Das natuurlijk een kloppend verhaal, en bedankt ook daar voor, en ik zelf zie er ook niet echt problemen mee, maar kijk, mensen stellen grenzen, en voor jou kan 14 en 20 misschien nog, maar wat is dan de grens? 14 en 30 kan niet natuurlijk, dus ergens ligt een grens. En ben bang dat andere mensen wel degelijk heel erg bevooroordeeld kunnen zijn over deze situatie.quote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef Sandersson het volgende:
20 - 14 klinkt natuurlijk heel behoorlijk (vooral omdat je nu de tienerjaren hebt verlaten), maar wat maakt het uiteindelijk allemaal uit. Meeste relaties halen het niet op die leeftijd, maar waarom zou je het niet kunnen proberen? Ik vind mensen vaak overdreven reageren in dit soort gevallen. Leeftijd is maar een getal, natuurlijk zijn er grenzen, maar als jij aangeeft dat je een stuk jonger overkomt en zij een stuk ouder, dan kan het wel naar mijn mening. Heb zelf al bijna 5 jaar een relatie met m'n vriendin die ik leerde kennen toen ik 18 was en zij 15. Had er toen ook een beetje problemen mee en maakte dit ook kenbaar aan haar, dat ik misschien de relatie niet aan wilde gaan omdat ik het verschil te groot vond. Als je dan even nagaat hoe dom zoiets klinkt; je wil geen relatie met iemand die je super leuk vindt en gek op bent puur om de leeftijd en niet om de persoon. Als je jezelf dat realiseert dan zou dat je op andere gedachten moeten brengen. Jongens en meisjes verschillen soms zoveel van elkaar en meisjes kunnen zoveel ouder lijken en andersom dat het soms vrij ver uiteen kan lopen.
Kortom; ik zou het gewoon doen en laat je niet sturen door de buitenwereld, tenzij haar ouders er grote problemen mee hebben, want dan wordt het toch een pittig verhaal.
Succes!
3 jaar de max?quote:Op maandag 22 november 2010 01:42 schreef PizzaMizza het volgende:
Sorry maar dit is echt wel heel erg vies![]()
![]()
5 jaar leeftijdsverschil, 3 jaar is het maximale vind ik.
Probeer gewoon iemand uit jouw eigen categorie te zoeken.
Zo niet veel geluk.
Gast... doe nou niet alsof we in een film spelen.quote:Op maandag 22 november 2010 02:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
3 jaar de max?Dude! Al is het 15 jaar.. wat maakt dat uit als 2 mensen dezelfde gevoelens voor elkaar hebben?
Als je 22 bent zit je wel in een iets andere levensfase dan iemand van 16. Dat het "keigoed" gaat betekent gewoon dat hij zich als een kind gedraagt om te compenseren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Lutte het volgende:
Dat hoeft niet, een van mijn beste vrienden is 22 en heeft het al twee jaar met een meisje van 16, (toen ze iets kregen waren ze dus 20 en 14) en dat gaat kei goed!
dus als ik het goed begrijp sta jij afkerig tegen een op zich leuk jong ding die iets met je wilt en ondertussen verzin je zoveel mogelijke smoesjes(ze rookt) om nog meer van haar af te keren?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Oh en ze rookt trouwens ook, gelukkig maar heel af en toe "voor de gezelligheid" maar als ik ergens een hekel aan heb is t wel roken, en als ik nog ergens een hekel aan heb is het wel ergens aan mee doen "voor de gezelligheid"
Nee maar als je een hekel hebt met roken en degene die je leuk vind rookt "om mee te doen" dan gaat voor mij de pret er wel grotendeels vanaf.quote:Op maandag 22 november 2010 12:23 schreef rubje het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp sta jij afkerig tegen een op zich leuk jong ding die iets met je wilt en ondertussen verzin je zoveel mogelijke smoesjes(ze rookt) om nog meer van haar af te keren?![]()
Juist ja...
denk dat haar ouders er idd afkeurend over denken,maar het zijn niet jouw oudersquote:Op maandag 22 november 2010 12:29 schreef verliefdekloon1990.2 het volgende:
[..]
Nee maar als je een hekel hebt met roken en degene die je leuk vind rookt "om mee te doen" dan gaat voor mij de pret er wel grotendeels vanaf.
Overigens vertelde ze me gisteren dat ze daar mee gestopt was.
Vanavond in ieder geval weer een update, want ik zie haar vanmiddag (heel kort)
Toch wel jammer dat veel mensen wel erg afkeurend zijn, ik ben erg benieuwd hoe haar ouders er over zouden denken, daar ben ik het meest bang voor.
Moet ik ff 4 jaar op dr gaan wachten dan ofzo omdat t dan wel kan?quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef RedDevil085 het volgende:
Run Forrest, RUN!!!!
Kan me niet voorstellen dat iemand zich zo'n ellende op z'n nek wil halen omdat hij geen geduld heeft....
Wat een Stiereschijt. In mijn vriendenkring zijn een paar stelletjes (nu ex stelletjes) waarbij die leeftijdsverhouding jaren goed ging. j21 + m14. Die jongens waren helemaal geen retards. Die meisjes waren wel een beetje excentriek. Maar dat is normaal in de graffiti scene, niks geks niks idioots. Verder volkomen normale aardige en welbespraakte gasten/meisjes.quote:Op maandag 22 november 2010 10:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je 22 bent zit je wel in een iets andere levensfase dan iemand van 16. Dat het "keigoed" gaat betekent gewoon dat hij zich als een kind gedraagt om te compenseren.
QFTquote:Op maandag 22 november 2010 03:04 schreef oinkoink12 het volgende:
De lijnen verschuiven wel aardig tegenwoordig. Maar ik vind 14 gewoon te jong.
Ik vind 23-16 eerder kunnen dan 19-14, maar uiteindelijk is het gewoon een kwestie van meningen.
Waarvan die van julliezelf het meeste telt.
Aggus, de relatieexpert praat. Is dat echt waar of zit je nu je voorliefde voor te jonge chickies (ja, want ik zie echt wel op welke fotoboeken je reageert) goed te praten?quote:Op maandag 22 november 2010 14:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een Stiereschijt. In mijn vriendenkring zijn een paar stelletjes (nu ex stelletjes) waarbij die leeftijdsverhouding jaren goed ging. j21 + m14. Die jongens waren helemaal geen retards. Die meisjes waren wel een beetje excentriek. Maar dat is normaal in de graffiti scene, niks geks niks idioots. Verder volkomen normale aardige en welbespraakte gasten/meisjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |