quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Foto mag gepost worden hoor.
Lekker gedoucht. Ik moest net zo lang wachten op het douchen als de hele bevalling en nog kreeg ik op m'n donder dat ik me heerlijk stond te wassen.
En binnen gehouden?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:29 schreef Ticootje het volgende:
Ja hoor patat eten en weeën opvangen gaat heel goed samen.
ja, maar geen kloaka.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:30 schreef Kimpossible het volgende:
Leela
Mooi Tico!
En wat 'n gezichtje..
Heb je zelf nog schade opgelopen?
Welke vk had je?quote:
Renate.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:43 schreef Ticootje het volgende:
Oh en persen? 7 minuutjes. Doen we ff. Ik heb wel eens langer gedaan over een grote boodschap.
ja die zuigen hard, bah.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Renate.
Leyla ligt in coma op m'n borst. Heerlijk!
Oh en naweeën zuigen.
wat heerlijk dat ze al lekker bij je drinkt...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:29 schreef Ticootje het volgende:
Uit rechts komt denk accuzuur. Links drinkt ze wel.
Je maakt me bangquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:02 schreef Floria het volgende:
Goedemorgen! Meld!
Nu Tico is bevallen morgen ein-de-lijk de September chicks gaan baren
welnee, 3 uurtjes afzien.quote:
ja maar das je tweede hequote:
He, bij de eerste kan het ook in drie uurtjes. Hoewel ik mezelf al enorm kleinzerig vond de eerste drie uur al zo afzien. Bleken het ook de laatste drie te zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja maar das je tweede he
hoewel k de laatste drie uur vervelendste vond...dus wat dat betreft klopt dat hier ook wel
I knowquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
He, bij de eerste kan het ook in drie uurtjes. Hoewel ik mezelf al enorm kleinzerig vond de eerste drie uur al zo afzien. Bleken het ook de laatste drie te zijnik vroeg me al af hoe vrouwen dat nou deden 10 uur aan een stuk. Intekenen kan helaas niet meer, het is voortaan at random
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooccchh het kan nog sneller hoor;
1 uur en 48 min![]()
en had geen naweeen
![]()
gefeliciteerd met je ontzettend mooie meid Ticoo! en ik vind de naam echt helemaal super!!!
TF zou een volgende nog verliezen bij het niezen denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:16 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
1 uur en 1 minuut, uitdrijving <1 min, maar ik dacht dat TF nóg sneller was..
mijn vliezen van Cas braken 'live' op fokquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
TF zou een volgende nog verliezen bij het niezen denk ik
Ik hoop heel erg dat het mij ook gegund is om dit keer weer een snelle bevalling te hebben en als het even kan nog wat sneller dan de bevalling van Amélie. Maar goed, toen begon ik met gebroken vliezen, dat versneld de boel sowieso wat geloof ik.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:21 schreef moussy het volgende:
[..]
mijn vliezen van Cas braken 'live' op fokIk was aan het vragen hoe het ook al weer zat met die op je hand blaas test en toen was het flats..
dat hoop ik de volgende keer ook inderdaad. alleen even zonder vaccuumpompquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
TF zou een volgende nog verliezen bij het niezen denk ik
Ik hoop heel erg dat het mij ook gegund is om dit keer weer een snelle bevalling te hebben en als het even kan nog wat sneller dan de bevalling van Amélie. Maar goed, toen begon ik met gebroken vliezen, dat versneld de boel sowieso wat geloof ik.
45 minuten en het kind kwam er met vliezen intact uit. Yayquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:16 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
1 uur en 1 minuut, uitdrijving <1 min, maar ik dacht dat TF nóg sneller was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |