abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86035027
Omdat het gewoon leuk is!
Laat hier andere Fok!kers een kijkje bij je thuis nemen, ter inspiratie en voor de fun.

Vorige topics:

*Vintage* Mag ik even binnen kijken?! *O*
Mag ik even binnenkijken #2
Mag ik even binnen kijken #3

Ik sloot de vorige met de post :
quote:
Bij ons -golfer en ik- is het na ons samenwonen van 6 jaar geleden een samensmelting van 2 levens.
Met hier en daar wat anders of wat 'nieuws' wat ook zomaar van marktplaats kan komen. We voelen ons hier heel erg thuis, goeie sfeer en lekker zen. Dát moet je zien te bereiken op je thuisplek. En hoe het er dan ook uitziet is zéér persoonlijk :)
Binnenkort zal ik even een fotorondje maken in ons huis.
pi_86035065
Dichtbij de Oude Gracht!
pi_86035087
Leuk Bluezz dat je een fotorondje doet!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:35:44 #4
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86035433
Die foto's van Megja zijn luk O+ Kijk, dat is ook een heel persoonlijk niet super strak van alles wat interieur... maar hier past het gewoon WEL leuk en spontaan bij elkaar! Mooi!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_86035757
Wij hadden eerst allemaal gekregen meubels van familie en van marktplaatst gehaald, nooit echt onze smaak maar ja, je moet iets als je niet veel geld te besteden hebt.
De meubels die we wel leuk vonden waren toen gewoon te duur en niet tweedehands te krijgen.

Nu hebben we dat dus wel en vind het heerlijk die rust en eenheid in huis.

Een bank moet bij mij bovenal functioneel zijn, hij moet heerlijk zitten en liggen en als hij dan ook nog mooi is is het helemaal geweldig.
Daarom wilde ik geen bank met houten rechte leuningen, ik vind het mooi, maar vind het niet lekker liggen en zitten.
Daarnaast moest het een makkelijke schoon te houden stof zijn ivm katten en kinderen.

Ben dus erg blij met ons bankstel aangezien die alles heeft wat we willen.

Bleuzz, ben erg benieuwd naar jullie inrichting! :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:48:59 #6
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86035977
@ Lottekoekkie als je weer meeleest: strak interieurtje hoor, heel erg mooi!!
Ik was al benieuwd naar hoe het er bij jou uitzag nav je reacties in mijn topic.

Ik ben nog steeds bezig met mijn inrichting dus foto's van het eindresultaat post ik hier nog (of in mijn eigen topic natuurlijk).
Project gordijnen ophangen / op maat maken is al de hele week bezig en nog steeds niet klaar..
Puinhoop is het hier...
Heel erg leuk om de ideeën van anderen hier te zien, en inspiratie uit te halen evt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_86037138
Net even rondje huis gedaan (behalve boven, dat komt later wel)
Let niet op de kwaliteit vd foto's, het gaat om de indruk :s)

Het is een drive in woning :

Voorkant :

Halletje :

Links in het halletje de deur naar de garage die in de winter opgeruimd wordt zodat de auto naar binnen kan....

Dan de gang naar de tuinkamer :

Tuinkamer links :

en rechts :

Naar de tuin :

En de achterkant van de woning :

Al het parket op de vloer, behalve het laminaat van de woonkamer, lag er al in en was in goeie conditie, dus hebben we het lekker laten liggen... tis niet helemaal onze smaak trouwens ;)

Dan lopen we naar boven :

Naar de woonkamer vanuit verschillende kanten een foto :

Aan de woonkamer grenst een balkon waar je op de tuin kijkt :

En de keuken :

quote:
Bij ons -golfer en ik- is het na ons samenwonen van 6 jaar geleden een samensmelting van 2 levens.
Met hier en daar wat anders of wat 'nieuws' wat ook zomaar van marktplaats kan komen. We voelen ons hier heel erg thuis, goeie sfeer en lekker zen. Dát moet je zien te bereiken op je thuisplek. En hoe het er dan ook uitziet is zéér persoonlijk :)
pi_86037997
Drive in woningen O+ vind ze zo gaaf!
Je hebt wel veel aparte meubelen, kleden en schilderijen zeg! Leuk!
Geen standaard inrichting ;) het groen in de keuken en het kleed met schilderij zijn gaaf!
Vind het parket echt spuuglelijk :@ maar het laminaat mooi :Y
Wel veel ruimte zeg! Ben benieuwd naar boven.
pi_86038242
Ik zei al : een samensmelting van 2 lange hectische levens van 50'ers dus niet al te nieuw spul ;)
En van sommige meubels/spullen tijdens de verhuizing konden óf golfer óf ik geen afscheid nemen, dus compromissen dan maar *; ;)

Parket is lelijk, maar wij zien het al niet meer eerlijk gezegd, het ligt best en het laminaat is wél onze smaak... mooi bij het groen vd keuken bijvoorbeeld.

Het kleed op de grond hebben we in Turkije op een vakantie ons aan laten smeren gekocht, het is "de uil en de vrouw" van Mirõ. Aan de muur boven de bank hangt een erfstuk : Een Corneille en boven de tafel hangt een Lucebert zeefdruk. Kunst O+
Er ontbreekt eigenlijk nog een complete hoek...momentje :D

De pc hoek, zo snap je beter hoe het in elkaar zit want ik zit tegen de muur vd keuken eigenlijk ;)

Meteen maar even naar boven gelopen anders komt het er ws nooit meer van én er is toch voetbal op TV ):O

Vóór we naar boven gaan - 2e verdieping - krijgen we eerst nog de WC :
(sommige foto's zijn echt raar onscherp of met vlekken, niet op letten 8)7 )

Dan lopen we naar boven (daar zie je ook een erfstuk : een Chagall)

Gangetje boven :

Badkamer : (let niet op de mat, is niet vies, zijn haarverfvlekken die er niet meer uit gaan :') )

Rechts het 'kleine' kamertje, wij gebruiken het als 'washok' & Xena ligt daar lekker op haar oude koffer (lievelingsplekkie)

Met licht aan beter te zien :')

Dan onze slaapkamer, met rare vlekken die ws door de spiegel komen :? mijn cameraatje doet daar heul raar :

ene kant :

andere kant :

Logeerkamer (logees net weg, dus bed is afgehaald :P )

ene kant :

andere kant :

Zo :7

[ Bericht 16% gewijzigd door Blues op 03-09-2010 21:37:19 ]
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:47:12 #10
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86046424
Leuk om te zien zeg! De kleur in de keuken is geweldig, mooi bankstel ook!

Die rare vlekken zijn overigens stofvlekjes die reflecteren door de flits.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86046799
Èn het parket is wel leuk ! en mooi. (bij BlueXX)

Dat komt ws, omdat het in ons ouderlijk huis lag.

Van de keukenpimp met groen kan ik mij herinneren.
Je vond het nogal gewaagd. En het is nog mooi.

En wat een heerlijk ruim huis !
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:59:49 #12
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86046922
Wij hebben dat parket ook in een gangetje, lag er ook al en is ook nog goed dus blijft ook nog wel even liggen, het zou niet mijn eerste keuze zijn maar echt lelijk vind ik het ook niet (meer).
  zaterdag 4 september 2010 @ 00:06:34 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_86047214
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:56 schreef AnneX het volgende:

En wat een heerlijk ruim huis !
Het is wat behelpen met z'n tweetjes en de kat, maar het gaat net. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_86054230
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik zei al : een samensmelting van 2 lange hectische levens van 50'ers dus niet al te nieuw spul ;)
En van sommige meubels/spullen tijdens de verhuizing konden óf golfer óf ik geen afscheid nemen, dus compromissen dan maar *; ;)
Kijk, jullie inrichting vind ik nou gewoon een echt huis. Organisch gevormd, niet bedacht.
Ik vind het parket wel mooi, maar ik heb een rare smaak ;). En ik vind jullie huis aan de buitenkant echt heel lelijk; gelukkig woon je erin. Wel fijn, met tuin & balkon, lijkt me. Beetje gunstig gelegen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:55:44 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86055820
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Net even rondje huis gedaan (behalve boven, dat komt later wel)
Let niet op de kwaliteit vd foto's, het gaat om de indruk :s)

Het is een drive in woning :

Voorkant :
[ afbeelding ]

Halletje :
[ afbeelding ]

Links in het halletje de deur naar de garage die in de winter opgeruimd wordt zodat de auto naar binnen kan....
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dan de gang naar de tuinkamer :
[ afbeelding ]

Tuinkamer links :
[ afbeelding ]

en rechts :
[ afbeelding ]

Naar de tuin :
[ afbeelding ]

En de achterkant van de woning :
[ afbeelding ]

Al het parket op de vloer, behalve het laminaat van de woonkamer, lag er al in en was in goeie conditie, dus hebben we het lekker laten liggen... tis niet helemaal onze smaak trouwens ;)

Dan lopen we naar boven :
[ afbeelding ]

Naar de woonkamer vanuit verschillende kanten een foto :
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Aan de woonkamer grenst een balkon waar je op de tuin kijkt :
[ afbeelding ]

En de keuken :
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[..]

Ik hou natuurlijk van de kleur muur in je keuken :D

En kleed + schilderijen lijken wel allemaal van dezelfde kunstenaar, leuk!
L'Amour menaçant:
pi_86055905
Wat een FANTASTISCH kleed onder jullie tafel! Hoe ben je daar aan gekomen??
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_86056790
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat een FANTASTISCH kleed onder jullie tafel! Hoe ben je daar aan gekomen??
quote:
Het kleed op de grond hebben we in Turkije op een vakantie ons aan laten smeren gekocht, het is "de uil en de vrouw" van Mirõ.
Staat bij de foto hoor ;)

Het is zg. 'dubbel' handgeknoopt, wol mét echtheidscertificaat. We hebben het daar uitgezocht, laten maken en opsturen, zo verliefd waren we erop :D :@ Tis duurder geweest dan die hele vakantie bij elkaar :')
Maar we zijn er nog steeds erg blij mee, en you love it or you hate it *)
pi_86056871
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:35 schreef sigme het volgende:

Kijk, jullie inrichting vind ik nou gewoon een echt huis. Organisch gevormd, niet bedacht.
Ik vind het parket wel mooi, maar ik heb een rare smaak ;). En ik vind jullie huis aan de buitenkant echt heel lelijk; gelukkig woon je erin. Wel fijn, met tuin & balkon, lijkt me. Beetje gunstig gelegen?
Vóór buiten is ook idd niet mooi,, achter vind ik wel meevallen ;)
Ja zeer gunstig gelegen, -zuidwesten- rond 12 uur schijnt de zon aan de tuin/balkonkant, tot een uurtje of 7/8 dan is ie helemaal weg.
We hebben een enorme boom in de tuin staan, die zorgt rond een uur of 4 voor een half uurtje natuurlijke schaduw.
(het is overigens een huurhuis)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 04-09-2010 12:36:53 ]
pi_86057581
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[..]

Staat bij de foto hoor ;)

Hehe, zie het nu ook..sorry. Maar wat een geweldig kleed!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_86063420
Grappig topic.

M'n huiskamer. Interieurtips zijn altijd welkom!
De keuken is te klein om normaal te fotograferen en de slaapkamer is privé, dus hier moeten jullie het mee doen. :P

Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_86070351
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef Ang3l het volgende:

De salontafel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die salontafel en bank zijn fantastisch! Misschien heb ik het even gemist, maar waar komen die vandaan, als ik mag vragen?

En ik weet even niet meer van wie het is, maar dat huis met die zelfgemaakte tafel (van een deur? dat wilde ik ook eigenlijk! O+ ) en die vele schilderijtjes boven de tafel, is fantastisch! Leuke stijl die hele woning! Hou ik van.
En Lottekoekkie, mooie nieuwe inrichting!!! ^O^ (Heel anders, maar ik vind beide mooi)
pi_86071540
tvp :)
pi_86071556
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:30 schreef Yoewie het volgende:
tvp :)
Daar hebben we een knopje voor ;)
pi_86071576
Ik mis een warm kleed in de zithoek rijst :s)
pi_86075964
Ik vind het er leuk uitzien Rijsttafel, alleen jammer van dat houten rek. Hout zie je verder nergens, hij zou beter passen als hij dezelfde kleur heeft als de rest van je meubels
pi_86076077
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis een warm kleed in de zithoek rijst :s)
Belangrijk inderdaad!

Hij is verstopt achter de bank :P
pi_86076601
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:49 schreef sjaakspark het volgende:
Ik vind het er leuk uitzien Rijsttafel, alleen jammer van dat houten rek. Hout zie je verder nergens, hij zou beter passen als hij dezelfde kleur heeft als de rest van je meubels
Heej, thanks!

Dat rek is inderdaad niet de mooiste, maar ik had een goedkope kast nodig. :P Overigens is de kleur op de foto opvallender dan in het echt, dat komt denk ik door de flits.

De tafel is overigens ook van hout (oude vloerplanken) maar die heb ik wit gelakt. Misschien is dat een idee voor die kast.

Vandaag lampjes onder de schouw gemaakt:

Zeer tevreden mee. :Y Nu hopen dat het blijft hangen, want het zit vast met ducktape :P
pi_86079846
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:31 schreef rijsttafel het volgende:
Grappig topic.

De keuken is te klein om normaal te fotograferen en de slaapkamer is privé, dus hier moeten jullie het mee doen. :P

Zit je met een verrekijker op de bank als je tv aan t kijken bent?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_86082677
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?

Leuk topic!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86082729
Bluezz...Je huis komt me zoooo bekend voor... :D
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_86082788
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:31 schreef rijsttafel het volgende:
Grappig topic.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind het contrast tussen de best wel nette inrichting en de waterpijp grappig. :+

Een kleed zou je zithoek inderdaad wat knusser maken. En ik zou proberen wat meer rust te krijgen in het hoekje waar je bureau staat, bijvoorbeeld door dingen weg te halen (het tweede tafeltje maakt dat het eruit ziet alsof je hebt moeten proppen) en schapjes op te hangen. Je zou ook je gitaar op kunnen hangen. De plant daar in de hoek zou ik vervangen door iets groens (niet te hoog en groot!) op de eettafel. Ik weet niet of je van planten houdt en er goed voor zorgt, maar ik heb zelf bij de intratuin wel eens grappige cactusplantjes gekocht en er drie bij elkaar in een pot gezet. Dat zag er leuk en kleurrijk uit zonder te veel ruimte in beslag te nemen (en ze behoeven weinig zorg O-) ).
pi_86083216
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:50 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Die salontafel en bank zijn fantastisch! Misschien heb ik het even gemist, maar waar komen die vandaan, als ik mag vragen?

En ik weet even niet meer van wie het is, maar dat huis met die zelfgemaakte tafel (van een deur? dat wilde ik ook eigenlijk! O+ ) en die vele schilderijtjes boven de tafel, is fantastisch! Leuke stijl die hele woning! Hou ik van.
En Lottekoekkie, mooie nieuwe inrichting!!! ^O^ (Heel anders, maar ik vind beide mooi)
Die tafel van een deur heb ik zelf gemaakt. Hier lees je hoe ik het heb gedaan.

De schilderijtjes zijn inderdaad leuk. Binnenkort ga ik de 'Herman Brood' vervangen voor uitvergrote foto's. Ben benieuwd hoe het er dan uitziet.
pi_86083936
Dit kastje heb ik gekregen in zeer slechte staat. Een likje verf doet wonderen...
  zondag 5 september 2010 @ 11:50:40 #34
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86084174
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:50 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Trendhopper :D
L'Amour menaçant:
pi_86084488
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Trendhopper :D
Echt? Haha... Daar was ik nou nooit opgekomen...

En Megje, ja ik had gelezen dat je die tafel zelf had gemaakt, echt leuk!
pi_86085316
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Zit je met een verrekijker op de bank als je tv aan t kijken bent?
:D

In tegenstelling tot wat veel mensen denken wordt de beleving van TV kijken maar weinig bepaald door de grootte van het scherm. Daarnaast kijk ik nooit TV, alleen af en toe een film/serie met m'n laptop aangesloten op dat scherm. Een grotere TV staat in de kast, maar die gebruik ik nooit. Is een oud ding zonder VGA aansluiting.

Als je toch nog medelijden met me hebt kan ik m'n rekeningnummer wel PM-en. :*

[ Bericht 4% gewijzigd door rijsttafel op 05-09-2010 12:39:49 ]
pi_86085472
quote:
Op zondag 5 september 2010 10:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het contrast tussen de best wel nette inrichting en de waterpijp grappig. :+

Een kleed zou je zithoek inderdaad wat knusser maken. En ik zou proberen wat meer rust te krijgen in het hoekje waar je bureau staat, bijvoorbeeld door dingen weg te halen (het tweede tafeltje maakt dat het eruit ziet alsof je hebt moeten proppen) en schapjes op te hangen. Je zou ook je gitaar op kunnen hangen. De plant daar in de hoek zou ik vervangen door iets groens (niet te hoog en groot!) op de eettafel. Ik weet niet of je van planten houdt en er goed voor zorgt, maar ik heb zelf bij de intratuin wel eens grappige cactusplantjes gekocht en er drie bij elkaar in een pot gezet. Dat zag er leuk en kleurrijk uit zonder te veel ruimte in beslag te nemen (en ze behoeven weinig zorg O-) ).

Bedankt voor de tips ook. Een tof kleed zou vet zijn, daar moet ik zeker ooit eens naar kijken. Zal ook eens kijken of ik wat kan verzinnen voor de hoek. Als het lukt laat ik het zien.

In de vensterbank probeer ik een plantje die normaal op de eettafel staat wat nieuw leven in te blazen, door 'm wat meer zonlicht te geven. Ik hou van planten, maar de verzorging is soms wat lastig. :P
pi_86085474
quote:
Op zondag 5 september 2010 10:34 schreef vamperotica het volgende:
Bluezz...Je huis komt me zoooo bekend voor... :D
:D Hoezo :?
pi_86087399
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Bluezz het volgende:

......
.....
Zo :7

Je zithoek vind ik echt tof. :Y En de kleur in de keuken ook (zoiets heb ik ook).

Maar die bureau's zo naast elkaar lijkt wel een kantoor, om eerlijk te zijn :P
pi_86088097
quote:
Op zondag 5 september 2010 10:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?

Leuk topic!
Ik kijk m'n ogen uit bij van die gestylde inrichtingen, die bedacht en vervolgens gekocht zijn.
En ik vind het lelijk en getuigen van geestelijke armoe, maar dat is persoonlijke smaak. Zie de discussie in de laatste 100 posts van het vorige topic. Daar ook plaatjes van mijn huis.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86089733
Oh, dus 'organisch' is een eufemisme voor 'bij elkaar geraapt zootje'? :Y)

Ik vond het erg leuk om je huis te zien! Eigenlijk precies wat ik verwacht had, op het meubelstuk in de serre na. Dat vind ik dan weer leuk om te zien, zoiets onverwachts.
pi_86090044
Ik begreep wel wat ze met 'organisch' bedoelde en ik hou erg van bij elkaar geraapte zootjes waar je mensen hun levens in kan zien/voelen... terwijl ik ook verlekkerd door sites en/of woonbladen kan bladeren waarin dan vooral bijzondere meubels of architectuur te zien is.
Ik raak zelden opgewonden van strakke- of andere mode gevoelige interieurs die volkomen in dezelfde stijl zijn ingericht of volgens de 'laatste' mode.... vergeef me dan ook de groene keukenmuur, dat was een moderne uitstap :D
pi_86090374
Ik begrijp wat jullie bedoelen, al vind ik het tegenovergestelde ook niet per definitie mooi. Zo is het een trend in interieurdesignland om lekker nonchalant in te richten met verschillende stijlen meubels die vaak een geschiedenis lijken te hebben; daar straalt het bedachte juist vanaf. En zo zijn er evenzeer bij elkaar geraapte interieurs die bolstaan van de smakeloosheid.

Ik houd wel van eenheid, een rode draad. En ik houd van unieke stukken, meubilair dat niet na 3 uur hersendodende Ikea-activiteit aan een inboedel is toegevoegd. Maar ik vind het evenzeer leuk om te zien hoe iemand zijn eigen smaak tot uiting brengt met bijvoorbeeld het opleuken van een trap met behang. Dat is ontzettend bedacht en modegevoelig, maar ik kan heel vrolijk worden van aandacht voor zulke details in een interieur.
pi_86092169
Oh, een bedacht en modieus ding ertussen vind ik niks mis mee, ik vind het levenloos wanneer het een heel huis (of een hele woonkamer) een te zeer bij elkaar horend geheel is. Vooral als het duidelijk nieuw en bijelkaarpassend gekocht is, het ergste wanneer het 1 lijn is met tafel, stoelen, dressoir, kast etc.

Hoewel ik moet zeggen dat ik onlangs tegen show-inrichtingen aanliep, geheel opgetrokken uit 1 lijn van 1 meubelmerk en ik vond het gruwelijk mooi. Maar daarvan kost verdorie 1 keukenstoel 1200,-. En eerlijk gezegd vind ik het ook dan nog mooier als het niet allemaal bij elkaar past en tweedehands is.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 05-09-2010 17:26:47 ]
pi_86092684
Voor degene die het leuk vinden om nog meer interieurs te bekijken... :Y

zonderkloppen.nl
  zondag 5 september 2010 @ 18:01:41 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86094919
quote:
Op zondag 5 september 2010 14:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik kijk m'n ogen uit bij van die gestylde inrichtingen, die bedacht en vervolgens gekocht zijn.
En ik vind het lelijk en getuigen van geestelijke armoe, maar dat is persoonlijke smaak. Zie de discussie in de laatste 100 posts van het vorige topic. Daar ook plaatjes van mijn huis.
Wat een bullshit om het te scharen onder geestelijke armoe, serieus! Omdat er over nagedacht is? Wat is daar geestelijke armoe aan?
L'Amour menaçant:
pi_86095602
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wat een bullshit om het te scharen onder geestelijke armoe, serieus! Omdat er over nagedacht is? Wat is daar geestelijke armoe aan?
Voor sommige mensen is "bij elkaar gescharreld" zelfs een gevoel van armoe.
Ik persoonlijk ben de krijgertjes etc wel zat, en ik ben blij dat ik nu meubels kan kopen die overduidelijk bij elkaar passen en zo bedoeld zijn met elkaar.

En Sigme, ik snap niet zo goed dat je hier zo kort door de bocht in bent. Ik ben zelf best braaf geweest in reactie naar jouw interieur, maar persoonlijk vind ik het echt een juinsmaak interieur.
Dat mag je helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het dan wel ingewikkeld worden als jij zo grof bent over een afgestyled huis.
Ik vind nou net die krampachtig bij elkaar gejutte toestanden zo juk.
Er zijn maar weinig mensen die een écht leuk en gezellig "ik doe lekker wat ik wil" interieur hebben. En dat zijn vaak mensen die al 40 jaar in zo'n huis wonen uit een bepaald (artistiek) milieu.
  zondag 5 september 2010 @ 18:39:32 #48
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86095894
Ik vind bij elkaar gejutte toestanden wel leuk en een persoonlijk interieur waar niet alles bij elkaar past ook.... het hoeft niet allemaal strak en ubergestyled (ook niets mis mee verder hoor) maar dan wel als de dingen ook echt mooi zijn. Charme hebben. Bij elkaar geraapt en dan gewoon echt een zooi, wanorde, krakkemikkig en lelijk.... da's niet helemaal mijn ding. Dan vind ik dan wel geestelijke armoe op het gebied van smaak en inzicht. Maar da's mijn persoonlijke mening.
L'Amour menaçant:
pi_86096370
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:D Hoezo :?
Geen ideeeeeee?! :D T lijkt net of ik er eerder geweest ben.... Staat t ergens in Gelderland?
pi_86096391
Nope Bloemendaal O+
pi_86097190
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:26 schreef lezzer het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is "bij elkaar gescharreld" zelfs een gevoel van armoe.
Ik persoonlijk ben de krijgertjes etc wel zat, en ik ben blij dat ik nu meubels kan kopen die overduidelijk bij elkaar passen en zo bedoeld zijn met elkaar.

En Sigme, ik snap niet zo goed dat je hier zo kort door de bocht in bent. Ik ben zelf best braaf geweest in reactie naar jouw interieur, maar persoonlijk vind ik het echt een juinsmaak interieur.
Dat mag je helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het dan wel ingewikkeld worden als jij zo grof bent over een afgestyled huis.
Ik vind nou net die krampachtig bij elkaar gejutte toestanden zo juk.
Er zijn maar weinig mensen die een écht leuk en gezellig "ik doe lekker wat ik wil" interieur hebben. En dat zijn vaak mensen die al 40 jaar in zo'n huis wonen uit een bepaald (artistiek) milieu.
Natuurlijk ben ik kort door de bocht, het gaat over smaak! Dat gekusssiegekroel van oh zo mooi ik zou het zelf nooit zo doen is niet mijn ding. Ik vind mooi wat ik mooi vind, daar vallen ook zaken onder die ik zelf niet heb (ik heb maar twee huizen immers), maar ik vind bedachte inrichtingen niet mooi, en dan zie ik geen reden te doen alsof.

En ik heb echt (echt!) geen behoefte aan mensen die iets vriendelijks zeggen over mijn inrichting. De een vindt het mooi, de ander niet. Prima.

quote:
Op zondag 5 september 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gekochte persoonlijkheid :).
pi_86097474
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
maar ik vind bedachte inrichtingen niet mooi, en dan zie ik geen reden te doen alsof.
Een bedachte inrichting? Elke inrichting is toch bedacht?
  zondag 5 september 2010 @ 19:31:10 #53
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86097501
quote:
Op zondag 5 september 2010 14:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat ik geestelijke armoe vind is om jezelf niet in te kunnen leven in anderen.
Ik heb altijd een bij elkaar geraapte zooitje aan meubels gehad, je zal het prachtig hebben gevonden.

Dat je het lelijk vind dat kan, ik vind jouw inrichting afschuwelijk, maar als jij er blij mee bent is het goed, net als ik blij ben met mijn inrichting.

Respecteer gewoon elkaars smaak, zonder meteen te moeten beledigen.
pi_86097748
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:30 schreef lezzer het volgende:

[..]

Een bedachte inrichting? Elke inrichting is toch bedacht?
Sommige huisinrichtingen zijn gevormd uit de aanwezige meubels, erfstukken, krijgertjes etc, in de loop de tijd, en is alleen bedacht waar het moet staan. En dan ontbreekt er soms iets en komt er iets bij, gaat er iets stuk en weg etc. Dat is geen bedacht interieurplaatje.

Andere interieurs zijn eerst op een plaatje bedacht en daarna uitgevoerd (gekocht).

Wat ik ook echt vréselijk vind zijn symmetrische vensterbankaankledingen. En bijna iedereen heeft het _O-. (Ik word vrolijk van dergelijke vreselijkheid, het is komieke tragiek.)
pi_86098115
Wat is het probleem nou eigenlijk? Interieurs die op elkaar afgestemd zijn, of interieurs die in één keer gekocht zijn?

Je komt op mij over als iemand die krampachtig "lekker los" wil zijn.
Zo'n beetje "kaas appel kaneel tosti"Maar goed, ieder z'n ding. En dat meen ik dus wel oprecht :)
  zondag 5 september 2010 @ 19:57:29 #56
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86098492
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Sommige huisinrichtingen zijn gevormd uit de aanwezige meubels, erfstukken, krijgertjes etc, in de loop de tijd, en is alleen bedacht waar het moet staan. En dan ontbreekt er soms iets en komt er iets bij, gaat er iets stuk en weg etc. Dat is geen bedacht interieurplaatje.

Andere interieurs zijn eerst op een plaatje bedacht en daarna uitgevoerd (gekocht).

Wat ik ook echt vréselijk vind zijn symmetrische vensterbankaankledingen. En bijna iedereen heeft het _O-. (Ik word vrolijk van dergelijke vreselijkheid, het is komieke tragiek.)
Kijk mij eens lekker anders zijn dan de meerderheid, zo lekker gek.

:')
  zondag 5 september 2010 @ 19:59:54 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86098572
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Kijk mij eens lekker anders zijn dan de meerderheid, zo lekker gek.

:')
Waardoor je dus eigenlijk nog niet je eigen ding doet maar alleen datgene doet wat op dat moment niet in de mode is. De anti-stroom volgen is OOK en stroom volgen :')
L'Amour menaçant:
pi_86098591
Zullen we gewoon weer plaatjes van fokkers afwachten? Ik leverde commentaar daarop, blijkbaar valt dat slecht. Soit. Knip een foto en post het.
  zondag 5 september 2010 @ 20:00:55 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86098604
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:22 schreef sigme het volgende:

Gekochte persoonlijkheid :).
En da's slechter dan een bij elkaar gerommelde persoonlijkheid?
We kunnen niet allemaal als een zure hippie krijgertjes en makertjes in on shuis werpen.
Soms koop je wel eens dingen en dan GEEF je het maar persoonlijkheid.
L'Amour menaçant:
  zondag 5 september 2010 @ 20:02:45 #60
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86098664
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:00 schreef sigme het volgende:
Zullen we gewoon weer plaatjes van fokkers afwachten? Ik leverde commentaar daarop, blijkbaar valt dat slecht. Soit. Knip een foto en post het.
Nee, de manier WAAROP je commentaar geeft bevalt niet.
Je kunt best iets niet mooi vinden of er niet van houden, maar dingen als "gekochte persoonlijkheid"en "geestelijke armoede" zijn hautain, denigrerend en vervelend. Kijk mij ff artistiek beter doen dan de rest want ik heb "fijne persoonlijkheid"in m'n huis. Nou.... je mag het dan volgens jou daar hebben, maar zelf vind ik het je niet echt hebben.
L'Amour menaçant:
pi_86098944
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Nope Bloemendaal O+
Lol.... Dan zal het wel aan mij liggen :D
  zondag 5 september 2010 @ 20:23:22 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_86099461
Ik gooi het topic weer uit mijn active topics. :W
Mijn god, alsof ik in OUD naar een stel hormoonbalende wijven zit te lezen. :r
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_86102899
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:00 schreef sigme het volgende:
Ik heb even een rondje gemaakt door het appartement. :s)

Voordeur:

De gang, met de voordeur aan de linkerkant:

Eerste deur links, het toilet:

Tweede deur links is de berging, die sla ik maar even over. De eerste deur achterin is onze slaapkamer:

Aan de kamer ernaast, de kinderkamer en tevens de grootste slaapkamer, wordt nog gewerkt. Een kleine impressie bij daglicht:

De gang, met de kinderkamer en onze slaapkamer in de rug:

Links zit de badkamer:

En helemaal achterin, naast de voordeur, de werkkamer:

Mijn werkplek bij daglicht (zijn werkplek laat ik maar achterwege :Y) ):

En naast de werkkamer, recht tegenover de voordeur, zit de woonkamer met open keuken:

Het balkon heb ik niet op de foto gezet (loopt langs de woonkamer en de werkkamer). Ik wil nog zoveel kleine dingen doen in huis, en dat terwijl we er toch alweer 1,5 jaar wonen.
pi_86103315
Het ziet er heel gezellig uit, leuke spullen ook! De kleur van je wc is mooi :D
pi_86103947
Dat is Azuurst van Flexa! Ik ben dol op de kleur, maar mijn vriend vond hem te donker. Ik mocht dus alleen het toilet ermee verven. Achteraf ben ik daar niet zo blij mee, want de kleur is niet zo heel mooi bij gelig kunstlicht; er hoort daglicht op te vallen.

Wat mij opvalt aan de foto's is alles wat er nog moet gebeuren. In het toilet staan de tegeltjes die we in Portugal kochten en die ik nog eens ergens op wilde lijmen om op te kunnen hangen. We hebben nog steeds niet durven boren in het toilet. Ik zou zo graag op een plek in het huis een soort fotowand maken (had ik in de vorige woning ook, waslijntjes met knijpertjes zodat ik de foto's kon rouleren), maar ik heb nog steeds niet besloten waar dat dan moet. De slaapkamermuur is heel kaal, maar we hebben niets om op te hangen dat mooi bij die kleur past. De kinderkamer moet nog aangekleed worden. De kast in de werkkamer heb ik nog stééds niet opgeruimd. En ik zal blij zijn als die box weg kan, maar dat gaat nog wel een tijdje duren. En ik wil nog een mooie sprei voor op bed.
pi_86104440
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is Azuurst van Flexa! Ik ben dol op de kleur, maar mijn vriend vond hem te donker. Ik mocht dus alleen het toilet ermee verven. Achteraf ben ik daar niet zo blij mee, want de kleur is niet zo heel mooi bij gelig kunstlicht; er hoort daglicht op te vallen.

Wat mij opvalt aan de foto's is alles wat er nog moet gebeuren. In het toilet staan de tegeltjes die we in Portugal kochten en die ik nog eens ergens op wilde lijmen om op te kunnen hangen. We hebben nog steeds niet durven boren in het toilet. Ik zou zo graag op een plek in het huis een soort fotowand maken (had ik in de vorige woning ook, waslijntjes met knijpertjes zodat ik de foto's kon rouleren), maar ik heb nog steeds niet besloten waar dat dan moet. De slaapkamermuur is heel kaal, maar we hebben niets om op te hangen dat mooi bij die kleur past. De kinderkamer moet nog aangekleed worden. De kast in de werkkamer heb ik nog stééds niet opgeruimd. En ik zal blij zijn als die box weg kan, maar dat gaat nog wel een tijdje duren. En ik wil nog een mooie sprei voor op bed.
Noujaaa dat zien wij niet eens! Ik vind het er heel mooi en af uitzien! Leuk die kleuren op de muren. Vond het donkere boven de witte tegels op de wc ook heel mooi! Misschien ook wel iets voor bij mij... ;)
pi_86106893
Wauw Claudia! Mooi zeg O+
Ik had het al eerder gezegd, ik ben zelf gehecht aan mn witte muren haha maar ik vind het kleurgebruik bij jullie erg mooi. Diepe kleuren inderdaad, mooi maar toch rustig. Ik vind je kastje met verschillende religieuze beelden geweldig :D

Bluezz O+ je hebt een geweldig huis. Die O+ tuinkamer O+ !! wat een fijn kamertje! ik wilde zeggen wat een fijn naaikamertje maar dat klinkt echt heel fout :')
Je huis voelt herkenbaar voor mij ondanks dat het helemaal niet per se lijkt op hier haha. Je keuken is erg leuk!

Zal eens kijken of ik nog foto's online heb van ons huis, hoewel het niet heel recent is, eea is wel verplaatst enzo maar goed.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86107851

Wat een gave stoel. Ik vind de kleurencombinatie ontzettend lelijk maar de stoel zelf is gaaf. Lijkt me ook erg fijn zitten.
Wat is het en waar haal je het?
pi_86108446

bij binnenkomst in de serre. Deze ruimte is zo enorm fijn, hier staan de wasmachine, vriezer en inmiddels ook de wasdroger. (en tegenwoordig staat er ook permanent een kinderwagen in de weg te staan maar soit)
Links is de deur zichtbaar met toegang tot t huis.

Als je door de deur naar binnen gaat kom je in een klein halletje, met recht tegenover de deur, het toilet:

Links van het toilet is (beneden dus...) de badkamer:

Rechts van het toilet vind je de trap naar boven, en de deur naar de keuken/woonkamer.
Keuken:

doorkijk vanaf de woonkamer, links achter die balk zit de keuken dus, rechts de voorraadkast, daar hangt inmiddels mn hysterische slingergordijn voor, en er staat ook een verschoontafel in de weg te staan wegens baby's.

Vanuit de keuken, recht vooruit, de woonkamer:

Overigens verkeert de kamer overdag tegenwoordig vaker in deze staat. Er is niet tegen op op te ruimen :')

Enniewees, de trap op naar boven, categorie 'totaal niet boeiend'
onze slaapkamer:

Tegenover het bed staan kasten en links van het bed een inbouwkast.

Amélie's kamer:

En dit wordt de kamer voor buikbaby, daar moet dus nog het nodige gebeuren (vloer, verf, gordijn, the works) maar goed, ik moet nog even dus we hebben nog wel tijd :P ik kon het alleen niet laten om de meubels alvast neer te zetten.

de andere kant op.

Tot zover mijn poppenhuisje :Y)
Ik vind het heerlijk tussenkomen tussen al mn prullen en troepjes enzo :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86108537
oh en Bluezz, ik moest ontzettend lachen om je vloerkleed-met-haarverf-vlekken _O-

het kleed dat in onze badkamer ligt is de vierde al van deze soort. Iedere keer als ik mn haar verf moet ik een nieuw kleed kopen :') ik heb het zelfs gepresteerd om met mn hoofd tegen de wc-deur te komen :@ handig met bruine haarverf ja, geeft een heel goed beeld!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86109522
Wat leuk zoveel foto's weer!
Maar wil iedereen de discussie wel leuk houden, ieder interieur heeft zijn eigen charmes ;)

Claudia wat een gave stoelen heb je allemaal zeg!!!
En huuphuup wat een lief huis! Die serre, de deuren en al het hout O+
  zondag 5 september 2010 @ 23:33:45 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86110884
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb even een rondje gemaakt door het appartement. :s)

Voordeur:
[ afbeelding ]

De gang, met de voordeur aan de linkerkant:
[ afbeelding ]

Eerste deur links, het toilet:
[ afbeelding ]

Tweede deur links is de berging, die sla ik maar even over. De eerste deur achterin is onze slaapkamer:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Aan de kamer ernaast, de kinderkamer en tevens de grootste slaapkamer, wordt nog gewerkt. Een kleine impressie bij daglicht:
[ afbeelding ]

De gang, met de kinderkamer en onze slaapkamer in de rug:
[ afbeelding ]

Links zit de badkamer:
[ afbeelding ]

En helemaal achterin, naast de voordeur, de werkkamer:
[ afbeelding ]

Mijn werkplek bij daglicht (zijn werkplek laat ik maar achterwege :Y) ):
[ afbeelding ]

En naast de werkkamer, recht tegenover de voordeur, zit de woonkamer met open keuken:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het balkon heb ik niet op de foto gezet (loopt langs de woonkamer en de werkkamer). Ik wil nog zoveel kleine dingen doen in huis, en dat terwijl we er toch alweer 1,5 jaar wonen.
Is het altijd zo enorm opgeruimd? :o
Er ligt echt niets op de grond of een tafel of zo :D
Dat viel me meteen op.
L'Amour menaçant:
  zondag 5 september 2010 @ 23:35:01 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86110929
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:41 schreef huuphuup het volgende:

[ afbeelding ]

Hey dat wijnrek heb ik ook :D
L'Amour menaçant:
pi_86111812
Claudia, wat een netjes huis inderdaad. Wat voor soort stoel is dat in je slaapkamer? Zit er een asbak ingebouwd oid?
Erg gaaf kleurgebruik in je huis. Daar hou ik wel van.

Huuphuup: Het is raar, maar ik ben verliefd op je lamp in je wc... weet je of ie nog te koop is en waar? Wat me verder opvalt: Wat een gaaf schilderij in de babykamer! En zijn dat paddenstoelen handgreepjes? O+ En de ingebouwde boekenkastjes op de kinderkamers zijn een goed idee.
Wel jammer van die houten plafonds boven, bij mijn ouders hadden we ook van die donkere schrootjes en het leek altijd donker. Nu zit er een wit plafond in en mijn oude kinderkamer werd opeens zoveel lichter. Maar als ik het zo lees, heb je voorlopig andere prioriteiten :P

[ Bericht 17% gewijzigd door Appelblauwzeegroen op 06-09-2010 00:10:16 ]
pi_86111945
quote:
Op maandag 6 september 2010 00:03 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Claudia, wat een netjes huis inderdaad. Wat voor soort stoel is dat in je slaapkamer? Zit er een asbak ingebouwd oid?
Erg gaaf kleurgebruik in je huis. Dara hou ik wel van.

Huuphuup: Het is raar, maar ik ben verliefd op je lamp in je wc... weet je of ie nog te koop is en waar? Wat me verder opvalt: Wat een gaaf schilderij in de babykamer! En zijn dat paddenstoelen handgreepjes? O+ En de ingebouwde boekenkastjes op de kinderkamers zijn een goed idee.
Wel jammer van die houten plafonds boven, bij mijn ouders hadden we ook van die donkere schrootjes en het leek altijd donker. Nu zit er een wit plafond in en mijn oude kinderkamer werd opeens zoveel lichter. Maar als ik het zo lees, heb je voorlopig andere prioriteiten :P
schilderij is een stukje stof van Ikea over een prikbord gespannen ;)

Die lamp, géén idee. Die hing hier al, als je het echt wilt weten moet je de TaartjesFee pm'en, het was haar huis en het is haar lamp. :D

En ja dat kastje is door mij wit geverfd en van nieuwe greepjes voorzien, mini paddenstoeltjes. Op de box beneden zitten dezelfde.
Die schrootjes wilde ik aanvankelijk heel graag geverfd hebben, ik vind het zelf echt heel, héél lelijk, maar het is best een klus, en we willen hier ook niet nog 5 jaar blijven wonen dus mja, afweging van wat doe je wel en wat laat je zitten zullen we maar zeggen.
Moet wel zeggen, het helpt niet dat de plafonds maar 2 meter hoog zijn, die schrootjes maken de ruimte er qua gevoel van grootte niet beter op maar goed, kind is nog klein, voor haar lijkt het nog groot haha

[ Bericht 24% gewijzigd door huuphuup op 06-09-2010 00:12:41 (quote aangepast :+) ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86112051
ikea stof? OMG, ik moet weer eens daar kijken.

*want, need, NEED!*
pi_86112081
-klaar-

[ Bericht 99% gewijzigd door Ml-etje op 06-09-2010 00:24:25 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_86112176
quote:
Op maandag 6 september 2010 00:11 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
ikea stof? OMG, ik moet weer eens daar kijken.

*want, need, NEED!*
:Y

het is deze stof.
Wat steviger dus echt geschikt voor dit soort dingen. De print lijkt op het plaatje heel klein en hysterisch maar in het echt is hij echt heel groot, vergelijk maar met dat schilderijgeval. Ik heb maar een fractie van het plaatje gebruikt, de stof leent zich prima voor een groter 'schilderij'
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86112563
Heel leuk huis Huup Huup! Lekker sfeertje en ik vind je keukenzw/wit erg leuk !!!
Nu de buitenkant nog :D

Oh en bij jou zie ik ook wat ik bij zoveel vrienden/familie in hun huizen zie in de badkamer :
Die enOrme voorraad shampoo, bodyl. badschuim e.d. zeep flessen :D
pi_86112764
quote:
Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:
Heel leuk huis Huup Huup! Lekker sfeertje en ik vind je keukenzw/wit erg leuk !!!
Nu de buitenkant nog :D

Oh en bij jou zie ik ook wat ik bij zoveel vrienden/familie in hun huizen zie in de badkamer :
Die enOrme voorraad shampoo, bodyl. badschuim e.d. zeep flessen :D
Die heb ik allemaal nódig hoor! :{w :+
ik zei het laatst nog tegen iemand, eigenlijk wil ik een dichte kast want het oogt gelijk zo rommelig.
Ik kan natuurlijk ook minder zooi kopen en/of mn kast opruimen maarja... ik ken mezelf langer dan vandaag :')

Van de voorkant heb ik maar 1 foto eigenlijk en dat is allang niet meer hoe de tuin er nu bijstaat (lees: was het maar zo :X) maar het geeft wel een beeld van de grootte van het huisje, achterkant heb k zo snel geen foto van maar het ligt aan een soort pleintje, de serre-deuren kunnen allebei helemaal open.

-edit-
stukje van de achterdeur gevonden :+
hier, goed zoeken :')

En hier een stukje van het pleintje op te zien op de achtergrond (let niet op mn kind, dat heeft ze van mij :') :P ), alle huisjes hebben hun hoofdingang aan het pleintje, we hebben dus geen eigen tuin waar we kunnen zitten ofzo, de voortuin ligt aan een drukke doorgaande weg. en die privacy mis ik eigk best wel

[ Bericht 11% gewijzigd door huuphuup op 06-09-2010 00:51:42 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86113411
Wat een heerlijke huizen allemaal, verschillende stijlen!
Claudia, heb hier ook teveel of alleen maar saaie witte muren. Als ik het geheel bij jou zie oogt dat meteen echt warmte en veeel meer sfeer.

Huup: je Serre :o wat gaaf.. heel fout maar ik zag het ergens (druiven aan de bovenbalken.. dat die zo naar beneden gaan hangen. gave keuken heb je! Hier ruim ik de zitkamer ook niet meer op in de avond, bom ontploft overdag.
pi_86114806
Lief huisje huup, en de baby is gorgeous O+

Ik had ook nooit veel privacy toen ik nog in Utreg woonde, boven op elkaar dus, en hier in Bdaal heb ik dat wel. Heerlijk O+
Dus mss ooit gaat dat jou ook nog lukken ;)
  maandag 6 september 2010 @ 07:11:01 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86115909
quote:
Op maandag 6 september 2010 00:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Die heb ik allemaal nódig hoor! :{w :+
ik zei het laatst nog tegen iemand, eigenlijk wil ik een dichte kast want het oogt gelijk zo rommelig.

Ik heb uiteindelijk, toen ik een nieuwe keuken kreeg, de oude keukenkastjes in de badkamer gehangen, ook dus omdat die dicht konden en je dan de enorme zooi an flessen en tubes niet zag :D
L'Amour menaçant:
  maandag 6 september 2010 @ 07:17:13 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86115939
Ow, voorkanten en achterkanten!

Voor (nee de gedeukte auto is niet de mijne ;) ):

Volgens mij had het net geregend want het hout lijkt nu heel vlekkerig, maar het is dus van dat oude verweerde grijze hout.

Achter (de gemeenschappelijke binnentuin):

Die ze nu gelukkig wat beter aan het aanplanten zijn (oudere foto).
L'Amour menaçant:
pi_86116311
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:15 schreef huuphuup het volgende:
Diepe kleuren inderdaad, mooi maar toch rustig. Ik vind je kastje met verschillende religieuze beelden geweldig :D
Die noemen we onze "superbest friends". :') (Als je Southpark kijkt dan weet je wel waarom.)

Leuk om foto's van je huis te zien! Gek is dat, ik had er al best veel zijdelings van opgevangen maar toch had ik geen goed beeld. Die serre is ronduit geweldig! Het is haast jammer dat je die ruimte praktisch moet gebruiken en er niet een soort eetplek van kunt maken met leuke planten. Het ziet er gewoon uit als een heel fijn huis. Net iets te klein voor een gezin met 3 kinderen, dat wel. :P

quote:
Op zondag 5 september 2010 22:43 schreef huuphuup het volgende:
oh en Bluezz, ik moest ontzettend lachen om je vloerkleed-met-haarverf-vlekken _O-
Daar moest ik ook erg om lachen. :D Vooral omdat ikzelf het kleedje even weg zou leggen voor de foto. :+ Leuk juist om een interieur te zien zoals 'ie echt is.

quote:
Op zondag 5 september 2010 22:29 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een gave stoel. Ik vind de kleurencombinatie ontzettend lelijk maar de stoel zelf is gaaf. Lijkt me ook erg fijn zitten.
Wat is het en waar haal je het?
De stoel is ontzettend fijn! Ik heb alleen geen flauw idee wat voor stoel het is. We zagen hem bij toeval in het magazijn van Decennia Design en het was het enige exemplaar dat ze hadden. We hebben hem meteen meegenomen.

quote:
Op maandag 6 september 2010 00:03 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Het is een jaren '50 stoel die vroeger in een hotel stond. Er zit inderdaad een asbak in, goed gezien! We roken er niet in, hoor. :+

quote:
Op zondag 5 september 2010 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Is het altijd zo enorm opgeruimd? :o
Er ligt echt niets op de grond of een tafel of zo :D
Dat viel me meteen op.
Ja, het is bijna altijd zo opgeruimd (behalve als ons zoontje aan het spelen is). Ik heb alleen de werkplek van mijn vriend strategisch weggelaten. :P Ik heb wel een glas water en een laptop bewust laten staan.
pi_86116574
Leuk topic om een voorstelling te kunnen maken hoe fokkers wonen.

Maar als ik de foto's aanschouw zal ik foto's van onze woning zowel van buiten als binnen maar niet posten.
pi_86116847
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is Azuurst van Flexa! Ik ben dol op de kleur,
Mijn slaapkamer is ook Azuurst.. gave kleur he :D
pi_86116973
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:03 schreef wendy79 het volgende:

[..]

Mijn slaapkamer is ook Azuurst.. gave kleur he :D
Foto! O-)
  maandag 6 september 2010 @ 09:29:48 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86117308
quote:
Op maandag 6 september 2010 08:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Leuk topic om een voorstelling te kunnen maken hoe fokkers wonen.

Maar als ik de foto's aanschouw zal ik foto's van onze woning zowel van buiten als binnen maar niet posten.
Wij zijn heul niet zo kritisch hoor, post away O-)
L'Amour menaçant:
pi_86117990
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wij zijn heul niet zo kritisch hoor, post away O-)
Geen probleem met kritiek alleen wil ik geen stempel van opschepper opgeplakt krijgen.
pi_86118024
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Foto! O-)
binnenkort :D we zijn nu bezig boven met de kozijnen en deuren verven.. tis ff 1 grote chaos daar :D haha
pi_86118064
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Geen probleem met kritiek alleen wil ik geen stempel van opschepper opgeplakt krijgen.
oh ik ben gek op grote mooie huizen met mooie inrichting.. dus please laat maar zien hoor... ik gun het iedereen van harte.. er zal wel hard voor gewerkt zijn ;)
  maandag 6 september 2010 @ 10:54:29 #93
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86119258
Oh leuk topic!
Ik ga ook mee doen, niet dat m'n huis zo speciaal is maar toch :')
Foto's zijn wel iets licht, 't is zonnig buiten.
  maandag 6 september 2010 @ 11:03:35 #94
298315 SacreCoeur
pi_86119500

oh en m'n douchegordijn :')

pi_86119881
haha je douchegordijn is geniaal :D <3
ik mis Isa's kamertje ;)

Leuk SC! Strak maar wel mooi. Is je ene keukenkastje nou ook met magneten of heb je die recepten er gewoon opgeplakt met plakband ofzo? Wel een goed idee, ik kom altijd ruimte tekort op mn aanrecht als k van een recept kook, geen plek voor een kookboekstandaard.

quote:

[..]

m-maar lees ik nou in je fobo dat je in Hongarije woont? Dan wil ik het júist zien!! :9~
pretty please?

quote:
Op maandag 6 september 2010 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Lief huisje huup, en de baby is gorgeous O+

Ik had ook nooit veel privacy toen ik nog in Utreg woonde, boven op elkaar dus, en hier in Bdaal heb ik dat wel. Heerlijk O+
Dus mss ooit gaat dat jou ook nog lukken ;)
ja... later als ik groot ben :')
hahaha nee komt vast goed ooit.

En @Claudia, het is inderdaad wat krap hier voor mijn plannen met een elftal kinderen :')
Ik heb geen probleem met kinderen op 1 kamer laten slapen samen maar dat gaat ook niet zo een twee drie hier dus een derde komt niet in dit huis.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 september 2010 @ 11:18:39 #96
298315 SacreCoeur
pi_86120032
Ja ik heb de slaapkamers & de rest van de badkamer er niet bij gezet.
Ik wil nog wel een beetje privacy he :')

En de recepten zijn met plakband gedaan, gewoon omdat 'k dat tof vond staan :P
Niet té netjes enzo.. En mijn inrichting is best strak, moet ook wel bij zulk behang. Haha.
Wat ik alleen niet op de foto heb is dat tegenover elke muur van 't drukke behang zit een witte.
Dus 't steekt mooi af.
pi_86120312
quote:

[..]

We hebben toch ook de picture-perfect interieurs nodig waar wij onze inrichting met een kleiner budget naar proberen te modelleren? O-)
pi_86120373
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

oh en m'n douchegordijn :')

[ afbeelding ]
Jaaa, dat is echt een SC-interieur! Ik had alleen meer kleuraccenten verwacht.

Dat Zara-tasje dat je verwelkomt als je binnenstapt! :D
pi_86120426
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:14 schreef huuphuup het volgende:

Leuk SC! Strak maar wel mooi. Is je ene keukenkastje nou ook met magneten of heb je die recepten er gewoon opgeplakt met plakband ofzo? Wel een goed idee, ik kom altijd ruimte tekort op mn aanrecht als k van een recept kook, geen plek voor een kookboekstandaard.
Je hebt daar ook speciale verf voor, hè? Ik geloof dat je bijvoorbeeld een laag magnetenverf erop kunt doen er daar overheen een laag schoolbordverf. Maar ik heb dat nog nooit zelf gedaan.
pi_86122439
Grappige details Sacre!
Vooral je wc is geweldig _O-
  maandag 6 september 2010 @ 12:49:42 #101
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86122884
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh leuk topic!
Ik ga ook mee doen, niet dat m'n huis zo speciaal is maar toch :')
Foto's zijn wel iets licht, 't is zonnig buiten.
Grappig dat je behang over in meer of mindere mate terugkomt :D
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')