Dergelijke grapjes hebben ze toch wel 's eerder gedaan?quote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef wdn het volgende:
Trailer? Ik ben een 1.3Gb trailer aan het binnentrekken?
Waat....quote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef wdn het volgende:
Trailer? Ik ben een 1.3Gb trailer aan het binnentrekken?
grohotun.quote:
Wil je het zien met een crappy RAW? Dan kan ik wel een v0 releasen...quote:
Ah...quote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Wil je het zien met een crappy RAW? Dan kan ik wel een v0 releasen...
Ik prefeer toch liever een goede RAW, maar helaas tot nu toe, men videorecorder zei tegen me 's nachts: Verrek maar, ik stop op de helft...
Ik doe dat ook... Goeie releases!quote:Op maandag 13 september 2010 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
grohotun.
Nog nooooooooit van gehoordMaar de subs zien er aardig uit dus ik probeer het.
edit: grohotun.com/
website ziet er goed uit![]()
die ga ik maar eens even bookmarken
Komt nog 1 episode denk ik.quote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Ascendancy het volgende:
Is HotD klaar![]()
Moet ik toch maar eens verder kijken
Alleen als je m voor je verjaardag hebt gekregen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef Quir het volgende:
Iemand interesse in een foto van mijn nieuwe horloge?
Nee, wel foto's van je zusje graag.quote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef Quir het volgende:
Iemand interesse in een foto van mijn nieuwe horloge?
quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, wel foto's van je zusje graag.
Stiekem wil jij ze ook.quote:
Gaarne fotografische afbeeldingen dan inderdaad.quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Stiekem wil jij ze ook.
Quir heeft een heel spang kuiken als zusje![]()
Ik geloof ook niet dat het daadwerkelijk dezelfde ouders zijn.
Dankjequote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef .Cake. het volgende:
A presto.
Een foto van z'n zusje die alleen het horloge draagt dan? Compromis.
Ruhroesh vie Britaahnia kommeends joe!quote:
Is kapot!quote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Qunix het volgende:
Toffe film: Eden Of The East 2.
Btw: http://www.airship.com/pan2/ja/
Redelijk, terwijl ik misschien een handjevol woorden japans spreek. Ik heb het gezien, mijn god mijn oren wat een pijn, hoe durven ze dit. Echt ze geven ik weet niet hoeveel yen uit aan een aflevering en dan krijg je zulke lyrics. Het probleem is niet zo zeer het verstaan ervan maar het ongeloof dat ze zo slecht zijn in het opbouwen van engelse zinnen en gewoon lukraak woorden die ze willen gebruiken zonder enige struktuur en / of logica erin proppen.quote:Op maandag 13 september 2010 18:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je verstaat ze als ze Engels proberen te praten/zingen?
Je zit te veel in de klaagbaak!quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Ascendancy het volgende:
Nee, wel foto's van je zusje graag.
O....k.....quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Redelijk, terwijl ik misschien een handjevol woorden japans spreek. Ik heb het gezien, mijn god mijn oren wat een pijn, hoe durven ze dit. Echt ze geven ik weet niet hoeveel yen uit aan een aflevering en dan krijg je zulke lyrics. Het probleem is niet zo zeer het verstaan ervan maar het ongeloof dat ze zo slecht zijn in het opbouwen van engelse zinnen en gewoon lukraak woorden die ze willen gebruiken zonder enige struktuur en / of logica erin proppen.
De ondertiteling van GG klopte overigens geen hol van tijdens de outro, rammelde van de fouten, mijn engrish is beter dan dat van hun!
Alsof alleen FOK!kers in de klaagbaak van foto's van zusjes houdenquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:11 schreef Frag_adder het volgende:
Is het een mooi horloge of zo een pauperding uit de grabbelton van de kermis?
[..]
Je zit te veel in de klaagbaak!
Nee, maar alleen dr, in klb, zeuren ze erom.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alsof alleen FOK!kers in de klaagbaak van foto's van zusjes houden
Als ik ze van quir krijg, laat ik ze jou niet zien
Eindelijk, iemand die het met mij eens is!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, maar alleen dr, in klb, zeuren ze erom.
wel aan mij tochquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alsof alleen FOK!kers in de klaagbaak van foto's van zusjes houden
Als ik ze van quir krijg, laat ik ze jou niet zien
Dat dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:00 schreef Qunix het volgende:
Wat een verschrikkelijke ED...
Knap hoor, Sleepsub. Anders had ik helemaal niets ervan begrepen... En ik hoop zoooooo ontzettend dat het een vervolg gaat krijgen
Ik moet nog steeds een topic openen over het feit dat er geen pics van jou zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, maar alleen dr, in klb, zeuren ze erom.
Tegen de tijd dat dat gebeurt, stuur me 'n linkje dan post ik er ook in!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een topic openen over het feit dat er geen pics van jou zijn.
OOO gundam 00!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:08 schreef .Cake. het volgende:
Omdat ie bijna uitkomt (18 september meen ik mij te herinneren):
www.youtube.com/watch?ann(...)l5qlFGiHA&feature=iv
Moet ook maar eens checken of die Haruhi Suzumiya film al uit is.
Tja ik heb er ook zin in, alleen heb ik mij er al bij neer gelegd dat het toch een half jaar duurt voor dat ie op DVD komt en dan pas te bekijken is.quote:
Het komt wel een keer als het weekend isquote:Op woensdag 15 september 2010 00:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dat gebeurt, stuur me 'n linkje dan post ik er ook in!
Beter zoeken .Cake.quote:
Grrr!! Nog geen K-ON!! van CoalGuysquote:
DO WANTquote:Op woensdag 15 september 2010 19:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Grrr!! Nog geen K-ON!! van CoalGuys
Volgens mij is dit een tijdje geleden ook al gepost of niet? Maakt niet uit verder, wel leuk om een keer t ezien. In het kader van FOK goes japanese etc.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:10 schreef Qunix het volgende:
Hele programma van een otaku... Wel tof om het te zien (ik zelf vind de figures niets aan, maar er zijn ook scenes van school en voice-over van Ritsu van K-ON)
Check eens de submit datumquote:Op woensdag 15 september 2010 20:19 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een tijdje geleden ook al gepost of niet? Maakt niet uit verder, wel leuk om een keer t ezien. In het kader van FOK goes japanese etc.
Nieuwe TT... : "Wij hebben helemaal geen FOKthema nodig om cool te zijn!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |