtwoord niet meer....
Ze is weer terug in mn leven, na de laatste update is het toch niks geworden nog, zag haar gewoon niet en probeerde het van me af te zetten (ik ben ondertussen net een week 20) en zij is nog steeds 14. Wat een ramp is dit, ik sprak haar net op msn, een paar uur lang. Godverdomme ik ben weer helemaal verliefd, heb haar mee naar de bios uitgevraagd, en ze zei ja. Maar dit is zo dom! Dit kan toch nooit goed eindigen? AAARGH wat is dit kut zeg.
Wel een detail: ze is ERG volwassen voor haar leeftijd, zowel van binnen als van buiten, iedereen zou geloven dat ze 17 is.
Kut leven.
Das natuurlijk een kloppend verhaal, en bedankt ook daar voor, en ik zelf zie er ook niet echt problemen mee, maar kijk, mensen stellen grenzen, en voor jou kan 14 en 20 misschien nog, maar wat is dan de grens? 14 en 30 kan niet natuurlijk, dus ergens ligt een grens. En ben bang dat andere mensen wel degelijk heel erg bevooroordeeld kunnen zijn over deze situatie.quote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef Sandersson het volgende:
20 - 14 klinkt natuurlijk heel behoorlijk (vooral omdat je nu de tienerjaren hebt verlaten), maar wat maakt het uiteindelijk allemaal uit. Meeste relaties halen het niet op die leeftijd, maar waarom zou je het niet kunnen proberen? Ik vind mensen vaak overdreven reageren in dit soort gevallen. Leeftijd is maar een getal, natuurlijk zijn er grenzen, maar als jij aangeeft dat je een stuk jonger overkomt en zij een stuk ouder, dan kan het wel naar mijn mening. Heb zelf al bijna 5 jaar een relatie met m'n vriendin die ik leerde kennen toen ik 18 was en zij 15. Had er toen ook een beetje problemen mee en maakte dit ook kenbaar aan haar, dat ik misschien de relatie niet aan wilde gaan omdat ik het verschil te groot vond. Als je dan even nagaat hoe dom zoiets klinkt; je wil geen relatie met iemand die je super leuk vindt en gek op bent puur om de leeftijd en niet om de persoon. Als je jezelf dat realiseert dan zou dat je op andere gedachten moeten brengen. Jongens en meisjes verschillen soms zoveel van elkaar en meisjes kunnen zoveel ouder lijken en andersom dat het soms vrij ver uiteen kan lopen.
Kortom; ik zou het gewoon doen en laat je niet sturen door de buitenwereld, tenzij haar ouders er grote problemen mee hebben, want dan wordt het toch een pittig verhaal.
Succes!
3 jaar de max?quote:Op maandag 22 november 2010 01:42 schreef PizzaMizza het volgende:
Sorry maar dit is echt wel heel erg vies![]()
![]()
5 jaar leeftijdsverschil, 3 jaar is het maximale vind ik.
Probeer gewoon iemand uit jouw eigen categorie te zoeken.
Zo niet veel geluk.
Gast... doe nou niet alsof we in een film spelen.quote:Op maandag 22 november 2010 02:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
3 jaar de max?Dude! Al is het 15 jaar.. wat maakt dat uit als 2 mensen dezelfde gevoelens voor elkaar hebben?
Als je 22 bent zit je wel in een iets andere levensfase dan iemand van 16. Dat het "keigoed" gaat betekent gewoon dat hij zich als een kind gedraagt om te compenseren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Lutte het volgende:
Dat hoeft niet, een van mijn beste vrienden is 22 en heeft het al twee jaar met een meisje van 16, (toen ze iets kregen waren ze dus 20 en 14) en dat gaat kei goed!
dus als ik het goed begrijp sta jij afkerig tegen een op zich leuk jong ding die iets met je wilt en ondertussen verzin je zoveel mogelijke smoesjes(ze rookt) om nog meer van haar af te keren?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Oh en ze rookt trouwens ook, gelukkig maar heel af en toe "voor de gezelligheid" maar als ik ergens een hekel aan heb is t wel roken, en als ik nog ergens een hekel aan heb is het wel ergens aan mee doen "voor de gezelligheid"
Nee maar als je een hekel hebt met roken en degene die je leuk vind rookt "om mee te doen" dan gaat voor mij de pret er wel grotendeels vanaf.quote:Op maandag 22 november 2010 12:23 schreef rubje het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp sta jij afkerig tegen een op zich leuk jong ding die iets met je wilt en ondertussen verzin je zoveel mogelijke smoesjes(ze rookt) om nog meer van haar af te keren?![]()
Juist ja...
denk dat haar ouders er idd afkeurend over denken,maar het zijn niet jouw oudersquote:Op maandag 22 november 2010 12:29 schreef verliefdekloon1990.2 het volgende:
[..]
Nee maar als je een hekel hebt met roken en degene die je leuk vind rookt "om mee te doen" dan gaat voor mij de pret er wel grotendeels vanaf.
Overigens vertelde ze me gisteren dat ze daar mee gestopt was.
Vanavond in ieder geval weer een update, want ik zie haar vanmiddag (heel kort)
Toch wel jammer dat veel mensen wel erg afkeurend zijn, ik ben erg benieuwd hoe haar ouders er over zouden denken, daar ben ik het meest bang voor.
Moet ik ff 4 jaar op dr gaan wachten dan ofzo omdat t dan wel kan?quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef RedDevil085 het volgende:
Run Forrest, RUN!!!!
Kan me niet voorstellen dat iemand zich zo'n ellende op z'n nek wil halen omdat hij geen geduld heeft....
Wat een Stiereschijt. In mijn vriendenkring zijn een paar stelletjes (nu ex stelletjes) waarbij die leeftijdsverhouding jaren goed ging. j21 + m14. Die jongens waren helemaal geen retards. Die meisjes waren wel een beetje excentriek. Maar dat is normaal in de graffiti scene, niks geks niks idioots. Verder volkomen normale aardige en welbespraakte gasten/meisjes.quote:Op maandag 22 november 2010 10:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je 22 bent zit je wel in een iets andere levensfase dan iemand van 16. Dat het "keigoed" gaat betekent gewoon dat hij zich als een kind gedraagt om te compenseren.
QFTquote:Op maandag 22 november 2010 03:04 schreef oinkoink12 het volgende:
De lijnen verschuiven wel aardig tegenwoordig. Maar ik vind 14 gewoon te jong.
Ik vind 23-16 eerder kunnen dan 19-14, maar uiteindelijk is het gewoon een kwestie van meningen.
Waarvan die van julliezelf het meeste telt.
Aggus, de relatieexpert praat. Is dat echt waar of zit je nu je voorliefde voor te jonge chickies (ja, want ik zie echt wel op welke fotoboeken je reageert) goed te praten?quote:Op maandag 22 november 2010 14:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een Stiereschijt. In mijn vriendenkring zijn een paar stelletjes (nu ex stelletjes) waarbij die leeftijdsverhouding jaren goed ging. j21 + m14. Die jongens waren helemaal geen retards. Die meisjes waren wel een beetje excentriek. Maar dat is normaal in de graffiti scene, niks geks niks idioots. Verder volkomen normale aardige en welbespraakte gasten/meisjes.
Jij hebt chloroform nodig voor een meisje van 14? Mietjequote:Op maandag 6 december 2010 16:38 schreef chargon het volgende:
Een plan uitwerken waarbij je haar afzondert en met chloroform bedwingt.
Nee, zij heeft chloroform nodig. Daar gaat heel het topic over.quote:Op maandag 6 december 2010 16:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij hebt chloroform nodig voor een meisje van 14? Mietje
Ik zit in een soort gelijke situatie; ik 21 en zij 16. We hebben elkaar leren kennen bij een bijbaantje, en vanaf het begin was er altijd wel een klik tussen ons wat leidde tot altijd wel flirtende gesprekken op de werkvloer. Ik vond haar eerst eigenlijk ook totaal geen relatiemateriaal, ik voelde mij niet op die manier tot haar aangetrokken. Ze was qua uiterlijk eigenlijk ook niet mijn type. Vandaar dat het flirten ook zo gemakkelijk ging, omdat ik er geen belang bij had.quote:Op woensdag 8 december 2010 02:07 schreef SomeClone09 het volgende:
Hier nog eentje.
Vorig jaar een relatie gehad met een gezellig en vooral heel knap meisje, was toen 17, zij 13. We merkten na twee maanden dat dit qua leeftijd gewoon niet echt werkte, hoewel we elkaar wel nog steeds leuk vonden, en we hebben het toen uitgemaakt.
Echter, nu zijn we anderhalf jaar verder, in de tussentijd altijd goeie vrienden gebleven, ik ben inmiddels 18 en zij 14, en we vinden elkaar weer (of nog steeds) heel erg leuk. Het kan zo weer iets worden, elke keer als we samen wat afspreken draait het uit op zoenen, maar ja, we dubben allebei heel erg over de leeftijd. Als we beide twee jaar ouder zouden zijn, dan zou het probleem veel minder groot zijn, maar ja, 14...
Zij is wel heel erg gegroeid qua gedrag en "volwassenheid", en heel anders dan anderhalf jaar geleden, maar toch, we weten gewoon niet wat we ermee moeten. Ik studeer, zij zit in de 3e en is niet de slimste (lees: echt gelijkwaardig qua intellectueel niveau zijn we niet en worden we ook niet), mijn vrienden zijn over het algemeen ook ouder dan ik (19 tot 22), die van haar zijn ook allemaal 14 - 15.
We hebben nu dan ook maar afgesproken dat we maar even een "cooling-down" doen, dus niet meer samen afspreken. M'n hersenen zeggen "verstandig!", maar m'n hart zegt "Lompe zak!
".
Lastig, lastig..
Je moet niet elke jong ding als een sletje afdoenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
14 jarig breezersletje is het ofniet?
Dat herken ik dus helemaal. Wel een verliefdheidsgevoel, maar ook de twijfel.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:45 schreef Ontbijtcoach het volgende:
[..]
Maar nu zit ik ook met de vraag wat te doen. Het leeftijdsverschil vind ik aardig groot, maar ook weer niet extreem (22 en 17 volgend jaar bijvoorbeeld, klinkt natuurlijk alweer heel anders). Wat misschien wel een issue is, is het opleidingsniveau. Ik bijna klaar met de universiteit, en zij redelijk aan het begin van een mbo-opleiding. Nu ben ik eigenlijk nooit gevallen op mede-studentes, maar toch vrees ik misschien een soort leegheid in gesprekken en een te groot verschil in algemene ontwikkeling. Al heb ik daar nog geen echte concrete aanwijzingen voor.
Aan de andere kant kan ik de gevoelens niet ontkennen, en merk dat ik gewoon wel een puur vrolijk verliefdheidsgevoel heb.
Helaas zijn er genoeg mensen met het IQ van een goudvis die dat wel denken..quote:Op woensdag 8 december 2010 12:56 schreef rubje het volgende:
[..]
Je moet niet elke jong ding als een sletje afdoen,of denk je dat de hiphop beelden op MTV de echte wereld voorstellen?
Dat is inderdaad wel iets waar ik bang voor ben, hoewel dat op dit moment nog niet echt als een probleem ervaar. Gesprekken gaan vooral nog over koetjes en kalfjes, en aan de ene kant vind ik het ook weer lekker dat om je niet continue te moeten bewijzen tegenover een partner, zoals ik dat gevoel zou hebben als ik met iemand zou daten uit de kring van mijn opleiding. Met andere woorden; ik zou het wel fijn vinden als de algemene ontwikkeling verder gaat dan The Voice of Holland en RTL Boulevard, maar inhoudelijke discussies over Buitenhof is ook weer niet noodzakelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 14:51 schreef SomeClone09 het volgende:
[..]
Dat herken ik dus helemaal. Wel een verliefdheidsgevoel, maar ook de twijfel.![]()
Opleidingsniveau is voor mij dus ook een issue, samen met de leeftijd. Ik merk af en toe gewoon dat het qua intellect niet op elkaar aansluit. Dat heeft misschien ook wel weer met leeftijd te maken, maar Universiteit en VMBO/MBO sluiten nou niet echt naadloos op elkaar aan, ook niet als je beide 2 of 3 jaar ouder bent.
In die twee jaar nooit tegen problemen opgelopen die betrekking hadden op dat leeftijdsverschil? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Smijn. het volgende:
Kan best, toch? Mijn vriend is 22 en ik ben 16 en we zijn ook al bijna twee jaar samen
Nee, niet echt. Hij had in het begin wel wat gewetensproblemen, maar zeker nu ik met mijn HBO-opleiding ben begonnen en we dus allebei studeren is er geen probleem.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef SomeClone09 het volgende:
[..]
In die twee jaar nooit tegen problemen opgelopen die betrekking hadden op dat leeftijdsverschil? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Hahahahaquote:Op zondag 5 september 2010 02:50 schreef Lentilka het volgende:
[..]
Ik ga straks minimaal 2000 verdienen... vind dat niet echt een goede baan. En hoe kan je MBO 4 nu al afhebben? Of ben je al bijna 20? Op jouw leeftijd was ik 2e jaars student... moet er niet aan denken nu al te werken.
Maargoed, sorry voor de aantuiging dan. Ik vind het alleen nog steeds verderfelijk dat je die 14jarige wil.
De laatste keer dat ik het opzocht was een pedofiel iemand die op kinderen van onder de twaalf valt, die nog geen duidelijke geslachtskenmerken o.i.d hebben ontwikkeld.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Shalimar het volgende:
Eh, ik spreek hier voor mezelf, maar als je 19 bent, en je gaat met een 14 jarige, dan ben je in mijn ogen een pedo. Geen excuus.
Zelfde geldt voor 22/16 en dergelijke.
Als jij dat acceptabel vind, prima, maar ik heb al gezegd dat dat voor mij onder pedofilie valt.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef Smijn. het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het opzocht was een pedofiel iemand die op kinderen van onder de twaalf valt, die nog geen duidelijke geslachtskenmerken o.i.d hebben ontwikkeld.
Wat is precies je probleem ermee eigenlijk?
Ik vroeg dus wat je probleem er nou precies mee was? Kijk, ik begrijp het dat je het onacceptabel vindt als er dwang in het spel is bijvoorbeeld, maar als je gewoon evrleifd op elkaar bent, wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Als jij dat acceptabel vind, prima, maar ik heb al gezegd dat dat voor mij onder pedofilie valt.
Bovendien zoek ik zulke dingen niet op.
Ik ben zeker ook niet de enige.
Hoe zou jij het vinden, als je 14 was, en een gozer van 20 wilt iets met je beginnen. Zeker niet raar he?
Tja....mensen pakken wat ze pakken kunnen, of niet?
Slaap lekker.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef Shalimar het volgende:
Zoals ik het zei.
Ik zie dat je probeert een confrontatie aan te gaan over iets waarover ik mijn mening al heb gegeven.
Hebben we een gevoelige snaar geraakt?![]()
Nog een fijne avond verder.
Vandaar dat je die vragen aan me stelde.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Smijn. het volgende:
Kan best, toch? Mijn vriend is 22 en ik ben 16 en we zijn ook al bijna twee jaar samen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |