3 pp + 12,50 reserveringskosten hoorde ik. Is dat ook online te doen? En zo ja waar?quote:Op zondag 5 september 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou t maar doen. Tenzij je 4 uur lang aan een statafel aan een kop koffie wilt lurken, dat kan ook. Denk aan een euro of 3, trouwens.
Je kan via Deutsche Bahn voor EUR 4,50. alleen een zitplaats reserveren. Helaas kan dat dan niet vanaf Arnhem, wel vanaf Oberhausen Hbf. (Grote kans dat die zitplaats dan ook tussen Arnhem en Oberhausen Hbf al vrij is)quote:Op zondag 5 september 2010 22:40 schreef Artbij2 het volgende:
3 pp + 12,50 reserveringskosten hoorde ik. Is dat ook online te doen? En zo ja waar?
Nee, beter ga je ff in Ut of Ah langs het loketquote:Op zondag 5 september 2010 22:40 schreef Artbij2 het volgende:
[..]
3 pp + 12,50 reserveringskosten hoorde ik. Is dat ook online te doen? En zo ja waar?
Dat weet jij vast beter dan ikquote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef Watertornado het volgende:
Zeg Fles, volgens mij heeft een goederentrein vol chemische waar vertraging, is het niet?
Dat zei ik gisteravond ook al:quote:Op maandag 6 september 2010 06:52 schreef greavy het volgende:
Deze ochtend rijden er geen 6 sprinters per uur tussen Utrecht en Geldermalsen in beide richtingen ivm werkzaamheden bij Culemborg..
quote:Op zondag 5 september 2010 18:44 schreef Fixers het volgende:
Wat betreft het spoorboekloos rijden: Geen extra sprinters morgen tussen Geldermalsen en Utrecht. Dat hoor ik net omroepen op Utrecht CS. Nog steeds vanwege herstel werkzaamheden.
Niet alles is zo debiel als het lijkt. Ik stond ook een keer in Duivendrecht verbaasd te kijken dat er één ICM-treinstel in de spits richting Amersfoort ging als IC, helemaal stampvol, maar al gauw bleek dat dat was omdat de Berlijntrein was ingekort en dat we blij mochten zijn dat er überhaupt een trein reed.quote:Op maandag 6 september 2010 09:17 schreef oshiro het volgende:
Zo hee, SLT tussen Amsterdam en Rotterdam zat net zo vol dat er een enorme berg mensen op de stations moest blijven staan... Ook debiel, 1 stel op zo'n traject in de spits
Ze komen er hardhandig achter dat zes bakken Plan V veel meer mensen kan herbergen dan zes bakjes SLT.quote:Op maandag 6 september 2010 09:17 schreef oshiro het volgende:
Zo hee, SLT tussen Amsterdam en Rotterdam zat net zo vol dat er een enorme berg mensen op de stations moest blijven staan... Ook debiel, 1 stel op zo'n traject in de spits
Tja, als je zes bakken V inlevert voor een losse SLT-IV (wat lengte betreft de helft van die zes bakken V) dan weet je dat het misgaat. Dat hadden gewoon twee IV-tjes moeten zijn of tenminste een VI (in een SLT kun je veel meer mensen laten staan).quote:Op maandag 6 september 2010 09:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze komen er hardhandig achter dat zes bakken Plan V veel meer mensen kan herbergen dan zes bakjes SLT.
Die zit/zat in de stoptrein naar Dordrecht, vreemde inzet maar het had dan ook al op de Zaanstraat moeten staan...quote:Op maandag 6 september 2010 10:02 schreef Duvel het volgende:
DDM1 Bison rijdt net Utrecht uit, heel langzaam. Adieu.
Hij ging leeg de deur uit hier, dus zal daar wel naar op weg zijn. Zonde.quote:Op maandag 6 september 2010 10:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die zit/zat in de stoptrein naar Dordrecht, vreemde inzet maar het had dan ook al op de Zaanstraat moeten staan...
Die kunnen ze eventueel in Haarlem uitwisselenquote:Op maandag 6 september 2010 11:08 schreef greavy het volgende:
Er is ook nog een DDM-1 in de serie 3400 actief volgens Somda...
Het spul is nog goed verdwaald.quote:Op maandag 6 september 2010 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die kunnen ze eventueel in Haarlem uitwisselen
Is er naast deze lijst ook iets om te zien wanneer (ongeveer) welk materieel waar rijdt? Bijvoorbeeld in de 3600, die ik regelmatig neem, staan VIRM, ICRm en ICM. Daarbij hebben ICRm en ICM toch mijn voorkeur (ze zitten gewoon fijnerquote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef dennistd het volgende:
Voor wie zich afvraagt wat er dan wel in welke treinserie hoor te rijden: ik heb mijn treinseriematinzetlijst weer bijgewerkt: http://www.spoornieuws.nl/index?page=treinseries
-> Somda.quote:Op maandag 6 september 2010 12:35 schreef jappas het volgende:
[..]
Is er naast deze lijst ook iets om te zien wanneer (ongeveer) welk materieel waar rijdt? Bijvoorbeeld in de 3600, die ik regelmatig neem, staan VIRM, ICRm en ICM. Daarbij hebben ICRm en ICM toch mijn voorkeur (ze zitten gewoon fijner). Ik kan er alleen nooit iets wijs uit worden of iets op een bepaalde tijd rijdt ofzo. Daar moet toch enig systeem inzitten?
Misschien nog eens wat voor maken, de info heb ik wel liggen namelijk (sterker nog, het zit gewoon in de database, er wordt alleen nog niet meer mee gedaan dat de materieelsoorten per serie opzoeken).quote:Op maandag 6 september 2010 12:35 schreef jappas het volgende:
[..]
Is er naast deze lijst ook iets om te zien wanneer (ongeveer) welk materieel waar rijdt? Bijvoorbeeld in de 3600, die ik regelmatig neem, staan VIRM, ICRm en ICM. Daarbij hebben ICRm en ICM toch mijn voorkeur (ze zitten gewoon fijner). Ik kan er alleen nooit iets wijs uit worden of iets op een bepaalde tijd rijdt ofzo. Daar moet toch enig systeem inzitten?
Het lijkt alsof hier wel een tussenbak bij zit. Die zonder de tussenbak staat toch bij Stator?quote:Op maandag 6 september 2010 13:24 schreef dennistd het volgende:
Als ik me niet vergis is dat Arnhem met een ICM-0 (zonder tussenbak) als oefenobject. Ik meen de 4005 maar zeker weet ik het zo niet.
Een gedetailleerde lijst (indien je het treinnummer weet): Waarisdetreinquote:Op maandag 6 september 2010 12:35 schreef jappas het volgende:
[..]
Is er naast deze lijst ook iets om te zien wanneer (ongeveer) welk materieel waar rijdt? Bijvoorbeeld in de 3600, die ik regelmatig neem, staan VIRM, ICRm en ICM. Daarbij hebben ICRm en ICM toch mijn voorkeur (ze zitten gewoon fijner). Ik kan er alleen nooit iets wijs uit worden of iets op een bepaalde tijd rijdt ofzo. Daar moet toch enig systeem inzitten?
Ik had liever iets meer DDM op de foto gehad, maar hij vertrok voordat ik een goede plek kon vinden. Tevens tegen de zon in, maar dat ging ff niet anders.quote:Op maandag 6 september 2010 16:37 schreef greavy het volgende:
Hmm. DDM-1 is nog hyper actief in Nederland. Rijden nog een paar setjes rond. Zal me benieuwen hoelang de bijsturing dit vol gaat houden..
Verder wel aardige pics hoor Duvel!
Ik kwam ze vanavond in Heerlen ook nog even tegenquote:Op maandag 6 september 2010 14:50 schreef Treces het volgende:
Heeft iemand een idee wat deze jongen vanmiddag in mijn dorp deed?
[ afbeelding ]
xD!quote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
GREAVY WAAR WAS JE??!!
[ afbeelding ]foei stout nietmeerdoen
Wat was er in Boxtel?quote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
GREAVY WAAR WAS JE??!!
[ afbeelding ]foei stout nietmeerdoen
We moesten een kwartiertje wachten omdat er een defecte trein voor ons zou zitten. Heel Btl - Ht linkerspoor gereden, inclusief extra stop te Vught waar niet de hele trein langs het perron kon. Geen enkele defecte trein op het rechterspoor zien staan thoughquote:
Tof.quote:Op maandag 6 september 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik had +30:13 trouwens. NET genoeg om een GtbV voor te schrijven
Ik heb een weekje vakantie.quote:Op zondag 5 september 2010 22:28 schreef dennistd het volgende:
Heb je aan de verkeerde knopjes gezeten ziggy?
[..]
Star Guitar zeker? Dies tof!quote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef Watertornado het volgende:
Enneuh, Dr_Flash, óf ik heb niet op zitten letten, óf jij hebt na herhaaldelijke hints vanuit mijn richting nogsteeds niet een of andere clip van The Chemical Brothers gepost. Zou je wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |