De katana, gewoon vingers kruisen en hopen dat het niet om Death Note ging.quote:
DO WANT.quote:Op zondag 12 september 2010 23:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Broken Blade aflevering 2 gezien... God, het lijkt veel op Gundam Seed.
Volhouden, de sfeer wordt nog veel vetter. En vanaf aflevering 5 of 6 wordt t freakyquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Frag_adder het volgende:
Shiki is echt een wazige serie... maar de sfeer die neergezet wordt is wel echt vet (heb pas 2 afleveringen gezien)
Heee..... Ik moet wachten tot vanavond...quote:Op maandag 13 september 2010 14:19 schreef SleepSub het volgende:
HOTD mag wel geweldig zijn, maar de Ending van Episode 11 is zo vreselijks Engels, jezus!!!![]()
Wat moet ik toch hiermee
Ik raad je aan niet de ED te luisteren noch te lezen, het is zo verschrikkelijk engels, dat zelfs een Engelse ervan gaat janken...quote:Op maandag 13 september 2010 14:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heee..... Ik moet wachten tot vanavond...
HotD gaat dus niet door?quote:Op maandag 13 september 2010 14:36 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Ik raad je aan niet de ED te luisteren noch te lezen, het is zo verschrikkelijk engels, dat zelfs een Engelse ervan gaat janken...
btw: Laatste episode volgende week![]()
![]()
btw2: Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad om een ED te vertalen...![]()
Mijn Engrish is anders vele male beter dan mijn Japans hoor. Dus valt wel meequote:Op maandag 13 september 2010 16:50 schreef Qunix het volgende:
HotD gaat dus niet door?![]()
En Japans-Engrish is het moeilijkste wat er is...
ikke!quote:Op maandag 13 september 2010 12:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds de enige die Densetsu no Yuusha no Densetsu (Legend of Legendary Heroes/Legend of the Heroes of Legend... heerlijk als ze meerdere interpretaties van de titels door elkaar gebruiken) kijkt?
Je verstaat ze als ze Engels proberen te praten/zingen?quote:Op maandag 13 september 2010 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Mijn Engrish is anders vele male beter dan mijn Japans hoor. Dus valt wel mee
Was een trailer...quote:Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef wdn het volgende:
[..]
ikke!
Dat haar van de doctor zijn vrouw en moeder is erg
Iemand film 2 van eden of the east al gezien. dacht even op db/gg te wachten maar dat duurt lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |