quote:Bij ons -golfer en ik- is het na ons samenwonen van 6 jaar geleden een samensmelting van 2 levens.
Met hier en daar wat anders of wat 'nieuws' wat ook zomaar van marktplaats kan komen. We voelen ons hier heel erg thuis, goeie sfeer en lekker zen. Dát moet je zien te bereiken op je thuisplek. En hoe het er dan ook uitziet is zéér persoonlijk
Binnenkort zal ik even een fotorondje maken in ons huis.
quote:Bij ons -golfer en ik- is het na ons samenwonen van 6 jaar geleden een samensmelting van 2 levens.
Met hier en daar wat anders of wat 'nieuws' wat ook zomaar van marktplaats kan komen. We voelen ons hier heel erg thuis, goeie sfeer en lekker zen. Dát moet je zien te bereiken op je thuisplek. En hoe het er dan ook uitziet is zéér persoonlijk
Het is wat behelpen met z'n tweetjes en de kat, maar het gaat net.quote:
Kijk, jullie inrichting vind ik nou gewoon een echt huis. Organisch gevormd, niet bedacht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik zei al : een samensmelting van 2 lange hectische levens van 50'ers dus niet al te nieuw spul
En van sommige meubels/spullen tijdens de verhuizing konden óf golfer óf ik geen afscheid nemen, dus compromissen dan maar![]()
Ik hou natuurlijk van de kleur muur in je keukenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Net even rondje huis gedaan (behalve boven, dat komt later wel)
Let niet op de kwaliteit vd foto's, het gaat om de indruk![]()
Het is een drive in woning :
Voorkant :
[ afbeelding ]
Halletje :
[ afbeelding ]
Links in het halletje de deur naar de garage die in de winter opgeruimd wordt zodat de auto naar binnen kan....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan de gang naar de tuinkamer :
[ afbeelding ]
Tuinkamer links :
[ afbeelding ]
en rechts :
[ afbeelding ]
Naar de tuin :
[ afbeelding ]
En de achterkant van de woning :
[ afbeelding ]
Al het parket op de vloer, behalve het laminaat van de woonkamer, lag er al in en was in goeie conditie, dus hebben we het lekker laten liggen... tis niet helemaal onze smaak trouwens
Dan lopen we naar boven :
[ afbeelding ]
Naar de woonkamer vanuit verschillende kanten een foto :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de woonkamer grenst een balkon waar je op de tuin kijkt :
[ afbeelding ]
En de keuken :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat een FANTASTISCH kleed onder jullie tafel! Hoe ben je daar aan gekomen??
Staat bij de foto hoorquote:Het kleed op de grond hebben we in Turkije op een vakantie ons aan laten smeren gekocht, het is "de uil en de vrouw" van Mirõ.
Vóór buiten is ook idd niet mooi,, achter vind ik wel meevallenquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:35 schreef sigme het volgende:
Kijk, jullie inrichting vind ik nou gewoon een echt huis. Organisch gevormd, niet bedacht.
Ik vind het parket wel mooi, maar ik heb een rare smaak. En ik vind jullie huis aan de buitenkant echt heel lelijk; gelukkig woon je erin. Wel fijn, met tuin & balkon, lijkt me. Beetje gunstig gelegen?
Hehe, zie het nu ook..sorry. Maar wat een geweldig kleed!quote:
Die salontafel en bank zijn fantastisch! Misschien heb ik het even gemist, maar waar komen die vandaan, als ik mag vragen?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef Ang3l het volgende:
De salontafel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar hebben we een knopje voorquote:
Belangrijk inderdaad!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis een warm kleed in de zithoek rijst
Heej, thanks!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:49 schreef sjaakspark het volgende:
Ik vind het er leuk uitzien Rijsttafel, alleen jammer van dat houten rek. Hout zie je verder nergens, hij zou beter passen als hij dezelfde kleur heeft als de rest van je meubels
Zit je met een verrekijker op de bank als je tv aan t kijken bent?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:31 schreef rijsttafel het volgende:
Grappig topic.
M'n huiskamer. Interieurtips zijn altijd welkom!
De keuken is te klein om normaal te fotograferen en de slaapkamer is privé, dus hier moeten jullie het mee doen.![]()
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, jullie inrichting vind ik nou gewoon een echt huis. Organisch gevormd, niet bedacht.
Ik vind het contrast tussen de best wel nette inrichting en de waterpijp grappig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:31 schreef rijsttafel het volgende:
Grappig topic.
M'n huiskamer. Interieurtips zijn altijd welkom!
De keuken is te klein om normaal te fotograferen en de slaapkamer is privé, dus hier moeten jullie het mee doen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tafel van een deur heb ik zelf gemaakt. Hier lees je hoe ik het heb gedaan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:50 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Die salontafel en bank zijn fantastisch! Misschien heb ik het even gemist, maar waar komen die vandaan, als ik mag vragen?
En ik weet even niet meer van wie het is, maar dat huis met die zelfgemaakte tafel (van een deur? dat wilde ik ook eigenlijk!) en die vele schilderijtjes boven de tafel, is fantastisch! Leuke stijl die hele woning! Hou ik van.
En Lottekoekkie, mooie nieuwe inrichting!!!(Heel anders, maar ik vind beide mooi)
Trendhopperquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:50 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Die salontafel en bank zijn fantastisch! Misschien heb ik het even gemist, maar waar komen die vandaan, als ik mag vragen?
Echt? Haha... Daar was ik nou nooit opgekomen...quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 02:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Zit je met een verrekijker op de bank als je tv aan t kijken bent?
Thanksquote:Op zondag 5 september 2010 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het contrast tussen de best wel nette inrichting en de waterpijp grappig.
Een kleed zou je zithoek inderdaad wat knusser maken. En ik zou proberen wat meer rust te krijgen in het hoekje waar je bureau staat, bijvoorbeeld door dingen weg te halen (het tweede tafeltje maakt dat het eruit ziet alsof je hebt moeten proppen) en schapjes op te hangen. Je zou ook je gitaar op kunnen hangen. De plant daar in de hoek zou ik vervangen door iets groens (niet te hoog en groot!) op de eettafel. Ik weet niet of je van planten houdt en er goed voor zorgt, maar ik heb zelf bij de intratuin wel eens grappige cactusplantjes gekocht en er drie bij elkaar in een pot gezet. Dat zag er leuk en kleurrijk uit zonder te veel ruimte in beslag te nemen (en ze behoeven weinig zorg).
quote:Op zondag 5 september 2010 10:34 schreef vamperotica het volgende:
Bluezz...Je huis komt me zoooo bekend voor...
Je zithoek vind ik echt tof.quote:
Ik kijk m'n ogen uit bij van die gestylde inrichtingen, die bedacht en vervolgens gekocht zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Leuk topic!
Wat een bullshit om het te scharen onder geestelijke armoe, serieus! Omdat er over nagedacht is? Wat is daar geestelijke armoe aan?quote:Op zondag 5 september 2010 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kijk m'n ogen uit bij van die gestylde inrichtingen, die bedacht en vervolgens gekocht zijn.
En ik vind het lelijk en getuigen van geestelijke armoe, maar dat is persoonlijke smaak. Zie de discussie in de laatste 100 posts van het vorige topic. Daar ook plaatjes van mijn huis.
Voor sommige mensen is "bij elkaar gescharreld" zelfs een gevoel van armoe.quote:Op zondag 5 september 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een bullshit om het te scharen onder geestelijke armoe, serieus! Omdat er over nagedacht is? Wat is daar geestelijke armoe aan?
Geen ideeeeeee?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |