abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88982869
Even serieus: zit Danny nou met me te fokken of is dit toeval :')

zondag 21 november 2010 @ 20:09:46 #127
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88985725
Gast, hou nou eens op met kleine brugpiepers lastig vallen en zoek iemand van je eigen leeftijd. :')

Weer verliefd na 2 uur msn'en... Waren zeker heel diepzinnige gesprekken met dat meisje van 14.
Gourmetten of steengrillen?
pi_88986958
Goh mensen doe eens (leuk) reageren ik zit in de stress hier :')
  zondag 21 november 2010 @ 20:42:00 #129
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_88987459
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2010 22:33 schreef moomoo het volgende:
Ga ervoor ^O^

En dat meen ik serieus.
Hier blijf ik bij.
pi_88988241
20 - 14 klinkt natuurlijk heel behoorlijk (vooral omdat je nu de tienerjaren hebt verlaten), maar wat maakt het uiteindelijk allemaal uit. Meeste relaties halen het niet op die leeftijd, maar waarom zou je het niet kunnen proberen? Ik vind mensen vaak overdreven reageren in dit soort gevallen. Leeftijd is maar een getal, natuurlijk zijn er grenzen, maar als jij aangeeft dat je een stuk jonger overkomt en zij een stuk ouder, dan kan het wel naar mijn mening. Heb zelf al bijna 5 jaar een relatie met m'n vriendin die ik leerde kennen toen ik 18 was en zij 15. Had er toen ook een beetje problemen mee en maakte dit ook kenbaar aan haar, dat ik misschien de relatie niet aan wilde gaan omdat ik het verschil te groot vond. Als je dan even nagaat hoe dom zoiets klinkt; je wil geen relatie met iemand die je super leuk vindt en gek op bent puur om de leeftijd en niet om de persoon. Als je jezelf dat realiseert dan zou dat je op andere gedachten moeten brengen. Jongens en meisjes verschillen soms zoveel van elkaar en meisjes kunnen zoveel ouder lijken en andersom dat het soms vrij ver uiteen kan lopen.

Kortom; ik zou het gewoon doen en laat je niet sturen door de buitenwereld, tenzij haar ouders er grote problemen mee hebben, want dan wordt het toch een pittig verhaal.

Succes!
pi_88988819
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef Sandersson het volgende:
20 - 14 klinkt natuurlijk heel behoorlijk (vooral omdat je nu de tienerjaren hebt verlaten), maar wat maakt het uiteindelijk allemaal uit. Meeste relaties halen het niet op die leeftijd, maar waarom zou je het niet kunnen proberen? Ik vind mensen vaak overdreven reageren in dit soort gevallen. Leeftijd is maar een getal, natuurlijk zijn er grenzen, maar als jij aangeeft dat je een stuk jonger overkomt en zij een stuk ouder, dan kan het wel naar mijn mening. Heb zelf al bijna 5 jaar een relatie met m'n vriendin die ik leerde kennen toen ik 18 was en zij 15. Had er toen ook een beetje problemen mee en maakte dit ook kenbaar aan haar, dat ik misschien de relatie niet aan wilde gaan omdat ik het verschil te groot vond. Als je dan even nagaat hoe dom zoiets klinkt; je wil geen relatie met iemand die je super leuk vindt en gek op bent puur om de leeftijd en niet om de persoon. Als je jezelf dat realiseert dan zou dat je op andere gedachten moeten brengen. Jongens en meisjes verschillen soms zoveel van elkaar en meisjes kunnen zoveel ouder lijken en andersom dat het soms vrij ver uiteen kan lopen.

Kortom; ik zou het gewoon doen en laat je niet sturen door de buitenwereld, tenzij haar ouders er grote problemen mee hebben, want dan wordt het toch een pittig verhaal.

Succes!
Das natuurlijk een kloppend verhaal, en bedankt ook daar voor, en ik zelf zie er ook niet echt problemen mee, maar kijk, mensen stellen grenzen, en voor jou kan 14 en 20 misschien nog, maar wat is dan de grens? 14 en 30 kan niet natuurlijk, dus ergens ligt een grens. En ben bang dat andere mensen wel degelijk heel erg bevooroordeeld kunnen zijn over deze situatie.

Als ik haar vader was had ik mij binnen 1 minuut het huis weer uit geschopt, 100% zeker weten, hoe lief ik ook ben :P
  maandag 22 november 2010 @ 00:31:47 #132
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89000359
-edit- nee

[ Bericht 34% gewijzigd door Re op 22-11-2010 08:50:16 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_89001562
Sorry maar dit is echt wel heel erg vies :X :r

5 jaar leeftijdsverschil, 3 jaar is het maximale vind ik.
Probeer gewoon iemand uit jouw eigen categorie te zoeken.
Zo niet veel geluk.
#freefrederike
pi_89001875
Ik ben lekker ouderwets, en ik vind 20 en 14 een no go!
pi_89002001
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 01:42 schreef PizzaMizza het volgende:
Sorry maar dit is echt wel heel erg vies :X :r

5 jaar leeftijdsverschil, 3 jaar is het maximale vind ik.
Probeer gewoon iemand uit jouw eigen categorie te zoeken.
Zo niet veel geluk.
3 jaar de max? :') Dude! Al is het 15 jaar.. wat maakt dat uit als 2 mensen dezelfde gevoelens voor elkaar hebben?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_89002080
De lijnen verschuiven wel aardig tegenwoordig. Maar ik vind 14 gewoon te jong.

Ik vind 23-16 eerder kunnen dan 19-14, maar uiteindelijk is het gewoon een kwestie van meningen.

Waarvan die van julliezelf het meeste telt.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_89002770
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 02:37 schreef theKiD het volgende:

[..]

3 jaar de max? :') Dude! Al is het 15 jaar.. wat maakt dat uit als 2 mensen dezelfde gevoelens voor elkaar hebben?
Gast... doe nou niet alsof we in een film spelen.
Het ligt gewoon aan in welke periode van leeftijd je zit.
En dit is erg.
Als het bijv 30-35 was oke, maar dit is gewoon vies :r
#freefrederike
  maandag 22 november 2010 @ 08:17:06 #138
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_89002798
verliefd op een 14 jarige?

Kom op man...
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
  maandag 22 november 2010 @ 10:19:04 #139
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89004725
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Lutte het volgende:
Dat hoeft niet, een van mijn beste vrienden is 22 en heeft het al twee jaar met een meisje van 16, (toen ze iets kregen waren ze dus 20 en 14) en dat gaat kei goed!
Als je 22 bent zit je wel in een iets andere levensfase dan iemand van 16. Dat het "keigoed" gaat betekent gewoon dat hij zich als een kind gedraagt om te compenseren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89006200
14 jaar wat zal die nog lekker strak zijn! Ik zeg doen!
pi_89008247
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Oh en ze rookt trouwens ook, gelukkig maar heel af en toe "voor de gezelligheid" maar als ik ergens een hekel aan heb is t wel roken, en als ik nog ergens een hekel aan heb is het wel ergens aan mee doen "voor de gezelligheid"

:'(
dus als ik het goed begrijp sta jij afkerig tegen een op zich leuk jong ding die iets met je wilt en ondertussen verzin je zoveel mogelijke smoesjes(ze rookt) om nog meer van haar af te keren? |:(
Juist ja... :|W
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89008430
quote:
6s.gif Op maandag 22 november 2010 12:23 schreef rubje het volgende:

[..]

dus als ik het goed begrijp sta jij afkerig tegen een op zich leuk jong ding die iets met je wilt en ondertussen verzin je zoveel mogelijke smoesjes(ze rookt) om nog meer van haar af te keren? |:(
Juist ja... :|W
Nee maar als je een hekel hebt met roken en degene die je leuk vind rookt "om mee te doen" dan gaat voor mij de pret er wel grotendeels vanaf.

Overigens vertelde ze me gisteren dat ze daar mee gestopt was.

Vanavond in ieder geval weer een update, want ik zie haar vanmiddag (heel kort)

Toch wel jammer dat veel mensen wel erg afkeurend zijn, ik ben erg benieuwd hoe haar ouders er over zouden denken, daar ben ik het meest bang voor.
pi_89008544
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:29 schreef verliefdekloon1990.2 het volgende:

[..]

Nee maar als je een hekel hebt met roken en degene die je leuk vind rookt "om mee te doen" dan gaat voor mij de pret er wel grotendeels vanaf.

Overigens vertelde ze me gisteren dat ze daar mee gestopt was.

Vanavond in ieder geval weer een update, want ik zie haar vanmiddag (heel kort)

Toch wel jammer dat veel mensen wel erg afkeurend zijn, ik ben erg benieuwd hoe haar ouders er over zouden denken, daar ben ik het meest bang voor.
denk dat haar ouders er idd afkeurend over denken,maar het zijn niet jouw ouders
  maandag 22 november 2010 @ 13:35:51 #144
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_89010471
Run Forrest, RUN!!!!

Kan me niet voorstellen dat iemand zich zo'n ellende op z'n nek wil halen omdat hij geen geduld heeft....
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_89011478
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef RedDevil085 het volgende:
Run Forrest, RUN!!!!

Kan me niet voorstellen dat iemand zich zo'n ellende op z'n nek wil halen omdat hij geen geduld heeft....
Moet ik ff 4 jaar op dr gaan wachten dan ofzo omdat t dan wel kan?

Overigens gaat vanmiddag niet door helaas, dus ook geen update vanavond..
  maandag 22 november 2010 @ 14:12:20 #146
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89011743
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je 22 bent zit je wel in een iets andere levensfase dan iemand van 16. Dat het "keigoed" gaat betekent gewoon dat hij zich als een kind gedraagt om te compenseren.
Wat een Stiereschijt. In mijn vriendenkring zijn een paar stelletjes (nu ex stelletjes) waarbij die leeftijdsverhouding jaren goed ging. j21 + m14. Die jongens waren helemaal geen retards. Die meisjes waren wel een beetje excentriek. Maar dat is normaal in de graffiti scene, niks geks niks idioots. Verder volkomen normale aardige en welbespraakte gasten/meisjes.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_89011966
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 03:04 schreef oinkoink12 het volgende:
De lijnen verschuiven wel aardig tegenwoordig. Maar ik vind 14 gewoon te jong.

Ik vind 23-16 eerder kunnen dan 19-14, maar uiteindelijk is het gewoon een kwestie van meningen.

Waarvan die van julliezelf het meeste telt.
QFT

Zoals ik hierboven al een keer aangeef, kan het opzich wel. Zelf zou ik niks met een 14-jarige nemen als ik 19 zou zijn, maar ik zie aan mijzelf dat ik bij andere een andere maatstaf hanteer dan bij mezelf.
pi_89591411
Ken iemand van 25 die wat heeft met een meisje van 17.. Maar vind dat normaler dan 19 en 14... Meisjes van 14, die hebben nog meisjes in hun klas die nog nooit ongesteld zijn geworden?
  maandag 6 december 2010 @ 16:32:17 #149
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89591716
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een Stiereschijt. In mijn vriendenkring zijn een paar stelletjes (nu ex stelletjes) waarbij die leeftijdsverhouding jaren goed ging. j21 + m14. Die jongens waren helemaal geen retards. Die meisjes waren wel een beetje excentriek. Maar dat is normaal in de graffiti scene, niks geks niks idioots. Verder volkomen normale aardige en welbespraakte gasten/meisjes.
Aggus, de relatieexpert praat. Is dat echt waar of zit je nu je voorliefde voor te jonge chickies (ja, want ik zie echt wel op welke fotoboeken je reageert) goed te praten?

Iemand van 14 is echt nog een kind, iemand van 21 is een jongvolwassene. Als daar een relatie tussen zit is er echt geen enkele vorm van balans maar een meisje met daddy-issues en een kerel die gewoon een halve pedo is. Als mijn dochter van 14 met een kerel van 21 aan zou komen zou ik hem er heel hardhandig uitschoppen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89591956
Een plan uitwerken waarbij je haar afzondert en met chloroform bedwingt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')