quote:Beide kan ook. Ik heb op Gijp gestemd.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik heb VI gezien, maar kom op, je kunt nog zo fan zijn van Gijp en hem willen beschermen enzo maar dit was gewoon goed.
quote:Ja precies. Van der Gijp is ook een held.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Beide kan ook. Ik heb op Gijp gestemd.
quote:weetje wel hoe knap het is om zoveel typetjes na te kunnen doen ?!Op donderdag 21 oktober 2010 11:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe kan het nou dat programma's als De TV-Kantine en Ik Hou van Holland dit soort prijzen kunnen winnen?
Dat zijn toch geen kwaliteitsprogramma's? Plat vermaak. Niet meer, niet minder.
quote:Sitcom? De imitaties vind ik aardig, soms zelfs goed, maar de teksten zijn zo dramatisch. Heb een aantal keer gekeken, maar lachen? Neuh.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
In kopspijkers waren het gewoon een paar persiflages aan een tafel bij Jack, geen sitcom achtige serie.
quote:Dat dus.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sitcom? De imitaties vind ik aardig, soms zelfs goed, maar de teksten zijn zo dramatisch. Heb een aantal keer gekeken, maar lachen? Neuh.
Hetzelfde geldt voor die Gijpimitatie: de imitatie was goed (hoewel het op een gegeven moment wel erg schreeuwerig werd en was het alleen maar lachen na een opmerking), de teksten waren bagger. Sowieso miste ik de tyische Gijp-teksten.
quote:sorry, ik hoorde ondertoon nietOp vrijdag 22 oktober 2010 12:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kent het woord cynisme nog niet?
quote:Een bult ofzo, maar dat heeft ze altijd al gehadOp vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
Wtf heeft Chantal op d'r lip zitten.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
waarom moeten die 2 elkaar altijd op hun bek zoenen?
quote:Omdat ze al 20 jaar beste vrienden zijn en Carlo is gayOp vrijdag 22 oktober 2010 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
waarom moeten die 2 elkaar altijd op hun bek zoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |