Ik voorzie dat de seinwachters bij Utrecht Centraal het bijzonder druk krijgen. Dit is net Tetris op level 2578 spelen...quote:Op zondag 5 september 2010 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt je sowieso afvragen hoe handig het is om die proef net nu te doen nou het station in Utrecht op de schop ligt
Gelukkig was ik dat niet idd. Ik stond gewoon biij de overweg, lekker makkelijk. Toen de Kameel weer terug kwam naar Leeuwarden zat ik allang in de auto opweg naar Zwijndrechtquote:Op zondag 5 september 2010 20:15 schreef Socios het volgende:
Leuke foto´s. Toen ik daar was, zag ik nog wel een paar ´overactieve´ mensen helemaal de weilanden inrennen enzo.Gelukkig was jij dat dus niet.
quote:Aanrijding Breda Prinsenbeek-Breda
Tussen Breda en Lage Zwaluwe moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten.
Door een aanrijding rijden er tussen Breda en Lage Zwaluwe geen treinen.
Prognose:
*Treindienst normaal om 23:59 uur.
Daarover wordt hier in zijn algemeenheid nèt iets genuanceerder gedacht overigens.quote:Op zondag 5 september 2010 21:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
waarschijnlijk zelfdoding.
Oke mensen niks aan de hand.
Ik zou t maar doen. Tenzij je 4 uur lang aan een statafel aan een kop koffie wilt lurken, dat kan ook. Denk aan een euro of 3, trouwens.quote:Op zondag 5 september 2010 22:07 schreef Artbij2 het volgende:
Ik ga komende dinsdag met de ICE van Arnhem naar Frankfurt Lufth. Op deze route is reserveren gewenst, niet verplicht. Ik heb kaartjes via mijn luchtvaarmaatschappij, via internet kan ik geen `reservation only´ doen, kan alleen plaatsen reserveren incl ticket.
Weet iemand of het echt nodig is, dat reserveren?
quote:Seinstoring Groningen-Groningen Noord
Tussen Groningen en Roodeschool en tussen Groningen en Delfzijl moeten reizigers rekening houden met een vertraging van ongeveer 15 minuten.
Door een seinstoring rijden de treinen met vertraging.
Prognose:
* Treindienst normaal om 23:00 uur.
't Kan weleens druk worden in zo'n ICE dus voor een paar euro heb je sowieso een fijne zekerheid.. Vooral het volledige traject naar Frankfurt betwijfel ik of je nog zitplaatsen zult vinden die niet gereserveerd zijnquote:Op zondag 5 september 2010 22:07 schreef Artbij2 het volgende:
Ik ga komende dinsdag met de ICE van Arnhem naar Frankfurt Lufth. Op deze route is reserveren gewenst, niet verplicht. Ik heb kaartjes via mijn luchtvaarmaatschappij, via internet kan ik geen `reservation only´ doen, kan alleen plaatsen reserveren incl ticket.
Weet iemand of het echt nodig is, dat reserveren?
3 pp + 12,50 reserveringskosten hoorde ik. Is dat ook online te doen? En zo ja waar?quote:Op zondag 5 september 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou t maar doen. Tenzij je 4 uur lang aan een statafel aan een kop koffie wilt lurken, dat kan ook. Denk aan een euro of 3, trouwens.
Je kan via Deutsche Bahn voor EUR 4,50. alleen een zitplaats reserveren. Helaas kan dat dan niet vanaf Arnhem, wel vanaf Oberhausen Hbf. (Grote kans dat die zitplaats dan ook tussen Arnhem en Oberhausen Hbf al vrij is)quote:Op zondag 5 september 2010 22:40 schreef Artbij2 het volgende:
3 pp + 12,50 reserveringskosten hoorde ik. Is dat ook online te doen? En zo ja waar?
Nee, beter ga je ff in Ut of Ah langs het loketquote:Op zondag 5 september 2010 22:40 schreef Artbij2 het volgende:
[..]
3 pp + 12,50 reserveringskosten hoorde ik. Is dat ook online te doen? En zo ja waar?
Dat weet jij vast beter dan ikquote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef Watertornado het volgende:
Zeg Fles, volgens mij heeft een goederentrein vol chemische waar vertraging, is het niet?
Dat zei ik gisteravond ook al:quote:Op maandag 6 september 2010 06:52 schreef greavy het volgende:
Deze ochtend rijden er geen 6 sprinters per uur tussen Utrecht en Geldermalsen in beide richtingen ivm werkzaamheden bij Culemborg..
quote:Op zondag 5 september 2010 18:44 schreef Fixers het volgende:
Wat betreft het spoorboekloos rijden: Geen extra sprinters morgen tussen Geldermalsen en Utrecht. Dat hoor ik net omroepen op Utrecht CS. Nog steeds vanwege herstel werkzaamheden.
Niet alles is zo debiel als het lijkt. Ik stond ook een keer in Duivendrecht verbaasd te kijken dat er één ICM-treinstel in de spits richting Amersfoort ging als IC, helemaal stampvol, maar al gauw bleek dat dat was omdat de Berlijntrein was ingekort en dat we blij mochten zijn dat er überhaupt een trein reed.quote:Op maandag 6 september 2010 09:17 schreef oshiro het volgende:
Zo hee, SLT tussen Amsterdam en Rotterdam zat net zo vol dat er een enorme berg mensen op de stations moest blijven staan... Ook debiel, 1 stel op zo'n traject in de spits
Ze komen er hardhandig achter dat zes bakken Plan V veel meer mensen kan herbergen dan zes bakjes SLT.quote:Op maandag 6 september 2010 09:17 schreef oshiro het volgende:
Zo hee, SLT tussen Amsterdam en Rotterdam zat net zo vol dat er een enorme berg mensen op de stations moest blijven staan... Ook debiel, 1 stel op zo'n traject in de spits
Tja, als je zes bakken V inlevert voor een losse SLT-IV (wat lengte betreft de helft van die zes bakken V) dan weet je dat het misgaat. Dat hadden gewoon twee IV-tjes moeten zijn of tenminste een VI (in een SLT kun je veel meer mensen laten staan).quote:Op maandag 6 september 2010 09:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze komen er hardhandig achter dat zes bakken Plan V veel meer mensen kan herbergen dan zes bakjes SLT.
Die zit/zat in de stoptrein naar Dordrecht, vreemde inzet maar het had dan ook al op de Zaanstraat moeten staan...quote:Op maandag 6 september 2010 10:02 schreef Duvel het volgende:
DDM1 Bison rijdt net Utrecht uit, heel langzaam. Adieu.
Hij ging leeg de deur uit hier, dus zal daar wel naar op weg zijn. Zonde.quote:Op maandag 6 september 2010 10:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die zit/zat in de stoptrein naar Dordrecht, vreemde inzet maar het had dan ook al op de Zaanstraat moeten staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |