ja psies ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee hoor![]()
we moeten toch wat om de tijd te doden?![]()
@TF, minstens een megafoon!
Kun je niet zo'n busje ritselen met zo'n ding op t dak?
en nog een patatje etenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:41 schreef Vicky het volgende:
Met een ruggeprik kan ze best even Fokken of twitteren...
nee van de snackbar om de hoekquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:42 schreef amaranta het volgende:
Bloedserieus naar het ziekenhuis bellen.
Hallo mevrouw wij zijn van het fokforum domino's pizza. En wij willen graag of mevrouw Ticoo daar nu ligt te bevallen. Ze heeft net een pizza bestelt namelijk.
Weet jij hoe de snackbar om de hoek van het ziekenhuis heet dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nee van de snackbar om de hoek
Leny`s koffiehuis!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet jij hoe de snackbar om de hoek van het ziekenhuis heet dan?
verzin een naam johquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet jij hoe de snackbar om de hoek van het ziekenhuis heet dan?
als je de straat uitloopt, daar zit er wel 1quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:51 schreef Macka66 het volgende:
Shirley, wat een gaaf jongenskoppie op de echo. Jullie kunnen vast al zien op wie hij lijkt![]()
Geen snackbar om de hoek van het ziekenhuis. Maar als je zegt dat je van de Mc Drive bent en dat je Ticoo d'r franse frietjes na komt brengen laten ze je vast wel door
oooooh!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef Shirley het volgende:
Haha....Hier issie dan, weliswaar een foto van een foto, maar wel te zien...ons mannetje!
[ afbeelding ]
ze zou twitter juist even dichtlaten omdat daar meelezers waren vanuit de familie... daar zal dan niet te veel nieuws vandaan komen denk ik...quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef amaranta het volgende:
Ik heb mn twitter ook al opengegooid om te kijken of ze nog wat nieuws post.
Wat fijn dat alles er goed uitzag. En een jongen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:58 schreef ik80lll het volgende:
Ik heb vamiddag de 20 weken echo gehad, voor zover ze kon zien alles oke,
en we krijgen een jongen! Een stamhouder echt onwijs leuk , en zeer welkom in ons meidenhuis, mijn vermoeden klopte!!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Leyla Isabel is er!!!
T ging een beetje snel.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze is er!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Leyla Isabel is er!!!
T ging een beetje snel.
stiekemerd, zit je toch nog te f5-enquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:45 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze is er!
Gefeliciteeeeerd!
Ze dacht vast: 'gedeelde smart is halve smart'quote:
ze is er!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Leyla Isabel is er!!!
T ging een beetje snel.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Leyla Isabel is er!!!
T ging een beetje snel.
Geweldig! Gefeliciteerd, ook voor M. P. en J.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Leyla Isabel is er!!!
T ging een beetje snel.
Ik win dubbel want mijn dochter heeft ook nog dezelfde naamquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Tico! Dat is wat je noemt een stroomversnelling!Heel heel heel erg van harte
![]()
![]()
![]()
En Floria heeft de beker geloof ik
Huh? wat stond daar nou? ff trug scrollenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Leyla Isabel is er!!!
T ging een beetje snel.
Vlotte!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:38 schreef Ticootje het volgende:
Whehe, 3 uurtjes. Ik werp babies.
Ze is lief!
quote:
En ook gewoon online blijven, hahahaquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:38 schreef Ticootje het volgende:
Ze is lief!
Ach ja....meconium happensquote:
Knappe tijdquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:38 schreef Ticootje het volgende:
Ze is lief!
Pssttt twitterquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Knappe tijdZijn er al foto`s?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ach ja....meconium happens
Ongelooflijk gefeliciteerd met jullie meiske! Geweldig naam! Ga ongelooflijk genieten samen, ik hoop dat het allemaal goed is geweest dat het zo snel ging en dat je er fijn op terug kunt kijken! Maar nu eerst, snuffelen, kijken, voelen, ruiken en ontdekken ontdekken ontdekken! Vanaf nu hoort ze helemaal bij jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |