Die schijven is gewoon een bepaald belastingpercentage per deel van het inkomenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei, heb ik geen verstand van, van die schijven.
Ik bedoel dat ze niet zomaar de HRA weg kunnen halen zonder daar iets tegenover te stellen.
Oh, ik ben zo vaak vroeg op hoor, maar dat wil nog niet zeggen dat ik me altijd maar meteen op FOK kom meldenquote:Op zondag 5 september 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
Wat ben je vroeg op JP?Bed geplast?
[TRU-FB] Just a ride
Wat er in andere topics ooit tussen andere mensen gezegd is doet hier nu niet toe, ik reageer hier op die jongen zelf en geef er mijn mening over. Dat iemand ergens zn schoonmoeder beledigd word omtrent hele andere onderwerpen dan deze doet niet terzake.. lijkt mij..Punt is dat het een lage streek is, expres laten falen ofwhatever naar notabene iemand die aan 'leren' is..quote:Op zondag 5 september 2010 12:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tja, er zijn hier wel vaker mensen die zich kwetsbaar opgesteld hebben (ook van de sceptici-kant) en waar op een lullige manier mee omgegaan is.
Maar je bent wel joepiedepoepie, de username is gekscherend zoals de meeste van je posts ook doen. Het brilletje in je usericon laat ons vermoeden dat we te maken hebben met een wijsneus.quote:Nou, da's onzin. Ik heb ook nooit een tuinbroek aan en zit echt niet 24/7 te poepen. Sterker nog, ik poep nooit, want ik ben een vrouw. En jouw eigen username is ook niet een van de vriendelijkste.
Wat ik er eigenlijk mee wilde zeggen is dat het andere keren als mensen zich kwetsbaar opstellen en er wordt daarna misbruik van gemaakt, ook heel vaak gebagatelliseerd wordt.quote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
Wat er in andere topics ooit tussen andere mensen gezegd is doet hier nu niet toe, ik reageer hier op die jongen zelf en geef er mijn mening over. Dat iemand ergens zn schoonmoeder beledigd word omtrent hele andere onderwerpen dan deze doet niet terzake.. lijkt mij..
Ik zie het anders. Ik zie het niet als expres laten falen. De 'paragnost' zegt dat hij alleen maar een foto en een naam nodig heeft. Dus als iemand een foto + naam van een ander stuurt, dan moet dat ook voldoende zijn. Tenzij (wat ik ook al in dat topic schreef):quote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
Punt is dat het een lage streek is, expres laten falen ofwhatever naar notabene iemand die aan 'leren' is..
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar het tegenargument zal wel zoiets zijn als dat je je eigen persoonlijke energie erbij meestuurt met de pm/mail en de foto.
Nou, maar er zit een heel andere reden achter mijn username hoorquote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
Maar je bent wel joepiedepoepie, de username is gekscherend
Tja, maar ik heb nou eenmaal een bril in real life en dat wil dus niet zeggen dat iedereen met een bril een wijsneus isquote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
Het brilletje in je usericon laat ons vermoeden dat we te maken hebben met een wijsneus.
Maar heel vaak ook niet. Ik behandel iemand niet op een bepaalde manier aan de hand van een username.quote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
Soms zeggen namen meer over iemand misschien, of misschien heb ik gut feelings over die gozer.
Nee ik kreeg het eerlijk gezegd drukker op werk, vond dat ik mijn taak daardoor niet goed meer kon doen.. 3e kind erbij.quote:Op zondag 5 september 2010 19:24 schreef Topspin het volgende:
Je bent dus ontslagen of wat Bastard???
Of vond je dat er zelf betere kanditaten waren?
Proficiat met je derde kind!!!!quote:Op zondag 5 september 2010 19:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik kreeg het eerlijk gezegd drukker op werk, vond dat ik mijn taak daardoor niet goed meer kon doen.. 3e kind erbij.
Ik wilde ook niet verder op doorgaan, is het topic niet naar maar iets zegt me dat ik ook voor een dikke deur sta en de energie beter kan behouden.quote:Op zondag 5 september 2010 23:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het gaat op dit moment in het Feedback-topic heel interessant over (onder andere) homeopathie!
Nu wil ik daar niet nog verder offtopic gaan, maar ik kreeg afgelopen vrijdag van _Led_ een interessant artikel over homeopathie via pm astraal toegezonden en die heb ik nu net pas gelezen. Ik zou zeggen, als je geinteresseerd bent, lees het zelf maar:
The Washington Times - Homeopathy decried by Japanese medical officials
Ja .. wat zal ik zeggen, iedereen leest graag dingen die zijn eigen gedachten onderbouwen en blijven ondersteunen, niks zo eng om van gedachte te veranderen, betekent dat een hoop andere dingen op losse schroeven komen te staan misschien.quote:Op zondag 5 september 2010 23:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
The Washington Times - Homeopathy decried by Japanese medical officials
Nee hoor, geen behoefte aanquote:Op maandag 6 september 2010 08:48 schreef Bastard het volgende:
Toe maar, scheur mijn quote weer aan stukken.
quote:Op zondag 5 september 2010 08:24 schreef Bastard het volgende:
Ik heb een open visie, en probeer een antwoord te vinden op een hoop vragen, net als wetenschappers dat ook doen. Het verschil is tussen die mensen en mij, zij zien een lijn, ik zie een punt.
Want net als keesjeislief vroeg ik me dat ook al afquote:Op zondag 5 september 2010 21:34 schreef keesjeislief het volgende:
Zou je willen uitleggen wat je daar precies mee bedoelt?
Wat ik daarmee bedoel is een beetje symbolisch zoals je wel begrijpt.quote:Op maandag 6 september 2010 10:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben trouwens nog wel erg benieuwd naar jouw antwoord op de vraag die hij stelde:
Ik vatte jouw uitdrukking eigenlijk anders op. 'Een lijn zien' zie ik eigenlijk veel meer als 'openstaan voor meer', verder kijken dan wat je geleerd is. 'Een punt zien' vind ik eerder overkomen als: "Hier stop ik met denken."quote:Op maandag 6 september 2010 10:18 schreef Bastard het volgende:
Wat ik daarmee bedoel is een beetje symbolisch zoals je wel begrijpt.
Een lijn, iets wiskundigs iets abstracts is een afkadering.. ik zie de lijn, maar draai de lijn opzij en zie de zijkant, de punt, met die actie laat ik zien dat ik buigzaam ben en open sta voor andere invloeden dan de beleerde zaken, misschien in hogere mate dan degene die zich angstvallig wil houden aan zijn beleving van de wereld die de ogen laten zien.
kan natuurlijk opgaan voor zowel sceptici als believers en dat bedoel je er volgens mij ook meequote:misschien in hogere mate dan degene die zich angstvallig wil houden aan zijn beleving van de wereld die de ogen laten zien.
Werkt 2 kanten op inderdaad.quote:Op maandag 6 september 2010 10:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
kan natuurlijk opgaan voor zowel sceptici als believers en dat bedoel je er volgens mij ook mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |