Heb je morgen tijd?quote:
Ik ooooookquote:
Het moet zeer doen want anders krijg je geen goede band met je dochterquote:
*doet dit ookquote:*leest hier alleen nog mee
hahahahaquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het moet zeer doen want anders krijg je geen goede band met je dochter
Straks lekker die prik er in laten jassen..komt helemaal goed joh
Ai, en dat in deze contextquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:39 schreef Silmarwen het volgende:
Tico, daar ga je dan eindelijk!Hopelijk kan M. een beetje doorscheuren, zodat hij er zo wel is.
19:35!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:54 schreef Floria het volgende:
Whoohoo!
Je had dat kleine zetje dus gewoon ff nodig!
![]()
![]()
![]()
![]()
Polletje opzetten?![]()
Voor 21.00 vanavond is de dame er!
O.o Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:47 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ai, en dat in deze context![]()
Succes Ticootje, zet hem op
Voor 21 uur is natuurlijk ook niet zo specifiek. Ik ga voor 20.30quote:
WSS. bellen! tis niet je eerste en ze zien er rete regelmatig uit!quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tico heeft een hele hoge pijngrens
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ook. Misschien wel Bernadette. Die heeft Kai ook gehaaldquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:41 schreef Vicky het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de vk! Wie heeft er dienst?
Ik denk Maretti.. Die heeft Amber opgevangen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien wel Bernadette. Die heeft Kai ook gehaald
en jenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik denk Maretti.. Die heeft Amber opgevangen.
We kunnen immers niet allemaal een hoge pijngrens hebben he...quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
We kunnen immers niet allemaal een hoge pijngrens hebben he...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
We kunnen immers niet allemaal een hoge pijngrens hebben he...
ik geef t ook weinig kansquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:58 schreef Floria het volgende:
Gaan we ook nog een polletje doen met de vraag:
' Hoe groot is de kans dat Tico's patat binnen blijft tijdens de bevalling?'
Ik ga voor 0%
Maar eet desondanks smakelijk!
alleen al omdat ze binnen wíl houdenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had 1 uur voor m`n bevalling anders nog een bord bloemkool, aardappels en een gehaktbal met mayo weggewerkt. En alles is keurig binnengebleven![]()
Ik zie het haar wel doen, kotsloos bevallen
hahaha psies.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
alleen al omdat ze binnen wíl houden
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had 1 uur voor m`n bevalling anders nog een bord bloemkool, aardappels en een gehaktbal met mayo weggewerkt. En alles is keurig binnengebleven![]()
ja!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zal ik ff bellen om te checken?
Ik noteer TF dan op:quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zou het overdreven zijn om een megafoon mee te nemen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja!
En als ze nie opneemt even langsrijden, en flink toeteren en op t raam kloppen graag
nee hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef Shirley het volgende:
Ik durf haast niet heel ego te komen posten, tis nu ff Tico's momentje...ik vraag het eerst even. Hebben jullie bezwaar als ik een vage 4D foto van mijn kleintje ertussen door gooi? Net geupload en wil zo graag showen![]()
Kom maar op, altijd leuk die 4Dquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef Shirley het volgende:
Ik durf haast niet heel ego te komen posten, tis nu ff Tico's momentje...ik vraag het eerst even. Hebben jullie bezwaar als ik een vage 4D foto van mijn kleintje ertussen door gooi? Net geupload en wil zo graag showen![]()
Ey joh! We maken er gewoon jou momentje van! En idd dan hebben we wat te doen tijdens het F5-enquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef Shirley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |