Heel objectieve bron van je ja, zijn familie en vriendenquote:Op zondag 5 september 2010 18:03 schreef mr-green het volgende:
Mensen: als je beweert dat hij zich heeft vergrepen aan zware misdrijven: BRONNEN GRAAG!!!
Via dat filmpje van AT5 hoor je een ander verhaal. En nee daarmee wil ik niet zeggen dat hij gelijk een goede jongen is. Maar gelijk zo negatief doen gaat ook te ver...
Volgens mij weten de helft van de ouders niet eens wat hun o zo lieve kindje allemaal uitvreet met zijn vriendjes.quote:Op zondag 5 september 2010 18:05 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Heel objectieve bron van je ja, zijn familie en vrienden
Ben je alweer vergeten dat dergelijk families de grootste misdadigers lieverdjes blijven noemen?
Jawel, we hebben de verklaringen van de politie en van de familie. De eerste is objectief in deze zaak, de laatste niet.quote:Op zondag 5 september 2010 19:35 schreef mr-green het volgende:
lol praat er maar weer overheen
We hebben beide dus geen harde bewijzen dat hij een crimineel was of een normale puber was met wat kattenkwaad...
Die bronnen staan over het hele internet verspreid, ik neem aan dat er niks aan je searchknop mankeert?quote:Op zondag 5 september 2010 19:35 schreef mr-green het volgende:
lol praat er maar weer overheen
We hebben beide dus geen harde bewijzen dat hij een crimineel was of een normale puber was met wat kattenkwaad...
Precies, gewoon ophangen dat tuig.quote:Op zondag 5 september 2010 13:44 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit. Alsof 16-jarige geen tuig kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:10 schreef Hathor het volgende:
Die stille tochten zijn ook een beeetje hun doel voorbijgeschoten, niet? Als ze tegenwoordig al gaan lopen voor doodordinaire straatrovers die vroeg of laat toch wel tegen een kogel lopen of voor langere tijd achter de tralies verdwijnen, mis ik de symboliek een beetje.
http://www.at5.nl/artikel(...)in-de-westzaanstraatquote:Op zondag 5 september 2010 15:50 schreef HiZ het volgende:
Is die stille tocht nog doorgegaan of zijn ze nog een beetje tot hun zinnen gekomen?
P.S. doorgegaan dus die onzin.
Hij zat niet meer op school, hij zat in het verleden op het ROC in Noord.quote:Op maandag 6 september 2010 01:54 schreef raptorix het volgende:
Waarom was ie truowens niet op school? De jongen was nog 16 dus gewoon leerplichtig.
Jawel, maar hij is 16, en dan ben je gewoon leerplichtig.quote:Op maandag 6 september 2010 01:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij zat niet meer op school, hij zat in het verleden op het ROC in Noord.
Keepin' it real
Het sloeg niet zozeer op moment, maar dat ik las dat ie met school was gestopt.quote:
Oh in dat geval is mijn reactie; kutnegersquote:Op maandag 6 september 2010 02:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het sloeg niet zozeer op moment, maar dat ik las dat ie met school was gestopt.
Klopt, maar als bv geen school je wilt hebben dan zitten de leerplichtambtenaren ook met de handen in het haar en kan je de hele dag chillen.quote:Op maandag 6 september 2010 02:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jawel, maar hij is 16, en dan ben je gewoon leerplichtig.
Goh, dat klinkt best erg zeg! Zijn jullie toevallig van die hele erge kneusjes, of gewoon pechvogels? Dit is niet echt standaard hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:37 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Ik kom zelf ook uit een hoogopgeleid bovenmodaal milieu, evenals de meeste van mijn vrienden en familie. Toch ben ook ik in de laatste 10 jaar slachtoffer geworden van inbraak, diefstal, intimidatie, bedreiging en vandalisme. En dat geldt ook voor de meeste mensen in mijn omgeving
Ay spang weetje! Dan ben je helemaal da man weetje. Voor chickies en da honor sisterquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jezus....waar in vredesnaam is het dan mis met je gegaan als je iemand om zoiets vermoordt.
Ik heb de cijfers gegeven, het is wel normaal.quote:Op maandag 6 september 2010 07:07 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Goh, dat klinkt best erg zeg! Zijn jullie toevallig van die hele erge kneusjes, of gewoon pechvogels? Dit is niet echt standaard hoor.
Ik ben de gemiddelde Nederlander, en weet dus wel beter. Vandaar mijn eerdere vraag.quote:Op maandag 6 september 2010 10:12 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
maar praat eens met de gemiddelde Nederlander.
Nee, dat ben je niet. Zie je fotoboek en zie het CBS artikel dat ik eerder gaf.quote:Op maandag 6 september 2010 10:25 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik ben de gemiddelde Nederlander, en weet dus wel beter. Vandaar mijn eerdere vraag.
Je lijkt me niet zo aardig.quote:Misschien moet jij eens met mij praten.
Goed punt! Uiteindelijk is uiterlijk natuurlijk het allerbelangrijkst, en hoe kun je dit beter beoordelen dan middels een fotoboek op een anoniem forum?quote:Op maandag 6 september 2010 10:28 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. Zie je fotoboek
Ik zag hem niet uitgroeien tot een succesvol zakenman, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
23 stemmen voor "Mooi zo, weer een minder!"
Mag toch hopen dat het niet serieus is.
Misschien in het alternatieve circuitquote:Op maandag 6 september 2010 11:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zag hem niet uitgroeien tot een succesvol zakenman, eerlijk gezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |