quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:23 schreef tenequa het volgende:
ik heb me ook laten readen... maar ik zag er niets van herkenning in helaas...
toch bedankToepasbaar op menig! Een goede reading is dermate persoonlijk dat het slechts zou beperken tot één van een paar mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Zal ik deze readenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:
read me, voornaam is piet
[ afbeelding ]
Nee joh...slagroomquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal ik deze readen
Volgens mij zit er aardappelpuree in dat kommetje. Klopt he?
Ik heb mn eigen slagroomkloppert alquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, stom van me, nou Laysa, he's all yours enjoy
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, stom van me, nou Laysa, he's all yours enjoy
Dat hoort meer hier: Seksualiteitquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb mn eigen slagroomkloppert al
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Dat hoort meer hier: Seksualiteit
Terug ontopic graag!
+1 NOTE
Je zit er ook direct op als een vlieg op een hoopje stront he?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal ik deze readen
Volgens mij zit er aardappelpuree in dat kommetje. Klopt he?
Charmante vergelijkingquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:03 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Je zit er ook direct op als een vlieg op een hoopje stront he?
Je vroeg er zelf om, geile bok.quote:
Tuurlijk, dat is hetquote:Ik ga meer op de aardappelpuree slagroom af
Yup, maar ik vraag er geld voor. Ben namelijk een bijzonder mensch. Kost wat, heb je ook wat.quote:Ontopic, heb jij al een aanvraag voor een reading ingediend?
Helaas kun je nog 1 tot 2 weken wachten, m'n scriptie moet af en ik moet daarbij nog een presentatie gaan voorbereiden die door tig mensen goedgekeurd moet worden.. Dat kost wat tijd.. Maar jullie worden niet vergeten!quote:
Kun je de goedkeuring van die lui niet gewoon readen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:02 schreef zenio het volgende:
[..]
Helaas kun je nog 1 tot 2 weken wachten, m'n scriptie moet af en ik moet daarbij nog een presentatie gaan voorbereiden die door tig mensen goedgekeurd moet worden.. Dat kost wat tijd.. Maar jullie worden niet vergeten!
Haha maar een schriftelijke bevestiging blijft nodig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kun je de goedkeuring van die lui niet gewoon readen?
Geen probleem, ik blijf wel geduldig wachtenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:02 schreef zenio het volgende:
[..]
Helaas kun je nog 1 tot 2 weken wachten, m'n scriptie moet af en ik moet daarbij nog een presentatie gaan voorbereiden die door tig mensen goedgekeurd moet worden.. Dat kost wat tijd.. Maar jullie worden niet vergeten!
Hallo Esuri, probeerde je net te pm'men maar kreeg de melding dat jouw mailbox niet beschikbaar is (?)..quote:Op woensdag 1 september 2010 19:28 schreef Esuri het volgende:
Zenio, ik ben erg benieuwd naar je spirituele ontwikkeling. Zou je me deze, eventueel per DM, uit de doeken willen doen?
Hartelijke groeten
Je reading was overigens beroerd. Overlapte nergens met de realiteit. Behalve dan dat stuk over 'gezondheid' want die gast is dood, en das zeer schadelijke voor de gezondheid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:47 schreef zenio het volgende:
Mensen kunnen nog reageren hoor. Reactie komt alleen wellicht over 2 dagen ofzo.
Wat ik alleen niet snap is dat mensen zich opgeven, later aangeven dat er een kern van waarheid in zit en dan "MAar dat kon je toch ook op FOK vinden?? Dus ik ben sceptisch..." Ik doe het echt niet om je te overtuigen, sceptisch of niet, het enige wat ik nodig heb is dat je aangeeft of de reading klopt of niet. Als je zo sceptisch bent waarom doe je dan zoveel moeite om je op te geven en je echte naam en foto op te sturen? Rare fokkers..
Nog iets, een gast genaamd killjoykillkiller vond het zo grappig om een foto van iemand anders te sturen, en dan later te melden "Ik moet iets bekennen ik heb je voor de gek gehouden. Het is een foto van Dr. Death http://nl.wikipedia.org/wiki/Harold_Shipman" Een pure verspilling van mijn tijd en gewoon niet eens grappig..Graag alleen serieuze reacties met echte foto's en naam..
Zenio
Ik ben het met je eens. Dat zou niks uit moeten maken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:31 schreef killjoykillkiller het volgende:
Waarom maakt het uit dat het niet een foto van mij is? Voornaam klopt en foto klopt..so what gives..
Eeehm hoezoquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:08 schreef Bredemug het volgende:
Oh oh oh zenio toch..., je zoekt ervaring op de verkeerde plek.
Advies voor jou; als jij je reading skills wilt verbeteren doe dat dan met de mensen uit je omgeving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |