Mijn school en blokkeert mijn plannen steeds en in combinatie met mijn andere plannen kan ik waarschijnlijk pas maandag mijn eerder geplande plan uitvoeren.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:56 schreef Frag_adder het volgende:
Trouwens Repelsteeltje, had je heb bier bij de Jumbo nog gehaald?
Ik denk dat als het doorgaat dat ze dan op de uni verder gaan. Met of zonder Asuza, ligt er een beetje aan. Of Asuza gaat verder met UI en Jun, hoewel dat wel enigszins lame zou zijn. T moet wel met de 5 dames zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 19:45 schreef Qunix het volgende:
Ik wil de album wel horen van K-ON.
Oh, en als K-ON toch door gaat zal het wel iets zijn als.... Ze willen weer met z'n alle een muziek groep starten of ze krijgen concurrentie of... of... of....
Je kan genoeg verzinnen iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik verwacht wel dat die er nog gaat komen.
Kan je iig alle OP's, ED's en andere liedjes luisterenBen zelfs zo ver gegaan, nerd als ik ben, om er een cd'tje van de branden, geniaal gewoon!!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik denk dat als het doorgaat dat ze dan op de uni verder gaan. Met of zonder Asuza, ligt er een beetje aan. Of Asuza gaat verder met UI en Jun, hoewel dat wel enigszins lame zou zijn. T moet wel met de 5 dames zijn![]()
Ik stuur je wel een PM met een link waar je de nummers kan downloaden. Zijn alleen wel allemaal losse albums, dr is niet echt één verzamel albumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik verwacht wel dat die er nog gaat komen.
Kan je iig alle OP's, ED's en andere liedjes luisterenBen zelfs zo ver gegaan, nerd als ik ben, om er een cd'tje van de branden, geniaal gewoon!!
Misschien in S3 dat ze op de Uni opnieuw beginnen met concurrentie en in S4 dat Asuza ook mee gaat doen. En in S5 een wedstrijd tussen Uni en waar ze nu op zitten![]()
Nog gekker? Hmm, zal m zo wel ff downloaden, vanavond maar ff kijken. Shiki is voor mij wel de verassing dit seizoen, ben benieuwd naar het einde.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:43 schreef lelouch het volgende:
Die kapsels in Shiki worden ook steeds gekker
Omg. Jaloers isquote:Op donderdag 9 september 2010 21:06 schreef lelouch het volgende:
[JAP] Welke Japanse invloeden heb jij in huis?
Voor die nieuwsgierigen, mijn bescheiden manga collectie en me 'japans hoekje'
Zo hey en hoequote:Op donderdag 9 september 2010 20:43 schreef lelouch het volgende:
Die kapsels in Shiki worden ook steeds gekker
Het is wel anders dan de serie.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:57 schreef Frag_adder het volgende:
Hellsing Ultimate is best wel cool, zelfs in het engels. Het volgt wel gewoon het verhaal van de serie of niet?
Ik zal het wel zien dan, begin leek in ieder geval wel overeen te komen (ik heb er pas 1 gezien)quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:37 schreef Qunix het volgende:
Het is wel anders dan de serie.
Maar wel weer zo dat je niet de serie hoeft te zien om de OVA's te snappen.
VET!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:25 schreef .Cake. het volgende:
Haha, helemaal in de stijl van de previews uit de eerste serie
Ik heb ergens precies die set in het wit staan, interesse?quote:
Welke set?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb ergens precies die set in het wit staan, interesse?
De katana, gewoon vingers kruisen en hopen dat het niet om Death Note ging.quote:
DO WANT.quote:Op zondag 12 september 2010 23:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Broken Blade aflevering 2 gezien... God, het lijkt veel op Gundam Seed.
Volhouden, de sfeer wordt nog veel vetter. En vanaf aflevering 5 of 6 wordt t freakyquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef Frag_adder het volgende:
Shiki is echt een wazige serie... maar de sfeer die neergezet wordt is wel echt vet (heb pas 2 afleveringen gezien)
Heee..... Ik moet wachten tot vanavond...quote:Op maandag 13 september 2010 14:19 schreef SleepSub het volgende:
HOTD mag wel geweldig zijn, maar de Ending van Episode 11 is zo vreselijks Engels, jezus!!!![]()
Wat moet ik toch hiermee
Ik raad je aan niet de ED te luisteren noch te lezen, het is zo verschrikkelijk engels, dat zelfs een Engelse ervan gaat janken...quote:Op maandag 13 september 2010 14:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heee..... Ik moet wachten tot vanavond...
HotD gaat dus niet door?quote:Op maandag 13 september 2010 14:36 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Ik raad je aan niet de ED te luisteren noch te lezen, het is zo verschrikkelijk engels, dat zelfs een Engelse ervan gaat janken...
btw: Laatste episode volgende week![]()
![]()
btw2: Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad om een ED te vertalen...![]()
Mijn Engrish is anders vele male beter dan mijn Japans hoor. Dus valt wel meequote:Op maandag 13 september 2010 16:50 schreef Qunix het volgende:
HotD gaat dus niet door?![]()
En Japans-Engrish is het moeilijkste wat er is...
ikke!quote:Op maandag 13 september 2010 12:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds de enige die Densetsu no Yuusha no Densetsu (Legend of Legendary Heroes/Legend of the Heroes of Legend... heerlijk als ze meerdere interpretaties van de titels door elkaar gebruiken) kijkt?
Je verstaat ze als ze Engels proberen te praten/zingen?quote:Op maandag 13 september 2010 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Mijn Engrish is anders vele male beter dan mijn Japans hoor. Dus valt wel mee
Was een trailer...quote:Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef wdn het volgende:
[..]
ikke!
Dat haar van de doctor zijn vrouw en moeder is erg
Iemand film 2 van eden of the east al gezien. dacht even op db/gg te wachten maar dat duurt lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |