Ring: Wie is de Mol
Wat mij betreft beste programma dat er word gemaakt, zit zoveel werk in en zit zo goed en mooi in elkaar. Een van de enige programma's waar ik echt thuis voor zou blijven.
Man: Matthijs van Nieuwkerk
De wereld draait door lijkt voor hem gemaakt, het kan denk ik ook niet meer door iemand anders gepresenteerd worden dat zegt al wel wat over de klasse van Matthijs van Nieuwkerk
Vrouw: Sophie Hilbrand
Mooi en vooral intelligent maakt goede programma's en heeft erg veel kennis van zaken.
Kinderprogramma: Zappsport
Leuk kinderprogramma over sport, waar er heel duidelijk voor is gekozen ook onbekende sporten te laten zien, en dat niet alles om voetbal draait.
Radioprogramma: Timur open radio
Leuk programma dat compleet draait om de luisteraar, met leuke items en DJ's die zichzelf niet te grappig/belangrijk vinden. Luistert lekker weg in het weekend.
Radioman: Sander de Heer
Erg goede radiomaker, kan alles op de radio. Vormgeving(jingle's) presenteren, leuke programma's maken en heeft daarbij de perfecte radiostem.
Radiovrouw: Annemieke Scholaard
Bij gebrek aan beter, vrouwen op de radio... het is het nog steeds niet echt. Claudia de Breij is de enige die het tot nu toe echt kon maar die is afgelopen jaar echt te weinig op de radio geweest.
Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik buiten 3FM niet naar veel vrouwelijke DJ's luister.