Ik had het al uitgeprobeerd....Al een paar dagen terug...ik kreeg ongeveer hetzelfde als anderen te horen...Te maken met officiële instanties, oppassen voor mensen uit mn omgeving en iets over mn gezondheid. Ik denk niet dat DK een reading laat doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:25 schreef ToT het volgende:
Misschien is het voor Ledje en Joepie wel interessant om zo'n reading te laten doen?
Ow en De_Kardinaal: jij zegt dat je als Christen zijnde sceptisch bent. Misschien wil jij dit ook een keer uitproberen?
Ik heb totaal iets anders gekregen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had het al uitgeprobeerd....Al een paar dagen terug...ik kreeg ongeveer hetzelfde als anderen te horen...Te maken met officiële instanties, oppassen voor mensen uit mn omgeving en iets over mn gezondheid. Ik denk niet dat DK een reading laat doen
Dat kan....maar ik dus nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb totaal iets anders gekregen..
Kwam het wel uit?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb totaal iets anders gekregen..
Men wil natuurlijk dingen horen (lezen) die jij onmogelijk zou kunnen weten!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:47 schreef zenio het volgende:
Mensen kunnen nog reageren hoor. Reactie komt alleen wellicht over 2 dagen ofzo.
Wat ik alleen niet snap is dat mensen zich opgeven, later aangeven dat er een kern van waarheid in zit en dan "MAar dat kon je toch ook op FOK vinden?? Dus ik ben sceptisch..." Ik doe het echt niet om je te overtuigen, sceptisch of niet, het enige wat ik nodig heb is dat je aangeeft of de reading klopt of niet. Als je zo sceptisch bent waarom doe je dan zoveel moeite om je op te geven en je echte naam en foto op te sturen? Rare fokkers..
Nog iets, een gast genaamd killjoykillkiller vond het zo grappig om een foto van iemand anders te sturen, en dan later te melden "Ik moet iets bekennen ik heb je voor de gek gehouden. Het is een foto van Dr. Death http://nl.wikipedia.org/wiki/Harold_Shipman" Een pure verspilling van mijn tijd en gewoon niet eens grappig..Graag alleen serieuze reacties met echte foto's en naam..
Zenio
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:47 schreef zenio het volgende:
Nog iets, een gast genaamd killjoykillkiller vond het zo grappig om een foto van iemand anders te sturen, en dan later te melden "Ik moet iets bekennen ik heb je voor de gek gehouden. Het is een foto van Dr. Death http://nl.wikipedia.org/wiki/Harold_Shipman" Een pure verspilling van mijn tijd en gewoon niet eens grappig..Graag alleen serieuze reacties met echte foto's en naam..
Zenio
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:25 schreef ToT het volgende:
Misschien is het voor Ledje en Joepie wel interessant om zo'n reading te laten doen?
Ow en De_Kardinaal: jij zegt dat je als Christen zijnde sceptisch bent. Misschien wil jij dit ook een keer uitproberen?
Ik stuur in mijn glazen bol en die zegt me dat ik inderdaad geen reading laat doen! Daarnaast had ik al gezegd dat sommige poorten beter gesloten kunnen blijven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had het al uitgeprobeerd....Al een paar dagen terug...ik kreeg ongeveer hetzelfde als anderen te horen...Te maken met officiële instanties, oppassen voor mensen uit mn omgeving en iets over mn gezondheid. Ik denk niet dat DK een reading laat doen
Je stuurt IN je glazen bol? Is dat niet erg krap?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Ik stuur in mijn glazen bol en die zegt me dat ik inderdaad geen reading laat doen! Daarnaast had ik al gezegd dat sommige poorten beter gesloten kunnen blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je stuurt IN je glazen bol? Is dat niet erg krap?Ik heb gewoon een hele grote glazenbol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel zo eerlijk dat je er zo voor uit komt!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:02 schreef zenio het volgende:
De laatste paar readings gingen niet zo goed mensen.. des te meer reden om verder te oefenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet labiel, ik ben gewoon emotioneel flexibel :)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |