Och wat lief!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef twentemeisje het volgende:
Madonna, heb je intussen nog weer getest? Wat spannend morgen! Ik duim voor een skyhigh HCG-niveau!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Lois het volgende:
Verdorie ik lees het nu pas, Joene en Mijsje![]()
Dem!
ja in belgie zijn ze veel verder dan hier in NL, daar hebben ze ook een groot deel van de technieken uitgevonden die hier gebruikt worden, zoals ICSI en dergelijke. We zijn naar Belgie gegaan voor een second opinion, hier in NL houden ze zich allemaal aan hetzelfde protocol, van Groningen tot Maastricht het maakt niet uit. Vandaar onze doorverwijzing naar de belg.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef Jose81 het volgende:
LushLady, wat heftig zeg!! 11 miskramen... vreselijk...Hopelijk gaat de operatie die je hebt gehad een groot verschil maken en raak je gauw weer zwanger en gaat het dit keer wel goed... Mag ik vragen waarom jullie NL gyn jullie had doorverwezen naar België? Waren ze daar 'verder'?
We hebben nog geen enkele behandeling gehad hier in NL, alles is gewoon puur natuur, dus daar ligt het niet aan. We moeten nu echt gewoon afwachten hoe het afloopt, de belgische gyn geeft 90% garantie dat het goed zal komen, maar wij denken eerst zien dan geloven!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:19 schreef mijsje het volgende:
[..]
Lush-Lady...meisje meisje toch... wat vreselijk, 11 miskramen...
ik hoop dat je nu dan eindelijk ook op de goede weg bent... had je nog behandelingen in Nederland over, of is alles voor de verzekering opgebruikt en moet je nu uitwijken naar België?
Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:47 schreef IslaBonita het volgende:
Kolonia wat fijn dat jullie voor IUI mogen! En dat de zwemmers van je man goed zijn, da's al een hele zorg minder!
Ik heb trouwens ook Chlamydia gehad, jaren geleden, twee keer zelfs, tja, vreemdgangers die kerels, ik heb echt pech gehad, dus vandaar dat de gyn een kijkoperatie bij mij deed, even kijken of er geen verkelevingen waren. Was dus helemaal schoon! Hoop dat het enige probleem je baarmoederslijm is.. dan heb je echt een goeie kans met IUI!
Morgen nog niet hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:04 schreef Lush-lady het volgende:
Kolonia gaat voor een IUI morgen, ook heel spannend, op mijn vorige werk heb ik ook IUI's gedaan ofwel de zwemmertje klaarmaken voor het inbrengen, zo spannend werk.
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:04 schreef Lush-lady het volgende:
Als ik het een beetje goed begrijp zijn Tally en Madonna dus net zwanger, spannend hoor meiden. Hopen op een goede afloop!!
Kolonia gaat voor een IUI morgen, ook heel spannend, op mijn vorige werk heb ik ook IUI's gedaan ofwel de zwemmertje klaarmaken voor het inbrengen, zo spannend werk.
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken bij iedereen, succes.....
ps mis ik nog een maar anderen??
Zo'n echo had ik ook ooitquote:Op donderdag 9 september 2010 15:38 schreef Tally het volgende:
Er is er nog maar 1 over. Maar alles gaat goed met deze2,11 cm groot. En alles dr op en dr aan. Beentjes
Armpjes
En het zwom lekker rond in mijn buik. Het was erg bewegelijk.
[ afbeelding ]
Die andere is waarschijnlijk bezig met afvloeien. Althans dat hopen we. Volgens mij ben ik van de week al wat vruchtwater verloren. Het andere vruchtzakje ziet er kleiner uit dan deze. Al is dat natuurlijk ook wat we hopen. Nog even spannend. Dat mijn lichaam dit wondertje wil houden en de ander gewoon netjes afvloeit. Maar dat weten we pas over een 3 tot 4 tal weken. Maandag 20 september weer een echo.
Zoals het er nu naar uit ziet, zie je ons gewoon volgende week. Rust is nog het advies maar ik wil geen bedrust meer.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zo'n echo had ik ook ooitZo'n lief klein sneeuwpoppetje
Zien we jullie volgende week of is rust nog steeds het advies?
Morgen ben ik 9 weken. Dus we zitten nu nog steeds in die spannende weken.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:48 schreef Lush-lady het volgende:
wat een leuk sneeuwpoppetje, ik herken ze ook maar al te goed. Ziet er wel goed uit, wees er mar trots op Tally, hoe ver ben je nu???
Dan kan het in de weg gaan zitten voor het groeiende vruchtje. En daarom is het nu tot aan de 14de week echt spannend hoe het allemaal gaat lopen. Maar de dokter vond het een goed teken dat het kindje lekker bewegelijk was. Het was aan het spartelen met de armpjesquote:Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef droomvrouwtje het volgende:
Tallywat fijn dat het goed gaat met het andere kindje.. En nu proberen lekker te gaan genieten van je zwangerschap
![]()
Een vervelende vraag misschien, maar wat gebeurt er eigenlijk als het andere vruchtje niet afvloeit??
Is mijsje al gespot en Madonna??
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan het in de weg gaan zitten voor het groeiende vruchtje. En daarom is het nu tot aan de 14de week echt spannend hoe het allemaal gaat lopen. Maar de dokter vond het een goed teken dat het kindje lekker bewegelijk was. Het was aan het spartelen met de armpjes
Mja... Toch blijft het spannend. Hopelijk groeit het vruchtzakje niet mee en ben ik inderdaad van de week vruchtwater kwijt geraakt. Het lag wel heel raar naar onder net een rookpluim zeg maar naar de baarmoedermond toe. Daarom zijn wij positief.
krijg jij dan ook vandaag te horen of je zwanger bent? ik zou dan ook bellen en me zeker niet schuldig voelenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:13 schreef mijsje het volgende:
ja, heb net gebeld. de gyn was midden in een operatie die uitliep, maar hij belt me vanavond zeker nog....
(voel me meteen zo stom, barst in tranen uit aan de telefoon met de verpleegster die ik aan de telefoon kreeg... die spanning kan best hoog zitten soms...)
waarom moest je dan de hele dag liggen??quote:Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef mijsje het volgende:
[..]super Tally, ik ben echt zo blij voor je! Hoef je nu niet meer hele dagen te liggen? is het al wat veiliger wat dat betreft?
Oh gossie, wat vreselijk! Dit gevoel komt me erg bekend voor.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:13 schreef mijsje het volgende:
ja, heb net gebeld. de gyn was midden in een operatie die uitliep, maar hij belt me vanavond zeker nog....
(voel me meteen zo stom, barst in tranen uit aan de telefoon met de verpleegster die ik aan de telefoon kreeg... die spanning kan best hoog zitten soms...)
het ging inderdaad om een belafspraak om te horen of ik zwanger was en hoeveel cryo's er over zijn gebleven na de punctie/terugplaatsing van deze ivf-poging...quote:Op donderdag 9 september 2010 17:18 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
krijg jij dan ook vandaag te horen of je zwanger bent? ik zou dan ook bellen en me zeker niet schuldig voelen
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:26 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
Oh gossie, wat vreselijk! Dit gevoel komt me erg bekend voor.
Ik hoop op een wonder voor je. En dat je snel gebeld wordt. Ik denk aan je
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:45 schreef Joene het volgende:
Kunnen we als het een jongetje word het ipv Frits Fridge noemen
Nee, Fridgequote:Op donderdag 9 september 2010 17:54 schreef mijsje het volgende:
[..]![]()
![]()
no way dat mijn kind Frits gaat heten...
humor moet kunnen toch we hebben al genoeg ellende met elkaar. 11 eskimo's zijn super!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 17:45 schreef Joene het volgende:
Misschien is je mijsje wel te porren voor Ridge...quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Misschien is je mijsje wel te porren voor Ridge...
[ afbeelding ]
En dan spreek jij het lekker gewoon uit als fRidge![]()
vind ik ook hoor, het is al verdrietig genoeg allemaal, beetje relativeren is wel prettig dan...quote:Op donderdag 9 september 2010 17:58 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
humor moet kunnen toch we hebben al genoeg ellende met elkaar. 11 eskimo's zijn super!!!
Hele dagen liggen hoeft inderdaad niet meer. Soms een beetje lopen anders heb ik straks nog kans op trombosequote:Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef mijsje het volgende:
[..]super Tally, ik ben echt zo blij voor je! Hoef je nu niet meer hele dagen te liggen? is het al wat veiliger wat dat betreft?
Om de beebies (het waren er 2) de kans te geven om te groeien. Omdat elke keer als ik iets deed (en dan heb ik het niet eens over zware dingen) begon ik te bloeden. Dus ze vertelde eerst dat ik tot aan de 14de week in bed moest blijven.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:19 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
waarom moest je dan de hele dag liggen??
gelukkig maar!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Hele dagen liggen hoeft inderdaad niet meer. Soms een beetje lopen anders heb ik straks nog kans op trombose![]()
11 eskimo's wat ontzettend goed!!!!!Eerst lekker op vakantie straks.. En dan weer opgeladen beginnen aan de volgende ronde..
![]()
SPOILER: ieuw bah... je kijkt toch he? ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:32 schreef mijsje het volgende:
[..]
gelukkig maar!lekker weer wat doen langzamerhand... en misschien thee/koffievisite weer over de vloer?
![]()
ja, ik viel bijna van m'n stoel van die 11 eskimootjes...buiten het slechte nieuws (dat de grootste klap al had gehad omdat ik al zo aan het bloeden was) was dat toch wel geweldig...
Dat kreeg ik al. Familie over de vloer danSPOILER: ieuw bah... je kijkt toch he? ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders werd ik gek!!! Zolang alleen in bed liggen.
Hubbie werkt gelukkig smorgens thuis en dan ben ik nog niet zo alleen. Maar smiddags werd ik echt gek.
Vorige week vrijdag heb ik de hele dag bij mijn ouders op de bank/bed gelegen en dat was heerlijk
Vertroeteld worden en even een andere omgeving. Morgen brengt hubbie me daar en dan blijf ik er weer een dagje
Die kutpillen had ik idd wel veel troep van in de onderbroek. Maar ik droeg een inlegkruisje en alles viel wel mee.
Ik deed het gewoon met de handAch even je handen onder de kraan en het is er weer af
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |