Och wat lief!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef twentemeisje het volgende:
Madonna, heb je intussen nog weer getest? Wat spannend morgen! Ik duim voor een skyhigh HCG-niveau!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Lois het volgende:
Verdorie ik lees het nu pas, Joene en Mijsje![]()
Dem!
ja in belgie zijn ze veel verder dan hier in NL, daar hebben ze ook een groot deel van de technieken uitgevonden die hier gebruikt worden, zoals ICSI en dergelijke. We zijn naar Belgie gegaan voor een second opinion, hier in NL houden ze zich allemaal aan hetzelfde protocol, van Groningen tot Maastricht het maakt niet uit. Vandaar onze doorverwijzing naar de belg.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef Jose81 het volgende:
LushLady, wat heftig zeg!! 11 miskramen... vreselijk...Hopelijk gaat de operatie die je hebt gehad een groot verschil maken en raak je gauw weer zwanger en gaat het dit keer wel goed... Mag ik vragen waarom jullie NL gyn jullie had doorverwezen naar België? Waren ze daar 'verder'?
We hebben nog geen enkele behandeling gehad hier in NL, alles is gewoon puur natuur, dus daar ligt het niet aan. We moeten nu echt gewoon afwachten hoe het afloopt, de belgische gyn geeft 90% garantie dat het goed zal komen, maar wij denken eerst zien dan geloven!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:19 schreef mijsje het volgende:
[..]
Lush-Lady...meisje meisje toch... wat vreselijk, 11 miskramen...
ik hoop dat je nu dan eindelijk ook op de goede weg bent... had je nog behandelingen in Nederland over, of is alles voor de verzekering opgebruikt en moet je nu uitwijken naar België?
Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:47 schreef IslaBonita het volgende:
Kolonia wat fijn dat jullie voor IUI mogen! En dat de zwemmers van je man goed zijn, da's al een hele zorg minder!
Ik heb trouwens ook Chlamydia gehad, jaren geleden, twee keer zelfs, tja, vreemdgangers die kerels, ik heb echt pech gehad, dus vandaar dat de gyn een kijkoperatie bij mij deed, even kijken of er geen verkelevingen waren. Was dus helemaal schoon! Hoop dat het enige probleem je baarmoederslijm is.. dan heb je echt een goeie kans met IUI!
Morgen nog niet hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:04 schreef Lush-lady het volgende:
Kolonia gaat voor een IUI morgen, ook heel spannend, op mijn vorige werk heb ik ook IUI's gedaan ofwel de zwemmertje klaarmaken voor het inbrengen, zo spannend werk.
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:04 schreef Lush-lady het volgende:
Als ik het een beetje goed begrijp zijn Tally en Madonna dus net zwanger, spannend hoor meiden. Hopen op een goede afloop!!
Kolonia gaat voor een IUI morgen, ook heel spannend, op mijn vorige werk heb ik ook IUI's gedaan ofwel de zwemmertje klaarmaken voor het inbrengen, zo spannend werk.
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken bij iedereen, succes.....
ps mis ik nog een maar anderen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |