Zou hetquote:Op donderdag 2 september 2010 20:59 schreef Stephan1237 het volgende:
Jij wou volgens mij het topic openen![]()
Ik ga nog maar eens gamen ofzo
Je hebt er nog een uur voorquote:Op donderdag 2 september 2010 21:04 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. mag wel eens beginnen met het aansluiten van mijn televisie
Nieuwe tv?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:04 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. mag wel eens beginnen met het aansluiten van mijn televisie
Ja, dat is waar..quote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je hebt er nog een uur voor
Ik heb een dubbele splitterquote:
Aha.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een dubbele splitter
[ afbeelding ]
Maar drie tv'sEn ik had voorheen een splitter in mijn splitter (
_! ) maar ik had er later eentje nodig voor mijn andere tv omdat die aansluiting afweek. Dus nu moet ik even kabeltjes omwisselen. En eens naar de gamma gaan
Nee, dat viel mij enorm meequote:Op donderdag 2 september 2010 21:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Aha.
Ik snap het nog niet![]()
Heb je trouwens geen probleem van een baggersignaal met zoveel splitters
Ik had mee moeten doen met "Ja ik wil.. Rutte"quote:
Blablablabla.. wat kan die vent lullenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:04 schreef michaeld het volgende:
Voor de liefhebbers
Elize: http://elizemarylingwen.hyves.nl/
Samantha: http://chickie-21.hyves.nl/
Robert: http://joker1989.hyves.nl/
Tony: http://wijsneuski.hyves.nl/
Vincent: http://oovinceoo.hyves.nl/
Roos: http://roosvangelder.hyves.nl/
jaquote:Op donderdag 2 september 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
Die joker heeft een ding door zijn tepel.
ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
ze wil niet slapen naast een jongen die ze net kent, ben benieuwd hoe dat is na 2 biertjes
We zullen zien.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat die Joker serieus een player is, dat denkt hij alleen maar.
Van die andere gasten zoals Sterretje geloof ik het op zich wel
Een half uur maar?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef Me_Wesley het volgende:
Duurt trouwens maar een half uur zie ik nu
Ik vind bier lekker, maar vind het verschrikkelijk dat er alcohol in zit. Dan is dit ideaalquote:
Hoezo is het verschrikkelijk dat er alcohol in zit?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind bier lekker, maar vind het verschrikkelijk dat er alcohol in zit. Dan is dit ideaal
Bier zonder alcohol smaakt totaal niet naar bier met alcohol. Vind ik dan.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind bier lekker, maar vind het verschrikkelijk dat er alcohol in zit. Dan is dit ideaal
Gewoonquote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoezo is het verschrikkelijk dat er alcohol in zit?
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze gasten moeten RMV bellen en Alberto laten komen!
Alberto zou niet ver komenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze gasten moeten RMV bellen en Alberto laten komen!
Dat dus.. gewoon even opfrissen en dan klaar..quote:Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
Twee uur bezig voordat je uitgaat? Jezus, ik doe dat in een kwartiertje.
Haha het zwembad in.
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zitten ze er al een tijdje, ze zijn allemaal al hardstikke bruin.
2?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Omdat ze weinig tieten hebben
2 is toch gewoon normaal?
Oh had ik helemaal niet aan gedacht, sneu zeg.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
die gasten liggen 24/7 onder de zonnebank
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh had ik helemaal niet aan gedacht, sneu zeg.
Precies goedquote:Op donderdag 2 september 2010 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, 2 tieten. Da's toch niet weinig?
Heelquote:Op donderdag 2 september 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik wil zoenen, hoe desperate ben je dan.
Vrijquote:Op donderdag 2 september 2010 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik gaat m'n bedje in, morgen om half 7 eruit
heb pas om 13.00 een workshop dus ik blijf ook nog evenquote:
Fffuu.. ik ben er zondag niet bedenk ik me netquote:Op donderdag 2 september 2010 22:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer op maandag, dus dan kan ik zondag lekker SBS kijken
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Fffuu.. ik ben er zondag niet bedenk ik me net
Het is niet met Alberto nee, maar ik heb toch liever de date dan SBSquote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als het niet met Alberto is kun je beter SBS6 kijken.
Het is Koos zeker.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is niet met Alberto nee, maar ik heb toch liever de date dan SBS
Alberto heeft zijn kans gehadquote:Op donderdag 2 september 2010 22:46 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alberto : snik snik
Nou ja, vriendschappelijke datequote:
Altijd lastig iets te vinden wat je allebei leuk vindt. Wil je iets om te lachen, iets spannends, iets romantisch.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, vriendschappelijke dateNu nog een film uitkiezen
en als je date naar de wc gaat snel hier op fok posten van help, wat moet ik dan met mijn datequote:Op donderdag 2 september 2010 22:56 schreef Maraca het volgende:
Als hij hier is kijken we wel even achter de pc wat het gaat wordenWe gaan toch niet direct naar de bios
Niet handig, want het is een fokker en hij kent deze reeksquote:Op donderdag 2 september 2010 22:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
en als je date naar de wc gaat snel hier op fok posten van help, wat moet ik dan met mijn date
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet handig, want het is een fokker en hij kent deze reeks
IbeBenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
nou ben ik wel nieuwsgierig wie het is
Volgende uitzending
9 september om 21:35 uur, op RTL 5
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe is het met jullie jongens
Heb Oh Oh Cherso niet zo erg gevolgtJullie wel hier zo te zien
?
Stukje gezien, zag alleen dat ze na 1 dag ofzo al met z'n allen in bad zatenquote:
Dat was de eerste dagquote:Op donderdag 2 september 2010 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stukje gezien, zag alleen dat ze na 1 dag ofzo al met z'n allen in bad zaten
Tot over een half uur!quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog mensen wakker hier?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:51 schreef Salatrel het volgende:
PARDON?! PARDON?! een date? en dan naar de bios? toch niet eerste date he?
RED MIJN VAKANTIEquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is iets minder dan Red mijn Vakantie dacht ik
helaas weet ik het niet, sorryquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Linker CTRL toets doet het niet meer :(
Misschien weet iemand dit
Even je system32 verwijderenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Linker CTRL toets doet het niet meer :(
Misschien weet iemand dit
Zijn nickname is zeker Haagse_Eindbaas?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:40 schreef Stephan1237 het volgende:
Joker zit gewoon hier op het fok forum![]()
zoals al eerder geroepen is mag je bij blokmarkering wel rechts inhalen alleen moet je wel de afslag nemen en mag je niet meer terug naar de hoofdrijbaan want dan is het gewoon rechts inhalen. is overigens ook gewoon in het nieuws in bij kooooooooooos geweestquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rechts inhalen (ook niet bij blokjes) doe ik in elk geval niet meer.
Tevreden mattie?
Joker1989quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:45 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Zijn nickname is zeker Haagse_Eindbaas?
Zit nu op mijn vaders PC, mijn laptop is compleet gecrasht door dat system 32quote:
Je hebt het toch niet echt verwijderd?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zit nu op mijn vaders PC, mijn laptop is compleet gecrasht door dat system 32
Ik zit hier nu hardop te lachenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je echt de system32 map heb verwijderd, moet je windows opnieuw installerenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe los ik dit op met mijn laptop?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
obvious trollquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb hem naar de computerwinkel gebracht, dit gaat me dus 50 euro kosten
PiRANiA, ik neem binnenkort nog contact met je op hierover, misschien dat we dingen kunnen regelen met verzekeringen enz.
Sinterklaas, sla PIRANIA gewoon over op 5 decemberquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb hem naar de computerwinkel gebracht, dit gaat me dus 50 euro kosten
PiRANiA, ik neem binnenkort nog contact met je op hierover, misschien dat we dingen kunnen regelen met verzekeringen enz.
Hoi Juicyhilquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Wasmachinemann het volgende:
Hoi
Mag mijn plaatje weer in de OP?
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:14 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemorgen.
Gaat er nog iemand naar valtifest?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:14 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemorgen.
Gaat er nog iemand naar valtifest?
Neequote:Op zaterdag 4 september 2010 11:14 schreef PiRANiA het volgende: