abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86123576
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:43 schreef Just_bi het volgende:
Ik zou zeggen begin er niet aan. :N

Iemand die ik ken en daar een hele goede vriend van heeft daardoorzelfmoord gepleegd. ;(
De moeder van het meisje (16) had hem opgebeld en gezegd dat ze aangifte had gedaan.
Hij draaide door en kon niet met zichg zelf leven wat zouden zijn vrienden en famili er van zeggen ect.
Hij heeft trouwens nooit iets met het meisje gedaan behalve chatten en smsen.
Hij zag blijkbaar geen andere uitweg.
Hoe oud was die gozer dan? Overdreven gedoe hoor..
  maandag 6 september 2010 @ 13:39:37 #102
317203 Just_bi
Just be your self
pi_86124717
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:11 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Hoe oud was die gozer dan? Overdreven gedoe hoor..
tja voor jou misschien wel, maar hij blijkbaar niet
there are enough others
  maandag 6 september 2010 @ 14:04:54 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86125723
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:39 schreef Just_bi het volgende:
tja voor jou misschien wel, maar hij blijkbaar niet
En dus is jouw voorbeeld een zeker risico voor TS?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 6 september 2010 @ 14:07:56 #104
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86125816
quote:

Iemand die ik ken en daar een hele goede vriend van heeft daardoorzelfmoord gepleegd. ;(
De moeder van het meisje (16) had hem opgebeld en gezegd dat ze aangifte had gedaan.
Hij draaide door en kon niet met zichg zelf leven wat zouden zijn vrienden en famili er van zeggen ect.
Hahaha, rrrrrright. :')

"Heb jij smsjes naar een meisje van 16 gestuurd!? Ik ga je aangeven bij de politie wegens smsjes sturen naar minderjarigen!" :(

Als je daar al suicidaal van wordt is dat inderdaad nogal eh....overdreven. :') Geloof er geen reet van.
Gourmetten of steengrillen?
pi_86140818
quote:

Sorry maar dan was er ook wel iets anders mis met hem...want een gemiddeld persoon zou daar niet zo erg van streek van raken.
pi_86141403
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:37 schreef Lentilka het volgende:

[..]

Ja, je bent een luilak want je hoort gewoon een opleiding af te maken. Zelfs een simpel MBO is al goed genoeg. En ik ben geen troll. Ik meen dit uit het diepste van mijn ziel.

En de mensen die afval ophalen zijn vast niet zo sneu om een 14jarige te willen doen.
Wat heb jij een dikke, ijzeren plaat voor je kop. Ik kwam op mijn 16e van de HAVO dus ik had theoretisch gezien op mijn 20e al een HBO diploma kunnen hebben. Had ik echter VMBO gedaan, was dat op mijn 19e dus een MBO-4 diploma. You do the math.

Of ben jij op de middelbare school soms een paar jaar blijven hangen? Zo kunnen we ook beginnen... ;)

OT: TS, leeftijd zou niet het verschil moeten maken. Ik vind 5 jaar nog niet eens zo verschrikkelijk eigenlijk. Als je gewoon goed voor dat meisje zorgt en jullie elkaar echt leuk vinden, waarom niet? Liefde zou niet per sé aan leeftijd gebonden moeten zijn. :)
pi_86142426
Pak wat je pakken kan :7
pi_86144920
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:03 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Wat heb jij een dikke, ijzeren plaat voor je kop. Ik kwam op mijn 16e van de HAVO dus ik had theoretisch gezien op mijn 20e al een HBO diploma kunnen hebben. Had ik echter VMBO gedaan, was dat op mijn 19e dus een MBO-4 diploma. You do the math.

Of ben jij op de middelbare school soms een paar jaar blijven hangen? Zo kunnen we ook beginnen... ;)

OT: TS, leeftijd zou niet het verschil moeten maken. Ik vind 5 jaar nog niet eens zo verschrikkelijk eigenlijk. Als je gewoon goed voor dat meisje zorgt en jullie elkaar echt leuk vinden, waarom niet? Liefde zou niet per sé aan leeftijd gebonden moeten zijn. :)
Ontwikkeling is wel aan leeftijd gebonden.
pi_86145168
14 jaar is gewoon te doen, onder de 12 jaar begint het zorgelijk te worden.
pi_86145371
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:05 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:

[..]

Tuurlijk.. je bent dom als je daar tegenin gaat
  maandag 6 september 2010 @ 23:00:10 #111
279201 FullEnergy
Jammer dat ik deze zin niet af
pi_86148254
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:05 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:

[..]

Punt.
Verder ligt het aan jullie interesses en levensgewoontes of je het met elkaar uit gaat houden, gezien het leeftijdsverschil is dit wellicht nog het enige struikelblok.

Het kan ook zijn dat ze volwassen is voor haar leeftijd, maar dat zegt ook nog niks.
Vraag er een keer uit eten en je merkt vanzelf of de click er is.

Oja: Al het gezeik m.b.t opleidingsniveau is volledig out of the picture. Wat je opleiding ook is, kennis brengt je nog geen wijsheid of normen en waarden. Zo blijkt uit een aantal posts hier met een misgunnende ondertoon. Opleidingsniveau moet je relatief zien. Mocht de één zich wat meer dan de ander voelen, hou dat dan lekker even voor je *; het leven is veels te leuk om er een wedstrijd van te maken.
Chasing dreams just became a standard.
pi_86148546
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef THEFXR het volgende:
14 jaar is gewoon te doen, onder de 12 jaar begint het zorgelijk te worden.
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:01:34 #113
317203 Just_bi
Just be your self
pi_86167531
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hahaha, rrrrrright. :')

"Heb jij smsjes naar een meisje van 16 gestuurd!? Ik ga je aangeven bij de politie wegens smsjes sturen naar minderjarigen!" :(

Als je daar al suicidaal van wordt is dat inderdaad nogal eh....overdreven. :') Geloof er geen reet van.
toch is het zo.... niet gelogen, vraag maar na bij de politie die zitten overspannen thuis omdat ze hem aantroffen in de auto...... zal jullie de smerige details besparen
there are enough others
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:05:38 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86167747
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Just_bi het volgende:

toch is het zo.... niet gelogen, vraag maar na bij de politie die zitten overspannen thuis omdat ze hem aantroffen in de auto...... zal jullie de smerige details besparen
Het hele korps zit thuis?
Maar dan nog lijkt me jouw verhaal meer uitzondering dan regel. Dat iemand zichzelf om zo'n redentje van het leven berooft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:17:58 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86168298
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Just_bi het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, 'de politie zit overspannen thuis'. Klinkt allemaal erg aannemelijk.

Ik denk dat je vriendin je in de maling wilde nemen.
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:24:30 #116
317203 Just_bi
Just be your self
pi_86168618
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, 'de politie zit overspannen thuis'. Klinkt allemaal erg aannemelijk.

Ik denk dat je vriendin je in de maling wilde nemen.
:N moest van de week naar de uitvaart
there are enough others
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:33:28 #117
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_86171587
Tsja, ik ga geen cock block voor je spelen TS, dus ga ervoor zou ik zeggen.

Maar als ik haar vader was zou ik je toch liever kwijt dan rijk zijn ;)
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_86174833
Nieuws: heb haar weer gezien, maar er is nog niet heel veel meer uit gekomen. Wellicht vanavond meer info.
pi_86182656
Update: het gaat goed, we gaan waarschijnlijk binnenkort echt "afspreken" ik denk dat dit topic wel op slot kan, het lijkt me duidelijk dat ik mn beslissing heb gemaakt :@
pi_86183113
Nee man laat et open en geef updates :D
Prins der kikkers
  woensdag 8 september 2010 @ 15:59:14 #121
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_86207533
Inderdaad, nou wl ik ook weten hoe het verder gaat.
pi_86229206
Ik hoor het de laatste tijd wel redelijk vaak dat een jong meisje een stuk oudere vriend heeft ik blijf het maar beetje raar gezicht vinden.
Als ze 16 is en jij 21 is het alweer anders.
pi_86278946
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:48 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Update: het gaat goed, we gaan waarschijnlijk binnenkort echt "afspreken" ik denk dat dit topic wel op slot kan, het lijkt me duidelijk dat ik mn beslissing heb gemaakt :@
Ken je haar via internet?
pi_88982155
Sorry fok, had het wachtwoord niet meer....

Ze is weer terug in mn leven, na de laatste update is het toch niks geworden nog, zag haar gewoon niet en probeerde het van me af te zetten (ik ben ondertussen net een week 20) en zij is nog steeds 14. Wat een ramp is dit, ik sprak haar net op msn, een paar uur lang. Godverdomme ik ben weer helemaal verliefd, heb haar mee naar de bios uitgevraagd, en ze zei ja. Maar dit is zo dom! Dit kan toch nooit goed eindigen? AAARGH wat is dit kut zeg.

Wel een detail: ze is ERG volwassen voor haar leeftijd, zowel van binnen als van buiten, iedereen zou geloven dat ze 17 is.

Kut leven.
  zondag 21 november 2010 @ 18:50:24 #125
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_88982845
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:27 schreef verliefdekloon1990.2 het volgende:
Sorry fok, had het wachtwoord niet meer....

Ze is weer terug in mn leven, na de laatste update is het toch niks geworden nog, zag haar gewoon niet en probeerde het van me af te zetten (ik ben ondertussen net een week 20) en zij is nog steeds 14. Wat een ramp is dit, ik sprak haar net op msn, een paar uur lang. Godverdomme ik ben weer helemaal verliefd, heb haar mee naar de bios uitgevraagd, en ze zei ja. Maar dit is zo dom! Dit kan toch nooit goed eindigen? AAARGH wat is dit kut zeg.

Wel een detail: ze is ERG volwassen voor haar leeftijd, zowel van binnen als van buiten, iedereen zou geloven dat ze 17 is.

Kut leven.
idd kut, als je er straks bovenop ligt. :D
pi_88982869
Even serieus: zit Danny nou met me te fokken of is dit toeval :')

zondag 21 november 2010 @ 20:09:46 #127
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88985725
Gast, hou nou eens op met kleine brugpiepers lastig vallen en zoek iemand van je eigen leeftijd. :')

Weer verliefd na 2 uur msn'en... Waren zeker heel diepzinnige gesprekken met dat meisje van 14.
pi_88986958
Goh mensen doe eens (leuk) reageren ik zit in de stress hier :')
  zondag 21 november 2010 @ 20:42:00 #129
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_88987459
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2010 22:33 schreef moomoo het volgende:
Ga ervoor ^O^

En dat meen ik serieus.
Hier blijf ik bij.
pi_88988241
20 - 14 klinkt natuurlijk heel behoorlijk (vooral omdat je nu de tienerjaren hebt verlaten), maar wat maakt het uiteindelijk allemaal uit. Meeste relaties halen het niet op die leeftijd, maar waarom zou je het niet kunnen proberen? Ik vind mensen vaak overdreven reageren in dit soort gevallen. Leeftijd is maar een getal, natuurlijk zijn er grenzen, maar als jij aangeeft dat je een stuk jonger overkomt en zij een stuk ouder, dan kan het wel naar mijn mening. Heb zelf al bijna 5 jaar een relatie met m'n vriendin die ik leerde kennen toen ik 18 was en zij 15. Had er toen ook een beetje problemen mee en maakte dit ook kenbaar aan haar, dat ik misschien de relatie niet aan wilde gaan omdat ik het verschil te groot vond. Als je dan even nagaat hoe dom zoiets klinkt; je wil geen relatie met iemand die je super leuk vindt en gek op bent puur om de leeftijd en niet om de persoon. Als je jezelf dat realiseert dan zou dat je op andere gedachten moeten brengen. Jongens en meisjes verschillen soms zoveel van elkaar en meisjes kunnen zoveel ouder lijken en andersom dat het soms vrij ver uiteen kan lopen.

Kortom; ik zou het gewoon doen en laat je niet sturen door de buitenwereld, tenzij haar ouders er grote problemen mee hebben, want dan wordt het toch een pittig verhaal.

Succes!
pi_88988819
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef Sandersson het volgende:
20 - 14 klinkt natuurlijk heel behoorlijk (vooral omdat je nu de tienerjaren hebt verlaten), maar wat maakt het uiteindelijk allemaal uit. Meeste relaties halen het niet op die leeftijd, maar waarom zou je het niet kunnen proberen? Ik vind mensen vaak overdreven reageren in dit soort gevallen. Leeftijd is maar een getal, natuurlijk zijn er grenzen, maar als jij aangeeft dat je een stuk jonger overkomt en zij een stuk ouder, dan kan het wel naar mijn mening. Heb zelf al bijna 5 jaar een relatie met m'n vriendin die ik leerde kennen toen ik 18 was en zij 15. Had er toen ook een beetje problemen mee en maakte dit ook kenbaar aan haar, dat ik misschien de relatie niet aan wilde gaan omdat ik het verschil te groot vond. Als je dan even nagaat hoe dom zoiets klinkt; je wil geen relatie met iemand die je super leuk vindt en gek op bent puur om de leeftijd en niet om de persoon. Als je jezelf dat realiseert dan zou dat je op andere gedachten moeten brengen. Jongens en meisjes verschillen soms zoveel van elkaar en meisjes kunnen zoveel ouder lijken en andersom dat het soms vrij ver uiteen kan lopen.

Kortom; ik zou het gewoon doen en laat je niet sturen door de buitenwereld, tenzij haar ouders er grote problemen mee hebben, want dan wordt het toch een pittig verhaal.

Succes!
Das natuurlijk een kloppend verhaal, en bedankt ook daar voor, en ik zelf zie er ook niet echt problemen mee, maar kijk, mensen stellen grenzen, en voor jou kan 14 en 20 misschien nog, maar wat is dan de grens? 14 en 30 kan niet natuurlijk, dus ergens ligt een grens. En ben bang dat andere mensen wel degelijk heel erg bevooroordeeld kunnen zijn over deze situatie.

Als ik haar vader was had ik mij binnen 1 minuut het huis weer uit geschopt, 100% zeker weten, hoe lief ik ook ben :P
  maandag 22 november 2010 @ 00:31:47 #132
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89000359
-edit- nee

[ Bericht 34% gewijzigd door Re op 22-11-2010 08:50:16 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_89001562
Sorry maar dit is echt wel heel erg vies :X :r

5 jaar leeftijdsverschil, 3 jaar is het maximale vind ik.
Probeer gewoon iemand uit jouw eigen categorie te zoeken.
Zo niet veel geluk.
#freefrederike
pi_89001875
Ik ben lekker ouderwets, en ik vind 20 en 14 een no go!
pi_89002001
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 01:42 schreef PizzaMizza het volgende:
Sorry maar dit is echt wel heel erg vies :X :r

5 jaar leeftijdsverschil, 3 jaar is het maximale vind ik.
Probeer gewoon iemand uit jouw eigen categorie te zoeken.
Zo niet veel geluk.
3 jaar de max? :') Dude! Al is het 15 jaar.. wat maakt dat uit als 2 mensen dezelfde gevoelens voor elkaar hebben?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_89002080
De lijnen verschuiven wel aardig tegenwoordig. Maar ik vind 14 gewoon te jong.

Ik vind 23-16 eerder kunnen dan 19-14, maar uiteindelijk is het gewoon een kwestie van meningen.

Waarvan die van julliezelf het meeste telt.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_89002770
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 02:37 schreef theKiD het volgende:

[..]

3 jaar de max? :') Dude! Al is het 15 jaar.. wat maakt dat uit als 2 mensen dezelfde gevoelens voor elkaar hebben?
Gast... doe nou niet alsof we in een film spelen.
Het ligt gewoon aan in welke periode van leeftijd je zit.
En dit is erg.
Als het bijv 30-35 was oke, maar dit is gewoon vies :r
#freefrederike
  maandag 22 november 2010 @ 08:17:06 #138
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_89002798
verliefd op een 14 jarige?

Kom op man...
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
  maandag 22 november 2010 @ 10:19:04 #139
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89004725
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Lutte het volgende:
Dat hoeft niet, een van mijn beste vrienden is 22 en heeft het al twee jaar met een meisje van 16, (toen ze iets kregen waren ze dus 20 en 14) en dat gaat kei goed!
Als je 22 bent zit je wel in een iets andere levensfase dan iemand van 16. Dat het "keigoed" gaat betekent gewoon dat hij zich als een kind gedraagt om te compenseren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89006200
14 jaar wat zal die nog lekker strak zijn! Ik zeg doen!
pi_89008247
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Oh en ze rookt trouwens ook, gelukkig maar heel af en toe "voor de gezelligheid" maar als ik ergens een hekel aan heb is t wel roken, en als ik nog ergens een hekel aan heb is het wel ergens aan mee doen "voor de gezelligheid"

:'(
dus als ik het goed begrijp sta jij afkerig tegen een op zich leuk jong ding die iets met je wilt en ondertussen verzin je zoveel mogelijke smoesjes(ze rookt) om nog meer van haar af te keren? |:(
Juist ja... :|W
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89008430
quote:
6s.gif Op maandag 22 november 2010 12:23 schreef rubje het volgende:

[..]

dus als ik het goed begrijp sta jij afkerig tegen een op zich leuk jong ding die iets met je wilt en ondertussen verzin je zoveel mogelijke smoesjes(ze rookt) om nog meer van haar af te keren? |:(
Juist ja... :|W
Nee maar als je een hekel hebt met roken en degene die je leuk vind rookt "om mee te doen" dan gaat voor mij de pret er wel grotendeels vanaf.

Overigens vertelde ze me gisteren dat ze daar mee gestopt was.

Vanavond in ieder geval weer een update, want ik zie haar vanmiddag (heel kort)

Toch wel jammer dat veel mensen wel erg afkeurend zijn, ik ben erg benieuwd hoe haar ouders er over zouden denken, daar ben ik het meest bang voor.
pi_89008544
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:29 schreef verliefdekloon1990.2 het volgende:

[..]

Nee maar als je een hekel hebt met roken en degene die je leuk vind rookt "om mee te doen" dan gaat voor mij de pret er wel grotendeels vanaf.

Overigens vertelde ze me gisteren dat ze daar mee gestopt was.

Vanavond in ieder geval weer een update, want ik zie haar vanmiddag (heel kort)

Toch wel jammer dat veel mensen wel erg afkeurend zijn, ik ben erg benieuwd hoe haar ouders er over zouden denken, daar ben ik het meest bang voor.
denk dat haar ouders er idd afkeurend over denken,maar het zijn niet jouw ouders
  maandag 22 november 2010 @ 13:35:51 #144
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_89010471
Run Forrest, RUN!!!!

Kan me niet voorstellen dat iemand zich zo'n ellende op z'n nek wil halen omdat hij geen geduld heeft....
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_89011478
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef RedDevil085 het volgende:
Run Forrest, RUN!!!!

Kan me niet voorstellen dat iemand zich zo'n ellende op z'n nek wil halen omdat hij geen geduld heeft....
Moet ik ff 4 jaar op dr gaan wachten dan ofzo omdat t dan wel kan?

Overigens gaat vanmiddag niet door helaas, dus ook geen update vanavond..
  maandag 22 november 2010 @ 14:12:20 #146
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89011743
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je 22 bent zit je wel in een iets andere levensfase dan iemand van 16. Dat het "keigoed" gaat betekent gewoon dat hij zich als een kind gedraagt om te compenseren.
Wat een Stiereschijt. In mijn vriendenkring zijn een paar stelletjes (nu ex stelletjes) waarbij die leeftijdsverhouding jaren goed ging. j21 + m14. Die jongens waren helemaal geen retards. Die meisjes waren wel een beetje excentriek. Maar dat is normaal in de graffiti scene, niks geks niks idioots. Verder volkomen normale aardige en welbespraakte gasten/meisjes.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_89011966
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 03:04 schreef oinkoink12 het volgende:
De lijnen verschuiven wel aardig tegenwoordig. Maar ik vind 14 gewoon te jong.

Ik vind 23-16 eerder kunnen dan 19-14, maar uiteindelijk is het gewoon een kwestie van meningen.

Waarvan die van julliezelf het meeste telt.
QFT

Zoals ik hierboven al een keer aangeef, kan het opzich wel. Zelf zou ik niks met een 14-jarige nemen als ik 19 zou zijn, maar ik zie aan mijzelf dat ik bij andere een andere maatstaf hanteer dan bij mezelf.
pi_89591411
Ken iemand van 25 die wat heeft met een meisje van 17.. Maar vind dat normaler dan 19 en 14... Meisjes van 14, die hebben nog meisjes in hun klas die nog nooit ongesteld zijn geworden?
  maandag 6 december 2010 @ 16:32:17 #149
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89591716
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een Stiereschijt. In mijn vriendenkring zijn een paar stelletjes (nu ex stelletjes) waarbij die leeftijdsverhouding jaren goed ging. j21 + m14. Die jongens waren helemaal geen retards. Die meisjes waren wel een beetje excentriek. Maar dat is normaal in de graffiti scene, niks geks niks idioots. Verder volkomen normale aardige en welbespraakte gasten/meisjes.
Aggus, de relatieexpert praat. Is dat echt waar of zit je nu je voorliefde voor te jonge chickies (ja, want ik zie echt wel op welke fotoboeken je reageert) goed te praten?

Iemand van 14 is echt nog een kind, iemand van 21 is een jongvolwassene. Als daar een relatie tussen zit is er echt geen enkele vorm van balans maar een meisje met daddy-issues en een kerel die gewoon een halve pedo is. Als mijn dochter van 14 met een kerel van 21 aan zou komen zou ik hem er heel hardhandig uitschoppen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89591956
Een plan uitwerken waarbij je haar afzondert en met chloroform bedwingt.
  maandag 6 december 2010 @ 16:44:07 #151
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89592191
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:38 schreef chargon het volgende:
Een plan uitwerken waarbij je haar afzondert en met chloroform bedwingt.
Jij hebt chloroform nodig voor een meisje van 14? Mietje :D
pi_89638081
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Jij hebt chloroform nodig voor een meisje van 14? Mietje :D
Nee, zij heeft chloroform nodig. Daar gaat heel het topic over.
pi_89662838
Hier nog eentje.

Vorig jaar een relatie gehad met een gezellig en vooral heel knap meisje, was toen 17, zij 13. We merkten na twee maanden dat dit qua leeftijd gewoon niet echt werkte, hoewel we elkaar wel nog steeds leuk vonden, en we hebben het toen uitgemaakt.

Echter, nu zijn we anderhalf jaar verder, in de tussentijd altijd goeie vrienden gebleven, ik ben inmiddels 18 en zij 14, en we vinden elkaar weer (of nog steeds) heel erg leuk. Het kan zo weer iets worden, elke keer als we samen wat afspreken draait het uit op zoenen, maar ja, we dubben allebei heel erg over de leeftijd. Als we beide twee jaar ouder zouden zijn, dan zou het probleem veel minder groot zijn, maar ja, 14...

Zij is wel heel erg gegroeid qua gedrag en "volwassenheid", en heel anders dan anderhalf jaar geleden, maar toch, we weten gewoon niet wat we ermee moeten. Ik studeer, zij zit in de 3e en is niet de slimste (lees: echt gelijkwaardig qua intellectueel niveau zijn we niet en worden we ook niet), mijn vrienden zijn over het algemeen ook ouder dan ik (19 tot 22), die van haar zijn ook allemaal 14 - 15.

We hebben nu dan ook maar afgesproken dat we maar even een "cooling-down" doen, dus niet meer samen afspreken. M'n hersenen zeggen "verstandig! ^O^", maar m'n hart zegt "Lompe zak! :')".

Lastig, lastig.. :X
pi_89664092
Goedzo someclone09.
pi_89664666
Toen ik 14 was, was ik superverliefd geworden op de beste vriend van mn broer. Hij was 19.
Uiteindelijk hebben we een paar maanden verkering gekregen, maar dat ging uit omdat hij veel te veel aan me plukte en ik daar nog niet aan toe was.
Natuurlijk was bijv zoenen heel erg spannend toen, hij was mijn eerste echte vriendje, maar zodra het ook maar leek dat hij meer wilde klapte ik dicht.
Uiteindelijk wilde ik alleen nog maar naar hem toe als mn broer erbij was, want dan zat hij niet aan me. Ik heb toen ook de knoop doorgehakt en het uitgemaakt. Was heel sneu maarja, het werkte niet en hij was met behoeftes veel verder dan ik.

Ik zeg niet dat het niet kan, want het kan allemaal vast wel, maar qua ontwikkeling is het verschil nu best groot. Ik voelde me toen al heel volwassen maar achteraf gezien, als ik eraan terugdenk dat ik dat vond kan ik alleen maar zo doen: :')

Nu ben ik getrouwd en mijn man is 8 jaar ouder. Maar naarmate je ouder wordt, hoe minder de leeftijd er echt toe doet. Maar dat geldt wat mij betreft echt als je de 20 bent gepasseerd dat je het dan niet meer merkt. Tot die tijd ontwikkel je gewoon nog ontzettend!

Overigens draag ik nog altijd goede gevoelens toe naar die jongen. Het was een ontzettend aardige jongen en we zijn daarna ook gewoon nog normaal met elkaar omgegaan.
En nogmaals - dat het bij ons niet werkte wil niet zeggen dat dat bij jullie ook zo zal zijn. Iedereen is anders. Maar laat je niets vertellen door anderen wat betreft de leeftijd, als in dat het pedo-achtig is ofzo. Want dat is gewoon niet zo.
Tralalalaaa
pi_89672368
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 02:07 schreef SomeClone09 het volgende:
Hier nog eentje.

Vorig jaar een relatie gehad met een gezellig en vooral heel knap meisje, was toen 17, zij 13. We merkten na twee maanden dat dit qua leeftijd gewoon niet echt werkte, hoewel we elkaar wel nog steeds leuk vonden, en we hebben het toen uitgemaakt.

Echter, nu zijn we anderhalf jaar verder, in de tussentijd altijd goeie vrienden gebleven, ik ben inmiddels 18 en zij 14, en we vinden elkaar weer (of nog steeds) heel erg leuk. Het kan zo weer iets worden, elke keer als we samen wat afspreken draait het uit op zoenen, maar ja, we dubben allebei heel erg over de leeftijd. Als we beide twee jaar ouder zouden zijn, dan zou het probleem veel minder groot zijn, maar ja, 14...

Zij is wel heel erg gegroeid qua gedrag en "volwassenheid", en heel anders dan anderhalf jaar geleden, maar toch, we weten gewoon niet wat we ermee moeten. Ik studeer, zij zit in de 3e en is niet de slimste (lees: echt gelijkwaardig qua intellectueel niveau zijn we niet en worden we ook niet), mijn vrienden zijn over het algemeen ook ouder dan ik (19 tot 22), die van haar zijn ook allemaal 14 - 15.

We hebben nu dan ook maar afgesproken dat we maar even een "cooling-down" doen, dus niet meer samen afspreken. M'n hersenen zeggen "verstandig! ^O^", maar m'n hart zegt "Lompe zak! :')".

Lastig, lastig.. :X
Ik zit in een soort gelijke situatie; ik 21 en zij 16. We hebben elkaar leren kennen bij een bijbaantje, en vanaf het begin was er altijd wel een klik tussen ons wat leidde tot altijd wel flirtende gesprekken op de werkvloer. Ik vond haar eerst eigenlijk ook totaal geen relatiemateriaal, ik voelde mij niet op die manier tot haar aangetrokken. Ze was qua uiterlijk eigenlijk ook niet mijn type. Vandaar dat het flirten ook zo gemakkelijk ging, omdat ik er geen belang bij had.
Echter sinds een aantal weken lijkt ineens de vonk te zijn overgeslagen tussen ons. Ik merk dat ik toch gevoelens voor haar begin te krijgen, en haar soms ook mis als ik niet met heer kan praten.
Van haar merk ik de laatste tijd ook wel behoorlijk wat iniatief. In de zin van toevoegen en veel gesprekken op msn, toch wel redelijk duidelijk signalen die zij in real life ook afgeeft dat ze me wel ziet zitten. Voor mijn gevoel kan het aardig wederzijds zijn.

Maar nu zit ik ook met de vraag wat te doen. Het leeftijdsverschil vind ik aardig groot, maar ook weer niet extreem (22 en 17 volgend jaar bijvoorbeeld, klinkt natuurlijk alweer heel anders). Wat misschien wel een issue is, is het opleidingsniveau. Ik bijna klaar met de universiteit, en zij redelijk aan het begin van een mbo-opleiding. Nu ben ik eigenlijk nooit gevallen op mede-studentes, maar toch vrees ik misschien een soort leegheid in gesprekken en een te groot verschil in algemene ontwikkeling. Al heb ik daar nog geen echte concrete aanwijzingen voor.

Aan de andere kant kan ik de gevoelens niet ontkennen, en merk dat ik gewoon wel een puur vrolijk verliefdheidsgevoel heb. Voorlopig blijf ik maar even in deze pat-stelling :')
pi_89672758
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2010 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
14 jarig breezersletje is het ofniet?
Je moet niet elke jong ding als een sletje afdoen :{ ,of denk je dat de hiphop beelden op MTV de echte wereld voorstellen? :r
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89677226
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:45 schreef Ontbijtcoach het volgende:

[..]

Maar nu zit ik ook met de vraag wat te doen. Het leeftijdsverschil vind ik aardig groot, maar ook weer niet extreem (22 en 17 volgend jaar bijvoorbeeld, klinkt natuurlijk alweer heel anders). Wat misschien wel een issue is, is het opleidingsniveau. Ik bijna klaar met de universiteit, en zij redelijk aan het begin van een mbo-opleiding. Nu ben ik eigenlijk nooit gevallen op mede-studentes, maar toch vrees ik misschien een soort leegheid in gesprekken en een te groot verschil in algemene ontwikkeling. Al heb ik daar nog geen echte concrete aanwijzingen voor.

Aan de andere kant kan ik de gevoelens niet ontkennen, en merk dat ik gewoon wel een puur vrolijk verliefdheidsgevoel heb.
Dat herken ik dus helemaal. Wel een verliefdheidsgevoel, maar ook de twijfel. :X

Opleidingsniveau is voor mij dus ook een issue, samen met de leeftijd. Ik merk af en toe gewoon dat het qua intellect niet op elkaar aansluit. Dat heeft misschien ook wel weer met leeftijd te maken, maar Universiteit en VMBO/MBO sluiten nou niet echt naadloos op elkaar aan, ook niet als je beide 2 of 3 jaar ouder bent.
quote:
15s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:56 schreef rubje het volgende:

[..]

Je moet niet elke jong ding als een sletje afdoen :{ ,of denk je dat de hiphop beelden op MTV de echte wereld voorstellen? :r
Helaas zijn er genoeg mensen met het IQ van een goudvis die dat wel denken.. :')
pi_89682791
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:51 schreef SomeClone09 het volgende:

[..]

Dat herken ik dus helemaal. Wel een verliefdheidsgevoel, maar ook de twijfel. :X

Opleidingsniveau is voor mij dus ook een issue, samen met de leeftijd. Ik merk af en toe gewoon dat het qua intellect niet op elkaar aansluit. Dat heeft misschien ook wel weer met leeftijd te maken, maar Universiteit en VMBO/MBO sluiten nou niet echt naadloos op elkaar aan, ook niet als je beide 2 of 3 jaar ouder bent.

Dat is inderdaad wel iets waar ik bang voor ben, hoewel dat op dit moment nog niet echt als een probleem ervaar. Gesprekken gaan vooral nog over koetjes en kalfjes, en aan de ene kant vind ik het ook weer lekker dat om je niet continue te moeten bewijzen tegenover een partner, zoals ik dat gevoel zou hebben als ik met iemand zou daten uit de kring van mijn opleiding. Met andere woorden; ik zou het wel fijn vinden als de algemene ontwikkeling verder gaat dan The Voice of Holland en RTL Boulevard, maar inhoudelijke discussies over Buitenhof is ook weer niet noodzakelijk :')

Het blijft twijfelen idd, maar ik zie wel waar het schip zal stranden.
pi_89685889
-edit- nee dat doen we niet

[ Bericht 62% gewijzigd door Re op 08-12-2010 18:15:25 ]
pi_89689605
Kan best, toch? Mijn vriend is 22 en ik ben 16 en we zijn ook al bijna twee jaar samen
pi_89690210
quote:
17s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Smijn. het volgende:
Kan best, toch? Mijn vriend is 22 en ik ben 16 en we zijn ook al bijna twee jaar samen
In die twee jaar nooit tegen problemen opgelopen die betrekking hadden op dat leeftijdsverschil? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.
pi_89690964
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef SomeClone09 het volgende:

[..]

In die twee jaar nooit tegen problemen opgelopen die betrekking hadden op dat leeftijdsverschil? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Nee, niet echt. Hij had in het begin wel wat gewetensproblemen, maar zeker nu ik met mijn HBO-opleiding ben begonnen en we dus allebei studeren is er geen probleem.
pi_89697284
Eh, ik spreek hier voor mezelf, maar als je 19 bent, en je gaat met een 14 jarige, dan ben je in mijn ogen een pedo. Geen excuus.

Zelfde geldt voor 22/16 en dergelijke.
pi_89697417
Maar tuurlijk heb je van die mensen die dan zeggen; ´´wat boeit de leeftijd als ze gevoelens voor elkaar hebben´´

Triest. :')
pi_89698051
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2010 02:50 schreef Lentilka het volgende:

[..]

Ik ga straks minimaal 2000 verdienen... vind dat niet echt een goede baan. En hoe kan je MBO 4 nu al afhebben? Of ben je al bijna 20? Op jouw leeftijd was ik 2e jaars student... moet er niet aan denken nu al te werken.

Maargoed, sorry voor de aantuiging dan. Ik vind het alleen nog steeds verderfelijk dat je die 14jarige wil.
Hahahaha

Bitch please... :{w
pi_89700352
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Shalimar het volgende:
Eh, ik spreek hier voor mezelf, maar als je 19 bent, en je gaat met een 14 jarige, dan ben je in mijn ogen een pedo. Geen excuus.

Zelfde geldt voor 22/16 en dergelijke.
De laatste keer dat ik het opzocht was een pedofiel iemand die op kinderen van onder de twaalf valt, die nog geen duidelijke geslachtskenmerken o.i.d hebben ontwikkeld.

Wat is precies je probleem ermee eigenlijk?
pi_89700767
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef Smijn. het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik het opzocht was een pedofiel iemand die op kinderen van onder de twaalf valt, die nog geen duidelijke geslachtskenmerken o.i.d hebben ontwikkeld.

Wat is precies je probleem ermee eigenlijk?
Als jij dat acceptabel vind, prima, maar ik heb al gezegd dat dat voor mij onder pedofilie valt.
Bovendien zoek ik zulke dingen niet op.

Ik ben zeker ook niet de enige.

Hoe zou jij het vinden, als je 14 was, en een gozer van 20 wilt iets met je beginnen. Zeker niet raar he?

Tja....mensen pakken wat ze pakken kunnen, of niet? :')
pi_89701368
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Als jij dat acceptabel vind, prima, maar ik heb al gezegd dat dat voor mij onder pedofilie valt.
Bovendien zoek ik zulke dingen niet op.

Ik ben zeker ook niet de enige.

Hoe zou jij het vinden, als je 14 was, en een gozer van 20 wilt iets met je beginnen. Zeker niet raar he?

Tja....mensen pakken wat ze pakken kunnen, of niet? :')
Ik vroeg dus wat je probleem er nou precies mee was? Kijk, ik begrijp het dat je het onacceptabel vindt als er dwang in het spel is bijvoorbeeld, maar als je gewoon evrleifd op elkaar bent, wat is dan het probleem?

En hoe bedoel je dat laatste?
pi_89701662
Zoals ik het zei.

Ik zie dat je probeert een confrontatie aan te gaan over iets waarover ik mijn mening al heb gegeven.

Hebben we een gevoelige snaar geraakt? :')

Nog een fijne avond verder.
  woensdag 8 december 2010 @ 23:32:55 #171
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_89702430
hoe dichterbij de 0 hoe ..... :X
I'll rip your head off and shit down your neck
pi_89702553
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef Shalimar het volgende:
Zoals ik het zei.

Ik zie dat je probeert een confrontatie aan te gaan over iets waarover ik mijn mening al heb gegeven.

Hebben we een gevoelige snaar geraakt? :')

Nog een fijne avond verder.
Slaap lekker.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:51:44 #173
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_89801237
Jezelf aangeven.
Ja ja
pi_89802358
quote:
17s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Smijn. het volgende:
Vandaar dat je die vragen aan me stelde. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')