• Officiële Sitequote:Het stemmen kan beginnen!
Het is zover: de verkiezing voor de Gouden Televizier-Ring en Gouden RadioRing 2010 is gestart!
Gouden Televizier-Ring
Van 1 september tot en met 29 september 2010 kan heel Nederland weer zijn of haar favoriete tv- en radioprogramma's, -presentatoren, -talenten en meer kiezen.
Wie beide stemprocedures afrondt, maakt niet alleen een aantal tv- en radiomakers heel erg blij, maar maakt zelf ook nog eens kans om blij te worden door het winnen van prijzen.
Nee je kan ook zelf een naam invullen..quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Ben ik gek of staat Johan niet eens bij de genomineerden?
Oh Oh Cherso mag niet meedoen.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef idiot---boy het volgende:
waaaaat veel invloed heeft o o cherso zie hoeveel mensen er een accountafbeelding van hebben, hier die stomme barbie weer
aan die ring? mooi zoquote:Op donderdag 9 september 2010 15:53 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Oh Oh Cherso mag niet meedoen.
Was het beste van waar je uit kon kiezenquote:
Wel in WC-potten kakken...quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef Remzz het volgende:
Sander Lantinga
Als iemand geen radioman is, is het Sander Lantinga wel die kan nauwelijks een mengpaneel bedienen.
Wat? Had Paul niet even in de index gekeken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:08 schreef DrDentz het volgende:
-deze post slaat nergens op nu het topic is samengevoegd-
WOOOW jij bent lucky zegquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:35 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ben er dit jaar live bij... wordt afgezet met een limousine en mag tussen de BN'rs aan een tafeltje zitten als eregast van Televizier. Ontzettend gaaf! Vrijdag is het zo ver!
Lid worden van de televiziergids, en je stem uitbrengen, tadaquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:02 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
WOOOW jij bent lucky zeghoe heb je dat voor mekaar gekregen??
wie is de mol is saaaai.... weet je hoe geniaal de tv kantine is, zij zijn echt zoooo goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:57 schreef Grunsfan het volgende:
Het is toch echt te bidden dat Wie is de Mol? eindelijk wint!
De tvkantine...
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:37 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
wie is de mol is saaaai.... weet je hoe geniaal de tv kantine is, zij zijn echt zoooo goed
quote:dat was bagger hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 01:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben voor Jantje Smit, wat een talent, zijn hypnose-show is iedere week weer genieten.
quote:Je kent het woord cynisme nog niet?
quote:Dat dusOp vrijdag 22 oktober 2010 12:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kent het woord cynisme nog niet?
quote:Wat is er zo vernieuwend aan de TV Kantine dan? Heb al zat programma's gezien die draaiden om de typetjes die erin voorkwamen.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
Ik voorspel dat de TV-Kantine de ring gaat winnen. Niet alle typetjes zijn goed, maar een groot deel wel (zie de Rene van de Gijp imitatie van woensdag in DWDD) En Carlo en Irene verdienen het, het is een vernieuwend programma, en er zit veel werk in. Wie is de Mol gaat hem denk ik niet worden, dat is een te selecte groep kijkers (daar zitten er hier ook veel van op FOK!
), en de meanstream kijkers die stemmen kijken waarschijnlijk eerder naar de TV Kantine, of zelfs Ik Hou Van Holland.
quote:Dit is meer een comedy serie met karikaturen van BNers, als je het met koefnoen vergelijkt dat zie je daarin enkel fragmenten, plus dat het niet om BNers draait. Plus de hele sfeer en opzet komt totaal anders over dan andere persiflage shows. Ik kan daarnaast trouwens niet een vergelijkbare serie bedenken. Neonletter en draadstaal zijn ook series met typetjes er in, maar niet persiflages op BNers.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is er zo vernieuwend aan de TV Kantine dan? Heb al zat programma's gezien die draaiden om de typetjes die erin voorkwamen.
quote:Kopspijkers werd het allang gedaan, en daarvoor ook al. Ik vind het maar een afgezaagd programma. Die Gijp imitatie was dan ook erg triest vind ik. Als mensen het leuk vinden moeten ze er vooral naar kijken. Het programma verdient m.i totaal geen prijs.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dit is meer een comedy serie met karikaturen van BNers, als je het met koefnoen vergelijkt dat zie je daarin enkel fragmenten, plus dat het niet om BNers draait. Plus de hele sfeer en opzet komt totaal anders over dan andere persiflage shows. Ik kan daarnaast trouwens niet een vergelijkbare serie bedenken. Neonletter en draadstaal zijn ook series met typetjes er in, maar niet persiflages op BNers.
quote:Wat was er zo triest aan de imitatie?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kopspijkers werd het allang gedaan, en daarvoor ook al. Ik vind het maar een afgezaagd programma. Die Gijp imitatie was dan ook erg triest vind ik. Als mensen het leuk vinden moeten ze er vooral naar kijken. Het programma verdient m.i totaal geen prijs.
quote:In kopspijkers waren het gewoon een paar persiflages aan een tafel bij Jack, geen sitcom achtige serie.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kopspijkers werd het allang gedaan, en daarvoor ook al. Ik vind het maar een afgezaagd programma. Die Gijp imitatie was dan ook erg triest vind ik. Als mensen het leuk vinden moeten ze er vooral naar kijken. Het programma verdient m.i totaal geen prijs.
quote:Hij heeft heel makkelijk proberen Gijp na te doen, en faalde daarin ook nog eens grotendeels.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat was er zo triest aan de imitatie?
quote:Ik vraag me af naar welke imitatie jij hebt zitten kijken, want die Van der Gijp imitatie was bijna perfect.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:06 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij heeft heel makkelijk proberen Gijp na te doen, en faalde daarin ook nog eens grotendeels.
quote:Niets, hij was geniaal.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:01 schreef Bellatrix het volgende:
Wat was er zo triest aan de imitatie?
quote:Dat was een van zijn beste imitaties, het was gewoon spot on.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:06 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij heeft heel makkelijk proberen Gijp na te doen, en faalde daarin ook nog eens grotendeels.
quote:Als je de imitatie van Van de Gijp uit Koefnoen ziet, dan zie je pas hoe geniaal Carlo hem na doet. De imitatie uit Koefnoen leek totaal niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:06 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
quote:Ja dat was nog slechter inderdaad. Verder vraag ik me af of bovenstaande personen ooit een uitzending van VI hebben gezien of zo want ze slaan compleet de plank mis.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als je de imitatie van Van de Gijp uit Koefnoen ziet, dan zie je pas hoe geniaal Carlo hem na doet. De imitatie uit Koefnoen leek totaal niet.
quote:Ja ik heb VI gezien, maar kom op, je kunt nog zo fan zijn van Gijp en hem willen beschermen enzo maar dit was gewoon goed.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja dat was nog slechter inderdaad. Verder vraag ik me af of bovenstaande personen ooit een uitzending van VI hebben gezien of zo want ze slaan compleet de plank mis.
quote:Beide kan ook. Ik heb op Gijp gestemd.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik heb VI gezien, maar kom op, je kunt nog zo fan zijn van Gijp en hem willen beschermen enzo maar dit was gewoon goed.
quote:Ja precies. Van der Gijp is ook een held.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Beide kan ook. Ik heb op Gijp gestemd.
quote:weetje wel hoe knap het is om zoveel typetjes na te kunnen doen ?!Op donderdag 21 oktober 2010 11:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe kan het nou dat programma's als De TV-Kantine en Ik Hou van Holland dit soort prijzen kunnen winnen?
Dat zijn toch geen kwaliteitsprogramma's? Plat vermaak. Niet meer, niet minder.
quote:Sitcom? De imitaties vind ik aardig, soms zelfs goed, maar de teksten zijn zo dramatisch. Heb een aantal keer gekeken, maar lachen? Neuh.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
In kopspijkers waren het gewoon een paar persiflages aan een tafel bij Jack, geen sitcom achtige serie.
quote:Dat dus.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sitcom? De imitaties vind ik aardig, soms zelfs goed, maar de teksten zijn zo dramatisch. Heb een aantal keer gekeken, maar lachen? Neuh.
Hetzelfde geldt voor die Gijpimitatie: de imitatie was goed (hoewel het op een gegeven moment wel erg schreeuwerig werd en was het alleen maar lachen na een opmerking), de teksten waren bagger. Sowieso miste ik de tyische Gijp-teksten.
quote:sorry, ik hoorde ondertoon nietOp vrijdag 22 oktober 2010 12:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kent het woord cynisme nog niet?
quote:Een bult ofzo, maar dat heeft ze altijd al gehadOp vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
Wtf heeft Chantal op d'r lip zitten.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
waarom moeten die 2 elkaar altijd op hun bek zoenen?
quote:Omdat ze al 20 jaar beste vrienden zijn en Carlo is gayOp vrijdag 22 oktober 2010 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
waarom moeten die 2 elkaar altijd op hun bek zoenen?
quote:leuk voor de man van irene, die zoent indirect iedere dag met carlo en zn vriendjeOp vrijdag 22 oktober 2010 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ze al 20 jaar beste vrienden zijn en Carlo is gay
quote:Dikke care.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
leuk voor de man van irene, die zoent indirect iedere dag met carlo en zn vriendje
quote:Hoezo niet heel gek dat er plaats is voor de tv sensatie van het jaar op het tv gala van het jaarOp vrijdag 22 oktober 2010 20:53 schreef Type-R het volgende:
Oh Oh Cherso bij Televisier ring, dieptepunt
quote:Wat doen die daar eigenlijk?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:53 schreef Type-R het volgende:
Oh Oh Cherso bij Televisier ring, dieptepunt
quote:is het comfortabel onder de steen?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wie is de mol? Nog nooit van gehoord.
quote:Na de eerste 'tussenstand' wordt er echt nooit meer ingehaald hoor, zeker niet met zoveel verschil.
quote:Als iemand al die afleveringen dan even online zet op usenet...Op vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is de Mol verdiend het al 10 jaar te winnen.
quote:Al komt het oorspronkelijk uit België, het blijft een heel goed programma.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is de Mol verdiend het al 10 jaar te winnen.
quote:En dit.
quote:Dat Televizierring kwam er vrij vloeiend uit.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
ze klinkt wel amerikaans van zichzelf
quote:Begint net the voice, Marijke Helwegen te zingenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Tehfuck, ik schakel wel weer naar TVOH..
quote:Hihi inderdaad,
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Tehfuck, ik schakel wel weer naar TVOH..
quote:qft ja, en dat is tragischOp vrijdag 22 oktober 2010 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zelfs deze troep is nog grappiger dan TV kantine
quote:en dit nog 2 keer straks dusOp vrijdag 22 oktober 2010 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Dom van ze! Zapmoment! Grote concurrent op RTL4!
quote:Toen Jim en Jamai opkwamen was er al een groot zapmomentOp vrijdag 22 oktober 2010 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Dom van ze! Zapmoment! Grote concurrent op RTL4!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zou het gros van NL dit grappig vinden?
quote:Ik kan het me werkelijk niet voorstellenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zou het gros van NL dit grappig vinden?
quote:Dan mensen nog talentenjachten kijken sowiesoOp vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen Jim en Jamai opkwamen was er al een groot zapmoment
quote:Sunglasses not allowed?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef alors het volgende:
Henk Jan Smits is de zaal uitgezet naar het schijnt![]()
quote:Bron?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef alors het volgende:
quote:Oh, ik vond het juist enig om ze weer samen te zien + de jury erbijOp vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen Jim en Jamai opkwamen was er al een groot zapmoment
quote:Wat er altijd al zat.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef YazooW het volgende:
Ik zap net in...
Wat zit er op Chantal's lip?
quote:Viel meer mensen ook al op,Op vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef YazooW het volgende:
Ik zap net in...
Wat zit er op Chantal's lip?
quote:Waar heb je deze inside info vandaanOp vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef alors het volgende:
quote:Omg een schandaal! Vertel!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef alors het volgende:
quote:schijnt op twitter te staan, ik hoorde het op 3fm. Hij schijnt nogal luidrichtig aan het bellen zijn geweest. Ze belden hem net ook al voor de show.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef TUFKAL het volgende:
Slecht manik wil alleen die klap op de bil zien van Giel bij Chantal
quote:Wtf.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
schijnt op twitter te staan, ik hoorde het op 3fm. Hij schijnt nogal luidrichtig aan het bellen zijn geweest. Ze belden hem net ook al voor de show.
quote:betrouwbare twitterbronnen?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
schijnt op twitter te staan, ik hoorde het op 3fm. Hij schijnt nogal luidrichtig aan het bellen zijn geweest. Ze belden hem net ook al voor de show.
quote:Oh hell.. die zit toch niet in de nieuwe reeks he??Op vrijdag 22 oktober 2010 21:04 schreef Guanabana het volgende:
Wat doet Jody Bernal bij een item over De Mol?
quote:Nee toch!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh hell.. die zit toch niet in de nieuwe reeks he??
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh hell.. die zit toch niet in de nieuwe reeks he??
quote:geen idee, ik hoor het ook maar op 3fm.. ik ga geen garanties geven ofzo
quote:Erg voor je.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik moest lachen om dat er niets onder de stoelen lag.
quote:Het is is nog nooit zo erg geweest inderdaad.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:11 schreef Silenus het volgende:
Ik kijk net een paar minuten, wat is dit genant
quote:De manier waarop Chantal 't vroeg was ook zo 'vals highschool wicht'-erig, alsof ze ze hoe dan ook voor schut ging zetten, of ze haar nou haar zin gaven of nietOp vrijdag 22 oktober 2010 21:12 schreef zeebeschuit het volgende:
En "doe ff leuk" is ook zo'n dooddoener... Gaan ze zo aan bassie ook vragen of hij een mop wil vertellen?
quote:Door EW?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef alors het volgende:
quote:Idd, maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |