abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86065198
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oei, heb ik geen verstand van, van die schijven.
Ik bedoel dat ze niet zomaar de HRA weg kunnen halen zonder daar iets tegenover te stellen.
Die schijven is gewoon een bepaald belastingpercentage per deel van het inkomen :P

1000 euro is dan verdeeld in 500 met 17% 300 met 30 % en 200 met 40% ofzo :+

En uiteraard vinden ze daar wel een oplossing voor
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 5 september 2010 @ 08:28:22 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86081679
Wat ben je vroeg op JP? :o Bed geplast?
[TRU-FB] Just a ride
The truth was in here.
  zondag 5 september 2010 @ 08:55:24 #103
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86081824
The truth was in here.
  zondag 5 september 2010 @ 13:00:58 #104
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86086100
quote:
Op zondag 5 september 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
Wat ben je vroeg op JP? :o Bed geplast?
[TRU-FB] Just a ride
Oh, ik ben zo vaak vroeg op hoor, maar dat wil nog niet zeggen dat ik me altijd maar meteen op FOK kom melden :').
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zondag 5 september 2010 @ 13:09:12 #105
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86086326
Wat een huillie in de FB :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 5 september 2010 @ 13:12:38 #106
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86086449
Om het gekibbel daar verder uit te houden.. en omdat ik na jou 'ontopic dan maar' echt nog wel mijn weerwoord wil geven:

quote:
Op zondag 5 september 2010 12:22 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Tja, er zijn hier wel vaker mensen die zich kwetsbaar opgesteld hebben (ook van de sceptici-kant) en waar op een lullige manier mee omgegaan is.
Wat er in andere topics ooit tussen andere mensen gezegd is doet hier nu niet toe, ik reageer hier op die jongen zelf en geef er mijn mening over. Dat iemand ergens zn schoonmoeder beledigd word omtrent hele andere onderwerpen dan deze doet niet terzake.. lijkt mij..Punt is dat het een lage streek is, expres laten falen ofwhatever naar notabene iemand die aan 'leren' is..

quote:
Nou, da's onzin. Ik heb ook nooit een tuinbroek aan en zit echt niet 24/7 te poepen. Sterker nog, ik poep nooit, want ik ben een vrouw. En jouw eigen username is ook niet een van de vriendelijkste.
Maar je bent wel joepiedepoepie, de username is gekscherend zoals de meeste van je posts ook doen. Het brilletje in je usericon laat ons vermoeden dat we te maken hebben met een wijsneus.
Mijn username is zo gekozen omdat ik ook een bitch kan zijn tegen mensen, maar geeft ook aan samen met mijn usericon dat ik een ruwe bolster ben met een blanke pit. Soms zeggen namen meer over iemand misschien, of misschien heb ik gut feelings over die gozer.

Om het gekibbel daar verder uit te houden.. en omdat ik na jou 'ontopic dan maar' echt nog wel mijn weerwoord wil geven:
The truth was in here.
  zondag 5 september 2010 @ 13:49:52 #107
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86087583
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
Wat er in andere topics ooit tussen andere mensen gezegd is doet hier nu niet toe, ik reageer hier op die jongen zelf en geef er mijn mening over. Dat iemand ergens zn schoonmoeder beledigd word omtrent hele andere onderwerpen dan deze doet niet terzake.. lijkt mij..
Wat ik er eigenlijk mee wilde zeggen is dat het andere keren als mensen zich kwetsbaar opstellen en er wordt daarna misbruik van gemaakt, ook heel vaak gebagatelliseerd wordt.

quote:
Punt is dat het een lage streek is, expres laten falen ofwhatever naar notabene iemand die aan 'leren' is..
Ik zie het anders. Ik zie het niet als expres laten falen. De 'paragnost' zegt dat hij alleen maar een foto en een naam nodig heeft. Dus als iemand een foto + naam van een ander stuurt, dan moet dat ook voldoende zijn. Tenzij (wat ik ook al in dat topic schreef):

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar het tegenargument zal wel zoiets zijn als dat je je eigen persoonlijke energie erbij meestuurt met de pm/mail en de foto ;).
quote:
Maar je bent wel joepiedepoepie, de username is gekscherend
Nou, maar er zit een heel andere reden achter mijn username hoor :P. In real life word ik vaak 'Joepie' genoemd (hoe dat zo gekomen is zit uiteraard ook nog een heel verhaal aan vast, maar da's verder niet relevant).

Nou, de namen 'Joepie' en 'Joepiedepoepie' waren al bezet en aangezien ik toch echt wel een poepie ben :P, werd het 'JoepiePoepie' :).

quote:
Het brilletje in je usericon laat ons vermoeden dat we te maken hebben met een wijsneus.
Tja, maar ik heb nou eenmaal een bril in real life en dat wil dus niet zeggen dat iedereen met een bril een wijsneus is .

quote:
Soms zeggen namen meer over iemand misschien, of misschien heb ik gut feelings over die gozer.
Maar heel vaak ook niet. Ik behandel iemand niet op een bepaalde manier aan de hand van een username.

[ Bericht 8% gewijzigd door JoepiePoepie op 05-09-2010 14:23:29 ]
pi_86096782
Hallo Topspin maakt even contact hier,

Ben nog maar amper online omdat ik teveel internet gehad heb afgelopen jaren. Meer bezig met andere dingen en nu echt even genieten van de nazomer. Wil niet verder ingaan waarom ik nu pas geniet van de zomer maar het heeft z'n redenen dus.

Van plan om vaker langs te komen hier maar het komt er vaak niet van omdat ik gewoon andere dingen doe nu. Overdosis internet vanaf 1998 volgens mij en dan gaat het op een gegeven moment vervelen of de kont uit hangen zoals ze dat vaker noemen.

Vanavond misschien wel even hier blijven hangen voor de afwisselingen omdat het zo lang geleden is hier.

Bastard geen modje meer?????? Hoe kan dat dan???
Genieten is toegestaan!!!
  zondag 5 september 2010 @ 19:21:40 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86097171
Ey Topper . :)
Er waren betere kandidaten ;)
The truth was in here.
pi_86097270
Je bent dus ontslagen of wat Bastard???

Of vond je dat er zelf betere kanditaten waren?
  zondag 5 september 2010 @ 19:44:50 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86098053
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:24 schreef Topspin het volgende:
Je bent dus ontslagen of wat Bastard???

Of vond je dat er zelf betere kanditaten waren?
Nee ik kreeg het eerlijk gezegd drukker op werk, vond dat ik mijn taak daardoor niet goed meer kon doen.. 3e kind erbij. :D
The truth was in here.
pi_86098161
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee ik kreeg het eerlijk gezegd drukker op werk, vond dat ik mijn taak daardoor niet goed meer kon doen.. 3e kind erbij. :D
Proficiat met je derde kind!!!!

Inderdaad nogal druk met 3 kinderen en werken tegelijk. Een full-time FOK! moderator carriere is dan misschien niet te doen ook volgens mij.

IK heb het al te druk zonder kinderen dus kan het me wel voorstellen. ( alleen al druk met leven zonder dingen te doen is het vaker, het leven meemaken maar ik heb me voorgenomen om niet meer al te wazig te zijn in mijn leven :P ) Zou daar ook al een tekst over kunnen schrijven dat leven al een activiteit is an sich. Kan dan aan de zondag liggen dat het zo snel gaat allemaal ook. Zeven uur op, wat in de tuin gedaan en ondertussen is het weer bijna donker.

Alles goed gegaan met de geboorte van je derde kind?

[ Bericht 1% gewijzigd door Topspin op 05-09-2010 19:55:54 ]
pi_86099251
Ik ga film kijken weer dan maar weer :) . Misschien tot morgen, anders volgende dag ( day after tomorrow) , week, maand of jaar. Als het op internet aankomt weet ik nooit wannneer ik online ga.

Senesta even de groeten nog!!

Dag!
  zondag 5 september 2010 @ 23:52:45 #114
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86111499
Het gaat op dit moment in het Feedback-topic heel interessant over (onder andere) homeopathie :)!

Nu wil ik daar niet nog verder offtopic gaan, maar ik kreeg afgelopen vrijdag van _Led_ een interessant artikel over homeopathie via pm astraal toegezonden en die heb ik nu net pas gelezen. Ik zou zeggen, als je geinteresseerd bent, lees het zelf maar:

The Washington Times - Homeopathy decried by Japanese medical officials
  maandag 6 september 2010 @ 08:42:30 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86116516
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het gaat op dit moment in het Feedback-topic heel interessant over (onder andere) homeopathie :)!

Nu wil ik daar niet nog verder offtopic gaan, maar ik kreeg afgelopen vrijdag van _Led_ een interessant artikel over homeopathie via pm astraal toegezonden en die heb ik nu net pas gelezen. Ik zou zeggen, als je geinteresseerd bent, lees het zelf maar:

The Washington Times - Homeopathy decried by Japanese medical officials
Ik wilde ook niet verder op doorgaan, is het topic niet naar maar iets zegt me dat ik ook voor een dikke deur sta en de energie beter kan behouden.
Ik zal je link even lezen, vermoedelijk zal de tekst wel haaks staan op mijn gedachte en ervaring. ;)
The truth was in here.
  maandag 6 september 2010 @ 08:48:42 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86116601
quote:
Ja .. wat zal ik zeggen, iedereen leest graag dingen die zijn eigen gedachten onderbouwen en blijven ondersteunen, niks zo eng om van gedachte te veranderen, betekent dat een hoop andere dingen op losse schroeven komen te staan misschien.
Dit vind ik dan ook typisch zo'n verhaal die makkelijk aan te nemen is als je er toch al sceptisch in bent, zie je nou wel, meisje is dood doordat ze niet de juiste medicijnen kreeg, VIT. K ipv homeopatie .. ja verder hebben we helemaal geen idee hoe de toestand was van dat meisje, maar we mogen nu aannemen dat ze met Vitamine K nog wel had geleeft.
"Die druppels water" hebben, en dat is grappig want, homeopathie zou geen werking hebben, mede schuld aan haar dood.
Het artikel is leerstof voor diegene die er al sceptisch in stonden, vermoedens worden bevestigd maar inhoudelijk rammelt het, we weten helemaal niks van dat kind verder.

Toe maar, scheur mijn quote weer aan stukken. :)
The truth was in here.
  maandag 6 september 2010 @ 10:11:39 #117
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86118177
quote:
Op maandag 6 september 2010 08:48 schreef Bastard het volgende:
Toe maar, scheur mijn quote weer aan stukken. :)
Nee hoor, geen behoefte aan :).

_O_ Deze mooie post van keesjeislief _O_ zegt precies hoe ik er over denk. Ik heb daar dus eigenlijk niks meer aan toe te voegen :).

Ik ben trouwens nog wel erg benieuwd naar jouw antwoord op de vraag die hij stelde:

quote:
Op zondag 5 september 2010 08:24 schreef Bastard het volgende:
Ik heb een open visie, en probeer een antwoord te vinden op een hoop vragen, net als wetenschappers dat ook doen. Het verschil is tussen die mensen en mij, zij zien een lijn, ik zie een punt.
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:34 schreef keesjeislief het volgende:
Zou je willen uitleggen wat je daar precies mee bedoelt?
Want net als keesjeislief vroeg ik me dat ook al af :).

Ik kreeg trouwens een leuke cartoon via pm astraal toegezonden. Misschien is ie al oud en honderdduizend keer gepost in TRU, maar ik kende 'm nog niet:

Ik heb trouwens vannacht ontzettend raar gedroomd :D! Ik droomde dat ik met een prijsvraag 80.000 belegde boterhammen had gewonnen _O- en ze waren al onderweg om het te brengen. En ik dacht echt van: "Wat moet ik daar nou mee en waar moet ik het laten?"

:')

Ik weet ook wel hoe het komt dat ik dat gedroomd heb. Vorige week heb ik door omstandigheden veel te vaak brood gegeten ('s morgens, 's middags, 's avonds) en ik begon dat echt een beetje zat te worden :D!
  maandag 6 september 2010 @ 10:18:20 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86118336
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:11 schreef JoepiePoepie het volgende:

Ik ben trouwens nog wel erg benieuwd naar jouw antwoord op de vraag die hij stelde:

Wat ik daarmee bedoel is een beetje symbolisch zoals je wel begrijpt.
Een lijn, iets wiskundigs iets abstracts is een afkadering.. ik zie de lijn, maar draai de lijn opzij en zie de zijkant, de punt, met die actie laat ik zien dat ik buigzaam ben en open sta voor andere invloeden dan de beleerde zaken, misschien in hogere mate dan degene die zich angstvallig wil houden aan zijn beleving van de wereld die de ogen laten zien.
The truth was in here.
  maandag 6 september 2010 @ 10:29:02 #119
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86118575
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:18 schreef Bastard het volgende:
Wat ik daarmee bedoel is een beetje symbolisch zoals je wel begrijpt.
Een lijn, iets wiskundigs iets abstracts is een afkadering.. ik zie de lijn, maar draai de lijn opzij en zie de zijkant, de punt, met die actie laat ik zien dat ik buigzaam ben en open sta voor andere invloeden dan de beleerde zaken, misschien in hogere mate dan degene die zich angstvallig wil houden aan zijn beleving van de wereld die de ogen laten zien.
Ik vatte jouw uitdrukking eigenlijk anders op. 'Een lijn zien' zie ik eigenlijk veel meer als 'openstaan voor meer', verder kijken dan wat je geleerd is. 'Een punt zien' vind ik eerder overkomen als: "Hier stop ik met denken."

Maar goed, dat is verder niet belangrijk, dat is maar hoe je het interpreteert.

Dit:

quote:
misschien in hogere mate dan degene die zich angstvallig wil houden aan zijn beleving van de wereld die de ogen laten zien.
kan natuurlijk opgaan voor zowel sceptici als believers en dat bedoel je er volgens mij ook mee :).
  maandag 6 september 2010 @ 10:47:38 #120
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86119108
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:29 schreef JoepiePoepie het volgende:

kan natuurlijk opgaan voor zowel sceptici als believers en dat bedoel je er volgens mij ook mee :).
Werkt 2 kanten op inderdaad.
The truth was in here.
  maandag 6 september 2010 @ 11:05:23 #121
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86119558
Lavenderr, je ben moderator van 3(!) forums. Dat wist ik helemaal niet. Ik was namelijk in de veronderstelling dat je was gestopt met VKZ.

Maar waarom doe je dat? Werken, moderator van 3 supermoeilijke forums, en nog 'een leven' ernaast...

En waarbij je BNW zelfs helemaal in je uppie doet :o!

En het waarschijnlijk nog allemaal leuk vinden ook :D!

Ik zou dat niet willen en niet kunnen :N.
  maandag 6 september 2010 @ 11:23:44 #122
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86120180
Nee dat valt niet mee, heb best te doen met r wdb moet ik zeggen.
The truth was in here.
  Moderator maandag 6 september 2010 @ 11:33:32 #123
8781 crew  Frutsel
  maandag 6 september 2010 @ 11:34:50 #124
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86120509
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:33 schreef Frutsel het volgende:
Goeiemoggel :W
Eyy.
Hoest weer?
The truth was in here.
  Moderator maandag 6 september 2010 @ 12:15:34 #125
8781 crew  Frutsel
pi_86121882
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Eyy.
Hoest weer?
Eey :W :W
Prima weer, graadje of twee-en-twintig, lekker zonnetje. Zonde om met dat mooie weer te moeten werken. Ik weet leukere dingen voor een maandag.

En verder ook wel goed en met u?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')