Belangrijk inderdaad!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis een warm kleed in de zithoek rijst
Heej, thanks!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:49 schreef sjaakspark het volgende:
Ik vind het er leuk uitzien Rijsttafel, alleen jammer van dat houten rek. Hout zie je verder nergens, hij zou beter passen als hij dezelfde kleur heeft als de rest van je meubels
Zit je met een verrekijker op de bank als je tv aan t kijken bent?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:31 schreef rijsttafel het volgende:
Grappig topic.
M'n huiskamer. Interieurtips zijn altijd welkom!
De keuken is te klein om normaal te fotograferen en de slaapkamer is privé, dus hier moeten jullie het mee doen.![]()
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, jullie inrichting vind ik nou gewoon een echt huis. Organisch gevormd, niet bedacht.
Ik vind het contrast tussen de best wel nette inrichting en de waterpijp grappig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:31 schreef rijsttafel het volgende:
Grappig topic.
M'n huiskamer. Interieurtips zijn altijd welkom!
De keuken is te klein om normaal te fotograferen en de slaapkamer is privé, dus hier moeten jullie het mee doen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tafel van een deur heb ik zelf gemaakt. Hier lees je hoe ik het heb gedaan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:50 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Die salontafel en bank zijn fantastisch! Misschien heb ik het even gemist, maar waar komen die vandaan, als ik mag vragen?
En ik weet even niet meer van wie het is, maar dat huis met die zelfgemaakte tafel (van een deur? dat wilde ik ook eigenlijk!) en die vele schilderijtjes boven de tafel, is fantastisch! Leuke stijl die hele woning! Hou ik van.
En Lottekoekkie, mooie nieuwe inrichting!!!(Heel anders, maar ik vind beide mooi)
Trendhopperquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:50 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Die salontafel en bank zijn fantastisch! Misschien heb ik het even gemist, maar waar komen die vandaan, als ik mag vragen?
Echt? Haha... Daar was ik nou nooit opgekomen...quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 02:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Zit je met een verrekijker op de bank als je tv aan t kijken bent?
Thanksquote:Op zondag 5 september 2010 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het contrast tussen de best wel nette inrichting en de waterpijp grappig.
Een kleed zou je zithoek inderdaad wat knusser maken. En ik zou proberen wat meer rust te krijgen in het hoekje waar je bureau staat, bijvoorbeeld door dingen weg te halen (het tweede tafeltje maakt dat het eruit ziet alsof je hebt moeten proppen) en schapjes op te hangen. Je zou ook je gitaar op kunnen hangen. De plant daar in de hoek zou ik vervangen door iets groens (niet te hoog en groot!) op de eettafel. Ik weet niet of je van planten houdt en er goed voor zorgt, maar ik heb zelf bij de intratuin wel eens grappige cactusplantjes gekocht en er drie bij elkaar in een pot gezet. Dat zag er leuk en kleurrijk uit zonder te veel ruimte in beslag te nemen (en ze behoeven weinig zorg).
quote:Op zondag 5 september 2010 10:34 schreef vamperotica het volgende:
Bluezz...Je huis komt me zoooo bekend voor...
Je zithoek vind ik echt tof.quote:
Ik kijk m'n ogen uit bij van die gestylde inrichtingen, die bedacht en vervolgens gekocht zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Leuk topic!
Wat een bullshit om het te scharen onder geestelijke armoe, serieus! Omdat er over nagedacht is? Wat is daar geestelijke armoe aan?quote:Op zondag 5 september 2010 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kijk m'n ogen uit bij van die gestylde inrichtingen, die bedacht en vervolgens gekocht zijn.
En ik vind het lelijk en getuigen van geestelijke armoe, maar dat is persoonlijke smaak. Zie de discussie in de laatste 100 posts van het vorige topic. Daar ook plaatjes van mijn huis.
Voor sommige mensen is "bij elkaar gescharreld" zelfs een gevoel van armoe.quote:Op zondag 5 september 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een bullshit om het te scharen onder geestelijke armoe, serieus! Omdat er over nagedacht is? Wat is daar geestelijke armoe aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |