Heb je morgen tijd?quote:
Ik ooooookquote:
Het moet zeer doen want anders krijg je geen goede band met je dochterquote:
*doet dit ookquote:*leest hier alleen nog mee
hahahahaquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het moet zeer doen want anders krijg je geen goede band met je dochter
Straks lekker die prik er in laten jassen..komt helemaal goed joh
Ai, en dat in deze contextquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:39 schreef Silmarwen het volgende:
Tico, daar ga je dan eindelijk!Hopelijk kan M. een beetje doorscheuren, zodat hij er zo wel is.
19:35!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:54 schreef Floria het volgende:
Whoohoo!
Je had dat kleine zetje dus gewoon ff nodig!
![]()
![]()
![]()
![]()
Polletje opzetten?![]()
Voor 21.00 vanavond is de dame er!
O.o Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:47 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ai, en dat in deze context![]()
Succes Ticootje, zet hem op
Voor 21 uur is natuurlijk ook niet zo specifiek. Ik ga voor 20.30quote:
WSS. bellen! tis niet je eerste en ze zien er rete regelmatig uit!quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tico heeft een hele hoge pijngrens
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ook. Misschien wel Bernadette. Die heeft Kai ook gehaaldquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:41 schreef Vicky het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de vk! Wie heeft er dienst?
Ik denk Maretti.. Die heeft Amber opgevangen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien wel Bernadette. Die heeft Kai ook gehaald
en jenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik denk Maretti.. Die heeft Amber opgevangen.
We kunnen immers niet allemaal een hoge pijngrens hebben he...quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
We kunnen immers niet allemaal een hoge pijngrens hebben he...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
We kunnen immers niet allemaal een hoge pijngrens hebben he...
ik geef t ook weinig kansquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:58 schreef Floria het volgende:
Gaan we ook nog een polletje doen met de vraag:
' Hoe groot is de kans dat Tico's patat binnen blijft tijdens de bevalling?'
Ik ga voor 0%
Maar eet desondanks smakelijk!
alleen al omdat ze binnen wíl houdenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had 1 uur voor m`n bevalling anders nog een bord bloemkool, aardappels en een gehaktbal met mayo weggewerkt. En alles is keurig binnengebleven![]()
Ik zie het haar wel doen, kotsloos bevallen
hahaha psies.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
alleen al omdat ze binnen wíl houden
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had 1 uur voor m`n bevalling anders nog een bord bloemkool, aardappels en een gehaktbal met mayo weggewerkt. En alles is keurig binnengebleven![]()
ja!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zal ik ff bellen om te checken?
Ik noteer TF dan op:quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zou het overdreven zijn om een megafoon mee te nemen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja!
En als ze nie opneemt even langsrijden, en flink toeteren en op t raam kloppen graag
nee hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef Shirley het volgende:
Ik durf haast niet heel ego te komen posten, tis nu ff Tico's momentje...ik vraag het eerst even. Hebben jullie bezwaar als ik een vage 4D foto van mijn kleintje ertussen door gooi? Net geupload en wil zo graag showen![]()
Kom maar op, altijd leuk die 4Dquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef Shirley het volgende:
Ik durf haast niet heel ego te komen posten, tis nu ff Tico's momentje...ik vraag het eerst even. Hebben jullie bezwaar als ik een vage 4D foto van mijn kleintje ertussen door gooi? Net geupload en wil zo graag showen![]()
Ey joh! We maken er gewoon jou momentje van! En idd dan hebben we wat te doen tijdens het F5-enquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef Shirley het volgende:
ja psies ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee hoor![]()
we moeten toch wat om de tijd te doden?![]()
@TF, minstens een megafoon!
Kun je niet zo'n busje ritselen met zo'n ding op t dak?
en nog een patatje etenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:41 schreef Vicky het volgende:
Met een ruggeprik kan ze best even Fokken of twitteren...
nee van de snackbar om de hoekquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:42 schreef amaranta het volgende:
Bloedserieus naar het ziekenhuis bellen.
Hallo mevrouw wij zijn van het fokforum domino's pizza. En wij willen graag of mevrouw Ticoo daar nu ligt te bevallen. Ze heeft net een pizza bestelt namelijk.
Weet jij hoe de snackbar om de hoek van het ziekenhuis heet dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nee van de snackbar om de hoek
Leny`s koffiehuis!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet jij hoe de snackbar om de hoek van het ziekenhuis heet dan?
verzin een naam johquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet jij hoe de snackbar om de hoek van het ziekenhuis heet dan?
als je de straat uitloopt, daar zit er wel 1quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:51 schreef Macka66 het volgende:
Shirley, wat een gaaf jongenskoppie op de echo. Jullie kunnen vast al zien op wie hij lijkt![]()
Geen snackbar om de hoek van het ziekenhuis. Maar als je zegt dat je van de Mc Drive bent en dat je Ticoo d'r franse frietjes na komt brengen laten ze je vast wel door
oooooh!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef Shirley het volgende:
Haha....Hier issie dan, weliswaar een foto van een foto, maar wel te zien...ons mannetje!
[ afbeelding ]
ze zou twitter juist even dichtlaten omdat daar meelezers waren vanuit de familie... daar zal dan niet te veel nieuws vandaan komen denk ik...quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef amaranta het volgende:
Ik heb mn twitter ook al opengegooid om te kijken of ze nog wat nieuws post.
Wat fijn dat alles er goed uitzag. En een jongen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:58 schreef ik80lll het volgende:
Ik heb vamiddag de 20 weken echo gehad, voor zover ze kon zien alles oke,
en we krijgen een jongen! Een stamhouder echt onwijs leuk , en zeer welkom in ons meidenhuis, mijn vermoeden klopte!!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Leyla Isabel is er!!!
T ging een beetje snel.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze is er!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Leyla Isabel is er!!!
T ging een beetje snel.
stiekemerd, zit je toch nog te f5-enquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:45 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze is er!
Gefeliciteeeeerd!
Ze dacht vast: 'gedeelde smart is halve smart'quote:
ze is er!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Leyla Isabel is er!!!
T ging een beetje snel.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Leyla Isabel is er!!!
T ging een beetje snel.
Geweldig! Gefeliciteerd, ook voor M. P. en J.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Leyla Isabel is er!!!
T ging een beetje snel.
Ik win dubbel want mijn dochter heeft ook nog dezelfde naamquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Tico! Dat is wat je noemt een stroomversnelling!Heel heel heel erg van harte
![]()
![]()
![]()
En Floria heeft de beker geloof ik
Huh? wat stond daar nou? ff trug scrollenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Leyla Isabel is er!!!
T ging een beetje snel.
Vlotte!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:38 schreef Ticootje het volgende:
Whehe, 3 uurtjes. Ik werp babies.
Ze is lief!
quote:
En ook gewoon online blijven, hahahaquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:38 schreef Ticootje het volgende:
Ze is lief!
Ach ja....meconium happensquote:
Knappe tijdquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:38 schreef Ticootje het volgende:
Ze is lief!
Pssttt twitterquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Knappe tijdZijn er al foto`s?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ach ja....meconium happens
Ongelooflijk gefeliciteerd met jullie meiske! Geweldig naam! Ga ongelooflijk genieten samen, ik hoop dat het allemaal goed is geweest dat het zo snel ging en dat je er fijn op terug kunt kijken! Maar nu eerst, snuffelen, kijken, voelen, ruiken en ontdekken ontdekken ontdekken! Vanaf nu hoort ze helemaal bij jullie
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Foto mag gepost worden hoor.
Lekker gedoucht. Ik moest net zo lang wachten op het douchen als de hele bevalling en nog kreeg ik op m'n donder dat ik me heerlijk stond te wassen.
En binnen gehouden?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:29 schreef Ticootje het volgende:
Ja hoor patat eten en weeën opvangen gaat heel goed samen.
ja, maar geen kloaka.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:30 schreef Kimpossible het volgende:
Leela
Mooi Tico!
En wat 'n gezichtje..
Heb je zelf nog schade opgelopen?
Welke vk had je?quote:
Renate.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:43 schreef Ticootje het volgende:
Oh en persen? 7 minuutjes. Doen we ff. Ik heb wel eens langer gedaan over een grote boodschap.
ja die zuigen hard, bah.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Renate.
Leyla ligt in coma op m'n borst. Heerlijk!
Oh en naweeën zuigen.
wat heerlijk dat ze al lekker bij je drinkt...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:29 schreef Ticootje het volgende:
Uit rechts komt denk accuzuur. Links drinkt ze wel.
Je maakt me bangquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:02 schreef Floria het volgende:
Goedemorgen! Meld!
Nu Tico is bevallen morgen ein-de-lijk de September chicks gaan baren
welnee, 3 uurtjes afzien.quote:
ja maar das je tweede hequote:
He, bij de eerste kan het ook in drie uurtjes. Hoewel ik mezelf al enorm kleinzerig vond de eerste drie uur al zo afzien. Bleken het ook de laatste drie te zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja maar das je tweede he
hoewel k de laatste drie uur vervelendste vond...dus wat dat betreft klopt dat hier ook wel
I knowquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
He, bij de eerste kan het ook in drie uurtjes. Hoewel ik mezelf al enorm kleinzerig vond de eerste drie uur al zo afzien. Bleken het ook de laatste drie te zijnik vroeg me al af hoe vrouwen dat nou deden 10 uur aan een stuk. Intekenen kan helaas niet meer, het is voortaan at random
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooccchh het kan nog sneller hoor;
1 uur en 48 min![]()
en had geen naweeen
![]()
gefeliciteerd met je ontzettend mooie meid Ticoo! en ik vind de naam echt helemaal super!!!
TF zou een volgende nog verliezen bij het niezen denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:16 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
1 uur en 1 minuut, uitdrijving <1 min, maar ik dacht dat TF nóg sneller was..
mijn vliezen van Cas braken 'live' op fokquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
TF zou een volgende nog verliezen bij het niezen denk ik
Ik hoop heel erg dat het mij ook gegund is om dit keer weer een snelle bevalling te hebben en als het even kan nog wat sneller dan de bevalling van Amélie. Maar goed, toen begon ik met gebroken vliezen, dat versneld de boel sowieso wat geloof ik.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:21 schreef moussy het volgende:
[..]
mijn vliezen van Cas braken 'live' op fokIk was aan het vragen hoe het ook al weer zat met die op je hand blaas test en toen was het flats..
dat hoop ik de volgende keer ook inderdaad. alleen even zonder vaccuumpompquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
TF zou een volgende nog verliezen bij het niezen denk ik
Ik hoop heel erg dat het mij ook gegund is om dit keer weer een snelle bevalling te hebben en als het even kan nog wat sneller dan de bevalling van Amélie. Maar goed, toen begon ik met gebroken vliezen, dat versneld de boel sowieso wat geloof ik.
45 minuten en het kind kwam er met vliezen intact uit. Yayquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:16 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
1 uur en 1 minuut, uitdrijving <1 min, maar ik dacht dat TF nóg sneller was..
Hoop dat ie mooi op de goede plek ligt. Dat gaan ze checken toch? Hoe laat?quote:Op zondag 5 september 2010 12:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb morgen mijn placenta echo in het ziekenhuis.
Ik ben heel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |