abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 september 2010 @ 15:45:22 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86244451
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:38 schreef Tally het volgende:
Er is er nog maar 1 over. Maar alles gaat goed met deze O+ 2,11 cm groot. En alles dr op en dr aan. Beentjes O+ Armpjes O+ En het zwom lekker rond in mijn buik. Het was erg bewegelijk.

[ afbeelding ]

Die andere is waarschijnlijk bezig met afvloeien. Althans dat hopen we. Volgens mij ben ik van de week al wat vruchtwater verloren. Het andere vruchtzakje ziet er kleiner uit dan deze. Al is dat natuurlijk ook wat we hopen. Nog even spannend. Dat mijn lichaam dit wondertje wil houden en de ander gewoon netjes afvloeit. Maar dat weten we pas over een 3 tot 4 tal weken. Maandag 20 september weer een echo.
Zo'n echo had ik ook ooit O+ Zo'n lief klein sneeuwpoppetje O+

Zien we jullie volgende week of is rust nog steeds het advies?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_86244514
Is de ivf van mijsje niet gelukt? -O-

Verdorrie! Dat zuigt echt! Zijn er cryo's?

-Ik moet ff teruglezen!-
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86244552
wat een leuk sneeuwpoppetje, ik herken ze ook maar al te goed. Ziet er wel goed uit, wees er mar trots op Tally, hoe ver ben je nu??? ik denk zo'n 8 wk als ik naar de grote van de kleine kijk.

Is deze met een beetje hulp gemaakt of gewoon puur natuur?? en heb je al kids?? (sorry ik blijf nog een btje nieuw... :Y )
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_86244620
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:45 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zo'n echo had ik ook ooit O+ Zo'n lief klein sneeuwpoppetje O+

Zien we jullie volgende week of is rust nog steeds het advies?
Zoals het er nu naar uit ziet, zie je ons gewoon volgende week. Rust is nog het advies maar ik wil geen bedrust meer. :)
Alleen kan ik geen echt verre wandelingen maken enzo, maar we zien er naar uit om jullie weer eens te zien! O+
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:48 schreef Lush-lady het volgende:
wat een leuk sneeuwpoppetje, ik herken ze ook maar al te goed. Ziet er wel goed uit, wees er mar trots op Tally, hoe ver ben je nu???
Morgen ben ik 9 weken. Dus we zitten nu nog steeds in die spannende weken. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_86244738
Wat een prachtige echo Tally!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86244749
Jippie! *O* *O* *O* Tally! *O* *O* *O* Wat fijn dat alles goed was met dit kindje! Gefeliciteerd!! Zal toch een hele geruststelling zijn voor jullie! :*

Nu verder wachten op goed nieuws van Madonna en Mijsje...! O-)
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_86244850
Een hele geruststelling O+ Er is nu zo'n last van onze schouders gevallen.
Misschien gek want we moeten nog een tijdje maar het voelt onwijs goed nu.
En we gaan er nu gewoon van genieten! O+
  donderdag 9 september 2010 @ 16:04:58 #158
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86245135
Tally *O* wat fijn dat het goed gaat met het andere kindje.. En nu proberen lekker te gaan genieten van je zwangerschap :*

Een vervelende vraag misschien, maar wat gebeurt er eigelijk als het andere vruchtje niet afvloeit??

Is mijsje al gespot en Madonna??
Be happy with the little things in life
pi_86245253
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef droomvrouwtje het volgende:
Tally *O* wat fijn dat het goed gaat met het andere kindje.. En nu proberen lekker te gaan genieten van je zwangerschap :*

Een vervelende vraag misschien, maar wat gebeurt er eigenlijk als het andere vruchtje niet afvloeit??

Is mijsje al gespot en Madonna??
Dan kan het in de weg gaan zitten voor het groeiende vruchtje. En daarom is het nu tot aan de 14de week echt spannend hoe het allemaal gaat lopen. Maar de dokter vond het een goed teken dat het kindje lekker bewegelijk was. Het was aan het spartelen met de armpjes O+
Mja... Toch blijft het spannend. Hopelijk groeit het vruchtzakje niet mee en ben ik inderdaad van de week vruchtwater kwijt geraakt. Het lag wel heel raar naar onder net een rookpluim zeg maar naar de baarmoedermond toe. Daarom zijn wij positief.
pi_86245287
Tally, wat fijn dat dit mini-mensje het goed doet! Spannend toch allemaal :*
Fake it till you make it...
pi_86245356
Tally, klinkt goed...! ^O^ Ik hoop echt dat het allemaal goed uit gaat pakken. Geniet van het mooie nieuws van vandaag! Je wordt gewoon mama...eindelijk... O+
pi_86245539
Goed nieuws! Waardes van 2500! Bedankt voor jullie duimen. ^O^

Nu duim ik voor jullie allemaal. O+ ^O^
pi_86245586
klinkt ook goed madonna, gefeliciteerd! op naar de volgende mooie echo. Wanneer mag je??
pi_86245768
Pfewwwwww wat een opluchting meiden!!!

Tally, je beeb is okee! Helaas geen verrassing in de zin van toch een levend tweede kindje, maar gelukkig alles verder wel goed. Op naar 20 september *O*! :* Ik kan trouwens je echo niet zien...

Madonna, yes!!! En nu gaan genieten met een hoofdletter G! :*

Hoe laat moest mijsje naar het zkh?
  donderdag 9 september 2010 @ 16:36:40 #165
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86246346
Tally goed nieuws! *O*
Het andere vruchtje kan ook nog gewoon 'verdwijnen' zonder dat je er wat van merkt verder.. een zgn 'vanishing twin'.
Maar nu gewoon 30 weken geen rarigheid meer en dan gewoon een mooi poppetje uitpersen ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_86247121
Tally w/ Wat een prachtige baby! En evengoed het verdriet om het verlies van je andere baby, wat lijkt me dat krom. Probeer van deze mooie baby te genieten, hopelijk verloopt de rest van je zwangerschap zorgeloos. :*
  donderdag 9 september 2010 @ 16:58:22 #167
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_86247230
Wat een goede berichten vandaag *O*

Tally een spartelend oO<

Madonna echt zwanger *O*
pi_86247369
-O- :'( ik ben gewoon nog steeds niet gebeld! :( :'(
ik ga zo afdeling verloskunde maar bellen, misschien verlost hij (de gyn) net een baby... ik wil wel weten of ik nog gebeld ga worden, zit er best doorheen op het moment...
pi_86247387
O, gelukkig, goed nieuws voor Tally en Madonna! *O* Ik zie alleen de echo niet. ;(

Ik denk aan je, mijsje. :*

En kilo's eraf bij José, olé, olé! *O*

Spannend bij jou, Kolonia. Ik ben benieuwd of ze je nog verder willen onderzoeken.

Lush-Lady, wat vreselijk, 11 miskramen! Ik heb er 3 gehad en heb daar al een aardige klap van gehad, maar 11... Ik mag nu ook laten onderzoeken of ik heb wat jij had (tussenschotje, noem ik het steeds). Daar kwam onze gyn zelf mee. De kans is klein maar ik wil het toch wel laten bekijken.
Ik hoop dat de operatie bij jou heeft geholpen en dat je heel snel zwanger bent!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_86247610
w/ *O* w/ Hoera! w/ *O* w/ Méér goed nieuws!! Madonna, wat fijn!!! Het grote genieten kan nu echt gaan genieten... het is zo fijn en bijzonder om zwanger te zijn O+ ... Gefeliciteerd! *O* :*

Mijsje, wat gek dat je nog steeds niet gebeld bent... heb je inmiddels zelf al gebeld? :*
pi_86247765
ja, heb net gebeld. de gyn was midden in een operatie die uitliep, maar hij belt me vanavond zeker nog....
(voel me meteen zo stom, barst in tranen uit aan de telefoon met de verpleegster die ik aan de telefoon kreeg... die spanning kan best hoog zitten soms... :@ )
pi_86247805
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:08 schreef Tally het volgende:

[..]

Dan kan het in de weg gaan zitten voor het groeiende vruchtje. En daarom is het nu tot aan de 14de week echt spannend hoe het allemaal gaat lopen. Maar de dokter vond het een goed teken dat het kindje lekker bewegelijk was. Het was aan het spartelen met de armpjes O+
Mja... Toch blijft het spannend. Hopelijk groeit het vruchtzakje niet mee en ben ik inderdaad van de week vruchtwater kwijt geraakt. Het lag wel heel raar naar onder net een rookpluim zeg maar naar de baarmoedermond toe. Daarom zijn wij positief.
O+ super Tally, ik ben echt zo blij voor je! Hoef je nu niet meer hele dagen te liggen? is het al wat veiliger wat dat betreft? :*
pi_86247985
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:13 schreef mijsje het volgende:
ja, heb net gebeld. de gyn was midden in een operatie die uitliep, maar hij belt me vanavond zeker nog....
(voel me meteen zo stom, barst in tranen uit aan de telefoon met de verpleegster die ik aan de telefoon kreeg... die spanning kan best hoog zitten soms... :@ )
krijg jij dan ook vandaag te horen of je zwanger bent? ik zou dan ook bellen en me zeker niet schuldig voelen
pi_86247999
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef mijsje het volgende:

[..]

O+ super Tally, ik ben echt zo blij voor je! Hoef je nu niet meer hele dagen te liggen? is het al wat veiliger wat dat betreft? :*
waarom moest je dan de hele dag liggen??
  donderdag 9 september 2010 @ 17:24:56 #175
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86248159
Oké dankjewel voor het antwoord tally :*

Oh mijsje toch :* ik hoop dat ze je snel bellen

Madonna whoehoe *O* je word gewoon mama!!
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')