Kijk nou toch! Hij heeft mooie vrouwen en veel juwelen. Hoe denk jij dat wij dat knaapje kunnen betalen?quote:
Dat knaapje heeft geen vlees, dat is vet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:00 schreef Oksel het volgende:
Als die komt hebben we geen BBQ vlees meer nodig.
Patjen zei net dat hij voor iedereen wel saus mee wil nemenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:01 schreef Oksel het volgende:
Als iedereen nou trouwens random wat extra's meeneemt zoals stokbroodje waar kruidenboter al in zit, een knoflook sausje, ofzo, enzo, hebben we vast wel genoeg. Zakkie chips. Zoiets
Betekend dat dat ik niets mee hoef te nemen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Patjen zei net dat hij voor iedereen wel saus mee wil nemen
Aan saus niet, als ik dat zo begreepquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Betekend dat dat ik niets mee hoef te nemen?
Kan ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:04 schreef Graseter het volgende:
Er was toch een supermarkt bij Oksel in de buurt, als we daar nou gewoon iets gaan halen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:05 schreef Socios het volgende:
Ik neem gewoon mijn broodtrommeltje mee met boterhammen, een appel en een pakje melk. Flesje water zit ook wel in mijn tas. Misschien dat ik bij de plaatselijke supermarkt nog een hamburger regel ofzo.
Alles is prima..quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:15 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk tegen die tijd wel waar ik zin in heb en of ik überhaupt wel honger heb. Zolang ik maar drank heb.
Ik houd eigenlijk absoluut niet van dat georganiseerde.Gewoon met een groep ergens afspreken. En voila. een meeting.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Alles is prima..Wat een hoop flexibilteit is er. Aan de ene zijn er dus mensen die alleen komen als het een tip-top verzorgt feest is, aan de andere kant zijn er dus nu mensen die komen omdat ze het gewoon zelf kunnen regelen, of dat in ieder geval prima vinden.
Als er geen appelsap is halen we wel wat voor jou.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:15 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk tegen die tijd wel waar ik zin in heb en of ik überhaupt wel honger heb. Zolang ik maar drank heb.
Ik vind sowieso alles wel prima johquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Alles is prima..Wat een hoop flexibilteit is er. Aan de ene zijn er dus mensen die alleen komen als het een tip-top verzorgt feest is, aan de andere kant zijn er dus nu mensen die komen omdat ze het gewoon zelf kunnen regelen, of dat in ieder geval prima vinden.
SPOILER: Wat betreft ik en vet:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer visliefhebbers, trouwens? Een gestoomde zalmmoot, pangasiusfilet (diepvries van de Aldi/Lidl), of uiteraard hele vis zoals (regenboog)forel is zalig in alufolie met kruiden (uit eigen tuin) op de bbq![]()
![]()
Oh ja, handig is wel te vertellen dat ik al even in Twente verblijf, met mijn trouwe stalen ros met fietstassen, dus ik kan heerlijk alvast dingen vers halen. Her en der in de omgeving
[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 03-09-2010 21:42:26 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Leonquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:29 schreef nijnja het volgende:
Nijnja komt voor 99% zekerheid, mits adres gegeven waar ik heen moet. Zeer waarschijnljik babybel mee.
Dan zoek je het toch op in maps? Het is mij ook gelukt om het te vindenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:29 schreef nijnja het volgende:
Nijnja komt voor 99% zekerheid, mits adres gegeven waar ik heen moet. Zeer waarschijnljik babybel mee.
Held.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:29 schreef nijnja het volgende:
neem dan gelijk even de stok mee, neem ik hem mee naar Noord Hollandquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:29 schreef nijnja het volgende:
Dat was precies mijn ideequote:Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem dan gelijk even de stok mee, neem ik hem mee naar Noord Holland
Wierden!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef -Engel- het volgende:
Zet mij maar weer op misschien!
Oja... ik weet ook nog niet waar het is....![]()
Je weet wel, tweede koeieschuur links, dan een paar kilometer via het karrespoor, en dan zie vanzelf het bordje Wierden...let niet op de kogelgaten, das cultuur...quote:
Ik moest grinnikenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je weet wel, tweede koeieschuur links, dan een paar kilometer via het karrespoor, en dan zie vanzelf het bordje Wierden...let niet op de kogelgaten, das cultuur...
Dat gaat een hunt worden die dag.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem dan gelijk even de stok mee, neem ik hem mee naar Noord Holland
Voor de duidelijkheid, jij, nu wonend in een huis met een koestal(leeg) en kippen in de achtertuin, drie keer spugen van Almelo en dus van de Duitse grens...vindt het ver weg van alles?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:28 schreef Oksel het volgende:
Vandaag in een huis wezen kijken in Geesteren.. prachtig huis, goedkoop, maar ZO VER WEG van alles..
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je weet wel, tweede koeieschuur links, dan een paar kilometer via het karrespoor, en dan zie vanzelf het bordje Wierden...let niet op de kogelgaten, das cultuur...
Ligt Hellevoetsluis bij zwolle?quote:Op zondag 5 september 2010 16:00 schreef Oksel het volgende:
Bij Zwolle.. dat valt inderdaad wel mee. Ik heb anders wel stukkie vlees voor je hoor..Dus laat het iig niet om het geld zitten.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:50 schreef Oksel het volgende:
De zeker lijst:
Patje1987, Graseter, Raterslangetje, Symphonic, Lotusss, Sally, omearos, Oksel, Socios, Captain_Fabulous, Boterhamzakje, Burnaboy, Ugjerke, -_Guitarist_-, Myraela, Nikky
De misschien lijst hou ik niet bij, die zien het maar..Leuk groepje! Zin in
Jij komt nooit de provincie uit hequote:
Vervelend mannetje ben je ook he.quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij komt nooit de provincie uit he
Als dat zo was hebben ze het afgelopen nacht stiekem verhuist. Gisteren lag het nog achter Rotterdam namelijk.quote:
Ochja, haal het door de war met Zwartsluis..quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij komt nooit de provincie uit he
Ah nikky komt, dan kom ik ookquote:Op zondag 5 september 2010 18:31 schreef nikky het volgende:
Ik hoop dat mijn "nieuwe" auto het volhoudten dat ik dus gewoon kan komen. Ik mis snuitebolletje op de lijst.
Of komt hij niet meer?
Wat ben je ook een laiverdquote:
Ja want ik kom niet, duh.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef Q. het volgende:
Het wordt een beetje een gevalletje 'jammer' zo hè?.
Ask him in ToF.quote:Op zondag 5 september 2010 18:15 schreef skippy22 het volgende:
Zet me maar bij mischien Als ik met rulerofgothic mee kan dan zeker
quote:Op zondag 5 september 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
Hihi
Willen er nog mensen meerijden uit Arnhem trouwens? Ik rij wel pas de volgende dag weer terug
Gewoon komen joh.quote:Op maandag 6 september 2010 01:16 schreef RealZeus het volgende:
Oh, vandaar dat ik niks meer hoorde, het is allemaal anders.![]()
In dat geval zie ik het volgende week nog wel. Maar ik zou er niet te hard vanuit gaan.
Graag, zou eerst met Vosss meerijden maar die is druk aan het werk.quote:Op zondag 5 september 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
Hihi
Willen er nog mensen meerijden uit Arnhem trouwens? Ik rij wel pas de volgende dag weer terug
joah, maar ik ga geen bobje spelenquote:Op zondag 5 september 2010 18:15 schreef skippy22 het volgende:
Zet me maar bij mischien Als ik met rulerofgothic mee kan dan zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |