abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:39:32 #101
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86173751
Madonna, heb je intussen nog weer getest? Wat spannend morgen! Ik duim voor een skyhigh HCG-niveau ^O^ ! :*
pi_86174164
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef twentemeisje het volgende:
Madonna, heb je intussen nog weer getest? Wat spannend morgen! Ik duim voor een skyhigh HCG-niveau ^O^ ! :*
Och wat lief!
Nee, ik durf niet meer. Kop in het zand en afleiding zoeken. Ik hoor het morgen wel. Misschien verwacht ik wel onterecht een donkerder streepje? Is dat niet later in de zwangerschap? Ik weet het niet, want ik heb het nog nooit meegemaakt. Dus als ik weer zou testen zou ik misschien weer depri worden...
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:58:56 #103
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86176853
Zou het ook niet doen, morgen hoor je meer en is het een betrouwbare meting, ze zetten het immers af tegen de concrete waarde van vorige week.

ik weet wel dat bij mij per merk de dikte van de streepjes varieerde. Hoe ver ben je nu precies?
pi_86177754
Dus morgen duimen we voor Madonna en Kolonia...
... en overmorgen voor mijsje. :* ^O^
pi_86179143
Mijn duimen krijgen het zwaar de komende dagen. Maar dat heb ik er graag voor over! :*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:52:50 #106
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86179589
Ik ga ook duimen :Y ^O^
Make love, not war ☮
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:01:36 #107
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86180061
Mijn duimen draaien mee! :*
Be happy with the little things in life
pi_86197071
Duidelijke diagnose. :)

Baarmoederslijm was mooi dik en het eitje was net gesprongen (er lag nog een plasje vocht in de baarmoeder).
De samenlevingstest was negatief: de zwemmers waren volstrekt onbeweeglijk.
29 september intakegesprek voor IUI.
Maar er is altijd nog een kans dat een paar snelle zwemmers toch de baarmoeder hebben gehaald.

Succes vandaag Madonna! ^O^
Hopelijk een mooie hoge HCG.
En anders hoor je gewoon bij die vrouwen met weinig HCG die toch een prima zwangerschap hebben :* .
pi_86198221
Ik zal morgen al onwijs blij zijn (en er zal een onwijze last van mijn schouders vallen) als ik morgen al 1 hartje te zien is. En als alles goed gaat met het andere kindje.
Dat ik niet meer in verwachting ben van een tweeling geloof ik nu wel maar ik wil weten hoe het met de ander is.
Gelukkig nog maar 1 dag wachten.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_86198240
Succes vandaag Madonna!
pi_86198318
:* Tally, ik kan me dat gevoel wel voorstellen... ik hoop ook zo ongelofelijk hard dat er minimaal 1 hartje te zien is... :*

Madonna, succes met je HCG! :)
pi_86206108
Thanks allemaal. Weet nog niks hoor. IK HOU HET NIET MEER van de zenuwen. Ze belden vanmorgen al, met de geweldige zin:
"Sorry dat ik u moet mededelen dat de uitslag van uw bloedonderzoek helaas...vanmiddag nog niet voor half 3 bekend is!"
Ik dacht dat ik het bestierf bij het eerste gedeelte van de zin.

Nu maar verder wachten...

En ik hoop voor ons allemaal snel goed nieuws. :* O+
pi_86206212
Kolonia, fijn dat je in ieder geval een eisprong hebt gehad. Dat is in ieder geval goed nieuws ^O^ . Ik vroeg op de hoeveelste dag van je cyclus je zat, omdat er naar mate je eisprong dichterbij komt, steeds beter toegankelijk slijm zou moeten hebben, waar de zaadjes door kunnen zwemmen (maar dat is natuurlijk oud nieuws voor je ;) ). Wij hebben ook een paar keer een samenlevingstest gehad en er was er één bij, waarbij ik al op dag 8 of 9 ofzo op moest komen draven... dat was veel te vroeg en dat bleek ook wel: geen enkel zaadje te zien... tenminste; ìk zag het niet, maar de fertiliteitsarts wel. Zij was toen dik tevreden. Onze aller eerste s.l test was veel leuker :+ : het krioelde van de zwemmers. Toen was het dan ook een stuk later in de cyclus. Beide s.l testen waren overigens in de tijd dat ik Clomid slikte...

Ik hoopte dat jij vroeg in je cyclus jouw s.l test had, zodat dat de oorzaak kon zijn van het ontbreken van zaad... 't is wel rot, zeg, dat er ook nu geen zwemmers te zien waren.. -O- :*

Madonna :X.. en? en? en? Ik hoop toch zo dat je een fijne, zorgeloze zwangerschap tegemoet gaat!! :*
Edit: Jemig, wat moet je geschrokken zijn met die zin :o ... pppfff... lekker handig om het zo te formuleren!! 8)7

Tally... ik hoop zo voor je dat je morgen minstens één kloppend hartje gaat zien... ik denk aan jullie!! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_86206420
Ze houden je wel in spanning Madonna. -O-

Wat een goed nieuws José!
Als het inderdaad aan afvallen ligt, is dat wel een hele prima motivator! ^O^
pi_86206496
Hoe laat mag je morgen naar je knipperlichtje kijken Tally.
Ik hoop zo voor jullie dat het allemaal goed gaat :*
pi_86206865
Einde van de middag pas. Rond 3 uur :')
pi_86207137
Kolonia dubbel nieuws dus, een beetje goed en een beetje minder goed. In elk geval een duidelijk verhaal, ik hoop heel erg dat het met IUI opgelost is voor jullie! :*

Tally, 3 uur pas morgen... dat wordt even nagels bijten nog.

Madonna... ik duim. ^O^
pi_86207723
tjonge... Madonna... wat duurt wachten toch lang... ik zit steeds te kijken hier of je al nieuws hebt... niet dus... :X

Dank je wel, Kolonia! :*
pi_86207972
Jose, ik had helemaal over je heengelezen! Wat goed dat je bloedt! :o Nou ja, je begrijpt wat ik bedoel. Kan heel goed liggen aan het afvallen hoor... was bij mij precies zo. Ga zo voort! :*
pi_86208078
Haha, ik snap het wel, hoor ;) ... dank je wel... lief van je :*
ben wel verbaasd dat het nu al de goede kant op lijkt te gaan... ben benieuwd hoe het de volgende maand gaat...!
pi_86208745
Oh ja, Mijsje mag/moet ook morgen.
Ik hoop dat de ellende van de bloedtest een beetje wordt goed gemaakt door een eskimo-elftal. :*
pi_86208905
Tjeeeezzzuuusss!! Eindelijk een telefoontje;
"helaas gaat het niet lukken!" Bleek dat ze weer de uitslag bedoelde!! Kortom; morgen na half 2 krijg ik pas de uitslag vanwege een kapot apparaat.
Maar de manier waarop dat gebracht wordt is toch te erg?! Heb ik ook gezegd hoor, zat gewoon te trillen vd zenuwen en als je dan "helaas" hoort, breekt meteen je hart.
Wat ook balen is, is dat manlief vandaag thuis was en morgen moet werken. Sorry voor deze ego-post, moest het ff kwijt....
pi_86209083
Jeetje, Madonna. -O-
Dat ze dat zo brengen zeg. :{w

Bah, wat naar dat je nu nóg een dag in zenuwen moet doorbrengen.
En nog alleen ook. :*
pi_86209166
Sjezus... wat een gedoe, zeg!! Wat SLORDIG!!! 8)7 :( o|O
Zit je nòg te stressen en in de zenuwen nu... :*
Enne... ego-post... we zaten op jou te wachten met nieuws... ;)
pi_86209890
Wat lomp zeg Madonna, om het zo te brengen. En nog een dag wachten... :{
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')