Kolonia, fijn dat je in ieder geval een eisprong hebt gehad. Dat is in ieder geval goed nieuws

. Ik vroeg op de hoeveelste dag van je cyclus je zat, omdat er naar mate je eisprong dichterbij komt, steeds beter toegankelijk slijm zou moeten hebben, waar de zaadjes door kunnen zwemmen (maar dat is natuurlijk oud nieuws voor je

). Wij hebben ook een paar keer een samenlevingstest gehad en er was er één bij, waarbij ik al op dag 8 of 9 ofzo op moest komen draven... dat was veel te vroeg en dat bleek ook wel: geen enkel zaadje te zien... tenminste; ìk zag het niet, maar de fertiliteitsarts wel. Zij was toen dik tevreden. Onze aller eerste s.l test was veel leuker

: het krioelde van de zwemmers. Toen was het dan ook een stuk later in de cyclus. Beide s.l testen waren overigens in de tijd dat ik Clomid slikte...
Ik hoopte dat jij vroeg in je cyclus jouw s.l test had, zodat dat de oorzaak kon zijn van het ontbreken van zaad... 't is wel rot, zeg, dat er ook nu geen zwemmers te zien waren..
Madonna

.. en? en? en? Ik hoop toch zo dat je een fijne, zorgeloze zwangerschap tegemoet gaat!!
Edit: Jemig, wat moet je geschrokken zijn met die zin

... pppfff... lekker handig om het zo te formuleren!!
Tally... ik hoop zo voor je dat je morgen minstens één kloppend hartje gaat zien... ik denk aan jullie!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**Life is e@sier with your eyes closed**