abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 december 2010 @ 16:44:07 #151
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89592191
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:38 schreef chargon het volgende:
Een plan uitwerken waarbij je haar afzondert en met chloroform bedwingt.
Jij hebt chloroform nodig voor een meisje van 14? Mietje :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89638081
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Jij hebt chloroform nodig voor een meisje van 14? Mietje :D
Nee, zij heeft chloroform nodig. Daar gaat heel het topic over.
pi_89662838
Hier nog eentje.

Vorig jaar een relatie gehad met een gezellig en vooral heel knap meisje, was toen 17, zij 13. We merkten na twee maanden dat dit qua leeftijd gewoon niet echt werkte, hoewel we elkaar wel nog steeds leuk vonden, en we hebben het toen uitgemaakt.

Echter, nu zijn we anderhalf jaar verder, in de tussentijd altijd goeie vrienden gebleven, ik ben inmiddels 18 en zij 14, en we vinden elkaar weer (of nog steeds) heel erg leuk. Het kan zo weer iets worden, elke keer als we samen wat afspreken draait het uit op zoenen, maar ja, we dubben allebei heel erg over de leeftijd. Als we beide twee jaar ouder zouden zijn, dan zou het probleem veel minder groot zijn, maar ja, 14...

Zij is wel heel erg gegroeid qua gedrag en "volwassenheid", en heel anders dan anderhalf jaar geleden, maar toch, we weten gewoon niet wat we ermee moeten. Ik studeer, zij zit in de 3e en is niet de slimste (lees: echt gelijkwaardig qua intellectueel niveau zijn we niet en worden we ook niet), mijn vrienden zijn over het algemeen ook ouder dan ik (19 tot 22), die van haar zijn ook allemaal 14 - 15.

We hebben nu dan ook maar afgesproken dat we maar even een "cooling-down" doen, dus niet meer samen afspreken. M'n hersenen zeggen "verstandig! ^O^", maar m'n hart zegt "Lompe zak! :')".

Lastig, lastig.. :X
pi_89664092
Goedzo someclone09.
pi_89664666
Toen ik 14 was, was ik superverliefd geworden op de beste vriend van mn broer. Hij was 19.
Uiteindelijk hebben we een paar maanden verkering gekregen, maar dat ging uit omdat hij veel te veel aan me plukte en ik daar nog niet aan toe was.
Natuurlijk was bijv zoenen heel erg spannend toen, hij was mijn eerste echte vriendje, maar zodra het ook maar leek dat hij meer wilde klapte ik dicht.
Uiteindelijk wilde ik alleen nog maar naar hem toe als mn broer erbij was, want dan zat hij niet aan me. Ik heb toen ook de knoop doorgehakt en het uitgemaakt. Was heel sneu maarja, het werkte niet en hij was met behoeftes veel verder dan ik.

Ik zeg niet dat het niet kan, want het kan allemaal vast wel, maar qua ontwikkeling is het verschil nu best groot. Ik voelde me toen al heel volwassen maar achteraf gezien, als ik eraan terugdenk dat ik dat vond kan ik alleen maar zo doen: :')

Nu ben ik getrouwd en mijn man is 8 jaar ouder. Maar naarmate je ouder wordt, hoe minder de leeftijd er echt toe doet. Maar dat geldt wat mij betreft echt als je de 20 bent gepasseerd dat je het dan niet meer merkt. Tot die tijd ontwikkel je gewoon nog ontzettend!

Overigens draag ik nog altijd goede gevoelens toe naar die jongen. Het was een ontzettend aardige jongen en we zijn daarna ook gewoon nog normaal met elkaar omgegaan.
En nogmaals - dat het bij ons niet werkte wil niet zeggen dat dat bij jullie ook zo zal zijn. Iedereen is anders. Maar laat je niets vertellen door anderen wat betreft de leeftijd, als in dat het pedo-achtig is ofzo. Want dat is gewoon niet zo.
Tralalalaaa
pi_89672368
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 02:07 schreef SomeClone09 het volgende:
Hier nog eentje.

Vorig jaar een relatie gehad met een gezellig en vooral heel knap meisje, was toen 17, zij 13. We merkten na twee maanden dat dit qua leeftijd gewoon niet echt werkte, hoewel we elkaar wel nog steeds leuk vonden, en we hebben het toen uitgemaakt.

Echter, nu zijn we anderhalf jaar verder, in de tussentijd altijd goeie vrienden gebleven, ik ben inmiddels 18 en zij 14, en we vinden elkaar weer (of nog steeds) heel erg leuk. Het kan zo weer iets worden, elke keer als we samen wat afspreken draait het uit op zoenen, maar ja, we dubben allebei heel erg over de leeftijd. Als we beide twee jaar ouder zouden zijn, dan zou het probleem veel minder groot zijn, maar ja, 14...

Zij is wel heel erg gegroeid qua gedrag en "volwassenheid", en heel anders dan anderhalf jaar geleden, maar toch, we weten gewoon niet wat we ermee moeten. Ik studeer, zij zit in de 3e en is niet de slimste (lees: echt gelijkwaardig qua intellectueel niveau zijn we niet en worden we ook niet), mijn vrienden zijn over het algemeen ook ouder dan ik (19 tot 22), die van haar zijn ook allemaal 14 - 15.

We hebben nu dan ook maar afgesproken dat we maar even een "cooling-down" doen, dus niet meer samen afspreken. M'n hersenen zeggen "verstandig! ^O^", maar m'n hart zegt "Lompe zak! :')".

Lastig, lastig.. :X
Ik zit in een soort gelijke situatie; ik 21 en zij 16. We hebben elkaar leren kennen bij een bijbaantje, en vanaf het begin was er altijd wel een klik tussen ons wat leidde tot altijd wel flirtende gesprekken op de werkvloer. Ik vond haar eerst eigenlijk ook totaal geen relatiemateriaal, ik voelde mij niet op die manier tot haar aangetrokken. Ze was qua uiterlijk eigenlijk ook niet mijn type. Vandaar dat het flirten ook zo gemakkelijk ging, omdat ik er geen belang bij had.
Echter sinds een aantal weken lijkt ineens de vonk te zijn overgeslagen tussen ons. Ik merk dat ik toch gevoelens voor haar begin te krijgen, en haar soms ook mis als ik niet met heer kan praten.
Van haar merk ik de laatste tijd ook wel behoorlijk wat iniatief. In de zin van toevoegen en veel gesprekken op msn, toch wel redelijk duidelijk signalen die zij in real life ook afgeeft dat ze me wel ziet zitten. Voor mijn gevoel kan het aardig wederzijds zijn.

Maar nu zit ik ook met de vraag wat te doen. Het leeftijdsverschil vind ik aardig groot, maar ook weer niet extreem (22 en 17 volgend jaar bijvoorbeeld, klinkt natuurlijk alweer heel anders). Wat misschien wel een issue is, is het opleidingsniveau. Ik bijna klaar met de universiteit, en zij redelijk aan het begin van een mbo-opleiding. Nu ben ik eigenlijk nooit gevallen op mede-studentes, maar toch vrees ik misschien een soort leegheid in gesprekken en een te groot verschil in algemene ontwikkeling. Al heb ik daar nog geen echte concrete aanwijzingen voor.

Aan de andere kant kan ik de gevoelens niet ontkennen, en merk dat ik gewoon wel een puur vrolijk verliefdheidsgevoel heb. Voorlopig blijf ik maar even in deze pat-stelling :')
pi_89672758
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2010 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
14 jarig breezersletje is het ofniet?
Je moet niet elke jong ding als een sletje afdoen :{ ,of denk je dat de hiphop beelden op MTV de echte wereld voorstellen? :r
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89677226
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:45 schreef Ontbijtcoach het volgende:

[..]

Maar nu zit ik ook met de vraag wat te doen. Het leeftijdsverschil vind ik aardig groot, maar ook weer niet extreem (22 en 17 volgend jaar bijvoorbeeld, klinkt natuurlijk alweer heel anders). Wat misschien wel een issue is, is het opleidingsniveau. Ik bijna klaar met de universiteit, en zij redelijk aan het begin van een mbo-opleiding. Nu ben ik eigenlijk nooit gevallen op mede-studentes, maar toch vrees ik misschien een soort leegheid in gesprekken en een te groot verschil in algemene ontwikkeling. Al heb ik daar nog geen echte concrete aanwijzingen voor.

Aan de andere kant kan ik de gevoelens niet ontkennen, en merk dat ik gewoon wel een puur vrolijk verliefdheidsgevoel heb.
Dat herken ik dus helemaal. Wel een verliefdheidsgevoel, maar ook de twijfel. :X

Opleidingsniveau is voor mij dus ook een issue, samen met de leeftijd. Ik merk af en toe gewoon dat het qua intellect niet op elkaar aansluit. Dat heeft misschien ook wel weer met leeftijd te maken, maar Universiteit en VMBO/MBO sluiten nou niet echt naadloos op elkaar aan, ook niet als je beide 2 of 3 jaar ouder bent.
quote:
15s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:56 schreef rubje het volgende:

[..]

Je moet niet elke jong ding als een sletje afdoen :{ ,of denk je dat de hiphop beelden op MTV de echte wereld voorstellen? :r
Helaas zijn er genoeg mensen met het IQ van een goudvis die dat wel denken.. :')
pi_89682791
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:51 schreef SomeClone09 het volgende:

[..]

Dat herken ik dus helemaal. Wel een verliefdheidsgevoel, maar ook de twijfel. :X

Opleidingsniveau is voor mij dus ook een issue, samen met de leeftijd. Ik merk af en toe gewoon dat het qua intellect niet op elkaar aansluit. Dat heeft misschien ook wel weer met leeftijd te maken, maar Universiteit en VMBO/MBO sluiten nou niet echt naadloos op elkaar aan, ook niet als je beide 2 of 3 jaar ouder bent.

Dat is inderdaad wel iets waar ik bang voor ben, hoewel dat op dit moment nog niet echt als een probleem ervaar. Gesprekken gaan vooral nog over koetjes en kalfjes, en aan de ene kant vind ik het ook weer lekker dat om je niet continue te moeten bewijzen tegenover een partner, zoals ik dat gevoel zou hebben als ik met iemand zou daten uit de kring van mijn opleiding. Met andere woorden; ik zou het wel fijn vinden als de algemene ontwikkeling verder gaat dan The Voice of Holland en RTL Boulevard, maar inhoudelijke discussies over Buitenhof is ook weer niet noodzakelijk :')

Het blijft twijfelen idd, maar ik zie wel waar het schip zal stranden.
pi_89685889
-edit- nee dat doen we niet

[ Bericht 62% gewijzigd door Re op 08-12-2010 18:15:25 ]
pi_89689605
Kan best, toch? Mijn vriend is 22 en ik ben 16 en we zijn ook al bijna twee jaar samen
pi_89690210
quote:
17s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Smijn. het volgende:
Kan best, toch? Mijn vriend is 22 en ik ben 16 en we zijn ook al bijna twee jaar samen
In die twee jaar nooit tegen problemen opgelopen die betrekking hadden op dat leeftijdsverschil? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.
pi_89690964
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef SomeClone09 het volgende:

[..]

In die twee jaar nooit tegen problemen opgelopen die betrekking hadden op dat leeftijdsverschil? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Nee, niet echt. Hij had in het begin wel wat gewetensproblemen, maar zeker nu ik met mijn HBO-opleiding ben begonnen en we dus allebei studeren is er geen probleem.
pi_89697284
Eh, ik spreek hier voor mezelf, maar als je 19 bent, en je gaat met een 14 jarige, dan ben je in mijn ogen een pedo. Geen excuus.

Zelfde geldt voor 22/16 en dergelijke.
pi_89697417
Maar tuurlijk heb je van die mensen die dan zeggen; ´´wat boeit de leeftijd als ze gevoelens voor elkaar hebben´´

Triest. :')
pi_89698051
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2010 02:50 schreef Lentilka het volgende:

[..]

Ik ga straks minimaal 2000 verdienen... vind dat niet echt een goede baan. En hoe kan je MBO 4 nu al afhebben? Of ben je al bijna 20? Op jouw leeftijd was ik 2e jaars student... moet er niet aan denken nu al te werken.

Maargoed, sorry voor de aantuiging dan. Ik vind het alleen nog steeds verderfelijk dat je die 14jarige wil.
Hahahaha

Bitch please... :{w
pi_89700352
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Shalimar het volgende:
Eh, ik spreek hier voor mezelf, maar als je 19 bent, en je gaat met een 14 jarige, dan ben je in mijn ogen een pedo. Geen excuus.

Zelfde geldt voor 22/16 en dergelijke.
De laatste keer dat ik het opzocht was een pedofiel iemand die op kinderen van onder de twaalf valt, die nog geen duidelijke geslachtskenmerken o.i.d hebben ontwikkeld.

Wat is precies je probleem ermee eigenlijk?
pi_89700767
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef Smijn. het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik het opzocht was een pedofiel iemand die op kinderen van onder de twaalf valt, die nog geen duidelijke geslachtskenmerken o.i.d hebben ontwikkeld.

Wat is precies je probleem ermee eigenlijk?
Als jij dat acceptabel vind, prima, maar ik heb al gezegd dat dat voor mij onder pedofilie valt.
Bovendien zoek ik zulke dingen niet op.

Ik ben zeker ook niet de enige.

Hoe zou jij het vinden, als je 14 was, en een gozer van 20 wilt iets met je beginnen. Zeker niet raar he?

Tja....mensen pakken wat ze pakken kunnen, of niet? :')
pi_89701368
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Als jij dat acceptabel vind, prima, maar ik heb al gezegd dat dat voor mij onder pedofilie valt.
Bovendien zoek ik zulke dingen niet op.

Ik ben zeker ook niet de enige.

Hoe zou jij het vinden, als je 14 was, en een gozer van 20 wilt iets met je beginnen. Zeker niet raar he?

Tja....mensen pakken wat ze pakken kunnen, of niet? :')
Ik vroeg dus wat je probleem er nou precies mee was? Kijk, ik begrijp het dat je het onacceptabel vindt als er dwang in het spel is bijvoorbeeld, maar als je gewoon evrleifd op elkaar bent, wat is dan het probleem?

En hoe bedoel je dat laatste?
pi_89701662
Zoals ik het zei.

Ik zie dat je probeert een confrontatie aan te gaan over iets waarover ik mijn mening al heb gegeven.

Hebben we een gevoelige snaar geraakt? :')

Nog een fijne avond verder.
  woensdag 8 december 2010 @ 23:32:55 #171
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_89702430
hoe dichterbij de 0 hoe ..... :X
I'll rip your head off and shit down your neck
pi_89702553
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef Shalimar het volgende:
Zoals ik het zei.

Ik zie dat je probeert een confrontatie aan te gaan over iets waarover ik mijn mening al heb gegeven.

Hebben we een gevoelige snaar geraakt? :')

Nog een fijne avond verder.
Slaap lekker.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:51:44 #173
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_89801237
Jezelf aangeven.
Ja ja
pi_89802358
quote:
17s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Smijn. het volgende:
Vandaar dat je die vragen aan me stelde. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')