Ik ga straks minimaal 2000 verdienen... vind dat niet echt een goede baan. En hoe kan je MBO 4 nu al afhebben? Of ben je al bijna 20? Op jouw leeftijd was ik 2e jaars student... moet er niet aan denken nu al te werken.quote:Op zondag 5 september 2010 02:39 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Niet dat het ook maar ergens toe doet maar ik heb mijn MBO4 af gemaakt en heb nu met heel veel geluk een echt goede baan. Verdien ongeveer 1000 per maand voor 20 uur, en ben 19, dus heb niks te klagen.
2000 voor 20 uur op 19 jarige leeftijd? Maar goed lekker boeiend ook. Ik ben tevreden, en daar ging dit topic niet over.quote:Op zondag 5 september 2010 02:50 schreef Lentilka het volgende:
[..]
Ik ga straks minimaal 2000 verdienen... vind dat niet echt een goede baan. En hoe kan je MBO 4 nu al afhebben? Of ben je al bijna 20? Op jouw leeftijd was ik 2e jaars student... moet er niet aan denken nu al te werken.
Maargoed, sorry voor de aantuiging dan. Ik vind het alleen nog steeds verderfelijk dat je die 14jarige wil.
Denk dat ze die 20 uur niet heeft gelezen.quote:Op zondag 5 september 2010 02:53 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
[..]
2000 voor 20 uur op 19 jarige leeftijd? Maar goed lekker boeiend ook. Ik ben tevreden, en daar ging dit topic niet over.
Hou jij nou eens op met je "iedereen die niet studeert is een loser" verhaaltjes.quote:Op zondag 5 september 2010 02:05 schreef Lentilka het volgende:
[..]
Maar je volgt toch nog op een opleiding op die leeftijd:s Of is TS een ongeschoolde luilak?
Ben jij ff dom... Ik ben net twintig, heb al een MBO2 diploma (half jaartje voor nodig...) ben nu met HBO bezig... Dus wie zegt dat TS niet, net als ik, op z'n 19e al een MBO heeft? WannaB Troll = Epic Fail...quote:Op zondag 5 september 2010 02:37 schreef Lentilka het volgende:
[..]
Ja, je bent een luilak want je hoort gewoon een opleiding af te maken. Zelfs een simpel MBO is al goed genoeg. En ik ben geen troll. Ik meen dit uit het diepste van mijn ziel.
En de mensen die afval ophalen zijn vast niet zo sneu om een 14jarige te willen doen.
Nou nou, epic hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 06:48 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Ben jij ff dom... Ik ben net twintig, heb al een MBO2 diploma (half jaartje voor nodig...) ben nu met HBO bezig... Dus wie zegt dat TS niet, net als ik, op z'n 19e al een MBO heeft? WannaB Troll = Epic Fail...
al zou ik daar wel mee oppassen als ze pas net 14 isquote:
We kunnen aan je naam niet afleiden dat je 19 bent.. eerder 20, dat allereerstquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:25 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Ik ben, zoals je aan me naam al kon zien, 19.
Ik zie er wat jonger uit zeggen veel mensen, en ik gedraag me ook wel iets jonger![]()
Nou ben ik behoorlijk verliefd op een heel lief meisje, maar ze is 14, al ziet ze dr wel iets ouder uit.
Ze vind mij ook erg leuk, en als ik t doorzet kan t wel echt wat worden.
Maar oh god wat schaam ik me hier voor zeg, dit kan toch niet? Ik ben toch geen pedo? Wat moet ik nou doen? Ik weet dat als ik met haar neem dat het waarschijnlijk toch wel snel uit gaat, want ze zit nog op school en ik werk, dat word dus best lastig...
Wat te doen..
*frustreerd zich 'sochtends soms aan de niet-nadenkendheid van mensen over zeer simpele dingen en reageert dan soms een beetje heftig als zijn telefoon-internet hem ook al de hele tijd fuckt terwijl die de reply aan 't typen is*quote:
En je kunt op je 19e niet een beroepsopleiding hebben afgerond? Via bijvoorbeeld een leerweg? Werken en leren tegelijk? Niet iedereen is in de wieg gelegd voor het echte studeren.quote:Op zondag 5 september 2010 02:37 schreef Lentilka het volgende:
Ja, je bent een luilak want je hoort gewoon een opleiding af te maken. Zelfs een simpel MBO is al goed genoeg. En ik ben geen troll. Ik meen dit uit het diepste van mijn ziel.
urghh... generaliserende mensenquote:Op zondag 5 september 2010 11:58 schreef Lentilka het volgende:
Weet ik veel, ik ga niet om met MBO-ers. De enige MBO-er die ik ken gaat nu HBO doen. Ik weet niet hoe het werkt aan die kant van de maatschappij.
quote:Op zondag 5 september 2010 11:58 schreef Lentilka het volgende:
Weet ik veel, ik ga niet om met MBO-ers. De enige MBO-er die ik ken gaat nu HBO doen. Ik weet niet hoe het werkt aan die kant van de maatschappij.
Wat een slap "mijn papa werkt bij Mc Donalds" - verhaal hang jij op zeg. Lekker boeiend wat hij voor werk doet en wat hij er mee verdient. Als hij maar gelukkig is. Lekker denigrerend doen over anderen terwijl jij zelf nog geen zak bereikt hebt in je leven. En vastklampen aan het idee dat je wel even meer dan 2000 euro per maand gaat verdienen als je straks net van school komt. Hoe naief kun je zijn? Jij mag straks al blij zijn als je uberhaupt ergens aan de slag kunt waar het je bevalt! For your information is er een crisis gaande. En als je denkt dat jij gelijk het topsalaris gaat verdienen als je net van je HBO afkomt dan moet je heel snel wat realiteitszin gaan kweken. Domme doos.quote:Op zondag 5 september 2010 02:50 schreef Lentilka het volgende:
[..]
Ik ga straks minimaal 2000 verdienen... vind dat niet echt een goede baan. En hoe kan je MBO 4 nu al afhebben? Of ben je al bijna 20? Op jouw leeftijd was ik 2e jaars student... moet er niet aan denken nu al te werken.
Maargoed, sorry voor de aantuiging dan. Ik vind het alleen nog steeds verderfelijk dat je die 14jarige wil.
Ik gok dat je hiermee duidelijk wilt maken dat jij een hogere opleiding doet dan MBO en HBO. WO dus waarschijnlijk. Wel teleurstellend dan dat iemand met zo'n opleiding niet weet ''hoe het aan die kant van de maatschappij gaat''... Geen politieke carriere voor u!quote:Op zondag 5 september 2010 11:58 schreef Lentilka het volgende:
Lees het topic over gehandicapte kinderen dat deze persoon is gestart. Nog nooit zo hard gehoopt dat iets een trol was.quote:Op zondag 5 september 2010 12:50 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Ik gok dat je hiermee duidelijk wilt maken dat jij een hogere opleiding doet dan MBO en HBO. WO dus waarschijnlijk. Wel teleurstellend dan dat iemand met zo'n opleiding niet weet ''hoe het aan die kant van de maatschappij gaat''... Geen politieke carriere voor u!
QFT!quote:Op zondag 5 september 2010 12:59 schreef DerptieDurp het volgende:
Lentika is gewoon een over het paard getild studentenkutje dat nog niks van de wereld heeft gezien, maar denkt alle wijsheid in pacht te hebben. Zeg meid, de hele dag in de soos zitten met de van Binsbergjes en opscheppen over je opleiding, denkend dat straks iedereen zit te springen om jou en je diploma'tje gaat je redding niet worden in deze wereld. Maar daar kom jij nog wel achter.
Heb dat topic ff bekeken en meteen m'n gal gespuid... wat een heks zeg...quote:Op zondag 5 september 2010 12:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lees het topic over gehandicapte kinderen dat deze persoon is gestart. Nog nooit zo hard gehoopt dat iets een trol was.
Voor de meesten van de types die jij beschrijft doet een goed stell Tetten het werk voor ze en worden ze ''secretaresse''quote:Op zondag 5 september 2010 12:59 schreef DerptieDurp het volgende:
Lentika is gewoon een over het paard getild studentenkutje dat nog niks van de wereld heeft gezien, maar denkt alle wijsheid in pacht te hebben. Zeg meid, de hele dag in de soos zitten met de van Binsbergjes en opscheppen over je opleiding, denkend dat straks iedereen zit te springen om jou en je diploma'tje gaat je redding niet worden in deze wereld. Maar daar kom jij nog wel achter.
Ik kon het zelf niet beter verwoordenquote:Op zondag 5 september 2010 12:48 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Wat een slap "mijn papa werkt bij Mc Donalds" - verhaal hang jij op zeg. Lekker boeiend wat hij voor werk doet en wat hij er mee verdient. Als hij maar gelukkig is. Lekker denigrerend doen over anderen terwijl jij zelf nog geen zak bereikt hebt in je leven. En vastklampen aan het idee dat je wel even meer dan 2000 euro per maand gaat verdienen als je straks net van school komt. Hoe naief kun je zijn? Jij mag straks al blij zijn als je uberhaupt ergens aan de slag kunt waar het je bevalt! For your information is er een crisis gaande. En als je denkt dat jij gelijk het topsalaris gaat verdienen als je net van je HBO afkomt dan moet je heel snel wat realiteitszin gaan kweken. Domme doos.
Wat ben jij voor dom wichtquote:Op zondag 5 september 2010 02:37 schreef Lentilka het volgende:
[..]
En de mensen die afval ophalen zijn vast niet zo sneu om een 14jarige te willen doen.
Hmm. Kanttekening omdat ik denk dat hier een ietswat te positief beeld wordt geschetst. Als de ouders bezwaar hebben (moet dan wel vanaf het begin zijn zodra het duidelijk bij hen wordt dat je met haar samen bent, niet pas na een ruzie oid) dan kunnen zij stappen ondernemen die hen niets kost. Zolang ze nog geen 16 is heb je dus gewoon met de ouders te maken. Rechters hoeven overigens niet te beoordelen of er sprake is van dwang slechts een fysieke relatie moet worden aangetoond.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Om jou te pesten een megadure rechtzaak? En die rechters zijn echt niet achterlijk, die hebben dondersgoed door of er sprake was van dwang of een stukgelopen tienerliefde.
Echt te sneu voor woorden zo'n reactie. Je vind jezelf heel wat of niet? En trouwens, als je slim was zat je op die leeftijd niet in het tweede jaar van een vervolgstudie, of ben je een keertje blijven zittenquote:Op zondag 5 september 2010 02:50 schreef Lentilka het volgende:
[..]
Ik sluit me volledig aan bij deze post .quote:Op maandag 6 september 2010 01:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Echt te sneu voor woorden zo'n reactie. Je vind jezelf heel wat of niet? En trouwens, als je slim was zat je op die leeftijd niet in het tweede jaar van een vervolgstudie, of ben je een keertje blijven zitten![]()
Gelukkig zijn er niet heel veel mensen zoals jij maar wel genoeg zoals TS die doen we ze leuk vinden en niet neerkijken op anderen, wat kots ik op dat soort types.
Wat ben jij een KANKERDOMME KANKERHOER. Ja, je zult me nu vast dom vinden. Ik heb alleen een havo diploma, so what fok it ik verdien nu (20) waarschijnlijk toch al meer dan jij ooit zal gaan verdienenquote:Op zondag 5 september 2010 11:58 schreef Lentilka het volgende:
waarom doe jij zo lelijk uit de hoogte? Volgens mij kom je een beetje te kort.. maar draai die giertank even lekker op het viva-forum open.. lijk me meer jouw kant van de maatschappijquote:Op zondag 5 september 2010 11:58 schreef Lentilka het volgende:
overdrijven is ook een vak dudequote:Op maandag 6 september 2010 08:30 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Wat ben jij een KANKERDOMME KANKERHOER. Ja, je zult me nu vast dom vinden. Ik heb alleen een havo diploma, so what fok it ik verdien nu (20) waarschijnlijk toch al meer dan jij ooit zal gaan verdienenHuil maar. Je vind me trouwens ook slecht omdat ik met kanker scheld, maar dat boeit me niet. Mensen die principes gaan koppelen aan opleidings niveau en weet ik veel wat. Ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, en verdien er bakken met geld mee. De enige die triester is dan de ts in dit topic, ben jij.
Verder ts... waar denk je mee bezig te zijn? Toen ik 19 was had ik een vriendin van 26..Nouja, moet misschien kunnen maar 14 is echt.. vies man. Die zitten nog te huilen als ze strafwerk meosten maken omdat hun huiswerk nederlands niet goed was of zo.
Nee joh, optieven met die oh zo hoog gevallen tieveskutjes... IQ is nog altijd gescheiden van EQ, maar domme mevrouw snapt dat niet. (mis is het ook niet zo, heb me er niet over ingelezen. Sorry, maar het klonk als een mooi 'bewijs')quote:Op maandag 6 september 2010 09:10 schreef DeBassist het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak dude
Dit vraagt natuurlijk gewoon om keiharde cijfers. Oja, en info over wat je doet om dat geld te verdienen natuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 08:30 schreef Fes1-2 het volgende:
ik verdien nu (20) waarschijnlijk toch al meer dan jij ooit zal gaan verdienen
Zolang hij dat meisje niet gesproken heeft (of iets anders mee gedaanquote:Op maandag 6 september 2010 09:24 schreef Re het volgende:
mja, mag idd wel weer on topic... iets met trol en feeden en don't
Je moet overal een beetje lucratief in zijn.. Maar bv. een klein ding: Nieuwe producten ontwikkelen, soms al tegen betaling, voor opdrachtgevers en hier ook wbso subsidie op ontvangen.quote:Op maandag 6 september 2010 09:24 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk gewoon om keiharde cijfers. Oja, en info over wat je doet om dat geld te verdienen natuurlijk
Ik zie nog steeds geen cijfers.. Zal wel opschepperij zijn dus.quote:Op maandag 6 september 2010 09:52 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Je moet overal een beetje lucratief in zijn.. Maar bv. een klein ding: Nieuwe producten ontwikkelen, soms al tegen betaling, voor opdrachtgevers en hier ook wbso subsidie op ontvangen.
Zo zie je maar, TS!quote:Op maandag 6 september 2010 12:43 schreef Just_bi het volgende:
Ik zou zeggen begin er niet aan.![]()
Iemand die ik ken en daar een hele goede vriend van heeft daardoorzelfmoord gepleegd.![]()
De moeder van het meisje (16) had hem opgebeld en gezegd dat ze aangifte had gedaan.
Hij draaide door en kon niet met zichg zelf leven wat zouden zijn vrienden en famili er van zeggen ect.
Hij heeft trouwens nooit iets met het meisje gedaan behalve chatten en smsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |