quote:Oh, ik vond het juist enig om ze weer samen te zien + de jury erbijOp vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen Jim en Jamai opkwamen was er al een groot zapmoment
quote:Wat er altijd al zat.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef YazooW het volgende:
Ik zap net in...
Wat zit er op Chantal's lip?
quote:Viel meer mensen ook al op,Op vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef YazooW het volgende:
Ik zap net in...
Wat zit er op Chantal's lip?
quote:Waar heb je deze inside info vandaanOp vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef alors het volgende:
Henk Jan Smits is de zaal uitgezet naar het schijnt![]()
quote:Omg een schandaal! Vertel!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef alors het volgende:
Henk Jan Smits is de zaal uitgezet naar het schijnt![]()
quote:schijnt op twitter te staan, ik hoorde het op 3fm. Hij schijnt nogal luidrichtig aan het bellen zijn geweest. Ze belden hem net ook al voor de show.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef TUFKAL het volgende:
Slecht manik wil alleen die klap op de bil zien van Giel bij Chantal
quote:Wtf.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
schijnt op twitter te staan, ik hoorde het op 3fm. Hij schijnt nogal luidrichtig aan het bellen zijn geweest. Ze belden hem net ook al voor de show.
quote:betrouwbare twitterbronnen?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
schijnt op twitter te staan, ik hoorde het op 3fm. Hij schijnt nogal luidrichtig aan het bellen zijn geweest. Ze belden hem net ook al voor de show.
quote:Oh hell.. die zit toch niet in de nieuwe reeks he??Op vrijdag 22 oktober 2010 21:04 schreef Guanabana het volgende:
Wat doet Jody Bernal bij een item over De Mol?
quote:Nee toch!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh hell.. die zit toch niet in de nieuwe reeks he??
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh hell.. die zit toch niet in de nieuwe reeks he??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |