Bij mij ook niet, alleen Index season 2..quote:Op woensdag 8 september 2010 18:07 schreef zquing het volgende:
er zit weer niet echt iets tussen wat ik wil zien
De link waar deze anime seizoenen vandaan komen staat in de afbeeldingquote:Op woensdag 8 september 2010 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
WDN je bent een held, bedankt! Bespaart me toch weer een google opdracht
Ik ben inherent lui, dus de volgende keer zal het wel weer zo gaan...quote:Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef wdn het volgende:
De link waar deze anime seizoenen vandaan komen staat in de afbeelding
Heb net ep 4 gekeken.. Leuk inderdaad!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef Qunix het volgende:
Hellsing OVA is tof.
Wel erg over de top enzo... Maar tof.
Ik heb 6 achter de rug.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb net ep 4 gekeken.. Leuk inderdaad!
Ik had gedacht dat jij Arakawa 2 wel zou gaan kijken?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:48 schreef Bakakame het volgende:
Bij mij ook niet, alleen Index season 2..
Nou ik ben aan arakawa 1 begonnen, maar na een paar afleveringen gestopt. Had niet bijzonder veel tijd over om anime te kijken en vond 'm ook niet superleuk..quote:Op donderdag 9 september 2010 10:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij Arakawa 2 wel zou gaan kijken?
EDIT: Net pas K-ON!! gekeken (t was gisteravond onverwacht bier drinken), maar ik hoop wel dat ze de aflevering van volgende week goed afsluiten! Deze aflevering had een beetje last van onvervulde verwachtingen. Plus ik weet vrijwel zeker dat volgende week de laatste uitgezonden afleveringen komen en dat er nog twee "bonus" afleveringen komen net als bij K-ON! het geval was. Nu alleen nog vinden waar dat stond....
![]()
Man, dit is wel voor het eerst dat ik eerlijk kan zeggen dat ik een serie ga missen...![]()
Nee, t gaat over 4 (later 5) meisjes die lid worden van de Keion-bu (K-ON), de popmuziek club op hun school. Maar je moet niet denken dat het over muziek gaat ofzoquote:Op donderdag 9 september 2010 12:08 schreef Frag_adder het volgende:
K-ON is toch een serie over een storend verlegen meisje wat zangeres wilt worden?
Ik heb na afl 2 nooit verder gekeken. Wordt die dan nog zo veel beter?
Hmm, dan haal ik je denk ik door de war met iemand anders. Maar kom op, een paar van die geschifte zwervers onder een brug bekijken, is best lachequote:Op donderdag 9 september 2010 12:15 schreef Bakakame het volgende:
Nou ik ben aan arakawa 1 begonnen, maar na een paar afleveringen gestopt. Had niet bijzonder veel tijd over om anime te kijken en vond 'm ook niet superleuk..
Mm, misschien ga ik 'm toch maar kijken, dit seizoen is er niet bijzonder veel leuks.. En als K-ON!! stopt moet ik dat gat toch ergens mee vullenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee, t gaat over 4 (later 5) meisjes die lid worden van de Keion-bu (K-ON), de popmuziek club op hun school. Maar je moet niet denken dat het over muziek gaat ofzoDat zit er natuurlijk wel in, maar het is een slice of life met redelijk wat moé erin verwerkt en in principe volg je gewoon die meiden en wat ze uitspoken. Het gaat niet echt om het verhaal maar meer om de karakters en de situaties. En ik wordt er elke week weer enorm vrolijk van!
Maar goed, ik ben dan ook een beetje biased. Sommige mensen (zoals ik) vinden het geweldig terwijl anderen het helemaal niks vinden, waar ik ook best in kan komen. Er zit namelijk niet echt een verhaal in en er gebeurd in principe weinig. Maar toch blijft het (voor mij dan iig) fascinerend om te zien en daar ligt de kracht van de show in
[..]
Hmm, dan haal ik je denk ik door de war met iemand anders. Maar kom op, een paar van die geschifte zwervers onder een brug bekijken, is best lache
Biertje?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:07 schreef Ascendancy het volgende:
Het gaat hier veel teveel over anime![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bakuman volgend seizoen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice, drink er één op mij, dan heb ik er vanmiddag alvast één op jou gedronkenquote:
True dat. Gelukkig nog wel twee "dvd-episodes" maar toch...quote:Op donderdag 9 september 2010 17:40 schreef SleepSub het volgende:
Anime?! WAAR?! Heb ik iets gemist ofzo?![]()
![]()
btw: Erg dat volgende week laatste episode van K-On is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |