abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:40:26 #1
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_86012759
Zag dat hij nog geen eigen topic had maar hier moet FOK! toch best ongenuanceerd op los kunnen. :P

quote:
Jongen (16) overleden na schietpartij Amsterdam
Uitgegeven: 2 september 2010 19:46
Laatst gewijzigd: 3 september 2010 07:03

AMSTERDAM - Een 16-jarige Amsterdammer is donderdagavond overleden nadat hij eerder die avond op straat was neergeschoten in het centrum van Amsterdam. Dat heeft de politie gemeld.
Schietpartij Amsterdamslideshow
De jongen - geen onbekende van de politie - werd met levensgevaarlijke verwondingen naar het ziekenhuis gebracht waar hij later overleed.

Hij werd rond kwart voor zeven 's avonds meerdere malen geraakt in de straat Nieuwe Houttuinen.

Voortvluchtig

De dader is er te voet vandoor gegaan en is nog voortvluchtig. De politie heeft de omgeving afgezet voor onderzoek.

De Amsterdammer had meerdere strafbare feiten op zijn naam staan, maar de politie kon niet vertellen wat de jongen op zijn kerfstok had.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_86012852
Bron?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_86012871
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:45 schreef Chowi het volgende:
Bron?
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:46:37 #4
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_86012878
Kogels geven ook zo lastig mee hè, daar moet je dan ook niet tegenaan gaan lopen is mijn bescheiden mening.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:47:44 #5
194833 Hanoying
pi_86012906
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 september 2010 @ 09:48:36 #6
862 Arcee
Look closer
pi_86012929
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:40 schreef Hanoying het volgende:
Zag dat hij nog geen eigen topic had maar hier moet FOK! toch best ongenuanceerd op los kunnen. :P
[..]

Er kwam 3 minuten later nog iemand op het idee. ;)

Schietpartij
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:04:50 #7
194833 Hanoying
pi_86013271
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Er kwam 3 minuten later nog iemand op het idee. ;)

Schietpartij
Eerst was hij al te laat voor de schietpartij en nu ook al te laat met zijn topic. Het zit hem ook niet mee :N
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:14:33 #8
194833 Hanoying
pi_86013532
Tijd voor een poll ^O^

Poll: Straatcrimineel doodgeschoten in A'dam
vreselijk pas 16, snel een stille tocht
Erg, maar stille tocht lijkt overdreven
Kan er niet zo mee zitten eigenlijk
Mooi zo, weer één minder
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:14:55 #9
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_86013541
quote:
Zes arrestaties voor dood 16-jarige

De politie heeft zes jongens opgepakt voor de schietpartij waarbij gisteravond de 16-jarige Quincy Schumans omkwam. De jongens werden vannacht in een woning aangehouden. Of de schutter zelf ook bij de arrestanten is, is nog onduidelijk. Het slachtoffer werd gisteren op de Haarlemmer Houttuinen meerdere keren beschoten en overleed korte tijd later in het ziekenhuis. De dader vluchtte daarna te voet.

http://www.at5.nl/artikel(...)-voor-dood-16-jarige

Dat is snel, hopelijk hebben ze de dader te pakken.
pi_86014964
Is ie per ongelijk doodgeschoten, of was dit een vergelding ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:15:26 #11
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_86015054
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:12 schreef longinus het volgende:
Is ie per ongelijk doodgeschoten, of was dit een vergelding ?
Is niet bekend.
In ieder geval geen ongeluk aangezien er meerdere malen is geschoten.
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 11:26:33 #12
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86015395
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:40 schreef Hanoying het volgende:
[..]

Is hij van Marokkaanse afkomst dan :?
Volgens *bronnen* zou hij surinaams zijn dus deze thread kan wel dicht.
pi_86015771
quote:
De verdachten, allen Amsterdammers tussen de 15 en 23 jaar, worden verhoord om uit te zoeken wat hun eventuele betrokkenheid bij de schietpartij in de hoofdstad is geweest.

De politie kan nog niet zeggen of de vermoedelijke schutter onder de zes is. Dat liet een woordvoerder vrijdag weten.
Als de schutter onder de zes is, dan heeft hij toch veel te kleine handjes om een vuurwapen vast te houden? :?
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
pi_86017056
Die zullen we niet missen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:56:06 #15
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86018479
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:14 schreef Hanoying het volgende:
Tijd voor een poll ^O^

Poll: Straatcrimineel doodgeschoten in A'dam
vreselijk pas 16, snel een stille tocht
Erg, maar stille tocht lijkt overdreven
Kan er niet zo mee zitten eigenlijk
Mooi zo, weer één minder
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
:')
AFC AJAX
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:06:32 #16
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_86018902
Nou, de info is boven tafel.
Triest, erg triest dat voor zoiets een leven ontnomen kan worden.

http://www.at5.nl/artikel(...)rd-door-beste-vriend

quote:
Quincy vermoord door beste vriend

De 16-jarige Quincy Schumans is donderdagavond doodgeschoten door zijn beste vriend.
Dat zegt de familie van het slachtoffer tegen AT5. Zij zoeken de aanleiding voor de schietpartij in een ruzie over een scooterongeluk.

De familie vertelt dat Quincy en de vriend afgelopen week tegen elkaar waren gebotst op de scooter. De vriend had daarbij een vinger gebroken en zou Quincy daar de schuld van hebben gegeven.

Toen de twee jongens elkaar donderdag in de Nieuwe Huittuinen op straat tegenkwamen, ontstond een ruzie, waarbij de vriend een pistool pakte en Quincy doodschoot.

De familie benadrukt dat Quincy geen crimineel was en nog nooit ergens voor was veroordeeld. De politie sprak donderdag nog van een 'bekende' van hen.

Inmiddels is in Vlaardingen een 18-jarige man aangehouden. De politie ziet hem als hoofdverdachte in de zaak, zo laat het AT5 weten. De man was 'een goede bekende' van Quincy. Eerder werden al zes andere verdachten opgepakt. zij zitten allen nog vast.
http://www.at5.nl/imgcache/a/a3fd54dd735d7d02d4d322abaf55af0b.jpg

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 03-09-2010 19:47:20 ]
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:09:09 #17
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86019007
quote:
De familie benadrukt dat Quincy geen crimineel was en nog nooit ergens voor was veroordeeld. De politie sprak donderdag nog van een 'bekende' van hen.
Ben benieuwd. De poll zou er nu ook iets anders uitzien :Y
AFC AJAX
pi_86019200
Dergelijke families hebben altijd de neiging om het grootste tuig neer te zetten als de liefste jongens. Ik ben meer geneigd de politie te geloven.
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:14:35 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_86019256
Ik wacht wel met mijn mening tot er meer info is.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:15:14 #20
194833 Hanoying
pi_86019293

Ik vraag me af hoe zijn klasgenoten op het gym er mee om zullen gaan, zal toch wel schrikken geweest zijn dat lege schoolbankje tijdens de les Oud-Grieks van vanochtend. :P
pi_86019486
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:14 schreef Hyperdude het volgende:
Ik wacht wel met mijn mening tot er meer info is.
Ik blijf van mening dat er weer teveel slachtoffers zijn gevallen
Wanneer ik mijn rechter pols beweeg, gaat het landschap sneller
pi_86020004
Van je vrienden moet je het hebben :X>
pi_86020302
23 stemmen voor "Mooi zo, weer een minder!" :X

Mag toch hopen dat het niet serieus is.
pi_86020360
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:06 schreef Muridae het volgende:
Nou, de info is boven tafel.
Triest, erg triest dat voor zoiets een leven ontnomen kan worden.

http://www.at5.nl/artikel(...)rd-door-beste-vriend
[..]

[ afbeelding ]
Jezus....waar in vredesnaam is het dan mis met je gegaan als je iemand om zoiets vermoordt. -O-
pi_86020443
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:

Dat zijn internetridders, die denken cool te zijn met hun "mening".
pi_86020590
quote:

Er schijnt een soort angst te zijn om voor soft uitgemaakt te worden
pi_86022094
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:38 schreef Solipsis het volgende:

[..]

Als de schutter onder de zes is, dan heeft hij toch veel te kleine handjes om een vuurwapen vast te houden? :?
_O-
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:35:37 #28
111528 Viajero
Who dares wins
pi_86022645
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:40 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Of mensen die vaak genoeg last hebben gehad van dit soort tuig om niet te treuren om dit verlies.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_86022871
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:35 schreef Viajero het volgende:

[..]

Of mensen die vaak genoeg last hebben gehad van dit soort tuig om niet te treuren om dit verlies.
Yep, ik heb nooit vrienden met vuurwapens gehad. Feit dat je beste vriend met een vuurwapen op zak loopt, is voor mij voldoende reden om weinig medelijden met het slachtoffer te hebben.
pi_86023333
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:41 schreef Casos het volgende:

[..]

Yep, ik heb nooit vrienden met vuurwapens gehad. Feit dat je beste vriend met een vuurwapen op zak loopt, is voor mij voldoende reden om weinig medelijden met het slachtoffer te hebben.
Tja en dan zeker ook niet met de ouders en overige familie van t slachtoffer...
Laten we vooral gaan juichen als er weer een dooie gevallen is
pi_86023528
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:35 schreef Viajero het volgende:

[..]

Hij staat nu op 27. Denk jij dat 27 Fok!kers zijn overvallen, verkracht, beroofd en/of bedreigd? Of, als de stemming representatief zou zijn, 50% van de Fok!kers?
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:01:23 #32
111528 Viajero
Who dares wins
pi_86023682
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hij staat nu op 27. Denk jij dat 27 Fok!kers zijn overvallen, verkracht, beroofd en/of bedreigd? Of, als de stemming representatief zou zijn, 50% van de Fok!kers?
Last hebben van tuig betekent niet direkt dat je slachtoffer bent van dat soort misdaden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_86023777
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:01 schreef Viajero het volgende:

[..]

Last hebben van tuig betekent niet direkt dat je slachtoffer bent van dat soort misdaden.
Wat schaar jij dan precies onder "last hebben van dat soort tuig"? Dat je ze ziet lopen? Dat je op het nieuws hoort dat er iemand is overvallen?
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:06:22 #34
111528 Viajero
Who dares wins
pi_86023887
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:03 schreef DonJames het volgende:

[..]

Wat schaar jij dan precies onder "last hebben van dat soort tuig"? Dat je ze ziet lopen? Dat je op het nieuws hoort dat er iemand is overvallen?
Diefstal, intimidatie, geweld, dat soort dingen.
pi_86024014
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:52 schreef Motorist het volgende:

[..]

Tja en dan zeker ook niet met de ouders en overige familie van t slachtoffer...
Laten we vooral gaan juichen als er weer een dooie gevallen is
Mijn stem was dan ook: kan er niet zo mee zitten....

Eigenlijk had dat moeten zijn, kan er helemaal niet mee zitten. Ik sta niet te juichen, maar nog minder met tranen in de ogen :)
pi_86024084
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:06 schreef Viajero het volgende:

[..]

Diefstal, intimidatie, geweld, dat soort dingen.
OK, zet die maar bij m'n rijtje dan. Hoevaak ben jij door (evt. vuurwapengevaarlijk) tuig bestolen, geintimideerd en geslagen? En hoeveel mensen ken je persoonlijk waarbij dat is overkomen?

Ik persoonlijk: 0.
pi_86024989
Dit is natuurlijk verschrikkelijk,vooral voor de ouders.
Crimineel of niet het blijft natuurlijk je kind.
Persoonlijk vind ik een stille tocht voor een bekende van politie een beetje overdreven en ik lig er verder dan ook niet wakker van.
pi_86025384
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:10 schreef DonJames het volgende:

[..]

OK, zet die maar bij m'n rijtje dan. Hoevaak ben jij door (evt. vuurwapengevaarlijk) tuig bestolen, geintimideerd en geslagen? En hoeveel mensen ken je persoonlijk waarbij dat is overkomen?

Ik dus minimaal 5.
Maar die jongen al is het tuig heeft een moeder en die moet nu haar zoon missen.
Daar vind ik het zielig voor een moeder blijft altijd van haar kind houden.
Ik kan er dus niet zo mee zitten eigenlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door shomila op 03-09-2010 18:48:39 ]
pi_86025444
ed it
pi_86025463
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:28 schreef Michelle_2 het volgende:
Dit is natuurlijk verschrikkelijk,vooral voor de ouders.
Crimineel of niet het blijft natuurlijk je kind.
Persoonlijk vind ik een stille tocht voor een bekende van politie een beetje overdreven en ik lig er verder dan ook niet wakker van.
Ik wel

ik denk dat er wat mis is, als 16 jarigen op straat worden neergeschoten (ik vind het sowieso bizar als mensen worden neergeschoten).
pi_86025612
Ik zit tussen mooi zo weer een minder en ik zit er eigenlijk niet mee.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:46:35 #42
111528 Viajero
Who dares wins
pi_86025785
quote:

[..]

Je woont met je enige (denkbeeldige) vriend in een grot en komt nooit buiten?

Ik ben zelf meermaals bestolen, bedreigd, geintimideerd en aangevallen, en ik ken veel mensen die dat ook overkomen is.
pi_86026551
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef Viajero het volgende:

[..]

Je woont met je enige (denkbeeldige) vriend in een grot en komt nooit buiten?
Als jij je zelfvertrouwen ontleend aan dit soort uitspraken: Is goed hoor. Wat jij wil.
quote:
Ik ben zelf meermaals bestolen, bedreigd, geintimideerd en aangevallen, en ik ken veel mensen die dat ook overkomen is.
Vaag. Ik dus echt niemand. En ik woon nog wel in de grote stad (Amsterdam). Misschien zegt het wat over jouw familie/vrienden (of die van mij).
pi_86028936
quote:

[..]

Dat kan ik me echt nauwelijks voorstellen, kom je wel eens buiten?
pi_86029156
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:04 schreef DonJames het volgende:

[..]

Als jij je zelfvertrouwen ontleend aan dit soort uitspraken: Is goed hoor. Wat jij wil.
[..]

Vaag. Ik dus echt niemand. En ik woon nog wel in de grote stad (Amsterdam). Misschien zegt het wat over jouw familie/vrienden (of die van mij).
Volgens de cijfers wordt per jaar meer dan een kwart van de Nederlanders slachtoffer van een of meerdere vormen van criminaliteit. Het is statistisch gezien dus bijna onmogelijk dat jij niemand kent die ooit slachtoffer is geweest....
pi_86029179
De jongen - geen onbekende van de politie -
Ik weet genoeg.
pi_86029672
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:13 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Volgens de cijfers wordt per jaar meer dan een kwart van de Nederlanders slachtoffer van een of meerdere vormen van criminaliteit. Het is statistisch gezien dus bijna onmogelijk dat jij niemand kent die ooit slachtoffer is geweest....
Die statistieken wil ik graag zien, en dan vooral wat men onder "criminaliteit" schaalt. Waarschijnlijk ook allle kwajongensstreken, krasje in autolak (zonder briefje), kattekwaad en kruimeldiefgevallen. Bij mij is dit jaar het achterlichtje van m'n fiets gestolen, maar daar doel ik dus niet op. Dat soort dingen strookt bovendien niet met "het was een bekende van de politie" en de "eigen schuld, net goed"-reactie van sommige users hier.
pi_86029848
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:07 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Dat kan ik me echt nauwelijks voorstellen, kom je wel eens buiten?
Ik heb ook nog nooit ergens last van gehad. Maar misschien dat het in de randstad vaker voorkomt. ;)
pi_86029949
[quote]Op vrijdag 3 september 2010 17:28 schreef DonJames het volgende:

[..]

Die statistieken wil ik graag zien, en dan vooral wat men onder "criminaliteit" schaalt. Waarschijnlijk ook allle kwajongensstreken, krasje in autolak (zonder briefje), kattekwaad en kruimeldiefgevallen. Bij mij is dit jaar het achterlichtje van m'n fiets gestolen, maar daar doel ik dus niet op. Dat soort dingen strookt bovendien niet met "het was een bekende van de politie" en de "eigen schuld, net goed"-reactie van sommige users hier.
[/quote

Zowel de dader als het slachtoffer schijnen bekenden van de politie te zijn.. :X
pi_86030008
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:28 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik sprak uit mijn herinnering, maar deze kon ik via Google vrij snel terugvinden:

http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)4AFDB/0/pb03n052.pdf

Ik kom zelf ook uit een hoogopgeleid bovenmodaal milieu, evenals de meeste van mijn vrienden en familie. Toch ben ook ik in de laatste 10 jaar slachtoffer geworden van inbraak, diefstal, intimidatie, bedreiging en vandalisme. En dat geldt ook voor de meeste mensen in mijn omgeving, en in veel gevallen doet men niet eens aangifte (hierom). Het is niet iets dat elke week gebeurt, maar genoeg zodat de meeste echt niet rouwen om de dood van een crimineel.

Volgens mij heb je heel veel geluk, of je bent ontzettend wereldvreemd, maar representatief ben je in ieder geval niet.
pi_86030126
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:36 schreef Michelle_2 het volgende:
[quote]Op vrijdag 3 september 2010 17:28 schreef DonJames het volgende:

Zowel de dader als het slachtoffer schijnen bekenden van de politie te zijn.. :X
Dat is op die leeftijd toch heel sneu eigenlijk....ik vraag me af hoe dat zo gekomen is.
pi_86030196
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:37 schreef Boekenwurm het volgende:
Het is niet iets dat elke week gebeurt, maar genoeg zodat de meeste echt niet rouwen om de dood van een crimineel.
Je weet helemaal niets over deze crimineel en hoe hij zo geworden is.
Nee, ik zal nooit kunnen juichen als een jongen van 16 dood is gegaan, crimineel of niet.
pi_86030432
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is op die leeftijd toch heel sneu eigenlijk....ik vraag me af hoe dat zo gekomen is.
In de eerste plaats het falen van de ouders wat betreft de opvoeding denk ik zo.
Het schijnt dat de twee jongens elkaars beste vrienden waren en dat de ruzie over een botsing tussen hun scooters ging.
pi_86030756
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik zal nooit kunnen juichen als een jongen van 16 dood is gegaan, crimineel of niet.
Er is een verschil tussen niet rouwen en juichen, drama queen.

Maar heel schattig dat je je dit zo kan aantrekken. Wat mij betreft kunnen we mensen als hem missen als kiespijn. Of ze nou 12 of 62 zijn, en hoe ze ook zo geworden zijn.
pi_86030808
waar gaat dit heen
pi_86031000
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:53 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Maar heel schattig dat je je dit zo kan aantrekken. Wat mij betreft kunnen we mensen als hem missen als kiespijn. Of ze nou 12 of 62 zijn, en hoe ze ook zo geworden zijn.
Ik snap sowieso niet dat iemand kan rouwen om mensen die ze helemaal niet kennen en nog nooit gezien hebben,maar goed ik zal wel een ijskonijn zijn.
Ik zit ook al niet jankend voor de buis bij rampen en andere ernstige gebeurtenissen.
pi_86031808
quote:

[..]

Ik sprak uit mijn herinnering, maar deze kon ik via Google vrij snel terugvinden:

http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)4AFDB/0/pb03n052.pdf

Ik kom zelf ook uit een hoogopgeleid bovenmodaal milieu, evenals de meeste van mijn vrienden en familie. Toch ben ook ik in de laatste 10 jaar slachtoffer geworden van inbraak, diefstal, intimidatie, bedreiging en vandalisme. En dat geldt ook voor de meeste mensen in mijn omgeving, en in veel gevallen doet men niet eens aangifte (hierom). Het is niet iets dat elke week gebeurt, maar genoeg zodat de meeste echt niet rouwen om de dood van een crimineel.

Volgens mij heb je heel veel geluk, of je bent ontzettend wereldvreemd, maar representatief ben je in ieder geval niet.
Wereldvreemd zou ik mezelf niet noemen, en ik kom gewoon uit een doorsnee gezin. In het onderzoek staat dat 13% te maken heeft gehad met diefstal (voornamelijk fietsen) en 6% te maken heeft gehad met bedreiging, mishandeling of seksueel delict, dus de conclusie is eerder dat jij gewoon pech hebt ;)
pi_86032013
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:17 schreef DonJames het volgende:

[..]

Wereldvreemd zou ik mezelf niet noemen, en ik kom gewoon uit een doorsnee gezin. In het onderzoek staat dat 13% te maken heeft gehad met diefstal (voornamelijk fietsen) en 6% te maken heeft gehad met bedreiging, mishandeling of seksueel delict, dus de conclusie is eerder dat jij gewoon pech hebt ;)
Maar dat is per jaar he, en ik denk niet dat dezelfde mensen elk jaar slachtoffer worden. En zo iets blijft je bij, ook jaren later.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boekenwurm op 03-09-2010 18:30:19 ]
pi_86032241
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe hij zo geworden is? Door zijn eigen domme schuld, een gebrek aan ruggengraat en het geestelijk vermogen om een normaal leven op te kunnen bouwen. Niemand die deze kneus zal missen, behalve zijn eigen familie natuurlijk.
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:33:26 #60
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_86032529
quote:
'Je had hem in zijn been moeten schieten. Je hebt hem in zijn nek geschoten.''

AMSTERDAM - ''Dan had je het ook maar niet moeten doen.'' Dat was wat de man riep die de zestienjarige Quincy Schumans gisteravond om kwart voor zeven met enkele schoten dodelijk verwondde.

Een buurtbewoner hoorde het hem zeggen, gisteravond in de Nieuwe Houttuinen (Amsterdam-Centrum).

De politie arresteerde vanochtend deze vermoedelijke schutter in Vlaardingen. Het gaat om een 18-jarige Amsterdammer, een bekende van het slachtoffer én van de politie.

Was de schietpartij een uit de hand gelopen ruzie over een gebroken vinger, zoals vrienden van het slachtoffer op internet speculeren? ''Ik weet niet wat hij met de opmerking 'dat had je maar niet moeten doen' bedoelde,'' zegt de buurtbewoner.

De schutter maakte dat hij wegkwam, richting de Binnen Dommersstraat. Wederom de ooggetuige: ''Eerst lopend, daarna rennend. Een andere jongen liep eerst achter de schutter aan, kwam terug en we hoorden hem bellen. Hij zei: Je had hem in zijn been moeten schieten. Je hebt hem in zijn nek geschoten.''

Opmerkelijk vond de ooggetuige dat de schutter - donkere huidskleur, blauw joggingpak, zilveren bodywarmer zonder mouwen, zwart baseballpetje - geen bivakmuts of andere vermomming droeg. ''Dit was geen moordaanslag maar een opwelling.''

Volgens de ooggetuige verbleven dader en slachtoffer in een woning in de Nieuwe Houttuinen. ''Daar zitten altijd een stuk of twaalf Antillianen. Vier keer per dag komt er een geblindeerde, stoere auto voorrijden. Dan weet ik het wel: drugs. Ze hebben een soort partytent in de voortuin en zitten uren te playstationen.''

Het was surrealistisch, zegt de ooggetuige. ''Het been van het slachtoffer stak uit het tentje. De mannen in het huis begonnen niet te gillen of te rennen, maar bleven rustig.''

Kort na de schietpartij arresteerde de Amsterdamse politie zes mannen tussen de vijftien en 23 jaar wegens mogelijke betrokkenheid bij de schietpartij.

De toedracht van de schietpartij was vanmorgen bij de politie nog niet bekend. Het slachtoffer was ook een bekende van de politie. ''Hij komt veelvuldig in onze systemen voor vanwege diverse strafbare feiten. En hierbij gaat het niet om winkeldiefstal,'' aldus een politiewoordvoerder. ''Een zestienjarige jongen wordt in de regel niet zomaar neergeschoten.''

Op internet kondigen vrienden van Schumans aan morgen een stille tocht te houden, die begint op het Haarlemmerplein. (ROB ROMBOUTS - Parool)
Stakkers...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_86032665
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:33 schreef D1 het volgende:

[..]

Stakkers...
Als ze nou elkaar allemaal in de ballen schieten zodat ze zich in ieder geval niet meer voortplanten. Dan leven ze toch nog en is Strawberry ook blij.
pi_86035473
quote:

[..]

Ik heb het dan ook over die pol. En daar gaat het wel om juichen.

Of je moet "Mooi, weer een crimineel minder" zien als neutraal.....lijkt mij niet.
pi_86035565
quote:
Oh ik zal hem ook zeker niet missen, maar ik vind het we sneu dat een jongen zo geworden is.
En ik kan niet zo goed tegen users die bij wijze van spreken elke dode crimineel als een goed teken zien.
pi_86035684
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Hoe hij zo geworden is? Door zijn eigen domme schuld, een gebrek aan ruggengraat en het geestelijk vermogen om een normaal leven op te kunnen bouwen. Niemand die deze kneus zal missen, behalve zijn eigen familie natuurlijk.
Ach, Darwinaward wat dat betreft....maar om er nou blij om te zijn, dat niet.
Slechte opvoeding, vervolgens verkeerde vrienden en als je dan al uit een slecht sociaal milieu komt...dan krijg je dit soort dingen sneller. Of het dan aan die jongen ligt, ja deels, maar genoeg andere mensen die onder zulke omstandigheden ook zo geworden waren. Daarom vind ik het jammer van een jongen van 16, maar missen of zo niet nee.
pi_86052767
Mooi.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  zaterdag 4 september 2010 @ 07:06:45 #66
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_86052796
Klinkt hard maar zie het zo. Crimineel schiet andere crimineel dood. En is opgepakt dus twee criminelen minder op straat. 2-0 voor de maatschappij dus. :)
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_86052882
Just Keepin' it REAL! homie... Keepin' it real.
pi_86053593
quote:

[..]

Eh nee, denk dat dat veel het serieus menen... Ik heb zelf niet gestemd, maar wat hier nergens te vinden is, is dat deze jongen ook al lang een bekende van de politie is en volgende de politie ''niet vanwege kleine dingen als diefstal o.i.d.''. Iig gewoon een echte crimineel op jonge leeftijd. Hoe die gestorven is is natuurlijk kansloos, zeker als het idd gaat waar bv de telegraaf over meld... Maar de straten zouden niet veiliger zijn als ie nog wel in leven zou zijn... Dus kan me prima voorstellen dat er mensen zijn die zeggen: opgeruimd staat netjes, weg met die kut jonge crimineeltjes... Is dat nou echt zo gek? :X
pi_86061154
Nee, wat wel echt gek is dat er mensen zijn die een stille tocht gaan organiseren.
pi_86061252
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef Michelle_2 het volgende:

[..]

In de eerste plaats het falen van de ouders wat betreft de opvoeding denk ik zo.
Het schijnt dat de twee jongens elkaars beste vrienden waren en dat de ruzie over een botsing tussen hun scooters ging.
Tja, dan verschilt hun definitie van beste vrienden waarschijnlijk als dag en nacht met de mijne.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86062947
Die stille tochten zijn ook een beeetje hun doel voorbijgeschoten, niet? Als ze tegenwoordig al gaan lopen voor doodordinaire straatrovers die vroeg of laat toch wel tegen een kogel lopen of voor langere tijd achter de tralies verdwijnen, mis ik de symboliek een beetje. :{
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86063339
Ja precies, een misdadiger wordt neergeknald door een van z'n misdadige vriendjes en we gaan doen alsof een onschuldige voorbijganger dood is. Gaan ze straks ook een stille tocht houden voor Joran van der Sloot of zo ?
  zaterdag 4 september 2010 @ 16:45:15 #73
283146 Ironhide
Donker getinte rechtse havik
pi_86063741
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:10 schreef Hathor het volgende:
Die stille tochten zijn ook een beeetje hun doel voorbijgeschoten, niet? Als ze tegenwoordig al gaan lopen voor doodordinaire straatrovers die vroeg of laat toch wel tegen een kogel lopen of voor langere tijd achter de tralies verdwijnen, mis ik de symboliek een beetje. :{
Wee degene die durft de stilte te verbreken in de tocht voor Schumans:

"Hatsjoe!!"
*BANG BANG!!*
:W

Dit soort schietpartijen zijn te classificeren als nuttige schietpartijen. Niet fraai misschien, maar zeker nuttig :7
pi_86063744
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:27 schreef HiZ het volgende:
Ja precies, een misdadiger wordt neergeknald door een van z'n misdadige vriendjes en we gaan doen alsof een onschuldige voorbijganger dood is. Gaan ze straks ook een stille tocht houden voor Joran van der Sloot of zo ?
Nee, dan doen we de Sail-parade nog eens over.
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:05:55 #75
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86064242
Schietantillianen?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 4 september 2010 @ 18:56:58 #76
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_86067331
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:15 schreef Hanoying het volgende:

Ik vraag me af hoe zijn klasgenoten op het gym er mee om zullen gaan, zal toch wel schrikken geweest zijn dat lege schoolbankje tijdens de les Oud-Grieks van vanochtend. :P
_O-

Verder wel sneu natuurlijk dat die dood is en dat ie op 16 crimineel was. Wat Strawberry zegt.
  zaterdag 4 september 2010 @ 19:06:02 #77
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_86067609
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:17 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat zijn de cijfers per jaar, statistisch gezien is iedereen in zijn leven wel een keer aan de beurt.
pi_86069259
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik mis mijn Nigger gewoon man :'(

http://www.at5.nl/artikelen/47606/quincy
Je zou toch bijna een witte puntmuts opzetten :')
pi_86069535
quote:

typisch gevalletje van iets teveel films hebben gezien. :')
pi_86069781
Discriminatie en racisme worden door zulk soort afval veroorzaakt.

Tranen in mijn ogen vanwege dit verlies, maar niet heus.
pi_86070029
quote:

:'( :'( ;(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_86070142
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:09 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Je zou toch bijna een witte puntmuts opzetten :')
:P

Quincy, Nigger, als je kijkt naar AT5 in de hemel, we missen je :Y
En je zet mensen aan tot vreemdelingenhaat ;( :P
  zaterdag 4 september 2010 @ 20:56:42 #84
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_86070507
Was die Schumans een néger uit het drugscircuit ofzo? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_86072400
Die jongen was toch een crimineel ?

dus boeien, het ruimt lekker op :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_86081767
Hij was een ''goeie bekende'' van de politie.
  zondag 5 september 2010 @ 09:20:30 #87
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_86081958
quote:
Op zondag 5 september 2010 08:41 schreef Maharajah het volgende:
Hij was een ''goeie bekende'' van de politie.
Hij kwam wel eens bij ze op de koffie :')

Dat filmpje ook :')
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 5 september 2010 @ 11:36:48 #88
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_86083865
Zijn ouders zullen nu vast een levensgrote tattoo met zijn portret op hun rug zetten. Of een megagroot schilderij tussen de wolven posters.

Maar hen een evenwichtige omgeving bieden, waarin hij zich wellicht had ontwikkeld tot wat anders dan een jonge crimineel, ho maar. ;(
  zondag 5 september 2010 @ 12:49:22 #89
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_86085751
Wat een stoere binkies hier allemaal zeg :') Om te :'(

Dit is gewoon dramatisch. Die gast was 16 jaar zeg...
pi_86085913
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:49 schreef mr-green het volgende:

Stel je niet aan man. Niemand kent die lui hier. Dit is precies hetzelfde als niets geven om de duizenden doden in Pakistan of waar dan ook een ramp/oorlog plaatsheeft.

Ik geef meer om de maatschappelijke implicaties van dit soort incidenten dan om het persoonlijke leed als ik de slachtoffers niet ken.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 5 september 2010 @ 13:00:29 #91
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_86086082
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:54 schreef waht het volgende:

[..]

Stel je niet aan man. Niemand kent die lui hier. Dit is precies hetzelfde als niets geven om de duizenden doden in Pakistan of waar dan ook een ramp/oorlog plaatsheeft.

Ik geef meer om de maatschappelijke implicaties van dit soort incidenten dan om het persoonlijke leed als ik de slachtoffers niet ken.
Hier heb je een stukje liefde O+ :* :P
pi_86086164
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:00 schreef mr-green het volgende:

[..]

Hier heb je een stukje liefde O+ :* :P
Oke jij wint. :@
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_86087416
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:49 schreef mr-green het volgende:

Wat maakt dat nou weer uit. Alsof 16-jarige geen tuig kunnen zijn.
  zondag 5 september 2010 @ 14:52:11 #94
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_86089493
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:44 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

En omdat het ''tuig'' is (definieer tuig eens) maakt het allemaal niks uit ;(
Daarnaast was deze jongen geen crimineel maar een puber die wat kleine ''overtredingen'' had begaan (en dat is nog geen eens zeker, dat gok ik zo)

Kijk als deze jongeman nou een ernstig misdrijf had gepleegd en daarna was neergeschoten keek ik anders naar deze jongen.

En laat ik even duidelijk zijn: ik ben tegen jongeren die geen kansen pakken in onze samenleving. ;)
pi_86089615
quote:
Op zondag 5 september 2010 14:52 schreef mr-green het volgende:

[..]

Precies.
quote:
Daarnaast was deze jongen geen crimineel maar een puber die wat kleine ''overtredingen'' had begaan (en dat is nog geen eens zeker, dat gok ik zo)
Zuig jij hier even lekker uit je duim. Bekende van de politie ben je niet zomaar.

Opgeruimd staat netjes, deze jongen had in de rest van zijn leven niets anders dan ellende gebracht. Wie weet is er met zijn dood wel een onschuldige gespaard gebleven.

Dat ze elkaar maar allemaal afknallen.
pi_86091066
Is die stille tocht nog doorgegaan of zijn ze nog een beetje tot hun zinnen gekomen?

P.S. doorgegaan dus die onzin.
  zondag 5 september 2010 @ 16:18:58 #97
310366 AwesomeFace
Who Was Phone?
pi_86091997
INB4 ALS BELGIE MET NEDERLAND GAAT IS ER GEEN PISTOOL WET MEER :P
Lost my ipod :`(
pi_86092011
quote:
Op zondag 5 september 2010 14:52 schreef mr-green het volgende:

[..]

Kijk als deze jongeman nou een ernstig misdrijf had gepleegd en daarna was neergeschoten keek ik anders naar deze jongen.

En laat ik even duidelijk zijn: ik ben tegen jongeren die geen kansen pakken in onze samenleving. ;)
Het ging juist NIET om kleine vergrijpen volgens de politie, het was dus geen puber met kleine overtredingen, maar iemand die hard op weg was in het zware criminele circuit te belanden. Je gokt er dus een beetje naast.
pi_86093232
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:18 schreef AwesomeFace het volgende:
INB4 ALS BELGIE MET NEDERLAND GAAT IS ER GEEN PISTOOL WET MEER :P
Heb je enig hoe de wapenwet in Belgie of Nederland in elkaar steekt, of ben je gewoon een VMBO'er die maar wat roept?
  zondag 5 september 2010 @ 18:03:53 #100
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_86094995
Mensen: als je beweert dat hij zich heeft vergrepen aan zware misdrijven: BRONNEN GRAAG!!!

Via dat filmpje van AT5 hoor je een ander verhaal. En nee daarmee wil ik niet zeggen dat hij gelijk een goede jongen is. Maar gelijk zo negatief doen gaat ook te ver...
pi_86095033
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:03 schreef mr-green het volgende:
Mensen: als je beweert dat hij zich heeft vergrepen aan zware misdrijven: BRONNEN GRAAG!!!

Via dat filmpje van AT5 hoor je een ander verhaal. En nee daarmee wil ik niet zeggen dat hij gelijk een goede jongen is. Maar gelijk zo negatief doen gaat ook te ver...
Heel objectieve bron van je ja, zijn familie en vrienden :')

Ben je alweer vergeten dat dergelijk families de grootste misdadigers lieverdjes blijven noemen?
  zondag 5 september 2010 @ 18:08:38 #102
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86095121
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:05 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Heel objectieve bron van je ja, zijn familie en vrienden :')

Ben je alweer vergeten dat dergelijk families de grootste misdadigers lieverdjes blijven noemen?
Volgens mij weten de helft van de ouders niet eens wat hun o zo lieve kindje allemaal uitvreet met zijn vriendjes.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 5 september 2010 @ 19:35:44 #103
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_86097688
lol praat er maar weer overheen ;(

We hebben beide dus geen harde bewijzen dat hij een crimineel was of een normale puber was met wat kattenkwaad...
pi_86098178
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:35 schreef mr-green het volgende:

We hebben beide dus geen harde bewijzen dat hij een crimineel was of een normale puber was met wat kattenkwaad...
Jawel, we hebben de verklaringen van de politie en van de familie. De eerste is objectief in deze zaak, de laatste niet.
pi_86099506
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:35 schreef mr-green het volgende:

Die bronnen staan over het hele internet verspreid, ik neem aan dat er niks aan je searchknop mankeert?
pi_86107159
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:44 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Precies, gewoon ophangen dat tuig.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 september 2010 @ 22:23:00 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86107373
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:10 schreef Hathor het volgende:
pi_86110491
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:50 schreef HiZ het volgende:
Is die stille tocht nog doorgegaan of zijn ze nog een beetje tot hun zinnen gekomen?

P.S. doorgegaan dus die onzin.
http://www.at5.nl/artikel(...)in-de-westzaanstraat

Alleen maar nette mensen, geen blanken! zelfs geen Robert Vuisje om de weduwe van Quincy te verleiden :P

[ Bericht 0% gewijzigd door WammesWaggel op 06-09-2010 01:58:23 (typo) ]
pi_86114819
Waarom was ie truowens niet op school? De jongen was nog 16 dus gewoon leerplichtig.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_86114842
Omdat 't 's avonds was
pi_86114858
Negers
Its my life, dont you forget
pi_86114886
quote:
Op maandag 6 september 2010 01:54 schreef raptorix het volgende:
Waarom was ie truowens niet op school? De jongen was nog 16 dus gewoon leerplichtig.
Hij zat niet meer op school, hij zat in het verleden op het ROC in Noord.
Keepin' it real :7
pi_86115149
quote:
Op maandag 6 september 2010 01:57 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hij zat niet meer op school, hij zat in het verleden op het ROC in Noord.
Keepin' it real :7
Jawel, maar hij is 16, en dan ben je gewoon leerplichtig.
pi_86115151
quote:
Op maandag 6 september 2010 01:55 schreef DrDentz het volgende:
Omdat 't 's avonds was
Het sloeg niet zozeer op moment, maar dat ik las dat ie met school was gestopt.
pi_86115214
quote:
Op maandag 6 september 2010 02:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het sloeg niet zozeer op moment, maar dat ik las dat ie met school was gestopt.
Oh in dat geval is mijn reactie; kutnegers
pi_86115256
quote:
Op maandag 6 september 2010 02:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jawel, maar hij is 16, en dan ben je gewoon leerplichtig.
Klopt, maar als bv geen school je wilt hebben dan zitten de leerplichtambtenaren ook met de handen in het haar en kan je de hele dag chillen.

Opsluiten in een leerkamp moet misschien wel een idee zijn voor de gemeente...
  maandag 6 september 2010 @ 07:07:06 #117
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_86115901
quote:

[..]

Ik kom zelf ook uit een hoogopgeleid bovenmodaal milieu, evenals de meeste van mijn vrienden en familie. Toch ben ook ik in de laatste 10 jaar slachtoffer geworden van inbraak, diefstal, intimidatie, bedreiging en vandalisme. En dat geldt ook voor de meeste mensen in mijn omgeving
Goh, dat klinkt best erg zeg! Zijn jullie toevallig van die hele erge kneusjes, of gewoon pechvogels? Dit is niet echt standaard hoor. :N
  maandag 6 september 2010 @ 08:05:47 #118
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_86116186
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jezus....waar in vredesnaam is het dan mis met je gegaan als je iemand om zoiets vermoordt. -O-
Ay spang weetje! Dan ben je helemaal da man weetje. Voor chickies en da honor sister :')
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_86118208
quote:
Op maandag 6 september 2010 07:07 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Goh, dat klinkt best erg zeg! Zijn jullie toevallig van die hele erge kneusjes, of gewoon pechvogels? Dit is niet echt standaard hoor. :N
Ik heb de cijfers gegeven, het is wel normaal.

Misschien heb je zelf minder last omdat je Noord-Afrikaan bent, en de meeste daders Noord-Afrikaans zijn, maar praat eens met de gemiddelde Nederlander.
  maandag 6 september 2010 @ 10:25:38 #120
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_86118495
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:12 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

maar praat eens met de gemiddelde Nederlander.
Ik ben de gemiddelde Nederlander, en weet dus wel beter. Vandaar mijn eerdere vraag.

Misschien moet jij eens met mij praten. :Y
pi_86118569
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:25 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Ik ben de gemiddelde Nederlander, en weet dus wel beter. Vandaar mijn eerdere vraag.

Nee, dat ben je niet. Zie je fotoboek en zie het CBS artikel dat ik eerder gaf.
quote:
Misschien moet jij eens met mij praten. :Y
Je lijkt me niet zo aardig.
  maandag 6 september 2010 @ 10:52:19 #122
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_86119223
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:28 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Nee, dat ben je niet. Zie je fotoboek
Goed punt! Uiteindelijk is uiterlijk natuurlijk het allerbelangrijkst, en hoe kun je dit beter beoordelen dan middels een fotoboek op een anoniem forum?
pi_86119574
Dat soort zaken gebeuren hier (Londen) regelmatig. Niets aan te doen vrees ik :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_86120309
quote:

Ik zag hem niet uitgroeien tot een succesvol zakenman, eerlijk gezegd. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 6 september 2010 @ 11:33:43 #125
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_86120478
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zag hem niet uitgroeien tot een succesvol zakenman, eerlijk gezegd. ;)
Misschien in het alternatieve circuit ;)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  maandag 6 september 2010 @ 11:38:44 #126
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_86120640
Toch wel zorgelijk dat gastjes van die leeftijd al een dergelijk verleden hebben. Nog zorgelijker dat ze zo weinig om een leven geven.
pi_86120888
quote:

[..]

Omdat ik een eigen mening heb?

Het kan me serieus de tyfus schelen of er tuig dood gaat of niet.
pi_86121319
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:33 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Misschien in het alternatieve circuit ;)
Het rechterhandje van Dino. :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86149927
quote:
Op maandag 6 september 2010 02:24 schreef WammesWaggel het volgende:

[..] Opsluiten in een leerkamp moet misschien wel een idee zijn voor de gemeente...
Zinloos, hij is dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')