abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86248196
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:13 schreef mijsje het volgende:
ja, heb net gebeld. de gyn was midden in een operatie die uitliep, maar hij belt me vanavond zeker nog....
(voel me meteen zo stom, barst in tranen uit aan de telefoon met de verpleegster die ik aan de telefoon kreeg... die spanning kan best hoog zitten soms... :@ )
Oh gossie, wat vreselijk! Dit gevoel komt me erg bekend voor.
Ik hoop op een wonder voor je. En dat je snel gebeld wordt. Ik denk aan je :*
pi_86248340
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:18 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

krijg jij dan ook vandaag te horen of je zwanger bent? ik zou dan ook bellen en me zeker niet schuldig voelen
het ging inderdaad om een belafspraak om te horen of ik zwanger was en hoeveel cryo's er over zijn gebleven na de punctie/terugplaatsing van deze ivf-poging...
nou was het zwanger wel/niet niet zo spannend meer, omdat ik al vanaf zondag aan het bloeden ben, dus daar reken ik niet meer op, maar ik ben op van de zenuwen over hoeveel embryo's het overleeft hebben de vriezer in...

quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:26 schreef Madonna77 het volgende:

[..]

Oh gossie, wat vreselijk! Dit gevoel komt me erg bekend voor.
Ik hoop op een wonder voor je. En dat je snel gebeld wordt. Ik denk aan je :*
:* dank je :*
ik had ook gelezen van jouw goede uitslag! :* geweldig! :*
pi_86248416
klinkt inderdaad spannend, ik duim mee voor je
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_86248638
nou, ik ben net gebeld... ik ben dus inderdaad niet zwanger, wat ik al had verwacht door het bloeden.

maar van de 11 embryo's die over waren na de terugplaatsing zijn er ... tromgeroffel ... 11 succesvol ingevroren... *O* en dan mogen er ook per 2 teruggeplaatst worden.
deels negatief nieuws maar niet zo'n grote klap meer (scheelt wel...) en deels heel positief nieuws. hij zei nog dat het uitzonderlijk goed was dat ze alle 11 goed ingevroren konden worden...

geeft je toch te denken... van de 15 follikels op de echo dus 13 eicellen met de punctie, waarvan 12 bevrucht, waarvan 11 prima cryo's... waarom lukt dat allemaal zo geweldig, terwijl het niet wil uitgroeien tot een baby? ik snap het niet...
pi_86248752
en 6 weken geen ziekenhuis *O*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_86248772
en een vliegvakantie om even op adem te komen *O*
pi_86248823
11 diepvriesbabies! ;)

Super joh! En diepvrieskindjes zijn ook heel leuk ;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 9 september 2010 @ 17:45:36 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86248868
Mijsje 11 eskimo's in de vriezer. Dat is wel veel zeg!! Idd heel dubbel, aan de ene kant goed nieuws, maar de teleurstelling blijft :* in oktober lekker genieten van jullie vakantie en dan kunnen jullie er weer met frisse moed tegenaan :*
Be happy with the little things in life
pi_86248874
Kunnen we als het een jongetje word het ipv Frits Fridge noemen :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_86248906
of is dit teveel ict humor :{
pi_86248910
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:45 schreef Joene het volgende:
:D Heel hip!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86248993
11 eskimo's!!!! Waatttt! Dat is echt veel! Dit moet heel erg goed komen. Dit is precies de hoop die je weer even nodig had.
^O^ :*
pi_86249101
Ik kom hier eigenlijk nooit.. maar ik moet nu echt even zeggen: Mijsje :* :*
Niet mieten! Door gieten!
pi_86249166
quote:
_O-

Natuurlijk had ik jullie vandaag een nog veel beter bericht gegund, maar godzijdank is het 'iglo-nieuws' wel helemaal super! ELF! Daar moet toch een beebje uitkomen!!! :*
pi_86249199
quote:
:D _O-
no way dat mijn kind Frits gaat heten... }:|

:* bedankt allemaal... inderdaad heel jammer voor nu, maar toch ben ik inderdaad de hoop niet helemaal kwijt... 11... niet te geloven... zo bijzonder dat ze allemaal bewaard konden worden... zo stom dat ik die ene dan niet zelf kon bewaren... zucht... even uitblazen en weer doorgaan...
vanaf week 42 (de week van de herfstvakantie) mag ik bellen als ik ongesteld wordt. dan krijgen we nieuwe uitleg over medicatie, omdat dat anders gaat zijn dan toen we voor de punctie gingen...

[ Bericht 23% gewijzigd door mijsje op 09-09-2010 18:02:55 ]
pi_86249321
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:54 schreef mijsje het volgende:

[..]

:D _O-
no way dat mijn kind Frits gaat heten... }:|
Nee, Fridge *)
pi_86249322
quote:
humor moet kunnen toch we hebben al genoeg ellende met elkaar. 11 eskimo's zijn super!!!
pi_86249452
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:58 schreef Joene het volgende:

[..]

Nee, Fridge *)
Misschien is je mijsje wel te porren voor Ridge...

En dan spreek jij het lekker gewoon uit als fRidge :o
pi_86249539
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:58 schreef Joene het volgende:

[..]

Nee, Fridge *)
o|O
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:02 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Misschien is je mijsje wel te porren voor Ridge...
[ afbeelding ]
En dan spreek jij het lekker gewoon uit als fRidge :o
:o Ridge... bleh... :+
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:58 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

humor moet kunnen toch we hebben al genoeg ellende met elkaar. 11 eskimo's zijn super!!!
vind ik ook hoor, het is al verdrietig genoeg allemaal, beetje relativeren is wel prettig dan... :)
en inderdaad, 11 van de 11... ik kan het bijna niet geloven... net zo goed dat ik niet kon geloven dat 12 van de 13 bevrucht waren...
pi_86249859
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef mijsje het volgende:

[..]

O+ super Tally, ik ben echt zo blij voor je! Hoef je nu niet meer hele dagen te liggen? is het al wat veiliger wat dat betreft? :*
Hele dagen liggen hoeft inderdaad niet meer. Soms een beetje lopen anders heb ik straks nog kans op trombose :')
11 eskimo's wat ontzettend goed!!!!! *O* Eerst lekker op vakantie straks.. En dan weer opgeladen beginnen aan de volgende ronde.. *O* *O*
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:19 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

waarom moest je dan de hele dag liggen??
Om de beebies (het waren er 2) de kans te geven om te groeien. Omdat elke keer als ik iets deed (en dan heb ik het niet eens over zware dingen) begon ik te bloeden. Dus ze vertelde eerst dat ik tot aan de 14de week in bed moest blijven.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_86250153
gelukkig is het liggen wel voor een goede zaak geweest, hopelijk blijft deze kleine wel zitten, het is spannend ik weet het maar al te goed. Succes en veel geluk
pi_86250308
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:16 schreef Tally het volgende:

[..]

Hele dagen liggen hoeft inderdaad niet meer. Soms een beetje lopen anders heb ik straks nog kans op trombose :')
11 eskimo's wat ontzettend goed!!!!! *O* Eerst lekker op vakantie straks.. En dan weer opgeladen beginnen aan de volgende ronde.. *O* *O*
gelukkig maar! :* lekker weer wat doen langzamerhand... en misschien thee/koffievisite weer over de vloer? :+

ja, ik viel bijna van m'n stoel van die 11 eskimootjes... :D buiten het slechte nieuws (dat de grootste klap al had gehad omdat ik al zo aan het bloeden was) was dat toch wel geweldig...

SPOILER: ieuw bah... je kijkt toch he? ;)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86250432
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:32 schreef mijsje het volgende:

[..]

gelukkig maar! :* lekker weer wat doen langzamerhand... en misschien thee/koffievisite weer over de vloer? :+

ja, ik viel bijna van m'n stoel van die 11 eskimootjes... :D buiten het slechte nieuws (dat de grootste klap al had gehad omdat ik al zo aan het bloeden was) was dat toch wel geweldig...

SPOILER: ieuw bah... je kijkt toch he? ;)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kreeg ik al. Familie over de vloer dan ;) Anders werd ik gek!!! Zolang alleen in bed liggen.
Hubbie werkt gelukkig smorgens thuis en dan ben ik nog niet zo alleen. Maar smiddags werd ik echt gek.
Vorige week vrijdag heb ik de hele dag bij mijn ouders op de bank/bed gelegen en dat was heerlijk :D
Vertroeteld worden en even een andere omgeving. Morgen brengt hubbie me daar en dan blijf ik er weer een dagje O+

Die kutpillen had ik idd wel veel troep van in de onderbroek. Maar ik droeg een inlegkruisje en alles viel wel mee.
Ik deed het gewoon met de hand :P Ach even je handen onder de kraan en het is er weer af ;)
pi_86250521
:D lekker hoor, fijn bij je ouders... :* laat je maar lekker vertroetelen... O+

en met de hand, ik heb van die korte vingertjes, dus ik kan helemaal niet diep komen zelf... heb ik ook problemen mee met tampons... ik was dus blij dat het AMC zo'n applicator had, ik had er ook naar gevraagd bij ons eigen ziekenhuis, maar die hadden daar nog nooit van gehoord... :)
pi_86250576
Ik had bij de assistent in het weekend een dopje gekregen om die pregnyl flesjes makkelijk mee af te breken.
Toen ik heb kwijt was (of ik denk vergeten bij die afspraak) en ik vroeg het aan een andere assistent wist ze niet eens van het bestaan af :') en dat was in hetzelfde ziekenhuis :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')