abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86080122
Niet dat het ook maar ergens toe doet maar ik heb mijn MBO4 af gemaakt en heb nu met heel veel geluk een echt goede baan. Verdien ongeveer 1000 per maand voor 20 uur, en ben 19, dus heb niks te klagen.
pi_86080261
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:39 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Niet dat het ook maar ergens toe doet maar ik heb mijn MBO4 af gemaakt en heb nu met heel veel geluk een echt goede baan. Verdien ongeveer 1000 per maand voor 20 uur, en ben 19, dus heb niks te klagen.
Ik ga straks minimaal 2000 verdienen... vind dat niet echt een goede baan. En hoe kan je MBO 4 nu al afhebben? Of ben je al bijna 20? Op jouw leeftijd was ik 2e jaars student... moet er niet aan denken nu al te werken.

Maargoed, sorry voor de aantuiging dan. Ik vind het alleen nog steeds verderfelijk dat je die 14jarige wil.
pi_86080294
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:50 schreef Lentilka het volgende:

[..]

Ik ga straks minimaal 2000 verdienen... vind dat niet echt een goede baan. En hoe kan je MBO 4 nu al afhebben? Of ben je al bijna 20? Op jouw leeftijd was ik 2e jaars student... moet er niet aan denken nu al te werken.

Maargoed, sorry voor de aantuiging dan. Ik vind het alleen nog steeds verderfelijk dat je die 14jarige wil.
2000 voor 20 uur op 19 jarige leeftijd? Maar goed lekker boeiend ook. Ik ben tevreden, en daar ging dit topic niet over.
  zondag 5 september 2010 @ 02:56:16 #54
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86080344
Ja, want hoe meer je verdiend hoe gelukkiger je bent, dat is heel logisch. :')

Overigens werk ik al full-time vanaf mijn 17de en verdien toch een stuk meer als wat jij dadelijk gaat verdienen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 5 september 2010 @ 02:57:05 #55
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86080357
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:53 schreef verliefdekloon1990 het volgende:

[..]

2000 voor 20 uur op 19 jarige leeftijd? Maar goed lekker boeiend ook. Ik ben tevreden, en daar ging dit topic niet over.
Denk dat ze die 20 uur niet heeft gelezen. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86080448
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:05 schreef Lentilka het volgende:

[..]

Maar je volgt toch nog op een opleiding op die leeftijd:s Of is TS een ongeschoolde luilak?
Hou jij nou eens op met je "iedereen die niet studeert is een loser" verhaaltjes. :{w

OT: 5 jaar is op jullie leeftijd inderdaad een behoorlijk leeftijdsverschil en wellicht lopen jullie tegen de problemen aan die je zelf aangeeft maar als je integer bent t.o.v. haar en de ouders accepteren je kun je altijd een poging wagen met elkaar.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86081331
Het leeftijdsverschil van 5 jaar is niet zo groot, maar op die leeftijd speelt het natuurlijk wel een rol. Als jij alle bovenstaande opmerkingen over levensfases, kinderlijkheid, afkeuring etc. hebt overwogen, en je bent nog steeds stapelverliefd, wat houdt je tegen? Dit kan zomaar eens een hele goeie relatie worden. En zo niet: niet geschoten is altijd mis.
Ikzelf heb op mijn 15e een hele prettige stabiele relatie gehad met een jongen van 20. Van 'leeftijdsverschil' was eigenlijk niet veel sprake. Of dat betekent dat ik toen volwassen voor mijn leeftijd was, of hij juist jonger voor zijn leeftijd, dat maakt mij niet zoveel uit. Gaat erom dat het werkte. En ook al is het na twee jaar uitgegaan, ik heb die tijd niet willen missen. Goeie ervaring geweest. Mijn ouders hadden overigens geen problemen met die jongen (maar dat is wellicht te danken aan zijn aandoenlijke nerveuze gedrag toen hij de eerste keer kwam eten).
Naarmate je ouder wordt, maakt het leeftijdsverschil ook steeds minder uit. Ik heb nadien alleen maar relaties/scharrels gehad met jongens minimaal 5 jaar ouder. Het is maar net met wie je je fijn voelt.
pi_86081513
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:37 schreef Lentilka het volgende:

[..]

Ja, je bent een luilak want je hoort gewoon een opleiding af te maken. Zelfs een simpel MBO is al goed genoeg. En ik ben geen troll. Ik meen dit uit het diepste van mijn ziel.

En de mensen die afval ophalen zijn vast niet zo sneu om een 14jarige te willen doen.
Ben jij ff dom... Ik ben net twintig, heb al een MBO2 diploma (half jaartje voor nodig...) ben nu met HBO bezig... Dus wie zegt dat TS niet, net als ik, op z'n 19e al een MBO heeft? WannaB Troll = Epic Fail...
  zondag 5 september 2010 @ 10:19:54 #59
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_86082504
quote:
Op zondag 5 september 2010 06:48 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Ben jij ff dom... Ik ben net twintig, heb al een MBO2 diploma (half jaartje voor nodig...) ben nu met HBO bezig... Dus wie zegt dat TS niet, net als ik, op z'n 19e al een MBO heeft? WannaB Troll = Epic Fail...
Nou nou, epic hoor.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  zondag 5 september 2010 @ 10:22:31 #60
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86082552
ik zie eerlijk gezegd het probleem niet

wil je het nou niet voor jezelf of wil je niet dat anderen denken dat een soort van pedo bent? (met 5 jaar verschil :') )
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  zondag 5 september 2010 @ 10:25:11 #61
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_86082589
gewoon neuken die handel.. ^O^
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
  zondag 5 september 2010 @ 10:26:50 #62
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86082619
quote:
Op zondag 5 september 2010 10:25 schreef turnazz het volgende:
gewoon neuken die handel.. ^O^
al zou ik daar wel mee oppassen als ze pas net 14 is
kan je ook nog een hoop gezeik mee krijgen als het foutloopt ;)
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
pi_86082754
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:25 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Ik ben, zoals je aan me naam al kon zien, 19.
Ik zie er wat jonger uit zeggen veel mensen, en ik gedraag me ook wel iets jonger :')
Nou ben ik behoorlijk verliefd op een heel lief meisje, maar ze is 14, al ziet ze dr wel iets ouder uit.
Ze vind mij ook erg leuk, en als ik t doorzet kan t wel echt wat worden.

Maar oh god wat schaam ik me hier voor zeg, dit kan toch niet? Ik ben toch geen pedo? Wat moet ik nou doen? Ik weet dat als ik met haar neem dat het waarschijnlijk toch wel snel uit gaat, want ze zit nog op school en ik werk, dat word dus best lastig...

Wat te doen..
We kunnen aan je naam niet afleiden dat je 19 bent.. eerder 20, dat allereerst
Ten tweede snap ik niet wat interessant kan zijn aan een meisje van 14.. ik ben 26 (dat had je vast ook uit mijn naam af kunnen leiden), maar ik zou nog niet eens met een meisje van 20 willen aanpappen omdat ik die al te jong vind... is persoonlijk natuurlijk (FEIT), maar eerlijk is eerlijk; na een tijdje ga je je ergeren aan het feit dat je wederhelft minder levenservaring heeft en zich niet kan weren als jij 'm een keer achterlangs wilt duwen terwijl zij liever gewoon tv wilt kijken met een zak chips en af en toe een kusje op de mond wilt geven...
pi_86083113
Zonder omwegen. Ik vind het ranzig en grensoverschrijdend als je hier echt iets mee gaat doen.
Geen contact meer en iemand zoeken van je eigen leeftijd.
pi_86083204
quote:
Op zondag 5 september 2010 10:19 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Nou nou, epic hoor.
*frustreerd zich 'sochtends soms aan de niet-nadenkendheid van mensen over zeer simpele dingen en reageert dan soms een beetje heftig als zijn telefoon-internet hem ook al de hele tijd fuckt terwijl die de reply aan 't typen is* :@
  zondag 5 september 2010 @ 11:42:53 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86084000
quote:

Ja, je bent een luilak want je hoort gewoon een opleiding af te maken. Zelfs een simpel MBO is al goed genoeg. En ik ben geen troll. Ik meen dit uit het diepste van mijn ziel.
En je kunt op je 19e niet een beroepsopleiding hebben afgerond? Via bijvoorbeeld een leerweg? Werken en leren tegelijk? Niet iedereen is in de wieg gelegd voor het echte studeren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86084356
Weet ik veel, ik ga niet om met MBO-ers. De enige MBO-er die ik ken gaat nu HBO doen. Ik weet niet hoe het werkt aan die kant van de maatschappij.
pi_86084477
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:58 schreef Lentilka het volgende:
Weet ik veel, ik ga niet om met MBO-ers. De enige MBO-er die ik ken gaat nu HBO doen. Ik weet niet hoe het werkt aan die kant van de maatschappij.
urghh... generaliserende mensen :r
  zondag 5 september 2010 @ 12:04:25 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86084525
quote:
:')
Misschien eerst eens wat meer over de wereld leren alvorens je domme generalisaties typt.
pi_86085719
quote:

[..]

Wat een slap "mijn papa werkt bij Mc Donalds" - verhaal hang jij op zeg. Lekker boeiend wat hij voor werk doet en wat hij er mee verdient. Als hij maar gelukkig is. Lekker denigrerend doen over anderen terwijl jij zelf nog geen zak bereikt hebt in je leven. En vastklampen aan het idee dat je wel even meer dan 2000 euro per maand gaat verdienen als je straks net van school komt. Hoe naief kun je zijn? Jij mag straks al blij zijn als je uberhaupt ergens aan de slag kunt waar het je bevalt! For your information is er een crisis gaande. En als je denkt dat jij gelijk het topsalaris gaat verdienen als je net van je HBO afkomt dan moet je heel snel wat realiteitszin gaan kweken. Domme doos.
pi_86085782
quote:
Ik gok dat je hiermee duidelijk wilt maken dat jij een hogere opleiding doet dan MBO en HBO. WO dus waarschijnlijk. Wel teleurstellend dan dat iemand met zo'n opleiding niet weet ''hoe het aan die kant van de maatschappij gaat''... Geen politieke carriere voor u! ~O>
pi_86085945
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:50 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Ik gok dat je hiermee duidelijk wilt maken dat jij een hogere opleiding doet dan MBO en HBO. WO dus waarschijnlijk. Wel teleurstellend dan dat iemand met zo'n opleiding niet weet ''hoe het aan die kant van de maatschappij gaat''... Geen politieke carriere voor u! ~O>
Lees het topic over gehandicapte kinderen dat deze persoon is gestart. Nog nooit zo hard gehoopt dat iets een trol was.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_86086047
Lentika is gewoon een over het paard getild studentenkutje dat nog niks van de wereld heeft gezien, maar denkt alle wijsheid in pacht te hebben. Zeg meid, de hele dag in de soos zitten met de van Binsbergjes en opscheppen over je opleiding, denkend dat straks iedereen zit te springen om jou en je diploma'tje gaat je redding niet worden in deze wereld. Maar daar kom jij nog wel achter. :*
pi_86086072
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:59 schreef DerptieDurp het volgende:
Lentika is gewoon een over het paard getild studentenkutje dat nog niks van de wereld heeft gezien, maar denkt alle wijsheid in pacht te hebben. Zeg meid, de hele dag in de soos zitten met de van Binsbergjes en opscheppen over je opleiding, denkend dat straks iedereen zit te springen om jou en je diploma'tje gaat je redding niet worden in deze wereld. Maar daar kom jij nog wel achter. :*
QFT!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_86086191
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:55 schreef Lutte het volgende:

[..]

Lees het topic over gehandicapte kinderen dat deze persoon is gestart. Nog nooit zo hard gehoopt dat iets een trol was.
Heb dat topic ff bekeken en meteen m'n gal gespuid... wat een heks zeg...
pi_86086216
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:59 schreef DerptieDurp het volgende:
Voor de meesten van de types die jij beschrijft doet een goed stell Tetten het werk voor ze en worden ze ''secretaresse'' :Y
pi_86086353
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:48 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Wat een slap "mijn papa werkt bij Mc Donalds" - verhaal hang jij op zeg. Lekker boeiend wat hij voor werk doet en wat hij er mee verdient. Als hij maar gelukkig is. Lekker denigrerend doen over anderen terwijl jij zelf nog geen zak bereikt hebt in je leven. En vastklampen aan het idee dat je wel even meer dan 2000 euro per maand gaat verdienen als je straks net van school komt. Hoe naief kun je zijn? Jij mag straks al blij zijn als je uberhaupt ergens aan de slag kunt waar het je bevalt! For your information is er een crisis gaande. En als je denkt dat jij gelijk het topsalaris gaat verdienen als je net van je HBO afkomt dan moet je heel snel wat realiteitszin gaan kweken. Domme doos.
Ik kon het zelf niet beter verwoorden
  zondag 5 september 2010 @ 14:41:53 #78
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_86089199
quote:

[..]

En de mensen die afval ophalen zijn vast niet zo sneu om een 14jarige te willen doen.
Wat ben jij voor dom wicht :') Ik ken mensen die al op hun 18e klaar waren met de opleiding ZW-kok en op hun 24e chef kok zijn in een restaurant. Dan zit jij nog met je dikke ass in de stoelen van je uni zeker, en heb je nog helemaal geen reet bereikt in je leventje.

Ontopic: Ik zou er voor gaan TS ! Als zij jou leuk vind en jij haar, jullie zitten op 1 lijn (hoe gek dat op andere ook kan overkomen) zie ik het probleem niet. Sommige meisjes zijn voor hun leeftijd heel volwassen en sommige gasten juist weer heel jong, dus fuck al die haters en ga ervoor! Lekker boeiend als het snel uitgaat, zo strak ga je hem nooit meer krijgen in ieder geval _O-
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_86110428
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:59 schreef Lutte het volgende:

[..]

Om jou te pesten een megadure rechtzaak? En die rechters zijn echt niet achterlijk, die hebben dondersgoed door of er sprake was van dwang of een stukgelopen tienerliefde.
Hmm. Kanttekening omdat ik denk dat hier een ietswat te positief beeld wordt geschetst. Als de ouders bezwaar hebben (moet dan wel vanaf het begin zijn zodra het duidelijk bij hen wordt dat je met haar samen bent, niet pas na een ruzie oid) dan kunnen zij stappen ondernemen die hen niets kost. Zolang ze nog geen 16 is heb je dus gewoon met de ouders te maken. Rechters hoeven overigens niet te beoordelen of er sprake is van dwang slechts een fysieke relatie moet worden aangetoond.

Kans is gewoon klein dat ze moeilijk doen als jij een nette jongen bent en er behalve je leeftijd geen bezwaren zijn maar het is niet iets waar je zo overheen moet stappen. Je bent strafbaar, tenzij de ouders er akkoord mee gaan. Desondanks zou ik er gewoon voor gaan, als zij ook kenbaar heeft gemaakt er wel heil in te zien. Sterkte!
pi_86113552
quote:

[..]

Echt te sneu voor woorden zo'n reactie. Je vind jezelf heel wat of niet? En trouwens, als je slim was zat je op die leeftijd niet in het tweede jaar van een vervolgstudie, of ben je een keertje blijven zitten _O-

Gelukkig zijn er niet heel veel mensen zoals jij maar wel genoeg zoals TS die doen we ze leuk vinden en niet neerkijken op anderen, wat kots ik op dat soort types.

Aan je andere topics te zien heb je totaal geen levens-/werkervaring, dus ga maar eerst een paar jaartjes werken met je arrogante bakkes terwijl je collega's die lager opgeleid zijn wel promotie krijgen aangezien die niet vies zijn van werken en zich 100% inzetten.

[ Bericht 11% gewijzigd door McGilles op 06-09-2010 08:44:05 ]
  maandag 6 september 2010 @ 08:14:21 #81
279201 FullEnergy
Jammer dat ik deze zin niet af
pi_86116241
quote:
Op maandag 6 september 2010 01:01 schreef McGilles het volgende:

[..]

