abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:39:32 #101
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86173751
Madonna, heb je intussen nog weer getest? Wat spannend morgen! Ik duim voor een skyhigh HCG-niveau ^O^ ! :*
pi_86174164
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef twentemeisje het volgende:
Madonna, heb je intussen nog weer getest? Wat spannend morgen! Ik duim voor een skyhigh HCG-niveau ^O^ ! :*
Och wat lief!
Nee, ik durf niet meer. Kop in het zand en afleiding zoeken. Ik hoor het morgen wel. Misschien verwacht ik wel onterecht een donkerder streepje? Is dat niet later in de zwangerschap? Ik weet het niet, want ik heb het nog nooit meegemaakt. Dus als ik weer zou testen zou ik misschien weer depri worden...
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:58:56 #103
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86176853
Zou het ook niet doen, morgen hoor je meer en is het een betrouwbare meting, ze zetten het immers af tegen de concrete waarde van vorige week.

ik weet wel dat bij mij per merk de dikte van de streepjes varieerde. Hoe ver ben je nu precies?
pi_86177754
Dus morgen duimen we voor Madonna en Kolonia...
... en overmorgen voor mijsje. :* ^O^
pi_86179143
Mijn duimen krijgen het zwaar de komende dagen. Maar dat heb ik er graag voor over! :*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:52:50 #106
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86179589
Ik ga ook duimen :Y ^O^
Make love, not war ☮
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:01:36 #107
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86180061
Mijn duimen draaien mee! :*
Be happy with the little things in life
pi_86197071
Duidelijke diagnose. :)

Baarmoederslijm was mooi dik en het eitje was net gesprongen (er lag nog een plasje vocht in de baarmoeder).
De samenlevingstest was negatief: de zwemmers waren volstrekt onbeweeglijk.
29 september intakegesprek voor IUI.
Maar er is altijd nog een kans dat een paar snelle zwemmers toch de baarmoeder hebben gehaald.

Succes vandaag Madonna! ^O^
Hopelijk een mooie hoge HCG.
En anders hoor je gewoon bij die vrouwen met weinig HCG die toch een prima zwangerschap hebben :* .
pi_86198221
Ik zal morgen al onwijs blij zijn (en er zal een onwijze last van mijn schouders vallen) als ik morgen al 1 hartje te zien is. En als alles goed gaat met het andere kindje.
Dat ik niet meer in verwachting ben van een tweeling geloof ik nu wel maar ik wil weten hoe het met de ander is.
Gelukkig nog maar 1 dag wachten.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_86198240
Succes vandaag Madonna!
pi_86198318
:* Tally, ik kan me dat gevoel wel voorstellen... ik hoop ook zo ongelofelijk hard dat er minimaal 1 hartje te zien is... :*

Madonna, succes met je HCG! :)
pi_86206108
Thanks allemaal. Weet nog niks hoor. IK HOU HET NIET MEER van de zenuwen. Ze belden vanmorgen al, met de geweldige zin:
"Sorry dat ik u moet mededelen dat de uitslag van uw bloedonderzoek helaas...vanmiddag nog niet voor half 3 bekend is!"
Ik dacht dat ik het bestierf bij het eerste gedeelte van de zin.

Nu maar verder wachten...

En ik hoop voor ons allemaal snel goed nieuws. :* O+
pi_86206212
Kolonia, fijn dat je in ieder geval een eisprong hebt gehad. Dat is in ieder geval goed nieuws ^O^ . Ik vroeg op de hoeveelste dag van je cyclus je zat, omdat er naar mate je eisprong dichterbij komt, steeds beter toegankelijk slijm zou moeten hebben, waar de zaadjes door kunnen zwemmen (maar dat is natuurlijk oud nieuws voor je ;) ). Wij hebben ook een paar keer een samenlevingstest gehad en er was er één bij, waarbij ik al op dag 8 of 9 ofzo op moest komen draven... dat was veel te vroeg en dat bleek ook wel: geen enkel zaadje te zien... tenminste; ìk zag het niet, maar de fertiliteitsarts wel. Zij was toen dik tevreden. Onze aller eerste s.l test was veel leuker :+ : het krioelde van de zwemmers. Toen was het dan ook een stuk later in de cyclus. Beide s.l testen waren overigens in de tijd dat ik Clomid slikte...

Ik hoopte dat jij vroeg in je cyclus jouw s.l test had, zodat dat de oorzaak kon zijn van het ontbreken van zaad... 't is wel rot, zeg, dat er ook nu geen zwemmers te zien waren.. -O- :*

Madonna :X.. en? en? en? Ik hoop toch zo dat je een fijne, zorgeloze zwangerschap tegemoet gaat!! :*
Edit: Jemig, wat moet je geschrokken zijn met die zin :o ... pppfff... lekker handig om het zo te formuleren!! 8)7

Tally... ik hoop zo voor je dat je morgen minstens één kloppend hartje gaat zien... ik denk aan jullie!! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_86206420
Ze houden je wel in spanning Madonna. -O-

Wat een goed nieuws José!
Als het inderdaad aan afvallen ligt, is dat wel een hele prima motivator! ^O^
pi_86206496
Hoe laat mag je morgen naar je knipperlichtje kijken Tally.
Ik hoop zo voor jullie dat het allemaal goed gaat :*
pi_86206865
Einde van de middag pas. Rond 3 uur :')
pi_86207137
Kolonia dubbel nieuws dus, een beetje goed en een beetje minder goed. In elk geval een duidelijk verhaal, ik hoop heel erg dat het met IUI opgelost is voor jullie! :*

Tally, 3 uur pas morgen... dat wordt even nagels bijten nog.

Madonna... ik duim. ^O^
pi_86207723
tjonge... Madonna... wat duurt wachten toch lang... ik zit steeds te kijken hier of je al nieuws hebt... niet dus... :X

Dank je wel, Kolonia! :*
pi_86207972
Jose, ik had helemaal over je heengelezen! Wat goed dat je bloedt! :o Nou ja, je begrijpt wat ik bedoel. Kan heel goed liggen aan het afvallen hoor... was bij mij precies zo. Ga zo voort! :*
pi_86208078
Haha, ik snap het wel, hoor ;) ... dank je wel... lief van je :*
ben wel verbaasd dat het nu al de goede kant op lijkt te gaan... ben benieuwd hoe het de volgende maand gaat...!
pi_86208745
Oh ja, Mijsje mag/moet ook morgen.
Ik hoop dat de ellende van de bloedtest een beetje wordt goed gemaakt door een eskimo-elftal. :*
pi_86208905
Tjeeeezzzuuusss!! Eindelijk een telefoontje;
"helaas gaat het niet lukken!" Bleek dat ze weer de uitslag bedoelde!! Kortom; morgen na half 2 krijg ik pas de uitslag vanwege een kapot apparaat.
Maar de manier waarop dat gebracht wordt is toch te erg?! Heb ik ook gezegd hoor, zat gewoon te trillen vd zenuwen en als je dan "helaas" hoort, breekt meteen je hart.
Wat ook balen is, is dat manlief vandaag thuis was en morgen moet werken. Sorry voor deze ego-post, moest het ff kwijt....
pi_86209083
Jeetje, Madonna. -O-
Dat ze dat zo brengen zeg. :{w

Bah, wat naar dat je nu nóg een dag in zenuwen moet doorbrengen.
En nog alleen ook. :*
pi_86209166
Sjezus... wat een gedoe, zeg!! Wat SLORDIG!!! 8)7 :( o|O
Zit je nòg te stressen en in de zenuwen nu... :*
Enne... ego-post... we zaten op jou te wachten met nieuws... ;)
pi_86209890
Wat lomp zeg Madonna, om het zo te brengen. En nog een dag wachten... :{
Fake it till you make it...
  woensdag 8 september 2010 @ 17:25:53 #126
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86210586
José wat goed en 3kg afgevallen en dan ook nog eens ongesteld worden en eisprong hebben *O*

kolonia "fijn" dat je al zo snel door kan met IUI ik hoop dat je snel zwanger bent

Madonna :* oh bah nog een dag wachten, en lompheid kent geen tijd zeg. Een beetje oppassen met hoe je iets zegt of brengt is toch een kleine moeite

tally :* ik ga heel hard voor je duimen!!!

Mijsje :* voor jou ook een spannende dag morgen, ik ga duimen voor een mooi aantal eskimo's
pi_86214617
Ik ben nieuw op dit forum ik zal me eerst voorstellen.

Sinds januari 2006 bezig met een kindje op de wereld te zetten, helaas hierna alleen maar miskramen gehad tussen de 9-12 wkn. In totaal 11 miskramen waarvan twee een tweelingzwangerschap waren. In Nederland was er niets meer voor ons te doen. Er zijn geen afwijkingen bij mijn man en mij gevonden en ook niet bij onze kinderen die niet geboren mochten worden.

In juli 2010 ben ik in Belgie geopereerd aan een aangeboren baarmoeder afwijking, iets wat hier in NL gemist was. We waren doorverwezen door een NL gyn naar zijn vriendin in Belgie.

Nu zijn we weer druk bezig om een kindje op de wereld te gaan zetten, we hebben net de klustijd achter de rug O-)

Groetjes
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_86217411
Lush-lady welkom! Wat een verdrietig verhaal zeg.. :-(
Hopelijk kun je snel een gezond kindje in je armen houden, nu je geopereerd bent!
  Jubileum moderator woensdag 8 september 2010 @ 20:58:49 #129
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_86219054
Verdorie ik lees het nu pas, Joene en Mijsje :{
Dem!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_86221467
LushLady, wat heftig zeg!! 11 miskramen... vreselijk... ;( Hopelijk gaat de operatie die je hebt gehad een groot verschil maken en raak je gauw weer zwanger en gaat het dit keer wel goed... Mag ik vragen waarom jullie NL gyn jullie had doorverwezen naar België? Waren ze daar 'verder'?
  woensdag 8 september 2010 @ 21:47:28 #131
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86221521
Lush-lady, wat een ellende meis. Wat zal de moed je in de schoenen zinken na zoveel tegenslag (ik vind het echt niet te bevatten, 11 miskramen :{ ). Gelukkig gaan jullie hartstikke positief dit nieuwe traject in. Hopelijk met heel snel een vruchtbaar resultaat!!!

José ^O^ !

Kolonia, voor jou ook een ^O^ voor je eisprong. Ik duim dat een paar formule 1-zaadjes hun (snel)weg gevonden hebben!

Madonna -O- , wat een anti-climax. Zit je zo in de spanning en gaat zo'n apparaat kapot. Hopelijk morgen dan eindelijk het goede nieuws!!! En inderdaad keibelachelijk hoe ze dan communiceren, denk eens na zou je dan denken... ;( Ik denk aan je morgen! :*

Tally, ik blijf duimen draaien voor heel goed nieuws morgen. Jij moet gewoon over een paar maanden, net na mij, mama worden!!! :*

Mijsje, ook ik blijf duimen voor een mooi aantal eskimootjes voor jou en Joene. Gaat het een beetje met je? :*

Voor de rest voor iedereen hier een dikke kus, dat lukt nog net voor ik helemaal instort. We zijn namelijk net thuis na een lange rit vanuit de Franse Alpen waar we op vakantie waren. Ik ben dus helemaal gaar :O . Au revoir!
pi_86221769
Madonna, ik duim voor een goede HCG morgen!
Mijsje, dat je maar een elftal eskimootjes in de vriezer mag hebben morgen!
Tally, ik duim voor minimaal 1 kloppend hartje en eigenlijk voor twee.
Jose, wauw!
Kolonia, ' fijn' dat er iets bekend is.
En tot slot Lush-lady: pfff, ik vind twee miskramen al zwaar, diep respect voor jouw lange weg. Laten we hopen dat die weg snel positief ten einde komt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86223110
Dank jullie wel :* ... Lief! :Y
pi_86225388
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Lois het volgende:
Verdorie ik lees het nu pas, Joene en Mijsje :{
Dem!
:*

iedereen even een :* ik merk toch wel veel spanning... had vanavond ook weer een migraine-aanval... het doet toch meer met me dan ik toch wel had gedacht...

:o Madonna, wat waardeloos zeg! nou, ik blijf wel duimen tot je het wel weet hoor! :*

Tally, bijna morgen! :*

Lush-Lady... :o meisje meisje toch... wat vreselijk, 11 miskramen... ;( ik hoop dat je nu dan eindelijk ook op de goede weg bent... had je nog behandelingen in Nederland over, of is alles voor de verzekering opgebruikt en moet je nu uitwijken naar België?

*O* *O* 3 kilo Jose!! Wat goed!!! *O* *O* en nog een eisprong op de koop toe!!! *O* *O*
pi_86232337
Sterkte met de zenuwen vandaag Mijsje en Tally.
Ik hoop op goed nieuws voor jullie. :*

Jeetje Lush-Lady, wat een ellende zeg. :{
Wat moeten jullie je moedeloos gevoeld hebben.
Hopelijk kunnen jullie er na deze operatie weer met frisse moed tegenaan.
Blijf je hier gezellig meeposten?
pi_86232859
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef Jose81 het volgende:
LushLady, wat heftig zeg!! 11 miskramen... vreselijk... ;( Hopelijk gaat de operatie die je hebt gehad een groot verschil maken en raak je gauw weer zwanger en gaat het dit keer wel goed... Mag ik vragen waarom jullie NL gyn jullie had doorverwezen naar België? Waren ze daar 'verder'?
ja in belgie zijn ze veel verder dan hier in NL, daar hebben ze ook een groot deel van de technieken uitgevonden die hier gebruikt worden, zoals ICSI en dergelijke. We zijn naar Belgie gegaan voor een second opinion, hier in NL houden ze zich allemaal aan hetzelfde protocol, van Groningen tot Maastricht het maakt niet uit. Vandaar onze doorverwijzing naar de belg.

nu maar hopen dat de operatie heeft geholpen, ik had een uterus supseptus, een tweesplitsing in mijn baarmoeder een soort tussenflapje van ruim 2 cm zeg maar. Die hebben ze verwijderd.
pi_86232939
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:19 schreef mijsje het volgende:

[..]

Lush-Lady... :o meisje meisje toch... wat vreselijk, 11 miskramen... ;( ik hoop dat je nu dan eindelijk ook op de goede weg bent... had je nog behandelingen in Nederland over, of is alles voor de verzekering opgebruikt en moet je nu uitwijken naar België?

We hebben nog geen enkele behandeling gehad hier in NL, alles is gewoon puur natuur, dus daar ligt het niet aan. We moeten nu echt gewoon afwachten hoe het afloopt, de belgische gyn geeft 90% garantie dat het goed zal komen, maar wij denken eerst zien dan geloven!!!

Bedankt voor jullie lieve reacties hier :* , ik moet nog even bijlezen hoe het hier verder gaat maar wens in ieder geval iedereen een goede klustijd toe en hopelijk voor iedereen twee streepjes op een mooie test met een lief kindje als resultaat w/

groetjes
  donderdag 9 september 2010 @ 09:44:57 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86233094
Ik kwam kijken hoe het met Mijsje stond, zie nu dat er maandag al bericht was... Bwuh, wat ongelofelijk kl*te... :{

Tally, succes vandaag! :*
  donderdag 9 september 2010 @ 09:59:19 #139
114177 Diaan73
pi_86233403
Tally heel veel succes vandaag.

En Lush Lady, jeetje wat een verhaal/traject. :o Heel veel succes!
Make love, not war ☮
pi_86236343
Mijsje en Tally, spannende dag vandaag... Ik denk aan jullie! :* ^O^

Madonna ik duim ook nog even door hoor.... ^O^

Kolonia wat fijn dat jullie voor IUI mogen! En dat de zwemmers van je man goed zijn, da's al een hele zorg minder!
Ik heb trouwens ook Chlamydia gehad, jaren geleden, twee keer zelfs, tja, vreemdgangers die kerels, ik heb echt pech gehad, dus vandaar dat de gyn een kijkoperatie bij mij deed, even kijken of er geen verkelevingen waren. Was dus helemaal schoon! Hoop dat het enige probleem je baarmoederslijm is.. dan heb je echt een goeie kans met IUI!

Lush lady wat een verhaal!!! Ik hoop dat het nu allemaal heel snel voor je mag gaan, je wacht ook al zo lang op een kindje.... :*

Jose wat goed dat je bent afgevallen! *O* *O* *O* Het begin is er!!! *O* *O* *O*

Heb niet alles helemaal bijgelezen dus dikke kus voor iedereen die ik vergeten ben! :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_86236649
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:47 schreef IslaBonita het volgende:
Kolonia wat fijn dat jullie voor IUI mogen! En dat de zwemmers van je man goed zijn, da's al een hele zorg minder!
Ik heb trouwens ook Chlamydia gehad, jaren geleden, twee keer zelfs, tja, vreemdgangers die kerels, ik heb echt pech gehad, dus vandaar dat de gyn een kijkoperatie bij mij deed, even kijken of er geen verkelevingen waren. Was dus helemaal schoon! Hoop dat het enige probleem je baarmoederslijm is.. dan heb je echt een goeie kans met IUI!
Ik hoop het ook! :D
Ik vraag me af of ik gelijk IUI krijg of eerst nog een HSG ofzo ivm de chlamydia.
Ik hoop heel hard dat de gyn voorstelt om eerst een paar keer IUI te proberen voordat naar de eileiders gekeken gaat worden.

Bij jullie ligt het probleem toch bij de zwemmers, of vergis ik me nu?
pi_86236907
Als ik het een beetje goed begrijp zijn Tally en Madonna dus net zwanger, spannend hoor meiden. Hopen op een goede afloop!!

Kolonia gaat voor een IUI morgen, ook heel spannend, op mijn vorige werk heb ik ook IUI's gedaan ofwel de zwemmertje klaarmaken voor het inbrengen, zo spannend werk.

Ik hoop dat het allemaal gaat lukken bij iedereen, succes.....

ps mis ik nog een maar anderen??
pi_86237032
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:04 schreef Lush-lady het volgende:
Kolonia gaat voor een IUI morgen, ook heel spannend, op mijn vorige werk heb ik ook IUI's gedaan ofwel de zwemmertje klaarmaken voor het inbrengen, zo spannend werk.
Morgen nog niet hoor. :P
29 september pas het intakegesprek.

Leuk werk heb je gehad!
Gaat dat preparen met een centrifuge ofzo?
pi_86237370
het gaat onder andere met een centrifuge. Door een speciaal medium toe te voegen worden de slechte van de goede zaadjes gescheiden. Door het medium krijgen de goede zaadjes vleugels eb zijn ze een stuk sneller. Alles wordt in een nieuwe (toen roze) vloeistof gedaan en dan is het klaar voor terugplaatsen.
pi_86237897
Klopt Koloon, het probleem bij ons is de zwemmers.. ze zwemmen dus niet. Maar omdat de gyn wist van mijn chlamydia wilde hij een kijkoperatie doen voor de IUI. Als er verklevingen zitten (die je met een HSG niet kunt zien, ze zien dan alleen of de eileiders doorgangkelijk zijn door die vloeistof, maar er kunnen ook verklevingen in je baarmoeder zitten waardoor een eitje niet innestelt) Deze gyn werkt op deze manier, maar je hoort ook wel dat er eerst IUI gedaan wordt, en als dat niet aanslaat, wordt er verder onderzocht. Ik ben blij dat we eerst die kijkoperatie hebben gedaan, want er waren dan wel geen verkevingen van Chlamydia, maar wel van endometriose, en dat kan ook een zwangerschap tegen houden. Dat zou zonde zijn van de IUI pogingen. Hij heeft het weg kunnen halen en toen was ik schoon. En nu zijn de zwemmers dus nog het probleem. Die HSG is trouwens ook gedaan tijdens de kijkoperatie. Ik zou dus aanraden dit eerst te doen, maarja, een operatie is niet niks! En als jouw arts het niet nodig vindt, en het zou echt alleen liggen aan het baarmoederslijm, tja, dan is IUI geen verkeerde keuze. Ik ken toevallig een heleboel vrouwen die dat probleem hadden, en met de eerste keer IUI zwanger waren! Dus ik hoop zo dat dat bij jou ook het geval zal zijn!
pi_86239069
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:04 schreef Lush-lady het volgende:
Als ik het een beetje goed begrijp zijn Tally en Madonna dus net zwanger, spannend hoor meiden. Hopen op een goede afloop!!

Ik hoop dat het allemaal gaat lukken bij iedereen, succes.....

ps mis ik nog een maar anderen??
:Y Ik ben maandag 11 wkn zwanger ;) , dan krijgen we ook weer een echo trouwens, spannend!

Ik vind het zo'n spannende dag voor jullie Tally, mijsje & Madonna! Kom maar op het met goede nieuws, wordt hier wel weer tijd voor wat goed nieuws! :*
pi_86243641
Madonna, Tally. Mijsje... al nieuws? :X Ik ben zo benieuwd!! :*

Wat lief dat jullie jompelen voor mijn kilootjes... haha... ik scrolde net naar beneden en ik zag jompels, dus ik dacht; 'Goed nieuws vandaag!! Alles dus goed met de meiden die vandaag een spannende dag hebben!', maar toen zag ik dat het voor mij bedoeld was O+ ... Dank jullie wel! :*
pi_86244212
Er is er nog maar 1 over. Maar alles gaat goed met deze O+ 2,11 cm groot. En alles dr op en dr aan. Beentjes O+ Armpjes O+ En het zwom lekker rond in mijn buik. Het was erg bewegelijk.

Die andere is waarschijnlijk bezig met afvloeien. Althans dat hopen we. Volgens mij ben ik van de week al wat vruchtwater verloren. Het andere vruchtzakje ziet er kleiner uit dan deze. Al is dat natuurlijk ook wat we hopen. Nog even spannend. Dat mijn lichaam dit wondertje wil houden en de ander gewoon netjes afvloeit. Maar dat weten we pas over een 3 tot 4 tal weken. Maandag 20 september weer een echo.
pi_86244261
Oooooh Tally wat fijn! Oh dat is hem/haar nou! JOUW BEEBJE! O+ O+ O+
  donderdag 9 september 2010 @ 15:42:31 #150
114177 Diaan73
pi_86244341
Tally, wat een mooie echo O+ En wat fijn dat met deze alles goed lijkt te gaan!!
Make love, not war ☮
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 september 2010 @ 15:45:22 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86244451
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:38 schreef Tally het volgende:
Er is er nog maar 1 over. Maar alles gaat goed met deze O+ 2,11 cm groot. En alles dr op en dr aan. Beentjes O+ Armpjes O+ En het zwom lekker rond in mijn buik. Het was erg bewegelijk.

[ afbeelding ]

Die andere is waarschijnlijk bezig met afvloeien. Althans dat hopen we. Volgens mij ben ik van de week al wat vruchtwater verloren. Het andere vruchtzakje ziet er kleiner uit dan deze. Al is dat natuurlijk ook wat we hopen. Nog even spannend. Dat mijn lichaam dit wondertje wil houden en de ander gewoon netjes afvloeit. Maar dat weten we pas over een 3 tot 4 tal weken. Maandag 20 september weer een echo.
Zo'n echo had ik ook ooit O+ Zo'n lief klein sneeuwpoppetje O+

Zien we jullie volgende week of is rust nog steeds het advies?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_86244514
Is de ivf van mijsje niet gelukt? -O-

Verdorrie! Dat zuigt echt! Zijn er cryo's?

-Ik moet ff teruglezen!-
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86244552
wat een leuk sneeuwpoppetje, ik herken ze ook maar al te goed. Ziet er wel goed uit, wees er mar trots op Tally, hoe ver ben je nu??? ik denk zo'n 8 wk als ik naar de grote van de kleine kijk.

Is deze met een beetje hulp gemaakt of gewoon puur natuur?? en heb je al kids?? (sorry ik blijf nog een btje nieuw... :Y )
pi_86244620
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:45 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zo'n echo had ik ook ooit O+ Zo'n lief klein sneeuwpoppetje O+

Zien we jullie volgende week of is rust nog steeds het advies?
Zoals het er nu naar uit ziet, zie je ons gewoon volgende week. Rust is nog het advies maar ik wil geen bedrust meer. :)
Alleen kan ik geen echt verre wandelingen maken enzo, maar we zien er naar uit om jullie weer eens te zien! O+
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:48 schreef Lush-lady het volgende:
wat een leuk sneeuwpoppetje, ik herken ze ook maar al te goed. Ziet er wel goed uit, wees er mar trots op Tally, hoe ver ben je nu???
Morgen ben ik 9 weken. Dus we zitten nu nog steeds in die spannende weken. :)
pi_86244738
Wat een prachtige echo Tally!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86244749
Jippie! *O* *O* *O* Tally! *O* *O* *O* Wat fijn dat alles goed was met dit kindje! Gefeliciteerd!! Zal toch een hele geruststelling zijn voor jullie! :*

Nu verder wachten op goed nieuws van Madonna en Mijsje...! O-)
pi_86244850
Een hele geruststelling O+ Er is nu zo'n last van onze schouders gevallen.
Misschien gek want we moeten nog een tijdje maar het voelt onwijs goed nu.
En we gaan er nu gewoon van genieten! O+
  donderdag 9 september 2010 @ 16:04:58 #158
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86245135
Tally *O* wat fijn dat het goed gaat met het andere kindje.. En nu proberen lekker te gaan genieten van je zwangerschap :*

Een vervelende vraag misschien, maar wat gebeurt er eigelijk als het andere vruchtje niet afvloeit??

Is mijsje al gespot en Madonna??
pi_86245253
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef droomvrouwtje het volgende:
Tally *O* wat fijn dat het goed gaat met het andere kindje.. En nu proberen lekker te gaan genieten van je zwangerschap :*

Een vervelende vraag misschien, maar wat gebeurt er eigenlijk als het andere vruchtje niet afvloeit??

Is mijsje al gespot en Madonna??
Dan kan het in de weg gaan zitten voor het groeiende vruchtje. En daarom is het nu tot aan de 14de week echt spannend hoe het allemaal gaat lopen. Maar de dokter vond het een goed teken dat het kindje lekker bewegelijk was. Het was aan het spartelen met de armpjes O+
Mja... Toch blijft het spannend. Hopelijk groeit het vruchtzakje niet mee en ben ik inderdaad van de week vruchtwater kwijt geraakt. Het lag wel heel raar naar onder net een rookpluim zeg maar naar de baarmoedermond toe. Daarom zijn wij positief.
pi_86245287
Tally, wat fijn dat dit mini-mensje het goed doet! Spannend toch allemaal :*
Fake it till you make it...
pi_86245356
Tally, klinkt goed...! ^O^ Ik hoop echt dat het allemaal goed uit gaat pakken. Geniet van het mooie nieuws van vandaag! Je wordt gewoon mama...eindelijk... O+
pi_86245539
Goed nieuws! Waardes van 2500! Bedankt voor jullie duimen. ^O^

Nu duim ik voor jullie allemaal. O+ ^O^
pi_86245586
klinkt ook goed madonna, gefeliciteerd! op naar de volgende mooie echo. Wanneer mag je??
pi_86245768
Pfewwwwww wat een opluchting meiden!!!

Tally, je beeb is okee! Helaas geen verrassing in de zin van toch een levend tweede kindje, maar gelukkig alles verder wel goed. Op naar 20 september *O*! :* Ik kan trouwens je echo niet zien...

Madonna, yes!!! En nu gaan genieten met een hoofdletter G! :*

Hoe laat moest mijsje naar het zkh?
  donderdag 9 september 2010 @ 16:36:40 #165
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86246346
Tally goed nieuws! *O*
Het andere vruchtje kan ook nog gewoon 'verdwijnen' zonder dat je er wat van merkt verder.. een zgn 'vanishing twin'.
Maar nu gewoon 30 weken geen rarigheid meer en dan gewoon een mooi poppetje uitpersen ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_86247121
Tally w/ Wat een prachtige baby! En evengoed het verdriet om het verlies van je andere baby, wat lijkt me dat krom. Probeer van deze mooie baby te genieten, hopelijk verloopt de rest van je zwangerschap zorgeloos. :*
  donderdag 9 september 2010 @ 16:58:22 #167
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_86247230
Wat een goede berichten vandaag *O*

Tally een spartelend oO<

Madonna echt zwanger *O*
pi_86247369
-O- :'( ik ben gewoon nog steeds niet gebeld! :( :'(
ik ga zo afdeling verloskunde maar bellen, misschien verlost hij (de gyn) net een baby... ik wil wel weten of ik nog gebeld ga worden, zit er best doorheen op het moment...
pi_86247387
O, gelukkig, goed nieuws voor Tally en Madonna! *O* Ik zie alleen de echo niet. ;(

Ik denk aan je, mijsje. :*

En kilo's eraf bij José, olé, olé! *O*

Spannend bij jou, Kolonia. Ik ben benieuwd of ze je nog verder willen onderzoeken.

Lush-Lady, wat vreselijk, 11 miskramen! Ik heb er 3 gehad en heb daar al een aardige klap van gehad, maar 11... Ik mag nu ook laten onderzoeken of ik heb wat jij had (tussenschotje, noem ik het steeds). Daar kwam onze gyn zelf mee. De kans is klein maar ik wil het toch wel laten bekijken.
Ik hoop dat de operatie bij jou heeft geholpen en dat je heel snel zwanger bent!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_86247610
w/ *O* w/ Hoera! w/ *O* w/ Méér goed nieuws!! Madonna, wat fijn!!! Het grote genieten kan nu echt gaan genieten... het is zo fijn en bijzonder om zwanger te zijn O+ ... Gefeliciteerd! *O* :*

Mijsje, wat gek dat je nog steeds niet gebeld bent... heb je inmiddels zelf al gebeld? :*
pi_86247765
ja, heb net gebeld. de gyn was midden in een operatie die uitliep, maar hij belt me vanavond zeker nog....
(voel me meteen zo stom, barst in tranen uit aan de telefoon met de verpleegster die ik aan de telefoon kreeg... die spanning kan best hoog zitten soms... :@ )
pi_86247805
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:08 schreef Tally het volgende:

[..]

Dan kan het in de weg gaan zitten voor het groeiende vruchtje. En daarom is het nu tot aan de 14de week echt spannend hoe het allemaal gaat lopen. Maar de dokter vond het een goed teken dat het kindje lekker bewegelijk was. Het was aan het spartelen met de armpjes O+
Mja... Toch blijft het spannend. Hopelijk groeit het vruchtzakje niet mee en ben ik inderdaad van de week vruchtwater kwijt geraakt. Het lag wel heel raar naar onder net een rookpluim zeg maar naar de baarmoedermond toe. Daarom zijn wij positief.
O+ super Tally, ik ben echt zo blij voor je! Hoef je nu niet meer hele dagen te liggen? is het al wat veiliger wat dat betreft? :*
pi_86247985
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:13 schreef mijsje het volgende:
ja, heb net gebeld. de gyn was midden in een operatie die uitliep, maar hij belt me vanavond zeker nog....
(voel me meteen zo stom, barst in tranen uit aan de telefoon met de verpleegster die ik aan de telefoon kreeg... die spanning kan best hoog zitten soms... :@ )
krijg jij dan ook vandaag te horen of je zwanger bent? ik zou dan ook bellen en me zeker niet schuldig voelen
pi_86247999
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef mijsje het volgende:

[..]

O+ super Tally, ik ben echt zo blij voor je! Hoef je nu niet meer hele dagen te liggen? is het al wat veiliger wat dat betreft? :*
waarom moest je dan de hele dag liggen??
  donderdag 9 september 2010 @ 17:24:56 #175
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86248159
Oké dankjewel voor het antwoord tally :*

Oh mijsje toch :* ik hoop dat ze je snel bellen

Madonna whoehoe *O* je word gewoon mama!!
pi_86248196
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:13 schreef mijsje het volgende:
Oh gossie, wat vreselijk! Dit gevoel komt me erg bekend voor.
Ik hoop op een wonder voor je. En dat je snel gebeld wordt. Ik denk aan je :*
pi_86248340
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:18 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

krijg jij dan ook vandaag te horen of je zwanger bent? ik zou dan ook bellen en me zeker niet schuldig voelen
het ging inderdaad om een belafspraak om te horen of ik zwanger was en hoeveel cryo's er over zijn gebleven na de punctie/terugplaatsing van deze ivf-poging...
nou was het zwanger wel/niet niet zo spannend meer, omdat ik al vanaf zondag aan het bloeden ben, dus daar reken ik niet meer op, maar ik ben op van de zenuwen over hoeveel embryo's het overleeft hebben de vriezer in...

quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:26 schreef Madonna77 het volgende:

[..]

Oh gossie, wat vreselijk! Dit gevoel komt me erg bekend voor.
Ik hoop op een wonder voor je. En dat je snel gebeld wordt. Ik denk aan je :*
:* dank je :*
ik had ook gelezen van jouw goede uitslag! :* geweldig! :*
pi_86248416
klinkt inderdaad spannend, ik duim mee voor je
pi_86248638
nou, ik ben net gebeld... ik ben dus inderdaad niet zwanger, wat ik al had verwacht door het bloeden.

maar van de 11 embryo's die over waren na de terugplaatsing zijn er ... tromgeroffel ... 11 succesvol ingevroren... *O* en dan mogen er ook per 2 teruggeplaatst worden.
deels negatief nieuws maar niet zo'n grote klap meer (scheelt wel...) en deels heel positief nieuws. hij zei nog dat het uitzonderlijk goed was dat ze alle 11 goed ingevroren konden worden...

geeft je toch te denken... van de 15 follikels op de echo dus 13 eicellen met de punctie, waarvan 12 bevrucht, waarvan 11 prima cryo's... waarom lukt dat allemaal zo geweldig, terwijl het niet wil uitgroeien tot een baby? ik snap het niet...
pi_86248752
en 6 weken geen ziekenhuis *O*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_86248772
en een vliegvakantie om even op adem te komen *O*
pi_86248823
11 diepvriesbabies! ;)

Super joh! En diepvrieskindjes zijn ook heel leuk ;)
  donderdag 9 september 2010 @ 17:45:36 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86248868
Mijsje 11 eskimo's in de vriezer. Dat is wel veel zeg!! Idd heel dubbel, aan de ene kant goed nieuws, maar de teleurstelling blijft :* in oktober lekker genieten van jullie vakantie en dan kunnen jullie er weer met frisse moed tegenaan :*
pi_86248874
Kunnen we als het een jongetje word het ipv Frits Fridge noemen :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_86248906
of is dit teveel ict humor :{
pi_86248910
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:45 schreef Joene het volgende:
:D Heel hip!
pi_86248993
11 eskimo's!!!! Waatttt! Dat is echt veel! Dit moet heel erg goed komen. Dit is precies de hoop die je weer even nodig had.
^O^ :*
pi_86249101
Ik kom hier eigenlijk nooit.. maar ik moet nu echt even zeggen: Mijsje :* :*
Niet mieten! Door gieten!
pi_86249166
quote:
_O-

Natuurlijk had ik jullie vandaag een nog veel beter bericht gegund, maar godzijdank is het 'iglo-nieuws' wel helemaal super! ELF! Daar moet toch een beebje uitkomen!!! :*
pi_86249199
quote:
:D _O-
no way dat mijn kind Frits gaat heten... }:|

:* bedankt allemaal... inderdaad heel jammer voor nu, maar toch ben ik inderdaad de hoop niet helemaal kwijt... 11... niet te geloven... zo bijzonder dat ze allemaal bewaard konden worden... zo stom dat ik die ene dan niet zelf kon bewaren... zucht... even uitblazen en weer doorgaan...
vanaf week 42 (de week van de herfstvakantie) mag ik bellen als ik ongesteld wordt. dan krijgen we nieuwe uitleg over medicatie, omdat dat anders gaat zijn dan toen we voor de punctie gingen...

[ Bericht 23% gewijzigd door mijsje op 09-09-2010 18:02:55 ]
pi_86249321
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:54 schreef mijsje het volgende:

[..]

:D _O-
no way dat mijn kind Frits gaat heten... }:|
Nee, Fridge *)
pi_86249322
quote:
humor moet kunnen toch we hebben al genoeg ellende met elkaar. 11 eskimo's zijn super!!!
pi_86249452
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:58 schreef Joene het volgende:

[..]

Nee, Fridge *)
Misschien is je mijsje wel te porren voor Ridge...

En dan spreek jij het lekker gewoon uit als fRidge :o
pi_86249539
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:58 schreef Joene het volgende:

[..]

Nee, Fridge *)
o|O
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:02 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Misschien is je mijsje wel te porren voor Ridge...
[ afbeelding ]
En dan spreek jij het lekker gewoon uit als fRidge :o
:o Ridge... bleh... :+
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:58 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

humor moet kunnen toch we hebben al genoeg ellende met elkaar. 11 eskimo's zijn super!!!
vind ik ook hoor, het is al verdrietig genoeg allemaal, beetje relativeren is wel prettig dan... :)
en inderdaad, 11 van de 11... ik kan het bijna niet geloven... net zo goed dat ik niet kon geloven dat 12 van de 13 bevrucht waren...
pi_86249859
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef mijsje het volgende:

[..]

Hele dagen liggen hoeft inderdaad niet meer. Soms een beetje lopen anders heb ik straks nog kans op trombose :')
11 eskimo's wat ontzettend goed!!!!! *O* Eerst lekker op vakantie straks.. En dan weer opgeladen beginnen aan de volgende ronde.. *O* *O*
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:19 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

waarom moest je dan de hele dag liggen??
Om de beebies (het waren er 2) de kans te geven om te groeien. Omdat elke keer als ik iets deed (en dan heb ik het niet eens over zware dingen) begon ik te bloeden. Dus ze vertelde eerst dat ik tot aan de 14de week in bed moest blijven.
pi_86250153
gelukkig is het liggen wel voor een goede zaak geweest, hopelijk blijft deze kleine wel zitten, het is spannend ik weet het maar al te goed. Succes en veel geluk
pi_86250308
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:16 schreef Tally het volgende:

[..]

Hele dagen liggen hoeft inderdaad niet meer. Soms een beetje lopen anders heb ik straks nog kans op trombose :')
11 eskimo's wat ontzettend goed!!!!! *O* Eerst lekker op vakantie straks.. En dan weer opgeladen beginnen aan de volgende ronde.. *O* *O*
gelukkig maar! :* lekker weer wat doen langzamerhand... en misschien thee/koffievisite weer over de vloer? :+

ja, ik viel bijna van m'n stoel van die 11 eskimootjes... :D buiten het slechte nieuws (dat de grootste klap al had gehad omdat ik al zo aan het bloeden was) was dat toch wel geweldig...

SPOILER: ieuw bah... je kijkt toch he? ;)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86250432
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:32 schreef mijsje het volgende:

[..]

gelukkig maar! :* lekker weer wat doen langzamerhand... en misschien thee/koffievisite weer over de vloer? :+

ja, ik viel bijna van m'n stoel van die 11 eskimootjes... :D buiten het slechte nieuws (dat de grootste klap al had gehad omdat ik al zo aan het bloeden was) was dat toch wel geweldig...

SPOILER: ieuw bah... je kijkt toch he? ;)
Dat kreeg ik al. Familie over de vloer dan ;) Anders werd ik gek!!! Zolang alleen in bed liggen.
Hubbie werkt gelukkig smorgens thuis en dan ben ik nog niet zo alleen. Maar smiddags werd ik echt gek.
Vorige week vrijdag heb ik de hele dag bij mijn ouders op de bank/bed gelegen en dat was heerlijk :D
Vertroeteld worden en even een andere omgeving. Morgen brengt hubbie me daar en dan blijf ik er weer een dagje O+

Die kutpillen had ik idd wel veel troep van in de onderbroek. Maar ik droeg een inlegkruisje en alles viel wel mee.
Ik deed het gewoon met de hand :P Ach even je handen onder de kraan en het is er weer af ;)
pi_86250521
:D lekker hoor, fijn bij je ouders... :* laat je maar lekker vertroetelen... O+

en met de hand, ik heb van die korte vingertjes, dus ik kan helemaal niet diep komen zelf... heb ik ook problemen mee met tampons... ik was dus blij dat het AMC zo'n applicator had, ik had er ook naar gevraagd bij ons eigen ziekenhuis, maar die hadden daar nog nooit van gehoord... :)
pi_86250576
Ik had bij de assistent in het weekend een dopje gekregen om die pregnyl flesjes makkelijk mee af te breken.
Toen ik heb kwijt was (of ik denk vergeten bij die afspraak) en ik vroeg het aan een andere assistent wist ze niet eens van het bestaan af :') en dat was in hetzelfde ziekenhuis :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')