maar ja, dat is vaak het probleem. veel mensen onderschatten hoe lastig het is om met een pistool iets te raken waar je op richt. Van een kleine afstand is dat niet zo heel moeilijk (5 tot 25 meter) maar daarna wordt de kans dat je mist alleen maar groter.. en die patronen moeten toch ergens terecht komen..quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:47 schreef trolololo het volgende:
Ik was ook getuige van de schietpartij in Alkmaar enkele jaren geleden dat is inderdaad niet leuk. Maar je hoeft niet bang te zijn.
Zoiets is altijd tegen een persoon gericht en niet tegen toevallige omstanders.
dat dus.. maar wel begrijpelijk als zoiets in een keer in jouw buurt gebeurt.. het gebeurt namelijk altijd bij een ander.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:53 schreef controlaltdelete het volgende:
ach ja zo kun je je wel vanalles blijven afvragen. Ik heb dat vaak zat gehad met een bijna ongelukken, wat als zus en zo.. maar doe je niks aan. Wees blij dat het je tijd nog niet was en het niet is gebeurd.
Hij werd neergeschoten, stond op, werd weer neergeschoten, stond op, ....quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:43 schreef Muridae het volgende:
Mijn buurman vertelde mij dat hij net 10 min daarvoor meerdere malen was neergeschoten.
Goed album van the Gatheringquote:
Kun je dit iets uitdiepen, ik kan mij niet zo snel voor de geest halen wat dé schietpartij in Alkmaar was...quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:47 schreef trolololo het volgende:
Ik was ook getuige van de schietpartij in Alkmaar enkele jaren geleden dat is inderdaad niet leuk. Maar je hoeft niet bang te zijn.
Zoiets is altijd tegen een persoon gericht en niet tegen toevallige omstanders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |