Jij hebt chloroform nodig voor een meisje van 14? Mietjequote:Op maandag 6 december 2010 16:38 schreef chargon het volgende:
Een plan uitwerken waarbij je haar afzondert en met chloroform bedwingt.
Nee, zij heeft chloroform nodig. Daar gaat heel het topic over.quote:Op maandag 6 december 2010 16:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij hebt chloroform nodig voor een meisje van 14? Mietje
Ik zit in een soort gelijke situatie; ik 21 en zij 16. We hebben elkaar leren kennen bij een bijbaantje, en vanaf het begin was er altijd wel een klik tussen ons wat leidde tot altijd wel flirtende gesprekken op de werkvloer. Ik vond haar eerst eigenlijk ook totaal geen relatiemateriaal, ik voelde mij niet op die manier tot haar aangetrokken. Ze was qua uiterlijk eigenlijk ook niet mijn type. Vandaar dat het flirten ook zo gemakkelijk ging, omdat ik er geen belang bij had.quote:Op woensdag 8 december 2010 02:07 schreef SomeClone09 het volgende:
Hier nog eentje.
Vorig jaar een relatie gehad met een gezellig en vooral heel knap meisje, was toen 17, zij 13. We merkten na twee maanden dat dit qua leeftijd gewoon niet echt werkte, hoewel we elkaar wel nog steeds leuk vonden, en we hebben het toen uitgemaakt.
Echter, nu zijn we anderhalf jaar verder, in de tussentijd altijd goeie vrienden gebleven, ik ben inmiddels 18 en zij 14, en we vinden elkaar weer (of nog steeds) heel erg leuk. Het kan zo weer iets worden, elke keer als we samen wat afspreken draait het uit op zoenen, maar ja, we dubben allebei heel erg over de leeftijd. Als we beide twee jaar ouder zouden zijn, dan zou het probleem veel minder groot zijn, maar ja, 14...
Zij is wel heel erg gegroeid qua gedrag en "volwassenheid", en heel anders dan anderhalf jaar geleden, maar toch, we weten gewoon niet wat we ermee moeten. Ik studeer, zij zit in de 3e en is niet de slimste (lees: echt gelijkwaardig qua intellectueel niveau zijn we niet en worden we ook niet), mijn vrienden zijn over het algemeen ook ouder dan ik (19 tot 22), die van haar zijn ook allemaal 14 - 15.
We hebben nu dan ook maar afgesproken dat we maar even een "cooling-down" doen, dus niet meer samen afspreken. M'n hersenen zeggen "verstandig!", maar m'n hart zegt "Lompe zak!
".
Lastig, lastig..
Je moet niet elke jong ding als een sletje afdoenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
14 jarig breezersletje is het ofniet?
Dat herken ik dus helemaal. Wel een verliefdheidsgevoel, maar ook de twijfel.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:45 schreef Ontbijtcoach het volgende:
[..]
Maar nu zit ik ook met de vraag wat te doen. Het leeftijdsverschil vind ik aardig groot, maar ook weer niet extreem (22 en 17 volgend jaar bijvoorbeeld, klinkt natuurlijk alweer heel anders). Wat misschien wel een issue is, is het opleidingsniveau. Ik bijna klaar met de universiteit, en zij redelijk aan het begin van een mbo-opleiding. Nu ben ik eigenlijk nooit gevallen op mede-studentes, maar toch vrees ik misschien een soort leegheid in gesprekken en een te groot verschil in algemene ontwikkeling. Al heb ik daar nog geen echte concrete aanwijzingen voor.
Aan de andere kant kan ik de gevoelens niet ontkennen, en merk dat ik gewoon wel een puur vrolijk verliefdheidsgevoel heb.
Helaas zijn er genoeg mensen met het IQ van een goudvis die dat wel denken..quote:Op woensdag 8 december 2010 12:56 schreef rubje het volgende:
[..]
Je moet niet elke jong ding als een sletje afdoen,of denk je dat de hiphop beelden op MTV de echte wereld voorstellen?
Dat is inderdaad wel iets waar ik bang voor ben, hoewel dat op dit moment nog niet echt als een probleem ervaar. Gesprekken gaan vooral nog over koetjes en kalfjes, en aan de ene kant vind ik het ook weer lekker dat om je niet continue te moeten bewijzen tegenover een partner, zoals ik dat gevoel zou hebben als ik met iemand zou daten uit de kring van mijn opleiding. Met andere woorden; ik zou het wel fijn vinden als de algemene ontwikkeling verder gaat dan The Voice of Holland en RTL Boulevard, maar inhoudelijke discussies over Buitenhof is ook weer niet noodzakelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 14:51 schreef SomeClone09 het volgende:
[..]
Dat herken ik dus helemaal. Wel een verliefdheidsgevoel, maar ook de twijfel.![]()
Opleidingsniveau is voor mij dus ook een issue, samen met de leeftijd. Ik merk af en toe gewoon dat het qua intellect niet op elkaar aansluit. Dat heeft misschien ook wel weer met leeftijd te maken, maar Universiteit en VMBO/MBO sluiten nou niet echt naadloos op elkaar aan, ook niet als je beide 2 of 3 jaar ouder bent.
In die twee jaar nooit tegen problemen opgelopen die betrekking hadden op dat leeftijdsverschil? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Smijn. het volgende:
Kan best, toch? Mijn vriend is 22 en ik ben 16 en we zijn ook al bijna twee jaar samen
Nee, niet echt. Hij had in het begin wel wat gewetensproblemen, maar zeker nu ik met mijn HBO-opleiding ben begonnen en we dus allebei studeren is er geen probleem.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef SomeClone09 het volgende:
[..]
In die twee jaar nooit tegen problemen opgelopen die betrekking hadden op dat leeftijdsverschil? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Hahahahaquote:Op zondag 5 september 2010 02:50 schreef Lentilka het volgende:
[..]
Ik ga straks minimaal 2000 verdienen... vind dat niet echt een goede baan. En hoe kan je MBO 4 nu al afhebben? Of ben je al bijna 20? Op jouw leeftijd was ik 2e jaars student... moet er niet aan denken nu al te werken.
Maargoed, sorry voor de aantuiging dan. Ik vind het alleen nog steeds verderfelijk dat je die 14jarige wil.
De laatste keer dat ik het opzocht was een pedofiel iemand die op kinderen van onder de twaalf valt, die nog geen duidelijke geslachtskenmerken o.i.d hebben ontwikkeld.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Shalimar het volgende:
Eh, ik spreek hier voor mezelf, maar als je 19 bent, en je gaat met een 14 jarige, dan ben je in mijn ogen een pedo. Geen excuus.
Zelfde geldt voor 22/16 en dergelijke.
Als jij dat acceptabel vind, prima, maar ik heb al gezegd dat dat voor mij onder pedofilie valt.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef Smijn. het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het opzocht was een pedofiel iemand die op kinderen van onder de twaalf valt, die nog geen duidelijke geslachtskenmerken o.i.d hebben ontwikkeld.
Wat is precies je probleem ermee eigenlijk?
Ik vroeg dus wat je probleem er nou precies mee was? Kijk, ik begrijp het dat je het onacceptabel vindt als er dwang in het spel is bijvoorbeeld, maar als je gewoon evrleifd op elkaar bent, wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Als jij dat acceptabel vind, prima, maar ik heb al gezegd dat dat voor mij onder pedofilie valt.
Bovendien zoek ik zulke dingen niet op.
Ik ben zeker ook niet de enige.
Hoe zou jij het vinden, als je 14 was, en een gozer van 20 wilt iets met je beginnen. Zeker niet raar he?
Tja....mensen pakken wat ze pakken kunnen, of niet?
Slaap lekker.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef Shalimar het volgende:
Zoals ik het zei.
Ik zie dat je probeert een confrontatie aan te gaan over iets waarover ik mijn mening al heb gegeven.
Hebben we een gevoelige snaar geraakt?![]()
Nog een fijne avond verder.
Vandaar dat je die vragen aan me stelde.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:36 schreef Smijn. het volgende:
Kan best, toch? Mijn vriend is 22 en ik ben 16 en we zijn ook al bijna twee jaar samen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |