quote:Bij ons -golfer en ik- is het na ons samenwonen van 6 jaar geleden een samensmelting van 2 levens.
Met hier en daar wat anders of wat 'nieuws' wat ook zomaar van marktplaats kan komen. We voelen ons hier heel erg thuis, goeie sfeer en lekker zen. Dát moet je zien te bereiken op je thuisplek. En hoe het er dan ook uitziet is zéér persoonlijk
Binnenkort zal ik even een fotorondje maken in ons huis.
quote:Bij ons -golfer en ik- is het na ons samenwonen van 6 jaar geleden een samensmelting van 2 levens.
Met hier en daar wat anders of wat 'nieuws' wat ook zomaar van marktplaats kan komen. We voelen ons hier heel erg thuis, goeie sfeer en lekker zen. Dát moet je zien te bereiken op je thuisplek. En hoe het er dan ook uitziet is zéér persoonlijk
Het is wat behelpen met z'n tweetjes en de kat, maar het gaat net.quote:
Kijk, jullie inrichting vind ik nou gewoon een echt huis. Organisch gevormd, niet bedacht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik zei al : een samensmelting van 2 lange hectische levens van 50'ers dus niet al te nieuw spul
En van sommige meubels/spullen tijdens de verhuizing konden óf golfer óf ik geen afscheid nemen, dus compromissen dan maar![]()
Ik hou natuurlijk van de kleur muur in je keukenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Net even rondje huis gedaan (behalve boven, dat komt later wel)
Let niet op de kwaliteit vd foto's, het gaat om de indruk![]()
Het is een drive in woning :
Voorkant :
[ afbeelding ]
Halletje :
[ afbeelding ]
Links in het halletje de deur naar de garage die in de winter opgeruimd wordt zodat de auto naar binnen kan....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan de gang naar de tuinkamer :
[ afbeelding ]
Tuinkamer links :
[ afbeelding ]
en rechts :
[ afbeelding ]
Naar de tuin :
[ afbeelding ]
En de achterkant van de woning :
[ afbeelding ]
Al het parket op de vloer, behalve het laminaat van de woonkamer, lag er al in en was in goeie conditie, dus hebben we het lekker laten liggen... tis niet helemaal onze smaak trouwens
Dan lopen we naar boven :
[ afbeelding ]
Naar de woonkamer vanuit verschillende kanten een foto :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de woonkamer grenst een balkon waar je op de tuin kijkt :
[ afbeelding ]
En de keuken :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat een FANTASTISCH kleed onder jullie tafel! Hoe ben je daar aan gekomen??
Staat bij de foto hoorquote:Het kleed op de grond hebben we in Turkije op een vakantie ons aan laten smeren gekocht, het is "de uil en de vrouw" van Mirõ.
Vóór buiten is ook idd niet mooi,, achter vind ik wel meevallenquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:35 schreef sigme het volgende:
Kijk, jullie inrichting vind ik nou gewoon een echt huis. Organisch gevormd, niet bedacht.
Ik vind het parket wel mooi, maar ik heb een rare smaak. En ik vind jullie huis aan de buitenkant echt heel lelijk; gelukkig woon je erin. Wel fijn, met tuin & balkon, lijkt me. Beetje gunstig gelegen?
Hehe, zie het nu ook..sorry. Maar wat een geweldig kleed!quote:
Die salontafel en bank zijn fantastisch! Misschien heb ik het even gemist, maar waar komen die vandaan, als ik mag vragen?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef Ang3l het volgende:
De salontafel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar hebben we een knopje voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |