Kijk nou toch! Hij heeft mooie vrouwen en veel juwelen. Hoe denk jij dat wij dat knaapje kunnen betalen?quote:
Dat knaapje heeft geen vlees, dat is vet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:00 schreef Oksel het volgende:
Als die komt hebben we geen BBQ vlees meer nodig.
Patjen zei net dat hij voor iedereen wel saus mee wil nemenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:01 schreef Oksel het volgende:
Als iedereen nou trouwens random wat extra's meeneemt zoals stokbroodje waar kruidenboter al in zit, een knoflook sausje, ofzo, enzo, hebben we vast wel genoeg. Zakkie chips. Zoiets
Betekend dat dat ik niets mee hoef te nemen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Patjen zei net dat hij voor iedereen wel saus mee wil nemen
Aan saus niet, als ik dat zo begreepquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Betekend dat dat ik niets mee hoef te nemen?
Kan ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:04 schreef Graseter het volgende:
Er was toch een supermarkt bij Oksel in de buurt, als we daar nou gewoon iets gaan halen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:05 schreef Socios het volgende:
Ik neem gewoon mijn broodtrommeltje mee met boterhammen, een appel en een pakje melk. Flesje water zit ook wel in mijn tas. Misschien dat ik bij de plaatselijke supermarkt nog een hamburger regel ofzo.
Alles is prima..quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:15 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk tegen die tijd wel waar ik zin in heb en of ik überhaupt wel honger heb. Zolang ik maar drank heb.
Ik houd eigenlijk absoluut niet van dat georganiseerde.Gewoon met een groep ergens afspreken. En voila. een meeting.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Alles is prima..Wat een hoop flexibilteit is er. Aan de ene zijn er dus mensen die alleen komen als het een tip-top verzorgt feest is, aan de andere kant zijn er dus nu mensen die komen omdat ze het gewoon zelf kunnen regelen, of dat in ieder geval prima vinden.
Als er geen appelsap is halen we wel wat voor jou.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:15 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk tegen die tijd wel waar ik zin in heb en of ik überhaupt wel honger heb. Zolang ik maar drank heb.
Ik vind sowieso alles wel prima johquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Alles is prima..Wat een hoop flexibilteit is er. Aan de ene zijn er dus mensen die alleen komen als het een tip-top verzorgt feest is, aan de andere kant zijn er dus nu mensen die komen omdat ze het gewoon zelf kunnen regelen, of dat in ieder geval prima vinden.
SPOILER: Wat betreft ik en vet:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer visliefhebbers, trouwens? Een gestoomde zalmmoot, pangasiusfilet (diepvries van de Aldi/Lidl), of uiteraard hele vis zoals (regenboog)forel is zalig in alufolie met kruiden (uit eigen tuin) op de bbq![]()
![]()
Oh ja, handig is wel te vertellen dat ik al even in Twente verblijf, met mijn trouwe stalen ros met fietstassen, dus ik kan heerlijk alvast dingen vers halen. Her en der in de omgeving
[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 03-09-2010 21:42:26 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Leonquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:29 schreef nijnja het volgende:
Nijnja komt voor 99% zekerheid, mits adres gegeven waar ik heen moet. Zeer waarschijnljik babybel mee.
Dan zoek je het toch op in maps? Het is mij ook gelukt om het te vindenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:29 schreef nijnja het volgende:
Nijnja komt voor 99% zekerheid, mits adres gegeven waar ik heen moet. Zeer waarschijnljik babybel mee.
Held.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:29 schreef nijnja het volgende:
neem dan gelijk even de stok mee, neem ik hem mee naar Noord Hollandquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:29 schreef nijnja het volgende:
Dat was precies mijn ideequote:Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem dan gelijk even de stok mee, neem ik hem mee naar Noord Holland
Wierden!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef -Engel- het volgende:
Zet mij maar weer op misschien!
Oja... ik weet ook nog niet waar het is....![]()
Je weet wel, tweede koeieschuur links, dan een paar kilometer via het karrespoor, en dan zie vanzelf het bordje Wierden...let niet op de kogelgaten, das cultuur...quote:
Ik moest grinnikenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je weet wel, tweede koeieschuur links, dan een paar kilometer via het karrespoor, en dan zie vanzelf het bordje Wierden...let niet op de kogelgaten, das cultuur...
Dat gaat een hunt worden die dag.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem dan gelijk even de stok mee, neem ik hem mee naar Noord Holland
Voor de duidelijkheid, jij, nu wonend in een huis met een koestal(leeg) en kippen in de achtertuin, drie keer spugen van Almelo en dus van de Duitse grens...vindt het ver weg van alles?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:28 schreef Oksel het volgende:
Vandaag in een huis wezen kijken in Geesteren.. prachtig huis, goedkoop, maar ZO VER WEG van alles..
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je weet wel, tweede koeieschuur links, dan een paar kilometer via het karrespoor, en dan zie vanzelf het bordje Wierden...let niet op de kogelgaten, das cultuur...
Ligt Hellevoetsluis bij zwolle?quote:Op zondag 5 september 2010 16:00 schreef Oksel het volgende:
Bij Zwolle.. dat valt inderdaad wel mee. Ik heb anders wel stukkie vlees voor je hoor..Dus laat het iig niet om het geld zitten.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:50 schreef Oksel het volgende:
De zeker lijst:
Patje1987, Graseter, Raterslangetje, Symphonic, Lotusss, Sally, omearos, Oksel, Socios, Captain_Fabulous, Boterhamzakje, Burnaboy, Ugjerke, -_Guitarist_-, Myraela, Nikky
De misschien lijst hou ik niet bij, die zien het maar..Leuk groepje! Zin in
Jij komt nooit de provincie uit hequote:
Vervelend mannetje ben je ook he.quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij komt nooit de provincie uit he
Als dat zo was hebben ze het afgelopen nacht stiekem verhuist. Gisteren lag het nog achter Rotterdam namelijk.quote:
Ochja, haal het door de war met Zwartsluis..quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ah nikky komt, dan kom ik ookquote:Op zondag 5 september 2010 18:31 schreef nikky het volgende:
Ik hoop dat mijn "nieuwe" auto het volhoudten dat ik dus gewoon kan komen. Ik mis snuitebolletje op de lijst.
Of komt hij niet meer?
Wat ben je ook een laiverdquote:
Ja want ik kom niet, duh.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef Q. het volgende:
Het wordt een beetje een gevalletje 'jammer' zo hè?.
Ask him in ToF.quote:Op zondag 5 september 2010 18:15 schreef skippy22 het volgende:
Zet me maar bij mischien Als ik met rulerofgothic mee kan dan zeker
quote:Op zondag 5 september 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
Hihi
Willen er nog mensen meerijden uit Arnhem trouwens? Ik rij wel pas de volgende dag weer terug
Gewoon komen joh.quote:Op maandag 6 september 2010 01:16 schreef RealZeus het volgende:
Oh, vandaar dat ik niks meer hoorde, het is allemaal anders.![]()
In dat geval zie ik het volgende week nog wel. Maar ik zou er niet te hard vanuit gaan.
Graag, zou eerst met Vosss meerijden maar die is druk aan het werk.quote:Op zondag 5 september 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
Hihi
Willen er nog mensen meerijden uit Arnhem trouwens? Ik rij wel pas de volgende dag weer terug
joah, maar ik ga geen bobje spelenquote:Op zondag 5 september 2010 18:15 schreef skippy22 het volgende:
Zet me maar bij mischien Als ik met rulerofgothic mee kan dan zeker
Waar woon je?quote:Op maandag 6 september 2010 02:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Graag, zou eerst met Vosss meerijden maar die is druk aan het werk.![]()
gadverdammequote:
quote:
Geen commentaar!quote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jij komt alleen maar zodat je m'n vriendin weer kan bewonderen, niet waar?
kan prima jaquote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef Oksel het volgende:
Zaterdag wel aardig veel kans op regen.. ik twijfel nog of ik de grote tent (8x4 meter) wel of niet annuleer. Kost mara 40 euro, dus denk dat het wel slim is. Verder overdek ik mijn terras, en heb ik een schuur, en nog een stal. En nog een schuur. Dus aan de ene kant is het niet echt nodig, maar een tent is wel gezelliger. Dus doe het maar.
Heb aan kosten (die we dus even delen die dag)
- Tent, 40 euro.
- BBQ gas, 10 euro.
- Plastic zooi, 25 euro.
75 euro / 20-30 mensen.. is paar knaken per persoon. Lijkt me prima, toch?
Ik fap nog dagelijks op de pics waar ze opstaat.quote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jij komt alleen maar zodat je m'n vriendin weer kan bewonderen, niet waar?
quote:Op maandag 6 september 2010 09:30 schreef Ezechielk het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik ook gewoon van de partij ben.
Het lijkt, let op lijkt toch iets beter te worden richting weekend?quote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef Oksel het volgende:
Zaterdag wel aardig veel kans op regen.. ik twijfel nog of ik de grote tent (8x4 meter) wel of niet annuleer. Kost mara 40 euro, dus denk dat het wel slim is. Verder overdek ik mijn terras, en heb ik een schuur, en nog een stal. En nog een schuur. Dus aan de ene kant is het niet echt nodig, maar een tent is wel gezelliger. Dus doe het maar.
Heb aan kosten (die we dus even delen die dag)
- Tent, 40 euro.
- BBQ gas, 10 euro.
- Plastic zooi, 25 euro.
75 euro / 20-30 mensen.. is paar knaken per persoon. Lijkt me prima, toch?
Zeg, komt Socios ook mee?quote:
die komt met de treinquote:
Ik vraag me af of hij dit weekend naar mijn hometown geweest is. Allemaal oude stoomtreinen enzo.quote:
hmm, nu je dat zo zegt, ik vraag me af of hij bello uit haaksbergen kentquote:Op maandag 6 september 2010 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij dit weekend naar mijn hometown geweest is. Allemaal oude stoomtreinen enzo.
Hij houd niet van stoomtreinen.quote:Op maandag 6 september 2010 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij dit weekend naar mijn hometown geweest is. Allemaal oude stoomtreinen enzo.
Een trein is een trein.quote:
`quote:
Afgelopen weekend was druk zat en nu ik een nieuwe baan heb is rust ook wel lekker. Zoals ik al zei:Ik zie het nog wel even, maar ik zou er niet teveel van uit gaan.quote:
Ok, is dat ook geen optie voor jou swarma?quote:Op maandag 6 september 2010 11:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ede, maar kan wel naar station Arnhem komen.
Met de trein naar Wierden.quote:
Uhm, nee.quote:
Dat doe ik ook, voor het grootste gedeeltequote:
Waarom niet ?quote:[..]
Uhm, nee.![]()
En in stoomtreinen ben ik inderdaad veel minder geïnteresseerd. Ik ga voor het materieel vanaf 1946.
quote:Op maandag 6 september 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
Nee. Nee en nog eens nee. We gaan het hier niet over treinen hebben.
Moeten even kijken of ze van die ijsjes hebben in de vorm van treintjes met zoeen kauwgombal erin. Die neem ik dan zeker meequote:Op maandag 6 september 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
dat doen we zaterdag welquote:Op maandag 6 september 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
Voor mij ookquote:Op maandag 6 september 2010 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit wordt m'n eerste Fok!meet, als ik de Tukkers op Fok!-meets niet meetel
quote:
Ik zet je op de KOMEN lijst.quote:Op maandag 6 september 2010 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit wordt m'n eerste Fok!meet, als ik de Tukkers op Fok!-meets niet meetel
Waar is die lijst? En staat baggerbart er al op?quote:
Patje1987, Graseter, Raterslangetje, Symphonic, Lotusss, Sally, omearos, Oksel, Socios, Captain_Fabulous, Boterhamzakje, Burnaboy, Ugjerke, -_Guitarist_-, Myraela, Nikky, Snuitebolletje, Huppelmuts, Remlof, rulerofdeath, baggerbart, JJH, Drizzt_DoUrden,quote:Op maandag 6 september 2010 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar is die lijst? En staat baggerbart er al op?
He Faaltrol! Als je de volgende keer zuigt, moet je wel even oppassen wat je zegt he. Aangezien Wierden en Zwolle (en Zwartsluis wat hij dacht te hebben begrepen) allemaal in Overijssel liggen, hoeft hij de provincie ook niet uit.quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:
Online? Of in RL? Er is internetquote:Op maandag 6 september 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, ik applaudiseer dit initiatief en was graag gekomen (en dan meegereden met de beste taxi-chauffeur van fok), maar helaas, ik ga pokeren zaterdag.
Als het online was, dan had ik het ook wel kunnen afzeggen. Nee, bij vrienden thuis. Dus gezelligquote:
Beiden? Eerst beetje BBQ'en en bier drinken, dan pokeren?quote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het online was, dan had ik het ook wel kunnen afzeggen. Nee, bij vrienden thuis. Dus gezellig
Zou ook kunnen ja. Maar, dan vind ik het veel te leuk daar en wil ik niet weg en en enquote:Op maandag 6 september 2010 13:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Beiden? Eerst beetje BBQ'en en bier drinken, dan pokeren?
Ik snap het. Ja, jammerquote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja. Maar, dan vind ik het veel te leuk daar en wil ik niet weg en en en
En jij denkt dat met dat kontje op de achtergrond, er ook maar iemand naar de rest van de foto gaat kijken?quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij denkt dat met dat kontje op de achtergrond, er ook maar iemand naar de rest van de foto gaat kijken?
Ik kom niet meer, haal me maar van de lijst.quote:Op maandag 6 september 2010 13:50 schreef Oksel het volgende:
Dit ben ik trouwens.
[ afbeelding ]
Met officieel de lelijkste zwembroek ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
QFTquote:Op maandag 6 september 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij denkt dat met dat kontje op de achtergrond, er ook maar iemand naar de rest van de foto gaat kijken?
Pot-ketel?quote:Op maandag 6 september 2010 14:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zelfs met die achtergrond...is dit geen reclame voor de meet. Ik mis alleen een appeltje in je mond, als je snapt wat ik bedoel
quote:Op maandag 6 september 2010 14:15 schreef Oksel het volgende:
Ja, het is een foto waar een hoop in gebeurt. En dat is goed, dan val ik niet zo op.
Komt die mevrouw die achter je ligt ook?quote:Op maandag 6 september 2010 13:50 schreef Oksel het volgende:
Dit ben ik trouwens.
[ afbeelding ]
Met officieel de lelijkste zwembroek ooit.
Krentenbol.quote:Op maandag 6 september 2010 14:25 schreef Oksel het volgende:
Geen idee, ben d'r username even kwijt.
Ik zal ze even PM'en, persoonlijk nog niets van gehoord.. alhoewel Nijnja me bekent voorkomt.quote:Op maandag 6 september 2010 14:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
Nijnja en Babybel kwamen toch ook?
Ik geloof dat ze wel zouden komen, volgens mij hen ik zoiets in het stoktopic gelezen.quote:Op maandag 6 september 2010 14:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik zal ze even PM'en, persoonlijk nog niets van gehoord.. alhoewel Nijnja me bekent voorkomt.
Volgens mij had hij al in dit topic gezegt dat het voor 99% zeker was.quote:Op maandag 6 september 2010 14:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik zal ze even PM'en, persoonlijk nog niets van gehoord.. alhoewel Nijnja me bekent voorkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |