Met de trein naar Wierden.quote:
Uhm, nee.quote:
Dat doe ik ook, voor het grootste gedeeltequote:
Waarom niet ?quote:[..]
Uhm, nee.![]()
En in stoomtreinen ben ik inderdaad veel minder geïnteresseerd. Ik ga voor het materieel vanaf 1946.
quote:Op maandag 6 september 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
Nee. Nee en nog eens nee. We gaan het hier niet over treinen hebben.
Moeten even kijken of ze van die ijsjes hebben in de vorm van treintjes met zoeen kauwgombal erin. Die neem ik dan zeker meequote:Op maandag 6 september 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
dat doen we zaterdag welquote:Op maandag 6 september 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
Voor mij ookquote:Op maandag 6 september 2010 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit wordt m'n eerste Fok!meet, als ik de Tukkers op Fok!-meets niet meetel
quote:
Ik zet je op de KOMEN lijst.quote:Op maandag 6 september 2010 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit wordt m'n eerste Fok!meet, als ik de Tukkers op Fok!-meets niet meetel
Waar is die lijst? En staat baggerbart er al op?quote:
Patje1987, Graseter, Raterslangetje, Symphonic, Lotusss, Sally, omearos, Oksel, Socios, Captain_Fabulous, Boterhamzakje, Burnaboy, Ugjerke, -_Guitarist_-, Myraela, Nikky, Snuitebolletje, Huppelmuts, Remlof, rulerofdeath, baggerbart, JJH, Drizzt_DoUrden,quote:Op maandag 6 september 2010 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar is die lijst? En staat baggerbart er al op?
He Faaltrol! Als je de volgende keer zuigt, moet je wel even oppassen wat je zegt he. Aangezien Wierden en Zwolle (en Zwartsluis wat hij dacht te hebben begrepen) allemaal in Overijssel liggen, hoeft hij de provincie ook niet uit.quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij komt nooit de provincie uit he
quote:
Online? Of in RL? Er is internetquote:Op maandag 6 september 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, ik applaudiseer dit initiatief en was graag gekomen (en dan meegereden met de beste taxi-chauffeur van fok), maar helaas, ik ga pokeren zaterdag.
Als het online was, dan had ik het ook wel kunnen afzeggen. Nee, bij vrienden thuis. Dus gezelligquote:
Beiden? Eerst beetje BBQ'en en bier drinken, dan pokeren?quote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het online was, dan had ik het ook wel kunnen afzeggen. Nee, bij vrienden thuis. Dus gezellig
Zou ook kunnen ja. Maar, dan vind ik het veel te leuk daar en wil ik niet weg en en enquote:Op maandag 6 september 2010 13:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Beiden? Eerst beetje BBQ'en en bier drinken, dan pokeren?
Ik snap het. Ja, jammerquote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja. Maar, dan vind ik het veel te leuk daar en wil ik niet weg en en en
En jij denkt dat met dat kontje op de achtergrond, er ook maar iemand naar de rest van de foto gaat kijken?quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij denkt dat met dat kontje op de achtergrond, er ook maar iemand naar de rest van de foto gaat kijken?
Ik kom niet meer, haal me maar van de lijst.quote:Op maandag 6 september 2010 13:50 schreef Oksel het volgende:
Dit ben ik trouwens.
[ afbeelding ]
Met officieel de lelijkste zwembroek ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
QFTquote:Op maandag 6 september 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij denkt dat met dat kontje op de achtergrond, er ook maar iemand naar de rest van de foto gaat kijken?
Pot-ketel?quote:Op maandag 6 september 2010 14:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zelfs met die achtergrond...is dit geen reclame voor de meet. Ik mis alleen een appeltje in je mond, als je snapt wat ik bedoel
quote:Op maandag 6 september 2010 14:15 schreef Oksel het volgende:
Ja, het is een foto waar een hoop in gebeurt. En dat is goed, dan val ik niet zo op.
Komt die mevrouw die achter je ligt ook?quote:Op maandag 6 september 2010 13:50 schreef Oksel het volgende:
Dit ben ik trouwens.
[ afbeelding ]
Met officieel de lelijkste zwembroek ooit.
Krentenbol.quote:Op maandag 6 september 2010 14:25 schreef Oksel het volgende:
Geen idee, ben d'r username even kwijt.
Ik zal ze even PM'en, persoonlijk nog niets van gehoord.. alhoewel Nijnja me bekent voorkomt.quote:Op maandag 6 september 2010 14:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
Nijnja en Babybel kwamen toch ook?
Ik geloof dat ze wel zouden komen, volgens mij hen ik zoiets in het stoktopic gelezen.quote:Op maandag 6 september 2010 14:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik zal ze even PM'en, persoonlijk nog niets van gehoord.. alhoewel Nijnja me bekent voorkomt.
Volgens mij had hij al in dit topic gezegt dat het voor 99% zeker was.quote:Op maandag 6 september 2010 14:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik zal ze even PM'en, persoonlijk nog niets van gehoord.. alhoewel Nijnja me bekent voorkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |