Psies , daarom zette ik het al in de OP.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:27 schreef Chowi het volgende:
Eens wat betreft de triestheid van de administratiekosten op boetes.
Maar ik vind dat je je gewoon aan de verkeersregels moet houden, dus niet zeiken. Als je dat niet doet kun je uiteraard boetes verwachten. Da's logisch.
Niet meer. Die regel is per 1 juni/juli gewijzigd. Je mag alleen nog rechts inhalen als je ook werkelijk op de uitvoegstrook blijft. Dus helaas, maar de boete van TS is wel terecht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Psies , daarom zette ik het al in de OP.
Maar je mag rechts inhalen met blokjes ertussen toch?
Volgens mij hebben blokjes op de weg weinig te maken met rechts inhalen, dat is overal verboden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
Op een moment kwamen we bij een oprit/afrit waarbij je rechts in mag halen (blokjes op de weg).
Dit ga ik proberen. Haalt niks uit weet ik maar toch.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:33 schreef Westsidee het volgende:
Inhalen mag wel, maar dan moet je wel de afslag nemen. Je kan nog proberen te zeggen dat je je in de afslag vergiste en toen maar terug de weg opging (en dat dit toevallig voor die gast was)
dat dus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:33 schreef Westsidee het volgende:
Inhalen mag wel, maar dan moet je wel de afslag nemen. Je kan nog proberen te zeggen dat je je in de afslag vergiste en toen maar terug de weg opging (en dat dit toevallig voor die gast was)
in de file of vlak voor een rotonde mag het wel, ook bij blokmarkering, maar dan moet je inderdaad wel de aangegeven rijrichting blijven volgen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Volgens mij hebben blokjes op de weg weinig te maken met rechts inhalen, dat is overal verboden.
De blokjes geven aan dat het verkeers-technisch een andere rijbaan is, niet alleen maar een andere rijstrook van dezelfde rijbaan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Volgens mij hebben blokjes op de weg weinig te maken met rechts inhalen, dat is overal verboden.
En de boetes voor de loshangende kappen op je getjoende autoquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:18 schreef Blauwebaret het volgende:
waar is je bon voor onnodig linksrijden eigenlijk ?
Was het maar zo, vond ik die 166eu nog wel waardquote:
Ach ik heb geld zat, ik verdien 2,3mlj per maandquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:31 schreef GodfatherNL het volgende:
Als ik zo hoor dat jij wel vaker bonnen krijgt vind ik het eigenlijk alleen maar terecht dat je ze krijgt.
Als je d'r ook geen zak van opsteekt dan mag je ze wat mij betreft ook wel onterecht krijgen, wie weet gaat 'r ineens wèl wat werken in dat hoofd van je.
Volgens mij veranderd jouw rij-gedrag niet zozeer als ik je OP nog een keer lees, misschien is dat 't hele probleem wel want ik heb zo'n gevoel dat 't bij jou ook niet heel veel veranderd als je je boetes telkens weer moet lezen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach ik heb geld zat, ik verdien 2,3mlj per maand
Lees nog maar even de OP misschien gaat er dan bij jou ook wel wat werken.
Rechts inhalen (ook niet bij blokjes) doe ik in elk geval niet meer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:35 schreef GodfatherNL het volgende:
[..]
Volgens mij veranderd jouw rij-gedrag niet zozeer als ik je OP nog een keer lees, misschien is dat 't hele probleem wel want ik heb zo'n gevoel dat 't bij jou ook niet heel veel veranderd als je je boetes telkens weer moet lezen.
Amen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:43 schreef Salvad0R het volgende:
Ja mattie, we zijn als een melkkoe voor de staat
Vieze smeris.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:07 schreef Blauwebaret het volgende:
melkkoe ? hoezo? hou je aan de verkeersregels en er is niets aan de hand
zoals al eerder geroepen is mag je bij blokmarkering wel rechts inhalen alleen moet je wel de afslag nemen en mag je niet meer terug naar de hoofdrijbaan want dan is het gewoon rechts inhalen. is overigens ook gewoon in het nieuws in bij kooooooooooos geweestquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rechts inhalen (ook niet bij blokjes) doe ik in elk geval niet meer.
Tevreden mattie?
Omdat geld betalen niet bijdraagt aan de directe veiligheid, is het nutteloos en uitmelking.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:07 schreef Blauwebaret het volgende:
omgekeerde wereldquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat geld betalen niet bijdraagt aan de directe veiligheid, is het nutteloos en uitmelking.
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:11 schreef Blauwebaret het volgende:
[..]
omgekeerde wereldlaat je droom bestaan
Blijkbaar is dit nog een grijs gebied want de ene vind van wel en de andere niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:15 schreef MikeyMo het volgende:
je mag niet rechts inhalen bij die blokjes... je mag alleen naar rechts als je de baan ook daadwerklijk verlaat
Totdat je ribba ingenomen wordtquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoezo?
Als je genoeg geld hebt, ben je in een positie om zware lak te hebben aan verkeersregels.
Daarom vind ik dat boetes moeten worden berekend op inkomens, met een minimum boete voor die werkloze tokkies natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoezo?
Als je genoeg geld hebt, ben je in een positie om zware lak te hebben aan verkeersregels.
Nu doe je net alsof TS een of andere klapjosti isquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:55 schreef Symphonic het volgende:
TT even normaal gemaakt.
Heb je een andere normale titel in gedachte kun je die hier neerzetten.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:55 schreef Symphonic het volgende:
TT even normaal gemaakt.
Heb je een andere normale titel in gedachte kun je die hier neerzetten.
Idd, dat doe ik ook zeer regelmatig. Zolang je er met minimaal snelheidsverschil rechts langs gaat zal niemand je als aso zien. Het is eerder dat die linksrijder zn fout inziet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:16 schreef Peter het volgende:
Als links daar een tijd langzaam rijdt, dan ga je toch zelf rechts rijden? Blijf er een tijdje achter en rijd daarna met een klein verschil langzaam voorbij. Dat zien agenten meestal niet als rechts inhalen, eerder het 'omgaan met een linksrijder'.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:07 schreef Blauwebaret het volgende:
ga jij je rijbewijs nog maar een x halenquote:
nee hoor, we willen gewoon normale TT'squote:Op vrijdag 3 september 2010 18:02 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof TS een of andere klapjosti is
BB is een goede gast mattie, hij is alleen op zijn achterhoofd gevallenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
jij bent zeker ook "high on life"
en lekker gek
met een pittig vlot kapsel
en et maakt jou ook zeker niks uit als de overheid al je privacy verneukt omdat je "toch niks te verbergen hebt"
al die kankerregels tegenwoordig je word er gek van
Je klinkt als een oma die voor het eerst een neger over straat heeft zien gaan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, we willen gewoon normale TT's
Niet van die straattaal
Fok is staatta juwaitetzelluf + iederen mag gewoon zigzelf zijn op deze forumquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, we willen gewoon normale TT's
Niet van die straattaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |