abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86123576
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:43 schreef Just_bi het volgende:
Ik zou zeggen begin er niet aan. :N

Iemand die ik ken en daar een hele goede vriend van heeft daardoorzelfmoord gepleegd. ;(
De moeder van het meisje (16) had hem opgebeld en gezegd dat ze aangifte had gedaan.
Hij draaide door en kon niet met zichg zelf leven wat zouden zijn vrienden en famili er van zeggen ect.
Hij heeft trouwens nooit iets met het meisje gedaan behalve chatten en smsen.
Hij zag blijkbaar geen andere uitweg.
Hoe oud was die gozer dan? Overdreven gedoe hoor..
  maandag 6 september 2010 @ 13:39:37 #102
317203 Just_bi
Just be your self
pi_86124717
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:11 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Hoe oud was die gozer dan? Overdreven gedoe hoor..
tja voor jou misschien wel, maar hij blijkbaar niet
there are enough others
  maandag 6 september 2010 @ 14:04:54 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86125723
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:39 schreef Just_bi het volgende:
tja voor jou misschien wel, maar hij blijkbaar niet
En dus is jouw voorbeeld een zeker risico voor TS?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 6 september 2010 @ 14:07:56 #104
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86125816
quote:

Iemand die ik ken en daar een hele goede vriend van heeft daardoorzelfmoord gepleegd. ;(
De moeder van het meisje (16) had hem opgebeld en gezegd dat ze aangifte had gedaan.
Hij draaide door en kon niet met zichg zelf leven wat zouden zijn vrienden en famili er van zeggen ect.
Hahaha, rrrrrright. :')

"Heb jij smsjes naar een meisje van 16 gestuurd!? Ik ga je aangeven bij de politie wegens smsjes sturen naar minderjarigen!" :(

Als je daar al suicidaal van wordt is dat inderdaad nogal eh....overdreven. :') Geloof er geen reet van.
Gourmetten of steengrillen?
pi_86140818
quote:

Sorry maar dan was er ook wel iets anders mis met hem...want een gemiddeld persoon zou daar niet zo erg van streek van raken.
pi_86141403
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:37 schreef Lentilka het volgende:

[..]

Ja, je bent een luilak want je hoort gewoon een opleiding af te maken. Zelfs een simpel MBO is al goed genoeg. En ik ben geen troll. Ik meen dit uit het diepste van mijn ziel.

En de mensen die afval ophalen zijn vast niet zo sneu om een 14jarige te willen doen.
Wat heb jij een dikke, ijzeren plaat voor je kop. Ik kwam op mijn 16e van de HAVO dus ik had theoretisch gezien op mijn 20e al een HBO diploma kunnen hebben. Had ik echter VMBO gedaan, was dat op mijn 19e dus een MBO-4 diploma. You do the math.

Of ben jij op de middelbare school soms een paar jaar blijven hangen? Zo kunnen we ook beginnen... ;)

OT: TS, leeftijd zou niet het verschil moeten maken. Ik vind 5 jaar nog niet eens zo verschrikkelijk eigenlijk. Als je gewoon goed voor dat meisje zorgt en jullie elkaar echt leuk vinden, waarom niet? Liefde zou niet per sé aan leeftijd gebonden moeten zijn. :)
pi_86142426
Pak wat je pakken kan :7
pi_86144920
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:03 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Wat heb jij een dikke, ijzeren plaat voor je kop. Ik kwam op mijn 16e van de HAVO dus ik had theoretisch gezien op mijn 20e al een HBO diploma kunnen hebben. Had ik echter VMBO gedaan, was dat op mijn 19e dus een MBO-4 diploma. You do the math.

Of ben jij op de middelbare school soms een paar jaar blijven hangen? Zo kunnen we ook beginnen... ;)

OT: TS, leeftijd zou niet het verschil moeten maken. Ik vind 5 jaar nog niet eens zo verschrikkelijk eigenlijk. Als je gewoon goed voor dat meisje zorgt en jullie elkaar echt leuk vinden, waarom niet? Liefde zou niet per sé aan leeftijd gebonden moeten zijn. :)
Ontwikkeling is wel aan leeftijd gebonden.
pi_86145168
14 jaar is gewoon te doen, onder de 12 jaar begint het zorgelijk te worden.
pi_86145371
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:05 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:

[..]

Tuurlijk.. je bent dom als je daar tegenin gaat
  maandag 6 september 2010 @ 23:00:10 #111
279201 FullEnergy
Jammer dat ik deze zin niet af
pi_86148254
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:05 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:

[..]

Punt.
Verder ligt het aan jullie interesses en levensgewoontes of je het met elkaar uit gaat houden, gezien het leeftijdsverschil is dit wellicht nog het enige struikelblok.

Het kan ook zijn dat ze volwassen is voor haar leeftijd, maar dat zegt ook nog niks.
Vraag er een keer uit eten en je merkt vanzelf of de click er is.

Oja: Al het gezeik m.b.t opleidingsniveau is volledig out of the picture. Wat je opleiding ook is, kennis brengt je nog geen wijsheid of normen en waarden. Zo blijkt uit een aantal posts hier met een misgunnende ondertoon. Opleidingsniveau moet je relatief zien. Mocht de één zich wat meer dan de ander voelen, hou dat dan lekker even voor je *; het leven is veels te leuk om er een wedstrijd van te maken.
Chasing dreams just became a standard.
pi_86148546
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef THEFXR het volgende:
14 jaar is gewoon te doen, onder de 12 jaar begint het zorgelijk te worden.
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:01:34 #113
317203 Just_bi
Just be your self
pi_86167531
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hahaha, rrrrrright. :')

"Heb jij smsjes naar een meisje van 16 gestuurd!? Ik ga je aangeven bij de politie wegens smsjes sturen naar minderjarigen!" :(

Als je daar al suicidaal van wordt is dat inderdaad nogal eh....overdreven. :') Geloof er geen reet van.
toch is het zo.... niet gelogen, vraag maar na bij de politie die zitten overspannen thuis omdat ze hem aantroffen in de auto...... zal jullie de smerige details besparen
there are enough others
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:05:38 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86167747
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Just_bi het volgende:

toch is het zo.... niet gelogen, vraag maar na bij de politie die zitten overspannen thuis omdat ze hem aantroffen in de auto...... zal jullie de smerige details besparen
Het hele korps zit thuis?
Maar dan nog lijkt me jouw verhaal meer uitzondering dan regel. Dat iemand zichzelf om zo'n redentje van het leven berooft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:17:58 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86168298
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef Just_bi het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, 'de politie zit overspannen thuis'. Klinkt allemaal erg aannemelijk.

Ik denk dat je vriendin je in de maling wilde nemen.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:24:30 #116
317203 Just_bi
Just be your self
pi_86168618
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, 'de politie zit overspannen thuis'. Klinkt allemaal erg aannemelijk.

Ik denk dat je vriendin je in de maling wilde nemen.
:N moest van de week naar de uitvaart
there are enough others
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:33:28 #117
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_86171587
Tsja, ik ga geen cock block voor je spelen TS, dus ga ervoor zou ik zeggen.

Maar als ik haar vader was zou ik je toch liever kwijt dan rijk zijn ;)
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_86174833
Nieuws: heb haar weer gezien, maar er is nog niet heel veel meer uit gekomen. Wellicht vanavond meer info.
pi_86182656
Update: het gaat goed, we gaan waarschijnlijk binnenkort echt "afspreken" ik denk dat dit topic wel op slot kan, het lijkt me duidelijk dat ik mn beslissing heb gemaakt :@
pi_86183113
Nee man laat et open en geef updates :D
Prins der kikkers
  woensdag 8 september 2010 @ 15:59:14 #121
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_86207533
Inderdaad, nou wl ik ook weten hoe het verder gaat.
pi_86229206
Ik hoor het de laatste tijd wel redelijk vaak dat een jong meisje een stuk oudere vriend heeft ik blijf het maar beetje raar gezicht vinden.
Als ze 16 is en jij 21 is het alweer anders.
pi_86278946
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:48 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Update: het gaat goed, we gaan waarschijnlijk binnenkort echt "afspreken" ik denk dat dit topic wel op slot kan, het lijkt me duidelijk dat ik mn beslissing heb gemaakt :@
Ken je haar via internet?
pi_88982155
Sorry fok, had het wachtwoord niet meer....

Ze is weer terug in mn leven, na de laatste update is het toch niks geworden nog, zag haar gewoon niet en probeerde het van me af te zetten (ik ben ondertussen net een week 20) en zij is nog steeds 14. Wat een ramp is dit, ik sprak haar net op msn, een paar uur lang. Godverdomme ik ben weer helemaal verliefd, heb haar mee naar de bios uitgevraagd, en ze zei ja. Maar dit is zo dom! Dit kan toch nooit goed eindigen? AAARGH wat is dit kut zeg.

Wel een detail: ze is ERG volwassen voor haar leeftijd, zowel van binnen als van buiten, iedereen zou geloven dat ze 17 is.

Kut leven.
  zondag 21 november 2010 @ 18:50:24 #125
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_88982845
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:27 schreef verliefdekloon1990.2 het volgende:
Sorry fok, had het wachtwoord niet meer....

Ze is weer terug in mn leven, na de laatste update is het toch niks geworden nog, zag haar gewoon niet en probeerde het van me af te zetten (ik ben ondertussen net een week 20) en zij is nog steeds 14. Wat een ramp is dit, ik sprak haar net op msn, een paar uur lang. Godverdomme ik ben weer helemaal verliefd, heb haar mee naar de bios uitgevraagd, en ze zei ja. Maar dit is zo dom! Dit kan toch nooit goed eindigen? AAARGH wat is dit kut zeg.

Wel een detail: ze is ERG volwassen voor haar leeftijd, zowel van binnen als van buiten, iedereen zou geloven dat ze 17 is.

Kut leven.
idd kut, als je er straks bovenop ligt. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')