Echt te sneu voor woorden zo'n reactie. Je vind jezelf heel wat of niet? En trouwens, als je slim was zat je op die leeftijd niet in het tweede jaar van een vervolgstudie, of ben je een keertje blijven zitten _O-

Gelukkig zijn er niet heel veel mensen zoals jij maar wel genoeg zoals TS die doen we ze leuk vinden en niet neerkijken op anderen, wat kots ik op dat soort types.
Ik sluit me volledig aan bij deze post .
X2
Chasing dreams just became a standard.
pi_86116399
quote:
Wat ben jij een KANKERDOMME KANKERHOER. Ja, je zult me nu vast dom vinden. Ik heb alleen een havo diploma, so what fok it ik verdien nu (20) waarschijnlijk toch al meer dan jij ooit zal gaan verdienen ;( Huil maar. Je vind me trouwens ook slecht omdat ik met kanker scheld, maar dat boeit me niet. Mensen die principes gaan koppelen aan opleidings niveau en weet ik veel wat. Ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, en verdien er bakken met geld mee. De enige die triester is dan de ts in dit topic, ben jij.

Verder ts... waar denk je mee bezig te zijn? Toen ik 19 was had ik een vriendin van 26.. :') Nouja, moet misschien kunnen maar 14 is echt.. vies man. Die zitten nog te huilen als ze strafwerk meosten maken omdat hun huiswerk nederlands niet goed was of zo.
  maandag 6 september 2010 @ 08:49:38 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86116613
Nou nou
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_86116689
quote:
waarom doe jij zo lelijk uit de hoogte? Volgens mij kom je een beetje te kort.. maar draai die giertank even lekker op het viva-forum open.. lijk me meer jouw kant van de maatschappij
pi_86116815
Zullen we anders gewoon weer ontopic gaan? Want mods komen wel langs maar kijken blijkbaar alleen :') maar goed, hoop haar morgen te zien.
  maandag 6 september 2010 @ 09:10:13 #86
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86116966
quote:
Op maandag 6 september 2010 08:30 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Wat ben jij een KANKERDOMME KANKERHOER. Ja, je zult me nu vast dom vinden. Ik heb alleen een havo diploma, so what fok it ik verdien nu (20) waarschijnlijk toch al meer dan jij ooit zal gaan verdienen ;( Huil maar. Je vind me trouwens ook slecht omdat ik met kanker scheld, maar dat boeit me niet. Mensen die principes gaan koppelen aan opleidings niveau en weet ik veel wat. Ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, en verdien er bakken met geld mee. De enige die triester is dan de ts in dit topic, ben jij.

Verder ts... waar denk je mee bezig te zijn? Toen ik 19 was had ik een vriendin van 26.. :') Nouja, moet misschien kunnen maar 14 is echt.. vies man. Die zitten nog te huilen als ze strafwerk meosten maken omdat hun huiswerk nederlands niet goed was of zo.
overdrijven is ook een vak dude :')
pi_86117049
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:10 schreef DeBassist het volgende:

[..]

overdrijven is ook een vak dude :')
Nee joh, optieven met die oh zo hoog gevallen tieveskutjes... IQ is nog altijd gescheiden van EQ, maar domme mevrouw snapt dat niet. (mis is het ook niet zo, heb me er niet over ingelezen. Sorry, maar het klonk als een mooi 'bewijs')
pi_86117218
quote:
Op maandag 6 september 2010 08:30 schreef Fes1-2 het volgende:
ik verdien nu (20) waarschijnlijk toch al meer dan jij ooit zal gaan verdienen
Dit vraagt natuurlijk gewoon om keiharde cijfers. Oja, en info over wat je doet om dat geld te verdienen natuurlijk :)
  maandag 6 september 2010 @ 09:24:33 #89
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86117220
mja, mag idd wel weer on topic... iets met trol en feeden en don't
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_86117433
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:24 schreef Re het volgende:
mja, mag idd wel weer on topic... iets met trol en feeden en don't
Zolang hij dat meisje niet gesproken heeft (of iets anders mee gedaan ~O> ) zijn we denk ik wel een beetje uitgesproken over het onderwerp. Zo'n Trolletje voeren is dan altijd wel even leuk :)
pi_86117715
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:24 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dit vraagt natuurlijk gewoon om keiharde cijfers. Oja, en info over wat je doet om dat geld te verdienen natuurlijk :)
Je moet overal een beetje lucratief in zijn.. Maar bv. een klein ding: Nieuwe producten ontwikkelen, soms al tegen betaling, voor opdrachtgevers en hier ook wbso subsidie op ontvangen.
  maandag 6 september 2010 @ 09:59:26 #92
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_86117870
19 en dan een meisje van 14 proberen te versieren :')

Ze zal inderdaad wel behoorlijk onder de indruk zijn van die 1000 euro die jij per maand verdient, toch een stuk meer dan de 40 euro zakgeld die zij per maand krijgt. Ze vindt het waarschijnlijk ook erg stoer om door jou opgehaald te worden van school met de 323 uit 1997, misschien nog wel stoerder dan haar "ik ben verslaafd" sprookje over de belinda menthols die ze waarschijnlijk niet eens over haar longen rookt.

:') :') :')
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_86118003
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:52 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Je moet overal een beetje lucratief in zijn.. Maar bv. een klein ding: Nieuwe producten ontwikkelen, soms al tegen betaling, voor opdrachtgevers en hier ook wbso subsidie op ontvangen.
Ik zie nog steeds geen cijfers.. Zal wel opschepperij zijn dus.
  maandag 6 september 2010 @ 10:05:35 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86118019
Ga PMen over salarissen.
  maandag 6 september 2010 @ 10:30:19 #95
19242 yavanna
Results may vary.
pi_86118612
Ik zou er op zijn zachts gezegd niet blij mee zijn wanneer een knul van 20 'verliefd' zou zijn op mijn 14'jarige dochter. Het leeftijdsverschil is op allerlei vlakken veel te groot.

Uit je hoofd zetten en iemand van je eigen leeftijd zoeken.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_86119161
-edit- genoeg nu

[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 06-09-2010 10:52:42 ]
  maandag 6 september 2010 @ 12:43:34 #97
317203 Just_bi
Just be your self
pi_86122698
Ik zou zeggen begin er niet aan. :N

Iemand die ik ken en daar een hele goede vriend van heeft daardoorzelfmoord gepleegd. ;(
De moeder van het meisje (16) had hem opgebeld en gezegd dat ze aangifte had gedaan.
Hij draaide door en kon niet met zichg zelf leven wat zouden zijn vrienden en famili er van zeggen ect.
Hij heeft trouwens nooit iets met het meisje gedaan behalve chatten en smsen.
Hij zag blijkbaar geen andere uitweg.
there are enough others
  maandag 6 september 2010 @ 12:44:28 #98
317203 Just_bi
Just be your self
pi_86122731

[ Bericht 100% gewijzigd door Just_bi op 06-09-2010 12:44:57 (foutje ben nieuw hier) ]
there are enough others
  maandag 6 september 2010 @ 12:44:52 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86122746
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:43 schreef Just_bi het volgende:
Ik zou zeggen begin er niet aan. :N

Iemand die ik ken en daar een hele goede vriend van heeft daardoorzelfmoord gepleegd. ;(
De moeder van het meisje (16) had hem opgebeld en gezegd dat ze aangifte had gedaan.
Hij draaide door en kon niet met zichg zelf leven wat zouden zijn vrienden en famili er van zeggen ect.
Hij heeft trouwens nooit iets met het meisje gedaan behalve chatten en smsen.
Zo zie je maar, TS!
pi_86122899
Wacht een paar jaar en kijk dan of er nog iets is. Het leeftijd verschil hoeft op zich niet onoverkomelijk te zijn op iets latere leeftijd. Maar als je nu een serieuze relatie begint met een 14 jarige ontneem je haar allemaal ervaringen die bij het puberen horen. (nog) niet doen dus
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')